Groot vrijstaand huis gekocht voor de prijs waar je hier een kleine 2 onder 1 kapper hebt?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik woon in BelgiëBen 1.5jr geleden geïmmigreerd naar dat apenland
quote:Op zondag 8 juli 2012 11:29 schreef Rodawa het volgende:
Tjongejonge, ik ging na de race ff in dit topic kijken, blijkt de GP2 dus live op RTL7 te zijn. Ik zit de hele tijd te kloten met die livestreams op vipbox.
Het zou fijn zijn als er wat meer lijn zat in de uitzendingen van RTL GP. De ene keer zenden ze wel iets uit, de andere keer niet.
Inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:17 schreef vosss het volgende:
Ik denk het wel ja. Soms is er echt geen touw aan vast te knopen over het hoe en wanneer en waarom.
Zendt het gewoon of nooit uit of altijd. Hier kan ik niks mee
Zo raar is dat toch niet. Ik kan ook de Belgische commerciële zenders niet ontvangen; zoals VTM en BE2.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:30 schreef vosss het volgende:
Ik wist overigens niet dat in België geen RTL7 was te ontvangen?
Is daar ook geen RTL4, 5, SBS en Veronica enzo?
Daar zijn we Nederlanders voor hequote:
Nouja raar misschien niet, maar ik dacht gewoon dat die zenders zeker in vlaams belgië gewoon te kijken warenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet. Ik kan ook de Belgische commerciële zenders niet ontvangen; zoals VTM en BE2.
Hoekhuis, waar je bij ons ongeveer zo'n ¤230.000 voor zou betalen, heb ik zo'n ¤90.000 minder voor betaaldquote:Op zondag 8 juli 2012 11:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Groot vrijstaand huis gekocht voor de prijs waar je hier een kleine 2 onder 1 kapper hebt?
Nee, enkel NL1,2,3quote:Op zondag 8 juli 2012 11:30 schreef vosss het volgende:
Ik wist overigens niet dat in België geen RTL7 was te ontvangen?
Is daar ook geen RTL4, 5, SBS en Veronica enzo?
Op het gemak hè over Us sjoen Limburregquote:
Ik ben ook Limburger hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 11:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Op het gemak hè over Us sjoen Limburreg![]()
Kweet 't hoorquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:16 schreef DennisDeBengel het volgende:
Sky is al begonnen met de voorbeschouwing:
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:16 schreef DennisDeBengel het volgende:
Sky is al begonnen met de voorbeschouwing:
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
In ieder geval onrealistisch. Button heeft geen eens problemen met de balans.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:49 schreef Sinister-D- het volgende:
WTF is dat nu weer voor 'n animatie op Sky over Mclaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |