quote:
http://www.vipbox.tv/sports/formula-1.htmlquote:Op zondag 8 juli 2012 14:05 schreef Bolter het volgende:
Heeft iemand een stream? kijk het in Duitsland en DVBT van RTL is uitgevallen, heb alleen geluid :/
Is lekker bezig tot nu toe.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Die gekke Massa is het nog niet verleerd hoor
Alonso nu 0,5 sec sneller.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:11 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Gat webber - alonso blijft even groot!
Ze mogen DRS al gebruiken hoor. Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef Googolplexian het volgende:
Dadelijk DRS, wordt leuk zo dicht bij elkaar
Jawel, ronde 3 enabledquote:Op zondag 8 juli 2012 14:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze mogen DRS al gebruiken hoor. Of begrijp ik je verkeerd?
Niet iedereen heeft dat.quote:
Dan heb ik dat gemistquote:Op zondag 8 juli 2012 14:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze mogen DRS al gebruiken hoor. Of begrijp ik je verkeerd?
Das kut voor jou danquote:
quote:
Bij Wimbledon staat er een Brit in de finale. Is nog wat zeldzamer.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef Xebber het volgende:
[..]
BBC 1 heb ik wel, maar da's Wimbledon.Wel apart, de BBC is toch Engels? En Silverstone is de thuisrace.
En waar is Wimbledon danquote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef Xebber het volgende:
[..]
BBC 1 heb ik wel, maar da's Wimbledon.Wel apart, de BBC is toch Engels? En Silverstone is de thuisrace.
Ow vandaar. Ik volg die saaie sport niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij Wimbledon staat er een Brit in de finale. Is nog wat zeldzamer.
Hoezo is dat apart?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef Xebber het volgende:
[..]
Beter RTL7 luisteren naar camping-Nederlands die elke boer kan begrijpenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:16 schreef LeaderRoel het volgende:
Al die rare oud-Engelse accenten bij random commentaar op BBC
Gaat moeilijk als er geen F1 vandaag op BBC is he....quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef Dside het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als er geen F1 vandaag op BBC is he....
Zet BBC2 dan eens aan.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef Dside het volgende:
[..]
Ja, waar dus Wimbledon op wordt uitgezonden.quote:
En daar zenden ze nou net Wimbledon uit. Tevens is BBC2 bij sommige analoge pakketten eruit gegooid.quote:
BBC2 hč, maar dan moet je die ook krijgenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef Dside het volgende:
[..]
Dit dus. Ik zit nog met een oud bakbeest van een televisie, en analoge TV.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En daar zenden ze nou net Wimbledon uit. Tevens is BBC2 bij sommige analoge pakketten eruit gegooid.
Verschilt per regio. Hier in Lelystad is 't d'r niet iig.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:20 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb ook analoog, en er zit gewoon bbc2 bij hoor
Bij een Ziggo dacht ik niet meer. Zo proberen ze mensen aan de digitale tv te krijgen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:20 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb ook analoog, en er zit gewoon bbc2 bij hoor
Lekke band die waarschijnlijk wat schade aan de achterkant heeft gegeven.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Was dat de reden dat DiResta eruit isDat kleine tikje?
lekke bamd en de boel geslooptquote:Op zondag 8 juli 2012 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Was dat de reden dat DiResta eruit isDat kleine tikje?
Daar leek niet veel gesloppt te zijn, en ze stuurde hem er weer uit bij zijn eerste stop. Als er zoveel zou zijn gebeurd dan was dat de eerste keer al gezien.quote:
guilty as chargedquote:Op zondag 8 juli 2012 14:22 schreef Cheiron het volgende:
Heb trouwens tot vandaag gedacht dat di resta een amerikaan was ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |