Doe maar Schumacher, en daar achter Kovalainen of Glockquote:Op zondag 8 juli 2012 10:34 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
a.u.b bakken met regen,
Met Kimi als winnaar ( of Vettel .. )
quote:Op zondag 8 juli 2012 10:34 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
a.u.b bakken met regen,
Met Kimi als winnaar
''Kreg, kood U tel mee Sjak is beein fevert ar Be Ei Ar?quote:
BBCquote:
Ow er hangt geel. Dat kan zijn omdat er even iemand van de baan geschoten is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk dat het grootste probleem is dat de Nederlandse uitzendingen op RTL zijn, waar ze denken dat alle kijkers debiel zijn
De enige keer dat Giedo niet gefaalt heeft is het jaar in de FR3.5 in de WSR.....quote:
Waarom kijk je dan geen rtl7 ?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Godver, ik word ziek van die add op vipbox die in het midden van het beeld staat gedurende 30 seconden![]()
ow. ook nog afgelopen nu![]()
Ik woon in Belgiėquote:
Groot vrijstaand huis gekocht voor de prijs waar je hier een kleine 2 onder 1 kapper hebt?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik woon in BelgiėBen 1.5jr geleden geļmmigreerd naar dat apenland
quote:Op zondag 8 juli 2012 11:29 schreef Rodawa het volgende:
Tjongejonge, ik ging na de race ff in dit topic kijken, blijkt de GP2 dus live op RTL7 te zijn. Ik zit de hele tijd te kloten met die livestreams op vipbox.
Het zou fijn zijn als er wat meer lijn zat in de uitzendingen van RTL GP. De ene keer zenden ze wel iets uit, de andere keer niet.
Inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:17 schreef vosss het volgende:
Ik denk het wel ja. Soms is er echt geen touw aan vast te knopen over het hoe en wanneer en waarom.
Zendt het gewoon of nooit uit of altijd. Hier kan ik niks mee
Zo raar is dat toch niet. Ik kan ook de Belgische commerciėle zenders niet ontvangen; zoals VTM en BE2.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:30 schreef vosss het volgende:
Ik wist overigens niet dat in Belgiė geen RTL7 was te ontvangen?
Is daar ook geen RTL4, 5, SBS en Veronica enzo?
Daar zijn we Nederlanders voor hequote:
Nouja raar misschien niet, maar ik dacht gewoon dat die zenders zeker in vlaams belgiė gewoon te kijken warenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet. Ik kan ook de Belgische commerciėle zenders niet ontvangen; zoals VTM en BE2.
Hoekhuis, waar je bij ons ongeveer zo'n ¤230.000 voor zou betalen, heb ik zo'n ¤90.000 minder voor betaaldquote:Op zondag 8 juli 2012 11:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Groot vrijstaand huis gekocht voor de prijs waar je hier een kleine 2 onder 1 kapper hebt?
Nee, enkel NL1,2,3quote:Op zondag 8 juli 2012 11:30 schreef vosss het volgende:
Ik wist overigens niet dat in Belgiė geen RTL7 was te ontvangen?
Is daar ook geen RTL4, 5, SBS en Veronica enzo?
Op het gemak hč over Us sjoen Limburregquote:
Ik ben ook Limburger hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 11:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Op het gemak hč over Us sjoen Limburreg![]()
Kweet 't hoorquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:16 schreef DennisDeBengel het volgende:
Sky is al begonnen met de voorbeschouwing:
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:16 schreef DennisDeBengel het volgende:
Sky is al begonnen met de voorbeschouwing:
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
In ieder geval onrealistisch. Button heeft geen eens problemen met de balans.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:49 schreef Sinister-D- het volgende:
WTF is dat nu weer voor 'n animatie op Sky over Mclaren
McLaren heeft gewoon een ondergrondse test track, ondanks het testverbodquote:Op zondag 8 juli 2012 12:49 schreef Sinister-D- het volgende:
WTF is dat nu weer voor 'n animatie op Sky over Mclaren
quote:
Dat is toch gewoon lekker joh!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]Gewoon een sloerie om kijkers te trekken.
hihi, ik zei sloerie en trekken in 1 zin
Haar accentquote:Op zondag 8 juli 2012 12:57 schreef Sinister-D- het volgende:
ja maar niet om te presenteren. Ik zie liever Lee McKenzie
http://www.formula1.com/i(...)ng_regulations/8688/quote:In addition to scrutineering, cars are also weighed during the Grand Prix weekend to ensure that they comply with minimum weight requirements (640kg). Cars taking part in Q1 and Q2 are called in at random to be weighed, while all cars participating in Q3 are weighed after the session. Classified finishers are weighed again after the race.
Any competitor failing to meet the minimum weight may lose their qualifying times or be excluded from the race results unless this is due to the accidental loss of part of the car.
Hoe malloot moet je zijn dan, om na de finish nog je auto af te schrijven.. Betwijfel of dat ooit is gebeurt.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:00 schreef Schunckelstar het volgende:
even een stomme vraag tussendoor![]()
wat gebeurt er als iemand na de finish zijn wagen compleet afschrijft door een of andere reden, want die kan dan onmogelijk nog gewogen worden.
diskwalificatie?
oh okquote:Op zondag 8 juli 2012 13:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/i(...)ng_regulations/8688/
Volgens mij gebeurt er dan niets. De wagens zijn gewogen en legaal bevonden na de quali, dus het enige wat nog zou gelden is het gewicht van de rijder en de hoeveelheid benzine in de wagen, en die zou normaal makkelijk moeten zijn te verkrijgen uit de ''onverwoestbare'' tank.
nou ja, zoiets als dit bijv.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:06 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hoe malloot moet je zijn dan, om na de finish nog je auto af te schrijven.. Betwijfel of dat ooit is gebeurt.
Ik kan me rustig een scenario bedenken waarbij de rijder die als eerste over de finish komt, gevolgd door nummer 2 en 3 op 2 seconden strijdend voor de 2de plek. Dat dan een van die wagens bij regenweer door slecht zicht gewoon de winnaar de wagen in de kont rost omdat die al vertraagd isquote:Op zondag 8 juli 2012 13:06 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hoe malloot moet je zijn dan, om na de finish nog je auto af te schrijven.. Betwijfel of dat ooit is gebeurt.
Ach, hij rijdt tenminste niet tegen iemand aan, *kuch* Albers *kuch*.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Petrov die stil gevallen is onderweg naar de grid
Zeiden zen dan iets tegen elkaar? Was even MotoGP aan het kijken, Stoner ging op z'n plaat in de 3 na laatste bocht laatste ronde op een zekere 2de plaatsquote:Op zondag 8 juli 2012 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Coulthard en Brundle die elkaar tegenkomen op de grid
Ja. Iets in de zin van "Daar is iemand die we kennen" en "Heb jij al een interessant iemand gesproken?"quote:Op zondag 8 juli 2012 13:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zeiden ze iets tegen elkaar? Was even MotoGP aan het kijken, Stoner ging op z'n plaat in de 3 na laatste bocht laatste ronde op een zekere 2de plaats
Hij liep een beetje verloren rond, kon niemand vinden. Iedereen stond te wijzen om hem te helpen, zelfs via z'n oortje kreeg hij aanwijzingen waar te zoeken en uiteindelijk vroeg hij z'n cameraman om dan maar voor hem te gaan lopen om iemand te zoeken.quote:
Ik zat te wachten tot hij God save the queen zou gaan zingen. Als ze een soortgelijk filmpje voor de GP van Duitsland zouden maken zou het eng zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Walker: ''.........where victims walk away, en villains stalk the stage.....'' En dan op de achtergrond een scene laten zien waar Schumacher over rijd
hopelijk gaat ie nog van startquote:Op zondag 8 juli 2012 13:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Petrov die stil gevallen is onderweg naar de grid
Want een 5de plaats in die omstandigheden zoals gisteren is bar slecht te noemenquote:
Kan wel eens werken. Ze hebben veel banden over na de eerste 2 dagen. Korte stint op hard en dan 2 stuks op zacht. Tenzij het gaat regenen...quote:
quote:
http://www.vipbox.tv/sports/formula-1.htmlquote:Op zondag 8 juli 2012 14:05 schreef Bolter het volgende:
Heeft iemand een stream? kijk het in Duitsland en DVBT van RTL is uitgevallen, heb alleen geluid :/
Is lekker bezig tot nu toe.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Die gekke Massa is het nog niet verleerd hoor
Alonso nu 0,5 sec sneller.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:11 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Gat webber - alonso blijft even groot!
Ze mogen DRS al gebruiken hoor. Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef Googolplexian het volgende:
Dadelijk DRS, wordt leuk zo dicht bij elkaar
Jawel, ronde 3 enabledquote:Op zondag 8 juli 2012 14:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze mogen DRS al gebruiken hoor. Of begrijp ik je verkeerd?
Niet iedereen heeft dat.quote:
Dan heb ik dat gemistquote:Op zondag 8 juli 2012 14:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze mogen DRS al gebruiken hoor. Of begrijp ik je verkeerd?
Das kut voor jou danquote:
quote:
Bij Wimbledon staat er een Brit in de finale. Is nog wat zeldzamer.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef Xebber het volgende:
[..]
BBC 1 heb ik wel, maar da's Wimbledon.Wel apart, de BBC is toch Engels? En Silverstone is de thuisrace.
En waar is Wimbledon danquote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef Xebber het volgende:
[..]
BBC 1 heb ik wel, maar da's Wimbledon.Wel apart, de BBC is toch Engels? En Silverstone is de thuisrace.
Ow vandaar. Ik volg die saaie sport niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij Wimbledon staat er een Brit in de finale. Is nog wat zeldzamer.
Hoezo is dat apart?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef Xebber het volgende:
[..]
Beter RTL7 luisteren naar camping-Nederlands die elke boer kan begrijpenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:16 schreef LeaderRoel het volgende:
Al die rare oud-Engelse accenten bij random commentaar op BBC
Gaat moeilijk als er geen F1 vandaag op BBC is he....quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef Dside het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als er geen F1 vandaag op BBC is he....
Zet BBC2 dan eens aan.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef Dside het volgende:
[..]
Ja, waar dus Wimbledon op wordt uitgezonden.quote:
En daar zenden ze nou net Wimbledon uit. Tevens is BBC2 bij sommige analoge pakketten eruit gegooid.quote:
BBC2 hč, maar dan moet je die ook krijgenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef Dside het volgende:
[..]
Dit dus. Ik zit nog met een oud bakbeest van een televisie, en analoge TV.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En daar zenden ze nou net Wimbledon uit. Tevens is BBC2 bij sommige analoge pakketten eruit gegooid.
Verschilt per regio. Hier in Lelystad is 't d'r niet iig.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:20 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb ook analoog, en er zit gewoon bbc2 bij hoor
Bij een Ziggo dacht ik niet meer. Zo proberen ze mensen aan de digitale tv te krijgen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:20 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb ook analoog, en er zit gewoon bbc2 bij hoor
Lekke band die waarschijnlijk wat schade aan de achterkant heeft gegeven.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Was dat de reden dat DiResta eruit isDat kleine tikje?
lekke bamd en de boel geslooptquote:Op zondag 8 juli 2012 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Was dat de reden dat DiResta eruit isDat kleine tikje?
Daar leek niet veel gesloppt te zijn, en ze stuurde hem er weer uit bij zijn eerste stop. Als er zoveel zou zijn gebeurd dan was dat de eerste keer al gezien.quote:
guilty as chargedquote:Op zondag 8 juli 2012 14:22 schreef Cheiron het volgende:
Heb trouwens tot vandaag gedacht dat di resta een amerikaan was ..
Zit er 3 minuten vertraging op je TV?quote:
was dus niet de enige?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:25 schreef Googolplexian het volgende:
WEER Maldonado die tegen een andere wagen aanrijdt.
Volgend jaar een ander, pls.
Is weer aan.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef Xebber het volgende:
Schumi heeft DRS open? Die was toch disabled?
Perceptive!quote:Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef Xebber het volgende:
Schumi heeft DRS open? Die was toch disabled?
quote:
Ze hebben geld bij voor de vrouw, die is weer een jaartje ouderquote:
Omdat je toch van compound moet wisselelenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:28 schreef Cheiron het volgende:
Wqqrom nou pitten met Alonso als je nog zulke goede rondetijden hebt?
Hij gaat van hard naar hard.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Omdat je toch van compound moet wisselelen
owquote:
Alonsoquote:
slipstreamquote:Op zondag 8 juli 2012 14:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hamilton sneller dan Alonso met DRS
Dit vroeg ik me ook al af. Zal wel door 't slipstreamen komen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hamilton sneller dan Alonso met DRS
Maar Hamilton kon weer even lekker stoer doen.quote:
Stoer doen of niet, ging gewoon voor positie.....quote:Op zondag 8 juli 2012 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar Hamilton kon weer even lekker stoer doen.
Gaat hoe dan ook niet gewaardeerd worden door fanboys en haters.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:36 schreef Eenskijken het volgende:
getuigt toch van spirit dat hamilton gewoon dat gevecht aangaat. ik vind 't mooi
Ja EINDELIJK!quote:Op zondag 8 juli 2012 14:38 schreef Xebber het volgende:
Goh, een McLaren/Lewis pitstop die goed gaat.
Dat zullen ze bij de volgende stop wel rechtzettenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:38 schreef Xebber het volgende:
Goh, een McLaren/Lewis pitstop die goed gaat.
Ik hoop 't niet, vind 't wel leuk als Lewis wint. Een thuisrace is zo mooi om te zien, kijk maar naar Alonso, twee weken geleden.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat zullen ze bij de volgende stop wel rechtzetten
Dat is 2.8 secondenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:40 schreef Eenskijken het volgende:
2.8 seconden, hoe fucking bizar snel is dat
Maar soms is het bij hem ook getuigen van spirit om het getuigen van spirit zelf, terwijl je soms ook gewoon aan het resultaat moet denken.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:36 schreef Eenskijken het volgende:
getuigt toch van spirit dat hamilton gewoon dat gevecht aangaat. ik vind 't mooi
Echt hčquote:Op zondag 8 juli 2012 14:40 schreef Eenskijken het volgende:
2.8 seconden, hoe fucking bizar snel is dat
Snelle baan hč.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:45 schreef Xebber het volgende:
Nu al op de helft?
Ohja, er gebeurt veel, dan vliegt de tijd.
Gek he, als de weer gepit heeftquote:
Gaat er eens niks mis met de pitstops, vreet die McLaren banden.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:49 schreef Googolplexian het volgende:
Hamilton een seconde per lap langzamer dan Raikonnen
Ze moesten wel, anders was Grosjean voorbij gekomen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:51 schreef Eenskijken het volgende:
zonde dat hamilton dan maar 8 rondjes op soft kan.. had toch iets meer moeten zijn
Slechte zin? Kun je niet tegen een grapje?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gek he, als de weer gepit heeftHoeveel races heb je al gevolgd in het verleden als ik vragen mag?
nee.quote:
jawel.quote:Kun je niet tegen een grapje?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |