quote:Specificaties
Hoeveelheid 1
Stocknummer 3712
Jaar 1993
Producent MERCEDES-BENZ
Model 1726
Prijs Bel
Locatie Dubai, United Arab Emirates, United Arab Emirates
Conditie Tweedehands
VIN WDB65234615963092
Drive Side Left Hand Drive
http://www.marketbook.nl/(...)OHID=3692289&LP=TRK"e:Gedetailleerde beschrijving
MERCEDES BENZ 3 WAYS TIPPER TRUCK 4X4 (1726) WITH CRANE
MANUAL GEAR BOX / 8 CYLINDER ENGINE
260 HP / SINGLE CABIN
STEEL SUSPENSION SYSTEM
TYRES SIZE 12x22.5
TIPPER CAPACITY 6M3
CRANE SPECIFICATION: ATLAS MADE [130.1] 2.77 TON CAPACITY
COLOUR : GREEN / SILVER
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
nee hoor zijn piemel is langer kraan was groterquote:
eerder Alexxxxxxxxx lokkertjequote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als je niks te melden hebt, meld dan ook niks. Beetje in die geest.
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gewoon denken dat alles je dagboek is..
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik verdeel het over verschillende SC's
Ik wil je daar vanaf nu best notes voor gaan geven hoor, want volgens mij ben ik niet de enige die je nu redelijk irritant begint te vinden hier in de SC met je achterlijke vragen en verhalen steeds.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ben juist zo trots op m'n notevrije account
Een hele goede morgen tante Annequote:Op zondag 8 juli 2012 10:33 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik wil je daar vanaf nu best notes voor gaan geven hoor, want volgens mij ben ik niet de enige die je nu redelijk irritant begint te vinden hier in de SC met je achterlijke vragen en verhalen steeds.
Beperk dat.
groetjes van Onnoquote:
*Meldquote:Op zondag 8 juli 2012 10:33 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik wil je daar vanaf nu best notes voor gaan geven hoor, want volgens mij ben ik niet de enige die je nu redelijk irritant begint te vinden hier in de SC met je achterlijke vragen en verhalen steeds.
Beperk dat.
* Anne geeft je een aai over je bol en een perenijsje.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:51 schreef Alfisti het volgende:
Groetjes van fristi!
* Alfisti wacht op de aai over zijn bol
Ja, ik!quote:Op zondag 8 juli 2012 11:00 schreef Alfisti het volgende:
Speelt er toevallig iemand hier ook Song pop?
Ik heb dat gewoon op "only me" gezet, dus als het goed is heeft niemand last van mijquote:Op zondag 8 juli 2012 11:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heel Facebook vol met die klotemeldingen.
En datquote:Op zondag 8 juli 2012 11:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heel Facebook vol met die klotemeldingen.
Nouja....quote:Op zondag 8 juli 2012 11:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb dat gewoon op "only me" gezet, dus als het goed is heeft niemand last van mij.
Same here, dat soort spellen begin ik niet eens aanquote:Op zondag 8 juli 2012 11:12 schreef Anne het volgende:
Eigenlijk haat ik dat spelletje. Ik kan wel alles meezingen, maar ik ben heel erg slecht in (film, muziek, alles-) titels en namen onthouden.
Namen van collega's ben ik dan weer wel goed inquote:Op zondag 8 juli 2012 11:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Same here, dat soort spellen begin ik niet eens aan![]()
Heb al problemen met collega's die ik 1x per week zie
Ik ken al mijn 8 collegas bij de voor en achternaam, goed hequote:Op zondag 8 juli 2012 11:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Namen van collega's ben ik dan weer wel goed in. Inclusief achternamen.
Nouja...quote:
Me too. Ik kan idd veel nummers meezingen en de deun, maar titel en artiest is altijd gissenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Namen van collega's ben ik dan weer wel goed in. Inclusief achternamen.
Dat weet jij heul niet.quote:
Het werkt zeker niet als ik zeg dat het een gok was?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:38 schreef Anne het volgende:
Fristi, waarom ken jij de > nieuwe < nummers van Britney Spears, hmm?
ja hoor annequote:Op zondag 8 juli 2012 10:33 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Beperk dat.
Maar ik doe dat niet bewust.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja hoor anne!
ga je jezelf dan ook fijn noten bij elk perenijsje en elke scheet je die laat?
hypocriet gedoe hier, jullie vervuilen dit topic meer met onzin dan is hoor
Mijn koffie is op, daarstraks Senseo als alternatief geprobeerd maar dat blijft eenmalig.quote:
Hmm, maar GT's posts springen er op de één of andere manier vaak wel uit in onnozelheid, dat moet ik wel met Anne eensch zijn. Aan de andere kant is de SC natuurlijk wel bedoeld om onderwerpen van divers pluimage te bespreken, dat doet iedereen idd.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat Barca zegtGrunnings Trots is niets minder nietszeggend dan 90% van de andere mensen hier, het is een slowchat
Senseo is baggerquote:Op zondag 8 juli 2012 12:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mijn koffie is op, daarstraks Senseo als alternatief geprobeerd maar dat blijft eenmalig.
Is deze post inhoudelijk genoeg?
Dat is vandaag nogmaals duidelijk geworden. Ik ga zo maar eens op zoek naar gemalen koffie.quote:
Het is gewoon een droplul, dat is waar. Droplullen geilen op aandacht positief, mmar het liefst negatief, die genereer je gemakkelijker, zodra ze genegeerd worden gaan ze weg (PeuRac, fwkgeit2012). Of zodra Hugster de fotos van hun schaamhaarscheer actie op een weblog zet nadat Brechtje die aan die persoon gevraagd heeft, dat kan ook nog.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, maar GT's posts springen er op de één of andere manier vaak wel uit in onnozelheid, dat moet ik wel met Anne eensch zijn. Aan de andere kant is de SC natuurlijk wel bedoeld om onderwerpen van divers pluimage te bespreken, dat doet iedereen idd.
Ik begrijp Anne wel, maar het is een beetje lastig om de zere plek echt aan te wijzen, het is meer een euvre verhaal denk ik
Nu al?quote:
Leuk, maar het is- en blijft een halve BMWquote:Op zondag 8 juli 2012 13:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=709162
[ afbeelding ]
Die vent fixt allemaal kapotte 1M coupés, mooi om te zien.
Wat is daar speciaal aan?quote:
Ik vind het ook geen echt mooie BMW's maar het is wel mooi om te zien dat iemand er zoveel tijd en moeite insteekt om die dingen op de weg te houden.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuk, maar het is- en blijft een halve BMW
Idd, als echt iedereen zich eraan irriteert lost het 'probleem' zich meestal vanzelf opquote:Op zondag 8 juli 2012 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is gewoon een droplul, dat is waar. Droplullen geilen op aandacht positief, mmar het liefst negatief, die genereer je gemakkelijker, zodra ze genegeerd worden gaan ze weg (PeuRac, fwkgeit2012). Of zodra Hugster de fotos van hun schaamhaarscheer actie op een weblog zet nadat Brechtje die aan die persoon gevraagd heeft, dat kan ook nog.
Het is wmb ook geen probleem, vandaar de aanhalingstekens hierboven, maar ik kan me wel voorstellen dat zijn posts zo nu en dan wat irritatie opwekkenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
En sowieso, je overmatig aan één persoon ergeren kost je veel te veel energie die je veel leuker kunt benuttenVoer eendjes, geen oorlog
Als iemand zichzelf als überkneus wil presenteren is dat zijn/haar probleem, niet dat van de mods
Jah, iedere gek zijn eigen gebrekquote:Op zondag 8 juli 2012 13:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen echt mooie BMW's maar het is wel mooi om te zien dat iemand er zoveel tijd en moeite insteekt om die dingen op de weg te houden.
die van jou is wit en komt uit Japanquote:
Zolang hij hier maar niks doet toch.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:37 schreef Anne het volgende:
Joh, zijn posts boeien mij geen ruk, daar lees ik gewoon overheen; er zijn wel meer mensen hier in de SC waar ik mij aan zou kunnen irriteren, maar daar horen jullie mij ook niet over, toch?
Maar als ik dan elders op FOK! lees dat ie eigenlijk gewoon doelbewust loopt te klojo'en, dan, zoals ik al zei, wil ik hem er best voor gaan noten.
Ik snap je post niet?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zolang hij hier maar niks doet toch.
Als hij elders loopt te trollen maakt dat hier toch niet uit. Ik loop af en toe ook te kloten maar dat maakt toch niks uit.quote:
Got a point therequote:
Purrrquote:Op zondag 8 juli 2012 13:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en is nog vaker stuk dan mijn Alfa
* Alfisti knuffelt SD
sorry,ik zal me voortaan inhoudenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:37 schreef Anne het volgende:
Joh, zijn posts boeien mij geen ruk, daar lees ik gewoon overheen; er zijn wel meer mensen hier in de SC waar ik mij aan zou kunnen irriteren, maar daar horen jullie mij ook niet over, toch?
Maar als ik dan elders op FOK! lees dat ie eigenlijk gewoon doelbewust loopt te klojo'en, dan, zoals ik al zei, wil ik hem er best voor gaan noten.
Ik heb thuis ook gewoon een DE apparaat staan, zo'n goed ding dat 15 jaar zonder problemen heerlijke koffie uitspuugtquote:Op zondag 8 juli 2012 13:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb altijd DE, gewoon oldskool met een filtertje, 2 scheppies, water tot de 4, en pruttelen maar
Het gaat ook over hier. Lezen jullie die quotes nietquote:Op zondag 8 juli 2012 13:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als hij elders loopt te trollen maakt dat hier toch niet uit. Ik loop af en toe ook te kloten maar dat maakt toch niks uit.
* FkTwkGs2012 loves notesquote:Op zondag 8 juli 2012 13:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaat ook over hier. Lezen jullie die quotes niet? Hij verspreidt zijn dagboekposts (welke hij zelf al als "niet boeiend" bestempeld, want eigenlijk heeft hij "niks te melden") bewust over verschillende slowchats, omdat ie anders bang is voor notes.
tip? malertje kopen. vers gemalen proef jequote:Op zondag 8 juli 2012 13:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook gewoon een DE apparaat staan, zo'n goed ding dat 15 jaar zonder problemen heerlijke koffie uitspuugt
Tja ik zie het probleem niet zo, ik lees er altijd overheen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaat ook over hier. Lezen jullie die quotes niet? Hij verspreidt zijn dagboekposts (welke hij zelf al als "niet boeiend" bestempeld, want eigenlijk heeft hij "niks te melden") bewust over verschillende slowchats, omdat ie anders bang is voor notes.
Hier staat gewoon een goedkoopie, gedoneerd door Cabrioger volgens mij. Zou wel een andere willen met een timer erin, da's wel handy, maar ik vind ze vaak te duurquote:Op zondag 8 juli 2012 13:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook gewoon een DE apparaat staan, zo'n goed ding dat 15 jaar zonder problemen heerlijke koffie uitspuugt
gewoon een stopcontact timer erop aansluiten ?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier staat gewoon een goedkoopie, gedoneerd door Cabrioger volgens mij. Zou wel een andere willen met een timer erin, da's wel handy, maar ik vind ze vaak te duur
Bull, jij bent vaak één van de weinigen die erop reageertquote:Op zondag 8 juli 2012 13:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tja ik zie het probleem niet zo, ik lees er altijd overheen.
Optiequote:Op zondag 8 juli 2012 13:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon een stopcontact timer erop aansluiten ?
Als er iets 'nuttigs' instaat wel ja. Zoals ¤800,- per maand aan boetesquote:Op zondag 8 juli 2012 13:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bull, jij bent vaak één van de weinigen die erop reageert
700. Maar dat is eerder om hem te laten weten dat ie een idioot isquote:Op zondag 8 juli 2012 14:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als er iets 'nuttigs' instaat wel ja. Zoals ¤800,- per maand aan boetes
Die had ik in Amerika wel thuis staan. Helaas kon ik die niet meenemen, koffieapparaat met timer is de beste uitvinding sinds het wiel.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier staat gewoon een goedkoopie, gedoneerd door Cabrioger volgens mij. Zou wel een andere willen met een timer erin, da's wel handy, maar ik vind ze vaak te duur
opwarmplaatje van een koffiemachine is eigenlijk toch niet echt bruikbaar, je koffie wordt er snel ondrinkbaar van. gewoon overgieten in een voorverwarmde thermosfles is lekkerder.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
OptieDie timer apparaten hebben vaak een thermoskan met auto-off funktie, ons device heeft een glazen kan, maar het zou op zich wel kunnen
En dan kijk je niet eens.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:00 schreef Sounddragon het volgende:
start @ F1 in a few minutes. warmup lap nu.
Helaasjh droog
Kun je zo gek maken als je wilt.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:02 schreef .Neovo. het volgende:
Wat zijn eigenlijk goede koffiezetters? Senseo is niet te zuipen en die koffiezetter van ons stelt ook niet veel voor.
Moet ik eens over nadenken. Mijn ouders hebben versgemalen maar ik drink al heel mijn leven gemalen DE koffie en die smaak associeer ik automatisch met thuisquote:Op zondag 8 juli 2012 13:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
* FkTwkGs2012 loves notes
[..]
tip? malertje kopen. vers gemalen proef je
koffiezetters zijn vrij suf, warm buisje, water ,that's it. wil je lekkerdere koffie investeer in een koffiemaler en lekkere boontjes. alternatief is overpriced nespressomachine (wel gemak en goed te zuipen).quote:Op zondag 8 juli 2012 14:02 schreef .Neovo. het volgende:
Wat zijn eigenlijk goede koffiezetters? Senseo is niet te zuipen en die koffiezetter van ons stelt ook niet veel voor.
[..]
700. Maar dat is eerder om hem te laten weten dat ie een idioot is
voor 1000 euro kun je wel een leuk espresso machine kopen natuurlijk. maar ja wat moeten mensen met een keuken van 20K. da's ook meer gevoel dan ratio.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:06 schreef Barcaconia het volgende:
En ik snap eigenlijk ook niet wat mensen met die koffiezetters van 1000 euro voor thuis moeten eigenlijk. De koffie is kwalitatief misschien een stukje beter maar het smaakt nog steeds niet naar èchte goede koffie dus eigenlijk betaal je alsnog teveel voor middelmatig in mijn ogen
klassiekertje. dat ze die nog verkopenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef .Neovo. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zo eentje moet het maar worden.
Eenschquote:Op zondag 8 juli 2012 14:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die had ik in Amerika wel thuis staan. Helaas kon ik die niet meenemen, koffieapparaat met timer is de beste uitvinding sinds het wiel.
Neuh, da's te ingewikkeld; ik gebruikte dat gewoon om mijn koffie klaar te hebben staan als ik mijn nest uit kwam, scheelt zo weer een kwartier en da's handel als je er rond een uur of 5 uit moetquote:Op zondag 8 juli 2012 14:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
opwarmplaatje van een koffiemachine is eigenlijk toch niet echt bruikbaar, je koffie wordt er snel ondrinkbaar van. gewoon overgieten in een voorverwarmde thermosfles is lekkerder.
Laatst bij de Media Markt een apparaat voor ¤3800,- ofzo.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:06 schreef Barcaconia het volgende:
En ik snap eigenlijk ook niet wat mensen met die koffiezetters van 1000 euro voor thuis moeten eigenlijk. De koffie is kwalitatief misschien een stukje beter maar het smaakt nog steeds niet naar èchte goede koffie dus eigenlijk betaal je alsnog teveel voor middelmatig in mijn ogen
Mwah, een keuken die echt goed ingericht is kun je veel kookplezier van hebben. Middelmatige koffie blijft middelmatig.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
voor 1000 euro kun je wel een leuk espresso machine kopen natuurlijk. maar ja wat moeten mensen met een keuken van 20K. da's ook meer gevoel dan ratio.
Weet niet of ze die nog verkopen. Maar die dingen zie ik nog bij veel mensen staan. Mijn grootouders hebben er ook nog eentje. Niet kapot te krijgen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
klassiekertje. dat ze die nog verkopen
Kan toch heel makkelijk? Ff naar de Gamma, timer halen, koffiezetapparaat er op aansluiten, tijd instellen en de schakelaar van het koffiezetapparaat alvast aanzetten. Zodra de timer dan aangaat, gaat dat ding ook doorlopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eensch
[..]
Neuh, da's te ingewikkeld; ik gebruikte dat gewoon om mijn koffie klaar te hebben staan als ik mijn nest uit kwam, scheelt zo weer een kwartier en da's handel als je er rond een uur of 5 uit moet
Volle pot zetten; 2 bakkies voor meteen opzuipen, en als ik meenam de rest in de thermos. Nu drink ik alleen 2 bakkies in de ochtend; op het werk hebben we gewoon kofiie staan de hele dag door
Ja duh, ik ben niet debielquote:Op zondag 8 juli 2012 14:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kan toch heel makkelijk? Ff naar de Gamma, timer halen, koffiezetapparaat er op aansluiten, tijd instellen en de schakelaar van het koffiezetapparaat alvast aanzetten. Zodra de timer dan aangaat, gaat dat ding ook doorlopen.
Dan kom je idd bij de restaurantkwaliteit apparaten die ècht wat kunnen maken. Maar dan is de kwaliteit bonen die je koopt nog steeds van levensbelang en goede bonen zijn ook duur en haal je niet bij de Aldi.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Laatst bij de Media Markt een apparaat voor ¤3800,- ofzo.
Maar ik moet wel zeggen, goede en echt lekkere koffie is een zegen, zeker tijdens een zware dag.
Een goede kok kookt prima op een goedkoop fornuis.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mwah, een keuken die echt goed ingericht is kun je veel kookplezier van hebben. Middelmatige koffie blijft middelmatig.
Aldi is over het algemeen toch wel goed spul?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan kom je idd bij de restaurantkwaliteit apparaten die ècht wat kunnen maken. Maar dan is de kwaliteit bonen die je koopt nog steeds van levensbelang en goede bonen zijn ook duur en haal je niet bij de Aldi.
quote:
Gaat ook over aanrechtruimte, schoonhoudgemak, goede kastjes etc. Apparatuur maakt het ook wel duur trouwens ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Een goede kok kookt prima op een goedkoop fornuis.
Mijn moeder heeft 15 jaar lang DE punten gespaard om voor mij zo'n apparaat te kopenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:11 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Die koffie is echt heet die daar uitkomt
Wauw dus het heeft toch nut.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft 15 jaar lang DE punten gespaard om voor mij zo'n apparaat te kopenheerlijk.
Wij hebben die bonnen ook nogquote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft 15 jaar lang DE punten gespaard om voor mij zo'n apparaat te kopenheerlijk.
mwah imo zijn dure keukens toch vooral gimmick. wil je goed kunnen schoonmaken enzo koop dan een gebruikte profi (roestvrijstaal) keuken iets.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gaat ook over aanrechtruimte, schoonhoudgemak, goede kastjes etc. Apparatuur maakt het ook wel duur trouwens ja.
reken eens uit hoeveel tijd het allemaal kost. je moet het echt als hobby hebben, punten sparen, anders niet aan beginnenquote:
Of koop voor ¤5,- een losse timer.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
http://kleinhuishoudelijk(...)6503-thermoskan.html
zoiets is prima; timer, thermos, auto-off
allemaal op te lossen probleempjesquote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb in huis een goedkope kutkeuken van de vorige eigenaar staan. Is echt een mooi ding om te zien en pas 2 jaar oud nu, maar in dagelijks gebruik is het gewoon matig. Kastjes sluiten niet goed, indeling is niet fijn etc. Kleine ergernisjes eigenlijk.
thermoskan included?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Of koop voor ¤5,- een losse timer.
Alles is te maken, maar dan moet het spul eerst van mij zijn en niet van een huisbaasquote:
er zit verschil tussen baggerkwaliteit en een 20k keuken. die ouwe bruynzeeltjes zijn bv prima voor consumentengebruik, alleen wat lelijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb in huis een goedkope kutkeuken van de vorige eigenaar staan. Is echt een mooi ding om te zien en pas 2 jaar oud nu, maar in dagelijks gebruik is het gewoon matig. Kastjes sluiten niet goed, indeling is niet fijn etc. Kleine ergernisjes eigenlijk.
Ik heb hier de nieuwe Volvo V40.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef Barcaconia het volgende:
Ik krijg zelfs al ads over koffie en koffieapparaten whehe
ja. het werkt gewoon. applequote:Op zondag 8 juli 2012 14:22 schreef Barcaconia het volgende:
Nu we het toch over goede producten hebben, ik werk de laatste tijd veel op een ipad. Dat is een geniaal product zeg. Zo simpel en doeltreffend als dat werkt...
Ik ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb hier de nieuwe Volvo V40.
129 euroquote:Op zondag 8 juli 2012 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
http://kleinhuishoudelijk(...)6503-thermoskan.html
zoiets is prima; timer, thermos, auto-off
Money well spent.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:29 schreef Snowballed het volgende:
Ipads zijn niet te drinken man... doe mij maar darkroast....
Wedden dat die neger donkere medemens een mooie soulstem op zet en een liedje gaat zingen terwijl dat roze beest een deuntje fluit...?quote:
Absolute aanrader, tof filmpje, kende 'm al van Top Gear.quote:
Jah, goeie shit is zelden goedkoopquote:
zelf op knopje laten drukken door je levensgezellin en je koffie over laten schenken in een thermoskan. gratis.quote:
Ja doei. Ik ben geen slaafje.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zelf op knopje laten drukken door je levensgezellin en je koffie over laten schenken in een thermoskan. gratis.
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zelf op knopje laten drukken door je levensgezellin en je koffie over laten schenken in een thermoskan. gratis.
Dat, en daarbij ligt Anne nog lekker te ronken rond die tijd. Als de koffie klaar is als ik beneden kom scheelt me dat tijd in de ochtend, en dat, inclusief de energiebesparing van 1100 watt wat zo kort mogelijk aan staat is die 129¤ wel waard eigenlijkquote:
Ook als wij (lieve fokkers) het niet willenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoef mezelf niks wijs te maken; als ik zo'n ding wil, koop ik hem
Voor 30 cent per kopje heb je nespresso.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoef mezelf niks wijs te maken; als ik zo'n ding wil, koop ik hem
Best duur voor 1 miezerig slokje.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Voor 30 cent per kopje heb je nespresso.
Nou, jij hebt zeker niks te zeggen hierquote:Op zondag 8 juli 2012 16:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ook als wij (lieve fokkers) het niet willen![]()
true. wel lekker en gemak.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Best duur voor 1 miezerig slokje.
En ineens doen de aanschafkosten van het bijbehorende apparaat er niet meer toequote:Op zondag 8 juli 2012 16:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Voor 30 cent per kopje heb je nespresso.
gemak? en als ik nou een thermoskan koffie mee wil naar mijn werk? sta ik een half uur lang van die schijtcuppies in dat ding te prakken, en dan heb ik voor 5¤ aan schuimrommel in mijn thermosquote:
Voor de Nespresso heb je tegenwoordig ook cupjes van DE..quote:Op zondag 8 juli 2012 16:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En ineens doen de aanschafkosten van het bijbehorende apparaat er niet meer toe![]()
Zulke rommel doen me heel erg aan Apple denken, ik bepaal liever zelf waar ik mijn koffie vandaan haal
je hebt van die geld terug acties dan betaal je bijna niets voor zo'n nespresso machine. de winst zit in de capsules.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En ineens doen de aanschafkosten van het bijbehorende apparaat er niet meer toe![]()
Zulke rommel doen me heel erg aan Apple denken, ik bepaal liever zelf waar ik mijn koffie vandaan haal
Als ik niets te zeggen had typte ik hier nu niet...quote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, jij hebt zeker niks te zeggen hier. Newbie.
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:54 schreef Sounddragon het volgende:
AAI WANT FILTERKOFFIE, EN GÉÉN, I REPEAT GÉÉN GECONCENTREERDE, INGEDIKTE, OF ANDERSZINS GEMANIPULEERDE DURE SCHIJTZOOI!
Zow, misschien is het nu duidelijk
quote:
Jou serieus nemen is sowieso een kunstquote:Op zondag 8 juli 2012 18:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
om nog maar ff op dat irriteren terug te komen, ik vind Anne volgens mij minstens zo irritant als zij mij.
alleen heb ik nog enigszins manieren en zeg ik er niks van
maar zo gezellig is deze SC ook weer niet, overschat jezelf maar niet
en dat Anne heeft gelezen dat ik m'n zooi verdeel over verschillende SC's doet bij mij een beetje het vermoeden groeien dat ze een beetje autistisch is en een grapje niet snapt![]()
Note dat maar
alsof ik een note echt erg zou vinden, hoe je dat nou serieus kan nemen
ja, en al helemaal als je me gaat quoten uit een topic vol foto's van halfnaakte mannen en sexpraat en baggerquote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jou serieus nemen is sowieso een kunst
überhaupt een man nemenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jou serieus nemen is sowieso een kunst
Zou zomaar kunnen, maar dan wil ik op zijn minst een vent, en geen derderangs gevulde LIDL-koekquote:
dit veranderd wel even het beeld van jouquote:Op zondag 8 juli 2012 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar dan wil ik op zijn minst een vent, en geen derderangs gevulde LIDL-koek
de autowastopic-mannetjes zullen teleurgesteld zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar dan wil ik op zijn minst een vent, en geen derderangs gevulde LIDL-koek
qft en het nageslacht ookquote:Op zondag 8 juli 2012 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's jouw beeld, niet het mijnequote:Op zondag 8 juli 2012 18:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dit veranderd wel even het beeld van jou![]()
dat zeker.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik zie je ui nu ook in een ander daglicht. zo zie je maar.
Ach ja waar sd in roert wordt ook door Houbraken vervoerdquote:Op zondag 8 juli 2012 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:50 schreef densmee het volgende:
[..]
Ach ja waar sd in roert wordt ook door Houbraken vervoerd
[ afbeelding ]
tja, je zegt het zelfquote:Op zondag 8 juli 2012 18:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kan er vrij weinig aan verhelpen dat jullie ongetwijfeld redelijk beperkte verstandelijke vermogens ineens op hol slaan door één enkele suggestieve post![]()
Ik ga lekker uitbuiken van mijn Chili à la SD, bis später![]()
dag kookprinsjequote:Op zondag 8 juli 2012 18:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kan er vrij weinig aan verhelpen dat jullie ongetwijfeld redelijk beperkte verstandelijke vermogens ineens op hol slaan door één enkele suggestieve post![]()
Ik ga lekker uitbuiken van mijn Chili à la SD, bis später![]()
Nee flapdrol, dat was jouw insinuatie, niet de mijnequote:
Maar dat zal meer inherent zijn aan je gebrekkige kennis van de nederlandse taal, neem ik je verder niet kwalijk hoor, we hebben niet allemaal even goed opgelet op de lagere schoolquote:
Wat snap je niet aan 'uitbuiken' ?quote:
sorry ik zat met mijn hoofd al bij antje dat ze jouw chili heeft moeten etenquote:
gezegend is met dyslexie en dyscalculiequote:Op zondag 8 juli 2012 19:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar dat zal meer inherent zijn aan je gebrekkige kennis van de nederlandse taal, neem ik je verder niet kwalijk hoor, we hebben niet allemaal even goed opgelet op de lagere school
Ah spuit 11 geeft ook modderquote:Op zondag 8 juli 2012 19:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar er is helemaal niets mis met mannen nemen hoor SD
als jij daar vrolijk van wordt dan moet je dat vooral vol trots doen
bakkes houwe en afkome danquote:Op zondag 8 juli 2012 19:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ja, ik ben aan het koken dus lees ook niet alles meteen
dat snap ik nietquote:
dan kun jij zeker Anne hosselenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar er is helemaal niets mis met mannen nemen hoor SD
als jij daar vrolijk van wordt dan moet je dat vooral vol trots doen
InB4 een 'derderangs gevulde LIDL-koek' remark van Annequote:
ik ben hier degene die mannen serieus neemt hoorquote:
zo ga je niet in de hemel komen swa.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben hier degene die mannen serieus neemt hoor
dan heb jij je partner in SD gevondenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben hier degene die mannen serieus neemt hoor
tuurlijk wel, daar gaan juist alle homo's heen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zo ga je niet in de hemel komen swa.
Bij grote uitzondering heb ik tot 12 uur in mijn nest liggen rotten idd.quote:
Moccapot ftw.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zullen we het weer over koffie hebben.
Een zogenaamd 'vruchtbare' zondag dusquote:Op zondag 8 juli 2012 19:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bij grote uitzondering heb ik tot 12 uur in mijn nest liggen rotten idd.
Nee, Jan Linders koffie ook ongetwijfeld niet, maar daar hebben ze ook gewoon DE, dus neem ik diequote:
Ja, want vanmiddag nog op een late kraamvisite geweest. Dus uiteindelijk viel het nog wel mee. En gisteravond North Sea Jazz, daar ben je ook niet vroeg van thuis (en je rust er ook niet uit).quote:Op zondag 8 juli 2012 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een zogenaamd 'vruchtbare' zondag dus
zeker met zo'n pauperbeamer ervoorquote:
Tja, die velgen doen me nogal aan Audi denken...quote:
om de 1 of andere reden ben ik niet overtuigdquote:Op zondag 8 juli 2012 22:07 schreef GrunnigsTrots het volgende:
er is net iemand bij m'n broer van de trap gelazerd, 2 schouders en nek gebroken.
op slag dood![]()
vreselijke manier om aan je eind te komen
zijn wel ori bmw velgjesquote:Op zondag 8 juli 2012 22:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, die velgen doen me nogal aan Audi denken...
ik kom er net vandaan, hele straat is afgezet.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
om de 1 of andere reden ben ik niet overtuigd
ok welke plaats?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik kom er net vandaan, hele straat is afgezet.
zou eventueel zelfs kunnen dat ie geduwd is, maar dat zal morgen ofzo wel blijken bij een eventueel nieuwsbericht
Grunn natuurlijkquote:
meeste ongelukken gebeuren in huis.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Grunn natuurlijk
wel heftig verhaal, 1 keer van de trap vallen en het kan gedaan zijn met je
ja dat wel, maar dan denk ik eerder aan je snijden tijdens het koken ofzo.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
meeste ongelukken gebeuren in huis.
ik zie niks?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.politie.nl/gro(...)8zondag8juli2012.asp
tis ook nog geen halfuur geleden gebeurd, morgen bij de berichten van maandag staat het er wel denk ikquote:
De hele auto is origineel... als dat al pauper isquote:
Je broer heeft iemand van de trap geduwd die nu dood is?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik kom er net vandaan, hele straat is afgezet.
zou eventueel zelfs kunnen dat ie geduwd is, maar dat zal morgen ofzo wel blijken bij een eventueel nieuwsbericht
nee, hij woont daar niet alleen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je broer heeft iemand van de trap geduwd die nu dood is?
och och grunnigs tokkie is een keer serieus hoor,quote:Op zondag 8 juli 2012 22:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, hij woont daar niet alleen.
en gewoon niet grappig
p2000 is niet achterhaald en wordt nog steeds gebruiktquote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
je zou denken dat mensen van jullie niveau wel weten dat P2000 allang achterhaald is
bij een enkele oproep nog ja, en dan vooral brandweer.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:29 schreef densmee het volgende:
[..]
p2000 is niet achterhaald en wordt nog steeds gebruikt
Dat is vlakbij mij!quote:Op zondag 8 juli 2012 00:03 schreef densmee het volgende:
die collectors van die r1 worden wel werm.
[ afbeelding ]
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=6985
Ik ben ook gewoon op de motorquote:Op maandag 9 juli 2012 09:43 schreef Anne het volgende:
Ja. Ik had eigenlijk ook wel op de motor kunnen gaan.
Gaaf, veel plezier!quote:Op maandag 9 juli 2012 10:14 schreef Dingest het volgende:
Nou, wij zijn er vandoor met de 126, hopelijk tot over 1,5 week weer
Have fun, en hou hem heelquote:Op maandag 9 juli 2012 10:14 schreef Dingest het volgende:
Nou, wij zijn er vandoor met de 126, hopelijk tot over 1,5 week weer
lekker met de busquote:Op maandag 9 juli 2012 10:08 schreef Duvel het volgende:
Ja, ik had ook wel kunnen fietsen. Als het geen 35 km was.
Morgen en overmorgen geen treinen.
opaquote:
en weer kou lijdenquote:Op maandag 9 juli 2012 09:43 schreef Anne het volgende:
Ja. Ik had eigenlijk ook wel op de motor kunnen gaan.
Welkom Debielquote:
Welnee, als je maar droog blijft is er niks aan de hand.quote:
dat is best kut inderdaad, zeker als je recht op zit dan heb je daar veel last van.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee, als je maar droog blijft is er niks aan de hand.
Zonder dollen; 500 meter plensbui, en alles onder mijn middel was verzopenhad de regenvoering in mijn doorwaai jack gefrot, maar ik kwam er achter dat die een stuk hoger ophoudt als waar mijn broek begint; ik had dus een waterval die linea recta mijn broek in gutste
![]()
![]()
![]()
Gelukkig reed ik net voor een viaduct, dus daar maar even gestopt om maatregelen te nemen; ik moest nog maar 83 km ofzo
Ik heb ff gewacht tot het minder hard ging regenen, toen vertrokken en halverwege was het alweer droogquote:Op maandag 9 juli 2012 18:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee, als je maar droog blijft is er niks aan de hand.
Zonder dollen; 500 meter plensbui, en alles onder mijn middel was verzopenhad de regenvoering in mijn doorwaai jack gefrot, maar ik kwam er achter dat die een stuk hoger ophoudt als waar mijn broek begint; ik had dus een waterval die linea recta mijn broek in gutste
![]()
![]()
![]()
Gelukkig reed ik net voor een viaduct, dus daar maar even gestopt om maatregelen te nemen; ik moest nog maar 83 km ofzo
Ongeveer ál het water wat me van voren raakte tussen mijn schouders liep als een riviertje mijn broek inquote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is best kut inderdaad, zeker als je recht op zit dan heb je daar veel last van.
Ik heb onder dat viaduct effe gewacht en mijn regenbroek aangetrokken en lekker hoog opgehaald, dat werkte op zich wel, en een paar km later was het idd droogquote:Op maandag 9 juli 2012 19:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb ff gewacht tot het minder hard ging regenen, toen vertrokken en halverwege was het alweer droog
Hahahaha, ja, en met auto-shut offquote:
http://www.glashartmedia.nl/Diensten/Videotheek/?cat=10quote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef 2cv het volgende:
Jammer dat hij niet meer in de bioscopen draait![]()
Oploskoffie........ alhoewel......... dat valt niet eens onder koffie.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
senseo. het ergste van het ergste op 'koffie' gebied.
Dan koop ik de DVD wel (+ een DVD speler die het wel doet).quote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef Anne het volgende:
[..]
http://www.glashartmedia.nl/Diensten/Videotheek/?cat=10
Thuisbioscoop![]()
.
u doelt op een schaam je jaquote:Op maandag 9 juli 2012 23:01 schreef Barcaconia het volgende:
Hoppa, die schijtdaf door de schredder en aangezien ze toch al in Zwolle zitten kunnen ze meteen een echte auto oppikken daar.
quote:De score tot nu: 2 teams aan de leiding met 13 punten. 10 teams met 11 punten. 1 uitvaller, 5 teams met vervangend vervoer. #carbagerun -- Carbage Run (@Carbagerun)
Koop een dagboek!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb ook een DVD speler. En koffie. En niks te melden.
Ik heb eindelijk weer gewone, heerlijk.quote:
Ja, met 3 goede handdoekenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Zie het positief in; Is de badkamer wel driedubbel gepoetst deze week.
()
Je watquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:14 schreef Sounddragon het volgende:
Help! mijn man is een klusser prutser!
Nee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:23 schreef Anne het volgende:
Krijgen jullie ook een dm als jullie gequote worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |