He, dat is mijn gebied. Rottekade bij Irenebrug, aan de oostkant van de Rotte?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef FJD het volgende:
KOM op Rottekade t/m A12. Op tussensecties 2e en twee keer derdeFantastisch gedaan dat Strava.
Ik krijg alleen geen officiele KOM op mn eigen segment lijkt t?
Ja. Was het dagdromen wel waardquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:09 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je vriendin in d'r strakke pak reed zeker voor je en jij zat al te dagdromen over de quality time in de tent op de camping? Zoiets?
Jawel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef FJD het volgende:
KOM op Rottekade t/m A12. Op tussensecties 2e en twee keer derdeFantastisch gedaan dat Strava.
Ik krijg alleen geen officiele KOM op mn eigen segment lijkt t?
Eens met dit. Mits de framemaat goed is natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:10 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
De bovenste link werkt niet?
De onderste vind ik geweldig voor bod minimaal 160? Campa:check (mirage ken ik niet), nieuwe banden!!!: check, ziet er gesoigneerd uit?: als de drop nog wat wordt vergroot (instelbaar dus check).
Wielen ken ik niet, maar rigid(e) klinkt stevig en er zitten lekker veel spaken in, dus sowieso stevig. Lijkt mij een goede deal.
Kan ook nog weleens Lars Boom geweest zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
Kan je meteen 2 takken van sport proberen. Cyclocros is toch ongeveer gelijk aan wielrenfiets kwa geometrie? Meen me te herinneren dat 1 van die Nederlanders dit jaar Parijs-Roubaix op zijn cyclocrosser had gedaan. Thijs Al?
Volgens mij Boom ja. En die reed niet onverdienstelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:35 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Kan ook nog weleens Lars Boom geweest zijn
Er is vast wel een soort bidonhouder die je er omheen kan schroeven ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:36 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb precies dezelfde Empella. Heb er een setje bombproof Rigida wielen ingestoken. Lekker raggen. Fietst echt heerlijk! Ook op de weg! Die van mij kostte 60 euro en was totaal afgeragd. Heb 'm uit elkaar gehaald en zwart met wit gespoten. Als ik thuis ben post ik wel een foto!
Een nadeel: Empella maakt echte crossers dus geen nokjes voor bidonhouders!
Die velgen zijn ietsie breder geloof ik, maar een 32mm of 28mm slick kan mischien wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Cyclocrosser kun je toch ook gewone banden op zetten, dus zoals op een racefiets? Dat lijkt me wel handig namelijk.
Ik denk dat de velgen te breed zijn voor "gewone" 23 mm bandjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Cyclocrosser kun je toch ook gewone banden op zetten, dus zoals op een racefiets? Dat lijkt me wel handig namelijk.
Moet je met alu maar niet doen, krijg je het effect van een leeg cola blikje in elkaar drukken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er is vast wel een soort bidonhouder die je er omheen kan schroeven ofzo
om jou te stangen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:39 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik denk dat de velgen te breed zijn voor "gewone" 23 mm bandjes.
En dat je hier post is dan nog daaraantoe, maar waarom dezelfde vragen in 2 verschillende wieler topics?
Ja, dat kan wel, je moet dan wellicht je remmen even bijstellen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Och omdat het hier ook mocht van kano
Compleet andere (race)wielen kan dan ook niet? Dan heb je toch niks met een velg te maken meer?
Klopt. Ik doe tijdens het crossen m'n bidonnetje altijd in m'n shirt. Dan blijft het warm. Eigenlijk is m'n crosser iets te groot en te lang voor me, maar ik wil 'm niet kwijtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er is vast wel een soort bidonhouder die je er omheen kan schroeven ofzo
Om de zadelbuis. Die is dik genoeg. Gewoon een kunststof flutdinkie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Moet je met alu maar niet doen, krijg je het effect van een leeg cola blikje in elkaar drukken.
En kan het andersom ook? Dus wat bredere bandjes onder die Concorde?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, je moet dan wellicht je remmen even bijstellen.
Lijkt me niet gaan Kaas. Die cross remmen dat luistert heel nauw met de boog die ze maken. En niet goed afgesteld trek je ze zo onder de velg en is de ramp niet te overzien, zeker niet als het vooraan gebeurt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, je moet dan wellicht je remmen even bijstellen.
ok klinkt plausibel. Volgens mij kan het wel maar dan moet je even prutsen met ringetjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Lijkt me niet gaan Kaas. Die cross remmen dat luistert heel nauw met de boog die ze maken. En niet goed afgesteld trek je ze zo onder de velg en is de ramp niet te overzien, zeker niet als het vooraan gebeurt.
Nee, ik deed in Didam mee. In Holten was ook een grote inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:42 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
In Holten?
Ik wilde de Holterberg fietsen, maar werd op pak hem beet een kwart (vanaf Nijverdal kant) eraf gedirigeerd omdat het parcours uitgezet was. Zat later nog tussen de renners die richting de Dommelaar fietste richting parc ferme
Als de technische staat in orde is lijkt het me voor allebei een goede deal.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:48 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Jammer. Mja weet niet echt wat ik zou willen. Zijn beide goede prijzen? Race ¤160 en crosser ¤180?
Route van 95km: http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=428126 Zitten wel wat kleine paadjes in maar die zijn wel leuk en met 5 man nog net te doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:21 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik heb een Garmin, we fietsen met 5-6 mensen.
Beginnen tussen het noordoosten van Utrecht en De Bilt (of ergens op de lijn Utrecht - Amersfoort). Eindigen ten noorden van Utrecht. Afstand ~110km iets meer mag.
Klopt. Is een teringwerk om af te stellen!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Lijkt me niet gaan Kaas. Die cross remmen dat luistert heel nauw met de boog die ze maken. En niet goed afgesteld trek je ze zo onder de velg en is de ramp niet te overzien, zeker niet als het vooraan gebeurt.
Heftige wonden! Ben je wel weer op tijd in vorm voor de ronde van vreeswijk?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef Oksel het volgende:
3 hechtingen(voor het eerst in m'n leven) door snee van gebroken dakpan.
Oke. Qua geometrie zie ik amper verschil en als je nog nooit zo hebt gefietst merk je dat niet denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:06 schreef eentwee het volgende:
Hangt van de staat af. Bij crossen slijt alles sneller maar als het net vervangen is is het beter
Die Bontrager velgen zijn gewoon smal, kunnen 23mm banden op. Op bijna alle crossers zitten gewoon wegwielen/velgen.
Je moet alleen rekening houden met de matige remwerking. De geometrie is inderdaad ook iets anders maar als je een beginnende fietser bent heb je daar minder last van.
veels te duurquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Deze kunnen daar dus ook onder dan? Voor als ik puur op de weg zou willen rijden?
Sorry dat ik veel vraag hier hoor, maar wil gewoon de goede keuze maken voor mezelf
Er zijn houders die je achter je zadel kan monteren, zie je met tijdritten soms. Dat meot toch wel kunnen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Moet je met alu maar niet doen, krijg je het effect van een leeg cola blikje in elkaar drukken.
Ben ik gek als ik zeg dat ik in kort-kort gefietst heb?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:56 schreef Patroon het volgende:
Vandaag mooi blokje om geweest met de vriendin
[ afbeelding ]
Neuh, qua temperatuur kon het prima lijkt me.quote:Op woensdag 11 juli 2012 06:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben ik gek als ik zeg dat ik in kort-kort gefietst heb?
Neuh, ging prima hier ook. Tikje fris int begin maar verder geen probleem.quote:Op woensdag 11 juli 2012 06:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ben ik gek als ik zeg dat ik in kort-kort gefietst heb?
Je kan klussen ook beter aan anderen overlaten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef Oksel het volgende:
3 hechtingen(voor het eerst in m'n leven) door snee van gebroken dakpan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |