Inderdaad wel een paar leuke variaties. Het stuk door Elst heen (Franseweg) vind ik na die grintstrooi actie van vorig jaar zomer niet meer zo leuk, maar het is altijd nog beter dan de drukke dorpsstraat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Bijna mijn "dagelijkse" trainingsrondje.![]()
Als je het nog iets gevarieerder wilt maken dan bij
KM 60 LA, Bosweg, RA Visserweg, Paardekop, Franseweg
KM 75 RD Cuneraweg en zo via Prattenburg (Hooiweg en Veenseweg) weer in Amerongen uitkomen
KM 94 RA Kortland, LA Wijkersloot, RA Hoeksedijk , LA Kapelleweg, LA Beusichemseweg
Zo rij je bijna niet meer 2 x over dezelfde weg en een stuk dijk lever je in voor de beschutting van de boomgaarden.
Bij Campa kan je losse onderdelen bestellen. Maar zoiets is niet zomaar stuk. Vaak mee gevallen maar nooit stuk gehad.. idd vreemdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef 1299 het volgende:
Fiets toch maar weggebracht naar een andere FM voor het afstellen. Belt die karel net dat de linker shift kapot is. Beetje vreemd verhaal, deed het nog prima zondag.
Kost iets van 200 euroIk zit op internet te kijken maar ik vind ze enkel maar per 2. Klopt het dat deze niet te repareren zijn?
Het gaat om een Ultegra 6700 shifter (links).
[ afbeelding ]
Hoe snel ging je naar beneden? Kan me voorstellen dat het met kaasachtige daalsnelheden even schrikken is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb verdomme al 4 binnenbanden gemold deze vakantie
2 omdat het velglint van m'n achterwiel niet goed bleek
Nieuw velglint gewikkeld, verniel ik een ventiel bij het oppompen![]()
En net in een afdaling weer een stuk omdat ik over een steen reed terwijl ik van het uitzicht zat te genieten_
Buitenband was ook een beetje beschadigd. Ik heb maar een setje Michelin Pro Race 3 gekocht. Dat is wel goed spul toch?
Hmm, naar een andere? Heeft hij 'm niet stuk gemaakt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef 1299 het volgende:
Fiets toch maar weggebracht naar een andere FM voor het afstellen. Belt die karel net dat de linker shift kapot is. Beetje vreemd verhaal, deed het nog prima zondag.
Kost iets van 200 euroIk zit op internet te kijken maar ik vind ze enkel maar per 2. Klopt het dat deze niet te repareren zijn?
Het gaat om een Ultegra 6700 shifter (links).
[ afbeelding ]
40 ofzo. Zat te genieten van de omgeving. Was wel schrikkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe snel ging je naar beneden? Kan me voorstellen dat het met kaasachtige daalsnelheden even schrikken is.
Kan het me voorstellen ja. En remmen duurt natuurlijk ook langer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:43 schreef Tommeke het volgende:
[..]
40 ofzo. Zat te genieten van de omgeving. Was wel schrikken
Ik heb in mei de Tecklenburg Rundfahrt gereden en heb daar echt enorm veel achievements gehaald zie ik nu. Sommige zelfs waar wel 40 anderen hebben gereden. Beste is 3e van de 42e plaats. Meestal top 10 van de 45 mensen. Soms ook net iets te vroeger boven gewacht waardoor ik nog niet over de finish van het segment was, resultaat 38th/38quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm, naar een andere? Heeft hij 'm niet stuk gemaakt?
Shifters zijn duur ja.
En bijna KOM. Gedeelde plek. Stoplicht stond op rood dus zonder stoplicht moet ik zeker de 40 daar wel kunnen aantikken:
http://app.strava.com/segments/1664706
Als je je heb aangemeld bij de Fok! groep (of een andere groep) krijg je op de segmenten pagina's een extra knop waarmee je jezelf kan vergelijken met anderen leden van de groep.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Vanmiddag eens een paar segmentjes proberenMis alleen nog wel de toegevoegde waarde van de FOK! club. Spannend om mensen te volgen die niet in de buurt fietsen
![]()
Top concept wel!
Mijn vaste gebied, ken ik beter dan mijn broekzakquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:01 schreef MarcoD het volgende:
Is er iemand hier bekend in de regio Utrecht/Utrechtse Heuvelrug en die misschien een mooie route heeft? Ongeveer 100 km vanaf het gebied tussen Utrecht en Amersfoort in richting de Utrechtse Heuvelrug met wat 'beklimmingen'.
Ik ga volgende week met een groepje een rondje van ~200km maken vanaf Amsterdam richting de heuvelrug en zoek dus wat mooie wegen om te fietsen en aangezien ik niet echt (helemaal niet) bekend ben in het gebied kan ik wel wat hulp gebruiken, het liefst geen lange stukken langs de snelweg en een beetje fatsoenlijk wegdek.
Door Elst rijd ik altijd gewoon langs de weg, niks aan de hand. Grotendeels redelijk wegdek en weinig last van verkeer. De route bovenlangs is daarentegen vreselijk met een miljoen drempels en een lang stuk slechte klinkers. Toertochten gaan daar altijd langs.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Inderdaad wel een paar leuke variaties. Het stuk door Elst heen (Franseweg) vind ik na die grintstrooi actie van vorig jaar zomer niet meer zo leuk, maar het is altijd nog beter dan de drukke dorpsstraat.
Niet de AMS-rijn kanaal sluizen oversteken, maar pas bij de Beusichemseweg het kanaal over is wel een leuke!
Ja Campa, daar zeg je iets. Daar is elk gemonteerd onderdeel los te bestellen. En een FM monteert het ook nog met liefde en plezier. Kun je van Shitmanco niet zeggen. En 200 euro voor een paar shifters is niet duur, maar of je daar ook kwaliteit voot koopt is natuurlijk de vraag.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Bij Campa kan je losse onderdelen bestellen. Maar zoiets is niet zomaar stuk. Vaak mee gevallen maar nooit stuk gehad.. idd vreemd
Je vriendin in d'r strakke pak reed zeker voor je en jij zat al te dagdromen over de quality time in de tent op de camping? Zoiets?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef Tommeke het volgende:
En net in een afdaling weer een stuk omdat ik over een steen reed terwijl ik van het uitzicht zat te genieten_
Ik heb een Garmin, we fietsen met 5-6 mensen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:38 schreef eentwee het volgende:
[..]
Mijn vaste gebied, ken ik beter dan mijn broekzakAls je wil kan ik wel ff een rondje tekenen. Zijn er mensen met een Garmin? Hoe groot is de groep? Hoelang moet-ie zijn en waar (ongeveer) beginnen? Dan kan ik daar rekening mee houden.
In Holten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:02 schreef No-P het volgende:
Afgelopen zaterdag kwart triathlon gedaan. Kwam al redelijk moe uit het water, maar kon in de eerste kilometers wel redelijk herstellen. Er stond stiekem nog best een stukje wind. Route bestond uit 2 rondjes van 20km waarvan het laatste gedeelte tegen de wind in was. Tot 25 km kon ik redelijk doortrappen, daarna had ik niet echt de power meer. Uiteindelijk 36.3 gemiddeld wat iets tegen viel. Moest 6 minuten toegeven op de nummer 1, terwijl dat bij het lopen maar 1 minuut 30 is. Dat moet dus harder kunnen.
Het schokkende is dat je er foto's van neemt en post, ondanks dat je geen leuke verpleegster aan je bed had.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:45 schreef Oksel het volgende:
Wut? Mijn vriendin. Ja, dat klopt.
Vandaag ff niet fietsen.
[ afbeelding ]
De bovenste link werkt niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan deze twee fietsen ophalen. Welke zouden jullie doen?
http://fietsen-brommers.m(...)ontrager-velgen.html
Of
http://link.marktplaats.nl/576450453
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |