Vrij naar onze voorvader Computerfluisteraar.quote:Het zijn allemaal van dat soort types, waar ik absoluut niet op val, die denken dat ze een kans bij me maken. Alleen al die mannelijke manier van worstelen irriteert me al.
Hoe staan jullie hier tegenover? Liever een homo die zich als nicht gedraagd, of houden jullie juist van de meer macho types?
Let op! Probeer een beetje ontopic te blijven (belangrijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
stond "je reactie is leeg, voer eerst een bericht in"quote:
Je moet ook geen lege reacties gaan posten he.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
stond "je reactie is leeg, voer eerst een bericht in"
zo gezegd, zo gedaan
blijkbaarquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je moet ook geen lege reacties gaan posten he..
Als je niks te melden hebt, meld dan ook niks. Beetje in die geest.quote:
Dit heb je gemistquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:45 schreef Cyan9 het volgende:
Heel topic 6 is aan me voorbij gegaan, maar aan de inhoud te zien ben ik er niet rouwig om
Ik heb alles teruggelezen, dus niks gemist. En ik hou niet van de overdosis steroïden lookquote:
Ging ik ook al vanuit, daarom postte ik het ookquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb alles teruggelezen, dus niks gemist. En ik hou niet van de overdosis steroïden look
Waarom lees je in vredesnaam terug?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb alles teruggelezen, dus niks gemist. En ik hou niet van de overdosis steroïden look
Geen leven.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Waarom lees je in vredesnaam terug?.
Ik ook niet, maar ik ga niet teruglezen wat ik gemist heb.quote:
Ik ga wat later pas, maar denk niet dat het veel zal zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:14 schreef Gellarboy het volgende:
Onderweg naar Roze Zaterdag in Haarlem..
Alleen maar van die verwijfde homo's zeker....quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ga wat later pas, maar denk niet dat het veel zal zijn eigenlijk..
En gellarboy.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:19 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Alleen maar van die verwijfde homo's zeker....
Wie weet stond er wat interessants tussen. Stond er niet..quote:
Ik heb een prima leven, maak je maar geen zorgenquote:
quote:
En macho's.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:19 schreef hollander87 het volgende:
Alleen maar van die verwijfde homo's zeker....
The fuck is dat nu weer?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:14 schreef Gellarboy het volgende:
Onderweg naar Roze Zaterdag in Haarlem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |