abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114321024
Ja, ik generaliseer.
pi_114324703
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:19 schreef Northside het volgende:
Klote luchtalarm... deden die gasten iedere ochtend tussen 07:00 en 07:15, geloof dat ze daarmee wel de meest gehate mensen op de camping waren.

Er is ook nog een filmpje dat ze met dat ding aan door een tunnel in Oostenrijk rijden...

edit: deze --> https://www.facebook.com/(...)5969920786325&type=2
Toen we voor de ingang van het automotodrom in Rijeka stonden te wachten, hoorde ik al een ander team omroepen dat er honderden euro's geboden werden voor degene die het luchtalarm het zwijgen op zou leggen. :P Ik was iedere morgen, dankzij een lekkend luchtbed, al rond 6:00 wakker, dus kon ik wel om dat luchtalarm lachen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_114324904
Ik heb godverdomme nog nooit zo slecht geslapen als op die camping. Man man, rond half 3 a 3 er iedere nacht in met een uitschieter tot 5uur en om 7uur wakker worden 8)7 Om vervolgens compleet nuchter de auto in te stappen :9 Maar goed het was wel gezellig op de camping :)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:24:59 #106
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_114325297
En toch is een hostel wel het overwegen waard. Dat scheelt je sowieso dat klotealarm elke ochtend :')
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_114325314
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:24 schreef Mikkie het volgende:
En toch is een hostel wel het overwegen waard. Dat scheelt je sowieso dat klotealarm elke ochtend :')
Ja dat sowieso, het scheelt ook de uren slapen achterin met je brakke harses.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:26:04 #108
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_114325330
Dat heb ik dus niet eens gedaan. Kun je nagaan hoe gaar ik was bij thuiskomst zaterdagavond :')
Zerg schreef:
pi_114325380
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:26 schreef Mikkie het volgende:
Dat heb ik dus niet eens gedaan. Kun je nagaan hoe gaar ik was bij thuiskomst zaterdagavond :')
Haha inderdaad, we waren ook nog ff Salzburg ingeweest waren om half 6 weer terug in het hotel na zon slopende week 8)7

Maar goed volgend jaar weer hopelijk! Ik heb al wat gehoord over de eventuele route :P
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:28:24 #110
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_114325418
Vertel? Ik heb wel geruchten gehoord over 1.000 deelnemers, dan wordt 't veel te groot denk ik. Dat was het nu al... ik zag bij de finish nog auto's die ik nooit had gezien!
Zerg schreef:
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:28:48 #111
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_114325432
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:27 schreef HenkXL het volgende:

[..]

Maar goed volgend jaar weer hopelijk! Ik heb al wat gehoord over de eventuele route :P
Doe eens lief en deel dat eens. O+
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
pi_114325716
Die 1000 deelnemers heb ik ook gehoord inderdaad. Wat betreft de route, die is in mijn ogen niet zo speciaal/leuk als dit jaar, maar hij zou de richting op gaan waar de Cannonbalrun nu naar toe gaat. Wel lekker weer daar trouwens, maar pin me er niet op vast of het daadwerkelijk klopt.

@ Mikkie inderdaad ik zag iedere dag weer nieuwe auto's.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:44:01 #113
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_114325989
Een route naar Spanje lijkt me niet verkeerd. Maar dan zou ik een stuk Schwarzwald/Eiffel en een stukje Franse/Zwitserse Alpen proberen mee te pakken, een stop in Monaco doen en bijvoorbeeld eindigen in Barcelona. Of kijken of je 't gerekt krijgt tot Gibraltar, al is dat wel serieus ver. Daar ben ik nog wel een keer voor te porren, denk ik. Wel even een iets betere auto regelen :P
Zerg schreef:
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 juli 2012 @ 18:51:28 #114
39237 crew  H_T
2733
pi_114326270
Het schijnt dat bij onze auto de krukaspoelie het vandaag begeven heeft. En omdat dat ding op mijn naam staat werd ik direct weer gebeld wat er nu mee moest gebeuren }:| Bedenk zelf ook eens wat }:| Degene die er vandaag mee op pad was profiteert er al genoeg van dat ie überhaupt een auto tot zijn beschikking heeft }:|
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 19:04:26 #115
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_114326758
:D Herkenbaar, Tim. Bij ons staat ie op naam van een ander maar heb ik alsnog alle garagecontacten e.d. kunnen regelen. Daarom heb ik nu m'n handen er vanaf getrokken: vecht maar uit of iemand dat ding wil hebben en zo niet, gooi 'm maar op MP tegen elk aannemelijk bod. Hoe eerder we er vanaf zijn, hoe beter. Ik heb 'm toch niet nodig!
Zerg schreef:
pi_114345913
Dingest is degene met de hoed ;)

Even een korte samenvatting, uitgebreider volgt later wel. We zijn weer thuis, maar in een Volkswagen Up. De hele rit hebben we last gehad van los getrilde bouten (4x) uit de uitlaat omdat er een bevestigingspunt voor een uitlaatbeugel op het blok afgebroken bleek te zijn, later is de uitlaat dus ook gewoon gescheurd, we hebben even een kwartier compleet dood gestaan tussen Hongaarse zigeuners vanwege een gebroken kabel tussen accu en startslot, de uitlaat vervangen voor een gloednieuwe via-via de 126-community, diezelfde uitlaat is 1000 km later nog eens kats doormidden gebroken op 3 plekken wat zóveel herrie opleverde dat we voor onze gezondheid niet meer verder konden op vrijdag en dus niet zijn gefinished. Boel is uiteindelijk aan elkaar gelast en we hebben de route de volgende dag - dus inclusief die zware passen - weten uit te rijden. Auto liep al de hele week steeds brakker, we zijn elke dag wel met de contactpunten en carburateur bezig geweest. We hebben een extra nachtje in Cawl (Zwarte Woud) gestaan en contactpunten vervangen, maar de volgende dag liep hij nog slechter. Uiteindelijk in Bad Wildbad bij een garage gestrand na 3600 km met de daadwerkelijke oorzaak: een defecte koppakking. Na een uur of 7 gedoe met garages en ANWB bellen zijn we in een VW Up met 160 op de cc naar huis gereden. De Fiat komt over een paar weken deze kant op en dan kan ik de kop eraf trekken... Ontzettend gave en avontuurlijke vakantie, maar wel op alle fronten erg vermoeiend :P
  woensdag 18 juli 2012 @ 02:08:13 #117
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_114347105
Balen dingest, niuja je weet wat voor vlees je in de kuip had met de fiat ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 18 juli 2012 @ 22:22:01 #118
39237 crew  H_T
2733
pi_114388610
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 01:28 schreef Dingest het volgende:
Dingest is degene met de hoed ;)

Even een korte samenvatting, uitgebreider volgt later wel. We zijn weer thuis, maar in een Volkswagen Up. De hele rit hebben we last gehad van los getrilde bouten (4x) uit de uitlaat omdat er een bevestigingspunt voor een uitlaatbeugel op het blok afgebroken bleek te zijn, later is de uitlaat dus ook gewoon gescheurd, we hebben even een kwartier compleet dood gestaan tussen Hongaarse zigeuners vanwege een gebroken kabel tussen accu en startslot, de uitlaat vervangen voor een gloednieuwe via-via de 126-community, diezelfde uitlaat is 1000 km later nog eens kats doormidden gebroken op 3 plekken wat zóveel herrie opleverde dat we voor onze gezondheid niet meer verder konden op vrijdag en dus niet zijn gefinished. Boel is uiteindelijk aan elkaar gelast en we hebben de route de volgende dag - dus inclusief die zware passen - weten uit te rijden. Auto liep al de hele week steeds brakker, we zijn elke dag wel met de contactpunten en carburateur bezig geweest. We hebben een extra nachtje in Cawl (Zwarte Woud) gestaan en contactpunten vervangen, maar de volgende dag liep hij nog slechter. Uiteindelijk in Bad Wildbad bij een garage gestrand na 3600 km met de daadwerkelijke oorzaak: een defecte koppakking. Na een uur of 7 gedoe met garages en ANWB bellen zijn we in een VW Up met 160 op de cc naar huis gereden. De Fiat komt over een paar weken deze kant op en dan kan ik de kop eraf trekken... Ontzettend gave en avontuurlijke vakantie, maar wel op alle fronten erg vermoeiend :P
Jammer van zoveel tegenslagen, maar ik vond het erg cool en van veel lef getuigen dat jullie het geprobeerd hebben met dat karretje ^O^. Zijn jullie nog zonder kleerscheuren het zigeunerdorp uit gekomen?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_114389469
Dat wel, we waren al met twee teams (4 man in totaal) en mijn teamgenoot heeft zich in de auto opgesloten om op onze spullen te letten. Toen het echt te erg werd heb ik het andere team gezegd de alarmlichten aan te zetten en binnen no-time stonden er nog eens 5 teams om ons heen, toen hadden wij de overmacht :) Kort daarna deed de boel het en moesten we toch vertrekken van de politie die ook inmiddels was gearriveerd.

Nu eerst uitzoeken of en wat voor problemen er nu opeens met mijn auto voor dagelijks gebruik zijn. Het zou nogal bizar zijn, maar hij heeft nu ook tekenen van een lekke koppakking... :{
pi_114391278
Oh, dus jullie waren die teams die onder politiebegeleiding het dorp uit zijn geëscorteerd? Ik hoorde 's nachts op de camping wel van die verhalen maar wist niet welke teams het waren.

Wij reden relatief vroeg door dat dorp en toen was het allemaal nog wel te doen. Vriend van me heeft nog een mooi filmpje van de volvo voor ons; kleine rat probeert daar de deur open te trekken en opeens zie je een vuist uit de ruit komen en het ratje snel wegstappen. Wij hebben playboypagina's staan uitdelen, daar schenen ze wel tevreden mee te zijn. Verder geen last gehad.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:59:32 #121
334225 Driftkikkerrrrr
pi_114391381
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef Northside het volgende:
Wij hebben playboypagina's staan uitdelen, daar schenen ze wel tevreden mee te zijn.
:')
pi_114393573
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef Northside het volgende:
Oh, dus jullie waren die teams die onder politiebegeleiding het dorp uit zijn geëscorteerd? Ik hoorde 's nachts op de camping wel van die verhalen maar wist niet welke teams het waren.

Wij reden relatief vroeg door dat dorp en toen was het allemaal nog wel te doen. Vriend van me heeft nog een mooi filmpje van de volvo voor ons; kleine rat probeert daar de deur open te trekken en opeens zie je een vuist uit de ruit komen en het ratje snel wegstappen. Wij hebben playboypagina's staan uitdelen, daar schenen ze wel tevreden mee te zijn. Verder geen last gehad.
Dat weet ik niet, we zijn meer weggestuurd ipv dat we begeleiding kregen :P Was langs de (ik meen) 21 in Hongarije, op weg naar Vac. Paar honderd meter verderop zijn we weer gestopt om de boel goed in te pakken, een ander team had ons reservewiel nog omdat we gewoon alles in auto's hebben gegooid om maar weg te kunnen :') We zijn aanvankelijk in colonne naar Vac gereden, halverwege hebben we de rest weer verloren omdat ze een ander team met pech hielpen geloof ik.

Ik weet niet of we vroeg of laat door die dorpen in Slowakije kwamen, maar echt last hebben we er niet van gehad. Gelukkig waren we via Spijker (Paladijn) gewaarschuwd van ramen en duren gesloten houden, we waren hen toevallig op een stop tegengekomen en zij hadden dat via twitter al meegekregen. We hebben wel dat dorpje geprobeerd zo vlot mogelijk door te komen - de Playboy had ik namelijk thuis achtergelaten :+
pi_114394182
Er was maar 1 dorp waar het fout ging, dat was dat zigeunerdorp met die getinte kinderen. Heb van niemand over problemen in andere dorpen gehoord, dus neem aan dat het over dit dorp gaat?

Bij de eerste teams die er doorheen kwamen was het nog vriendelijk lachen, daarna werd het bedelen, daarna werd het deuren opentrekken, daarna werd het stenen gooien en spiegels eraf slaan en de laatste auto's schijnen te zijn klemgezet en door de politie 'bevrijd' te zijn? Er zijn ook teams om het dorp heen gereden die via radio/twitter gewaarschuwd waren. Dat is zoals het verhaal s'nachts over de camping ging in ieder geval.

Andere dorpen was alleen maar feest, zwaaiende mensen enzo.
Ja, ik generaliseer.
pi_114394223
quote:
Toen jij 12 was was je ook vast dolblij geweest als je een playboypagina had gekregen. :P
Ja, ik generaliseer.
pi_114394531
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:47 schreef Northside het volgende:
Er was maar 1 dorp waar het fout ging, dat was dat zigeunerdorp met die getinte kinderen. Heb van niemand over problemen in andere dorpen gehoord, dus neem aan dat het over dit dorp gaat?

Bij de eerste teams die er doorheen kwamen was het nog vriendelijk lachen, daarna werd het bedelen, daarna werd het deuren opentrekken, daarna werd het stenen gooien en spiegels eraf slaan en de laatste auto's schijnen te zijn klemgezet en door de politie 'bevrijd' te zijn? Er zijn ook teams om het dorp heen gereden die via radio/twitter gewaarschuwd waren. Dat is zoals het verhaal s'nachts over de camping ging in ieder geval.

Andere dorpen was alleen maar feest, zwaaiende mensen enzo.
Zulke extreme verhalen heb ik niet gehoord, wel dat er naar binnen werd gegraaid en dingen van auto's werden getrokken. Eén persoon zou zijn paspoort kwijt zijn geraakt. Over het algemeen vlotten wij niet zo dus ik zou verwachten dat wij bij de latere passanten hoorden, bij die Slowaakse dorpen hebben we in ieder geval geen problemen gehad. Wij trokken dus een zigeunerpubliek bij een klein dorp in Hongarije waar we stil kwamen te vallen. Ze waren wel opdringerig en we vertrouwden ze niet echt, maar er is op zich niet echt iets gebeurd. Politie kwam uiteindelijk opdagen en sommeerde ons om door te rijden toen we het weer deden, wat ongeveer op hetzelfde moment was :P
  donderdag 19 juli 2012 @ 00:38:10 #126
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_114396770
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:53 schreef Dingest het volgende:

[..]

Zulke extreme verhalen heb ik niet gehoord, wel dat er naar binnen werd gegraaid en dingen van auto's werden getrokken. Eén persoon zou zijn paspoort kwijt zijn geraakt. Over het algemeen vlotten wij niet zo dus ik zou verwachten dat wij bij de latere passanten hoorden, bij die Slowaakse dorpen hebben we in ieder geval geen problemen gehad. Wij trokken dus een zigeunerpubliek bij een klein dorp in Hongarije waar we stil kwamen te vallen. Ze waren wel opdringerig en we vertrouwden ze niet echt, maar er is op zich niet echt iets gebeurd. Politie kwam uiteindelijk opdagen en sommeerde ons om door te rijden toen we het weer deden, wat ongeveer op hetzelfde moment was :P
http://www.facebook.com/p(...)86325&type=2&theater
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_114397273
Ja, dat soort verhalen had ik dus wel al gehoord :) Maar zelf nergens last van gehad daar, misschien omdat onze 126 nou ook niet direct het toonbeeld van rijkdom was :P

Edit: dat van die modderstromen hebben wij dus ook niet gehad in Tsjechië - gelukkig :D

[ Bericht 21% gewijzigd door Dingest op 19-07-2012 00:54:20 ]
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:21:44 #128
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_114430213
Modderstromen zijn ook niet relaxt. Wij zijn later wel nog in the middle of nowhere door een andere Romadorp gereden waar we ook niet welkom waren. Werden heel wantrouwend aangekeken, dus blij dat we daar geen problemen hebben gehad. Dat stuk route heeft volgens mij bijna niemand gehad (leve de TT :P).
Zerg schreef:
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 19 juli 2012 @ 21:47:17 #129
39237 crew  H_T
2733
pi_114434898
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:21 schreef Mikkie het volgende:
Modderstromen zijn ook niet relaxt. Wij zijn later wel nog in the middle of nowhere door een andere Romadorp gereden waar we ook niet welkom waren. Werden heel wantrouwend aangekeken, dus blij dat we daar geen problemen hebben gehad. Dat stuk route heeft volgens mij bijna niemand gehad (leve de TT :P).
Wat heeft de TopicTitel of de Tourist Trophy er nu weer mee te maken? :P
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:46:39 #130
53151 T42
Pinball Wizard
pi_114438623
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:19 schreef Northside het volgende:
Klote luchtalarm... deden die gasten iedere ochtend tussen 07:00 en 07:15, geloof dat ze daarmee wel de meest gehate mensen op de camping waren.

Er is ook nog een filmpje dat ze met dat ding aan door een tunnel in Oostenrijk rijden...

edit: deze --> https://www.facebook.com/(...)5969920786325&type=2
jat hem ik wil em wel ;)
pi_114441103
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Wat heeft de TopicTitel of de Tourist Trophy er nu weer mee te maken? :P
Ik gok de TomTom? Anders weet ik het ook niet :P
  vrijdag 20 juli 2012 @ 01:41:32 #132
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_114446942
Ik vermoed dat onze Tim dat ook wel wist ;)
Zerg schreef:
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 20 juli 2012 @ 11:20:26 #133
39237 crew  H_T
2733
pi_114453634
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 01:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik vermoed dat onze Tim dat ook wel wist ;)
:Y
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:04:51 #134
334225 Driftkikkerrrrr
pi_114458069
Ik ga straks de zwaailichten, luidspreker en antenne van het dak halen. ;(
pi_114542772
De volgende Carbagerun je auto maar Carmageddon-waardig upgraden.

url
pi_114544141
Autootje is vrijdagavond al bij de garage in het dorp afgeleverd, ik ga morgen kijken of ik hem bij mij op de oprit kan krijgen en dan mag de boel uit elkaar om de schade op te nemen. Er waren al twijfels over de kwaliteit van de kleppen, maar de symptomen kunnen ook van de lekke koppakking komen. Ben eigenlijk van plan om de motor gewoon uit de auto te trekken, hele pakkingset voor de motor kost namelijk maar 20e en hij lekt her en der toch al wat olie :P
  maandag 23 juli 2012 @ 00:02:00 #137
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_114551813
Dan kun je 'm beter gewoon goed reviseren inderdaad!
Zerg schreef:
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:38:37 #138
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_114621385
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:40 schreef Mikkie het volgende:

Misschien volgend jaar weer, maar dan wel met een kleiner team (met vier man rij je relatief weinig) en een 'betere' auto: eentje die de slechte wegen wat beter kan doorstaan. En misschien een hotel, want de overnachtingsplaatsen waren erg tricky...
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:03 schreef Mikkie het volgende:
Misschien volgens jaar ook meer eens met twee man gaan, en dan een dikke bak maken.
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 17:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb stiekem wel jeuk om volgend jaar met een tweemansteam terug te komen. Mijn idee is namelijk dat wanneer je met twee bent, je wat sneller aansluiting zoekt bij andere teams en je daardoor veel mensen leert kennen. Of je moet vrouw zijn, dan werkt dat ook :P
Hee, stallingsruimte heb ik wel, sleutelzin ook wel ^O^
  Spellchecker dinsdag 24 juli 2012 @ 23:34:20 #139
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_114624972
Geniale foto's en auto's! Lijkt me fantastisch om ook eens aan zo'n tocht mee te doen; ken alleen niet de juiste mensen die ook voor dit soort dingen in zijn..

Daarnaast is maar de vraag waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om ergens een barrel van onder de 500 euro te scoren (of mag een Patrol uit 1997 ook mee?) en deze op te maken..
Tevens -purist.
  woensdag 25 juli 2012 @ 01:09:26 #140
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114629588
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:34 schreef NoBody122 het volgende:
Geniale foto's en auto's! Lijkt me fantastisch om ook eens aan zo'n tocht mee te doen; ken alleen niet de juiste mensen die ook voor dit soort dingen in zijn..

Daarnaast is maar de vraag waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om ergens een barrel van onder de 500 euro te scoren (of mag een Patrol uit 1997 ook mee?) en deze op te maken..
De auto mag maximaal 500 euro kosten en maximaal uit 1996 komen.

Je kunt een Nissan Sunny proberen, die heb je wel voor ¤500,-.

Een Micra ook wel, maar om daar nou 3000 km mee te rijden.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  woensdag 25 juli 2012 @ 08:49:49 #141
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_114633355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:38 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

[..]

[..]

Hee, stallingsruimte heb ik wel, sleutelzin ook wel ^O^
Ik hou 't in gedachten ;)
Zerg schreef:
pi_114637056
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 01:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
In de praktijk namen ze het dit jaar niet zo nauw. Hoop dat de organisatie dat volgend jaar wel doet.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:31:15 #143
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114643025
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:28 schreef Northside het volgende:

[..]

In de praktijk namen ze het dit jaar niet zo nauw. Hoop dat de organisatie dat volgend jaar wel doet.
Nee, dat zag ik aan de foto's. Het zou voor mij persoonlijk juist ook een sport zijn het met een ouwe ragbak te rijden. En niet zoals de vriend van mijn aangetrouwde neef: mijn zijn dagelijkse Golfje uit 1994.
  Spellchecker woensdag 25 juli 2012 @ 15:05:27 #144
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_114644225
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 01:09 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Je kunt een Nissan Sunny proberen, die heb je wel voor ¤500,-.

Een Micra ook wel, maar om daar nou 3000 km mee te rijden.
Dat van 1996 ben ik gisteren niet tegengekomen op de site. Waar staat dat?
Tevens -purist.
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:12:29 #145
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114644474
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:05 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dat van 1996 ben ik gisteren niet tegengekomen op de site. Waar staat dat?
In het regelement. Maar op dit moment doet de hele site het niet.
pi_114648643
Dat er meer dan 500 euro wordt uitgegeven maakt het wel leuker voor de toeschouwers, anders bestaat driekwart van het veld uit dezelfde volvo's en wat kleine gebakjes.
Niet dat die niet leuk zijn, integendeel. Maar een DS of Grand Cherokee begin je niet zo snel aan dan.
  Spellchecker woensdag 25 juli 2012 @ 17:51:02 #147
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_114650121
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:06 schreef zl7z het volgende:
Dat er meer dan 500 euro wordt uitgegeven maakt het wel leuker voor de toeschouwers, anders bestaat driekwart van het veld uit dezelfde volvo's en wat kleine gebakjes.
Niet dat die niet leuk zijn, integendeel. Maar een DS of Grand Cherokee begin je niet zo snel aan dan.
Het leuke zit hem denk ik vooral in hoe creatief men is met het aankleden van die auto's, niet zozeer in welke auto's men aan de start komt (al zul je ook nog voldoende bijzondere voertuigen tegenkomen).

In een DS (?) of Grand Cherokee in geschikte staat, met slechts een paar stickers, kan iedere klaphark met een beetje spaargeld, of met geschikte connecties, wel aankomen..
Tevens -purist.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 18:03:36 #148
25682 2cv
Niet subtiel
pi_114650495
Een DS voor 500 euro waar je nog een APK op kan krijgen ? :')
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_114650595
quote:
Dagwaarde van de auto moest 500¤ zijn, je mocht er vervolgens voor zoveel geld aan klussen als je wilde. Dus je hebt wel mogelijkheden genoeg om iets van je wagen te maken hoor.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:39:10 #150
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_114651596
quote:
De kunst is dan ook om een technische matige auto op te leuken en te hopen het daarmee te halen. Dat is de sport van de rally.
Zerg schreef:
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:23:06 #151
334225 Driftkikkerrrrr
pi_115683632
En de route voor 2013 is bekend! We gaan naar Barcelona!
pi_115685442
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:23 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
En de route voor 2013 is bekend! We gaan naar Barcelona!
Bron?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_115685521
Mail van de carbagerun, vind het echt een toffe route!! Jammer dat het steeds begin juli is, weet ik of ik vrij heb dit jaar van de uni.

Beste Carbage Runners,

Vrijdag 24 augustus om 20.00 uur is het zover! Dan gaat de inschrijving voor the Carbage Run edition 2013 (zomer) open.

De Route

De route van the Carbage Run 2013 heeft Barcelona als eindpunt. Maar voordat we in Barcelona zijn hebben we een fantastische route bedacht door de Alpen en de Pyreneeën. Een route die de route van afgelopen jaar zal overtreffen:

Dag 1: Hardenberg – Zwarte Woud (Duitsland)

Dag 2: Zwarte Woud – Turijn (Italië)

Dag 3: Turijn – Camargue (gebied in Zuid-Frankrijk)

Dag 4: Camargue – Andorra

Dag 5: Andorra – Barcelona

Wanneer

The Carbage Run 2013 wordt gehouden van maandag 8 juli t/m vrijdag 12 juli 2013.

De introductiedag zal plaatsvinden op zaterdag 15 juni 2013.

Wijzigingen t.o.v. afgelopen zomer

Ook dit jaar zullen we er weer naar streven the Carbage Run nog mooier te maken dan het jaar ervoor. We hebben veel input gehad van deelnemers waarmee we aan de slag gaan. De campings gaan we er zeker in houden maar in een iets andere vorm. De dagen zullen iets minder lang zijn en de routes nog mooier. Het maximum aantal teams blijft gelijk aan afgelopen jaar en the Carbage Run zal dus niet groter worden.

Inschrijven

Vrijdag 24 augustus om 20.00 uur is het mogelijk om je in te schrijven via de website. Op dit tijdstip komt ook alle informatie over edition 2013 op de website te staan. Heb je vragen? Dan kun je het antwoord op je vraag ongetwijfeld vinden op de website vanaf volgende week vrijdag. Als je nog geen auto hebt, of nog niet precies weet uit welke/hoeveel teamleden je team zal bestaan, kun je gewoon inschrijven. Je kunt achteraf teamleden wijzigen/toevoegen en ook de gegevens van je auto kun je op een later tijdstip toevoegen. Er zijn evenveel startplaatsen beschikbaar als afgelopen jaar. We hebben wel veel meer aanvragen dan afgelopen jaren van mensen die graag mee willen doen. We verwachten dan ook dat de inschrijving sneller vol zal zitten dan afgelopen jaren. Zorg dat je er dus op tijd bij bent!!

Met vriendelijke groet,

Organisatie Carbage Run
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')