SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
thanks voor de reacties over de barbell rows. kon ze niet uit elkaar halen maar er zit dus wel degelijk verschil in.
wat vinden jullie trouwens van cardio in de bulk? zou het handig zijn om je vet tot een minimum te houden?![]()
Bedankt. Ik vond mezelf wel minder sterk de afgelopen dagen, maar kan ook komen doordat het extreem benauwd is in de sportschool (toepasselijke TT Bendoe).quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15615615
Voor veel mensen omgerekend gemiddeld dus 20-30% onder TDEE. Kun je wat oprekken door krachttraning te blijven doen, heb studies gelezen met een enorm deficit, maar dan toch spieren blijven stimuleren, die toch grotendeels werden behouden.
Ben het trouwens wel over eens dat een deficit tussen TDEE en voedselinname creeren middels beweging wel cardiovasculair gezonder is.
Natuurlijk brengt cardio voordelen met zich mee. Maar ik ben momenteel aan het experimenteren met het paleodieet (de site die jij had gegeven is erg interessant) en ik wil zien wat het dieet zelf (zonder cardio) dus teweeg kan brengen.
Cardio zal ik me later op richten, want ik vind ook dat ik wel een betere conditie mag hebben.
This isn't even my final form.![]()
Lees wat Stereotomy allemaal getypt heeft in het laatste stuk van het vorige topic. Het gaat om het aantal kcal boven of onder je onderhoud.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:12 schreef borstmelk het volgende:
thanks voor de reacties over de barbell rows. kon ze niet uit elkaar halen maar er zit dus wel degelijk verschil in.
wat vinden jullie trouwens van cardio in de bulk? zou het handig zijn om je vet tot een minimum te houden?
Cardio in de bulk is tegenstrijdig, je probeert meer te eten om te groeien en dan doe je dat effect teniet door te gaan cardio'en. Wel moet je het natuurlijk blijven doen als je cardio om andere (gezondheids)redenen doet, maar dan zul je meer moeten eten om toch boven je onderhoud te blijven.This isn't even my final form.![]()
Alleen als je echt endo bent vindt ik het nodig als je iets te veel aankomt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:12 schreef borstmelk het volgende:
wat vinden jullie trouwens van cardio in de bulk? zou het handig zijn om je vet tot een minimum te houden?![]()
Eigenlijk zeg je hier: wat vind je van harder dweilen als ik m'n kraan harder laat lopen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:12 schreef borstmelk het volgende:
wat vinden jullie trouwens van cardio in de bulk? zou het handig zijn om je vet tot een minimum te houden?
Kunt ook de kraan minder hard laten lopen. Gaat om het verschil wat je dweilt en wat de kraan aan water op de vloer laat. Dweil je harder, wordt het droger. Dweil je minder dan de kraan natmaakt, wordt het natter.Confidence through competence![]()
inderdaad, daar had ik beter over moeten nadenken. ik zat rond te kijken bij dat account van die neger tweeling en die begonnen over dat het zn voordeel had als je het erna deed of iets dergelijks, maar dat lijkt me een beetje raar want dan verlies je de calorieen die je binnen krijgt voor het voeden van je spierenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lees wat Stereotomy allemaal getypt heeft in het laatste stuk van het vorige topic. Het gaat om het aantal kcal boven of onder je onderhoud.
Cardio in de bulk is tegenstrijdig, je probeert meer te eten om te groeien en dan doe je dat effect teniet door te gaan cardio'en. Wel moet je het natuurlijk blijven doen als je cardio om andere (gezondheids)redenen doet, maar dan zul je meer moeten eten om toch boven je onderhoud te blijven.![]()
Cardio altijd na krachttraining omdat je dan je spieren voluit hebt kunnen stimuleren met volle glycogeenspiegels e.d.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:20 schreef borstmelk het volgende:
[..]
inderdaad, daar had ik beter over moeten nadenken. ik zat rond te kijken bij dat account van die neger tweeling en die begonnen over dat het zn voordeel had als je het erna deed of iets dergelijks, maar dat lijkt me een beetje raar want dan verlies je de calorieen die je binnen krijgt voor het voeden van je spieren
Goede krachttraining gaat niet als je al slap bent van een uur cardio'en
Confidence through competence![]()
diepe metaforen, maar je hebt inderdaad wel een punt. gewoon een schoon schema it isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je hier: wat vind je van harder dweilen als ik m'n kraan harder laat lopen?
Kunt ook de kraan minder hard laten lopen. Gaat om het verschil wat je dweilt en wat de kraan aan water op de vloer laat. Dweil je harder, wordt het droger. Dweil je minder dan de kraan natmaakt, wordt het natter.![]()
Dweilen krengquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:21 schreef borstmelk het volgende:
[..]
diepe metaforen, maar je hebt inderdaad wel een punt. gewoon een schoon schema it isConfidence through competence![]()
inderdaad dan heb je helemaal geen kracht meer over van het rennen/fietsen of wat dan ookquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cardio altijd na krachttraining omdat je dan je spieren voluit hebt kunnen stimuleren met volle glycogeenspiegels e.d.
Goede krachttraining gaat niet als je al slap bent van een uur cardio'en![]()
Trouwens, Stereotomy, is het paleodieet dan ook niet onzinnig? Als het toch alleen maar om het aantal kcal gaat?This isn't even my final form.![]()
Zo is elk dieet "onzinnig", aangezien kcal in kcal uit toch t belangrijkste is.
Paleo is leuk voor endo's die makkelijk overeaten, aangezien er nauwelijks "natuurlijk" kcal-dense eten is(behalve noten etc). Beetje houvastBEASTMODE![]()
Klopt! Maar door Paleo-achtig te eten - geen granen, geen gerafinneerde suikers, geen door Unilever/Mars/Kraft Foods geproduceerd extra-lakker voedsel uit de fabriek - krijgt vrijwel iedereen minder kcal binnen! Dit is in overeenstemming met dit:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:23 schreef Levolution het volgende:
Trouwens, Stereotomy, is het paleodieet dan ook niet onzinnig? Als het toch alleen maar om het aantal kcal gaat?
http://wholehealthsource.(...)ypothesis-of_07.html
(lange lap tekst)
Gaat erom dat brood, pasta's e.d. met bijbehorende insulinedips en spikes je hongergevoel op verkeerde been zet. En de Unilevers op de wereld willen zoveel mogelijk voedsel verkopen, daarom een flinke schep suiker in je Cruesli, Chocopops of Smacks. Diepvriespizza's en chips zijn erop gemaakt om je smaakbeleving te vergroten en je verzadiging uit te stellen.
Vergelijk: waarom kun je nadat je vol zit nog wel een toetje/ijs/chocola naar binnen kiepen, maar geen gekookte aardappel bijvoorbeeld?
In Paleo wordt ook wel gewaarschuwd niet teveel noten te eten bijvoorbeeld, omdat dat lekker en energie-dense is. Makkelijk te over-eten, met kcal overschot en overtollig vetopslag tot gevolg...Ja, eiwitten zijn vullend.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:28 schreef Awesome_ het volgende:
En je wordt "gedwongen" eiwitrijk te eten.
In een ander topic maakte ik al de vergelijking: blik cola vs. flink stuk gegrild kipfilet. Evenveel kcals, maar welke vult het meest?Confidence through competence![]()
De vetten tikken ook wel aardig aan. Als ik wat meer geld had en niet de boel bij zou houden, zou ik makkelijk overeaten op dit dieet.
Maar ook toen ik nog granen at (brood, rijst, havermout), lette ik erg op geraffineerde suikers, E-nummers (mononatriumglutamaat), glucose-fructosestroop en andere zaken. In het paleodieet is het echter ook belangrijk dat de lage stimulatie van insuline, vetopslag tegengaat en de inhibitie van vetafbraak tegengaat.This isn't even my final form.![]()
De meeste 'Paleo success stories' zijn idd van over-etende endo's die middels Paleo veel bf% kwijt zijn geraakt:
http://www.marksdailyapple.com/category/success-story-summaries
Een van de weinige die andersom ging, die ik heb gelezen van die site is deze:
http://www.marksdailyappl(...)l-before-and-afters/
http://www.marksdailyappl(...)living-any-other-way
deze meisjes hebben in Paleo juist een manier gevonden om wat meer energierijk te eten. Uiteindelijk gaat het daarom: wat wordt je eetgewoonte, en hoeveel energie/voedingsstoffen geeft dat? Je lichaam wordt uiteindelijk wat je eet en wat je aan training doet.
Ik geloof niet in huilende endo's die beweren dik te worden door het inademen van lucht en dat ze 'echt niet zoveel eten' en dat 'anderen veel meer eten en dat is oneerlijk' etc. Kan het weten, was er ooit een zelf.
Akkoord, dan volg ik dit dieet dus alleen uit interesse en ook vanwege de - in ieder geval door de aanhangers gepropageerde - gezondheidsvoordelen.This isn't even my final form.![]()
Ik heb geleerd van mijn lichaam te houden zoals ik ben en sommige mensen zijn nou eenmaal zo en *zak chips en blik cola opentrekt*quote:Confidence through competence![]()
Zolang dat je instelling blijftquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:40 schreef Levolution het volgende:
Akkoord, dan volg ik dit dieet dus alleen uit interesse en ook vanwege de - in ieder geval door de aanhangers gepropageerde - gezondheidsvoordelen.![]()
Zelfde als met IF, zolang je energiebalans positief blijft, maken je eet tijden/ aantal maaltijden geen kutje uit tov het resultaat, je komt aan.
Laatst in een LIF topic een verhitte discussie over gehad
BEASTMODE![]()
Ik ken wel iemand die echt ripped is, wel ecto maar niet zo'n slappe, zit wel vorm in zeg maar.
En die man eet bijna elke dag gefrituurde troep.
Sommigen hebben het nou eenmaal beter getroffen met hun schildklier, maar ik ben het ermee eens dat als je te dik bent je gewoon verkeerd eet.
Heb je een trage stofwisseling en ben je aan de diazepam o.i.d., dan snap ik wel dat je niet ripped bent, maar dat is nog geen excuus om overgewicht te hebben.This isn't even my final form.![]()
Het zijn ook wel interessante discussies, want hoe simpel het ook klinkt (kcal tekort/overschot), als het echt zo simpel was, zou iedereen zomaar ripped kunnen worden. Het moeilijke is om een eetpatroon te vinden die bij jouw leefstijl en lichaam past (want wat is je werkelijke TDEE nou?), denk ik. Alles bijhouden, voldoende bewegen etc., dit zijn dingen die tijd, geld en kennis vergen. Zaken die niet iedereen voor handen heeft. Genoeg mensen die denken gezond te eten omdat "het voedingscentrum het zo zegt". Of zonder te weten een shitload suikers naar binnen werken, omdat er "0% vet" op het product staat.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zolang dat je instelling blijft![]()
Zelfde als met IF, zolang je energiebalans positief blijft, maken je eet tijden/ aantal maaltijden geen kutje uit tov het resultaat, je komt aan.
Laatst in een LIF topic een verhitte discussie over gehad
Maar goed, onze doelen zijn anders. 'Fit' worden is makkelijk, wij willen shredded zijn.
Ja, er zijn natuurlijk wel wat aandoeningen op te noemen die het extreem moeilijk voor je maken, maar het gros van de mensen hier in het rijke Westen zijn dik vanwege het te energierijk eten...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:44 schreef Levolution het volgende:
Heb je een trage stofwisseling en ben je aan de diazepam o.i.d., dan snap ik wel dat je niet ripped bent, maar dat is nog geen excuus om overgewicht te hebben.Confidence through competence![]()
Nog even een vraag over cardio. de calorieën die de fiets aangeeft zijn toch niet de calorieën die je daadwerkelijk verbrand hebt? Volgens mij stond dit 2-3 topics terug ook al, maar wat was het rekensommetje?Maar dat is denk ik het stukje toewijding wat ``wij`` wel hebben, waarom is het gezond? waarom kan ik het beter niet eten? waarom is suiker slecht?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het zijn ook wel interessante discussies, want hoe simpel het ook klinkt (kcal tekort/overschot), als het echt zo simpel was, zou iedereen zomaar ripped kunnen worden. Het moeilijke is om een eetpatroon te vinden die bij jouw leefstijl en lichaam past (want wat is je werkelijke TDEE nou?), denk ik. Alles bijhouden, voldoende bewegen etc., dit zijn dingen die tijd, geld en kennis vergen. Zaken die niet iedereen voor handen heeft. Genoeg mensen die denken gezond te eten omdat "het voedingscentrum het zo zegt". Of een zonder te weten een shitload suikers naar binnen werken, omdat er "0% vet" op het product staat.![]()
Absoluut. Dankzij mijn studie wist ik op zich wel wat ik nu ook weet, maar toch heeft het me totdat m'n pa een driedubbele bypass moest ondergaan gekost om ook daadwerkelijk m'n leven beet te pakken en m'n lichaam aan te pakken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het zijn ook wel interessante discussies, want hoe simpel het ook klinkt (kcal tekort/overschot), als het echt zo simpel was, zou iedereen zomaar ripped kunnen worden. Het moeilijke is om een eetpatroon te vinden die bij jouw leefstijl en lichaam past (want wat is je werkelijke TDEE nou?),
Daarom zeggen mensen wel wat niet het soort dieet belangrijk is, zolang je je er maar aan kunt houden en het gezond is.De fiets geeft een grove schatting...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:51 schreef Toverbal0 het volgende:
Nog even een vraag over cardio. de calorieën die de fiets aangeeft zijn toch niet de calorieën die je daadwerkelijk verbrand hebt? Volgens mij stond dit 2-3 topics terug ook al, maar wat was het rekensommetje?Confidence through competence![]()
Dat denk ik eigenlijk wel, als je kijkt hoeveel mensen 'vetarm' eten om niet vetter te worden...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:05 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat het hier in Nederland ook niet een gebrek aan kennis is bij overgewicht.Confidence through competence![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wasbord_(buik)quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk wel, als je kijkt hoeveel mensen 'vetarm' eten om niet vetter te worden...
Goed artikel, zoveel waarheden ook enzo. Maar eens bewerken.![]()
Ik word hier gewoon verdrietig van.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wasbord_(buik)
Goed artikel, zoveel waarheden ook enzo. Maar eens bewerken.BEASTMODE![]()
Hebben jullie bij het deadliften wel eens dat je zoveel inspanning toont dat je je benen helemaal niet meer voelt en helemaal licht in m'n hoofd. Dan moet ik echt even gaan zitten.
Gisteren nog gehad bij zetten PR (115)![]()
Ik kijk het ookquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:14 schreef BigSmurf het volgende:
RTL 5, verwende snollen in bikini die dumbell squats doen op naaldhakken, met 40 herhalingen.![]()
(no homo)
Deathlift or Die.![]()
Was bezig met de overhead press in een powerrack, komt er een guy naar me toe met de tip dat je 'schouders ook zittend kan doen", oke bedankt voor de tip man
Op elke fokker past een bril.![]()
Behalve bij MP heeft staand schouders doen niet veel voordelen denk ik ?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:35 schreef Catch_me het volgende:
Was bezig met de overhead press in een powerrack, komt er een guy naar me toe met de tip dat je 'schouders ook zittend kan doen", oke bedankt voor de tip man![]()
Het enige voordeel volgens mij is dat je beter leert omgaan met balansen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:33 schreef obsama het volgende:
[..]
Behalve bij MP heeft staand schouders doen niet veel voordelen denk ik ?If not now, then when.![]()
Zoals eigenlijk alles met staan vs zitten (los van of je sneller geneigd bent om te cheaten oid) is dat je ook je core wat extra stabilisatie werk laat doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:33 schreef obsama het volgende:
[..]
Behalve bij MP heeft staand schouders doen niet veel voordelen denk ik ?Of toch du vader?![]()
Misschien was hij je aan het hinten omdat hij er wilde squatten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:35 schreef Catch_me het volgende:
Was bezig met de overhead press in een powerrack, komt er een guy naar me toe met de tip dat je 'schouders ook zittend kan doen", oke bedankt voor de tip man
Interessant vraagstuk eigenlijk. Curlen in de squatrek is uit den boze, hoe zit het met BOR, OHP en zelfs DL dan? De squatter heeft het rek echt nodig, de rest van de oefeningen kan ook op een leeg stukje vloer. Ik doe mijn BOR's vaak ergens anders als ik merk dat iemand het rek nodig heeft voor squats.This isn't even my final form.![]()
Ik BOR, DL en OHP in t squatrack.
Bij een basic-fit is er namelijk niemand die daar gebruik van maakt, want benen
BEASTMODE![]()
Ik denk dat Levolution zo'n ander rek bedoelt, ben zelf ook even de naam kwijt.
Het is sowieso uit den bozen omdat je zelf niet leert omgaan met de balansen, er zullen wel meer dingen zijn die niet per se goed zijn aan zo'n rek.
Wie kan trouwens dit lijstje een beetje aanvullen? Misschien ook handig voor in de OP (voorbeeld van gezonde producten)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Het probleem met zo'n lijstje is vaak dat mensen 1kg pinda's naar binnen gaan stouwen, ter chips vervanging bv, en vervolgens gaan huilen dat ze maar niet afvallen, maar wel volgens het FOK!-lijstje eten.BEASTMODE![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:44 schreef Jahr00n het volgende:
Idd kaas en een shitload aan noten moet je sowieso niet eten als je ripped wil worden.Net cashew, pistache en pinda's gekocht.
![]()
Echt he, deze man.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:58 schreef SunTzu het volgende:
[..]Net cashew, pistache en pinda's gekocht.
Ik twijfel sowieso aan elke letter die Jahroon op het internet zet.If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik denk dat Levolution zo'n ander rek bedoelt, ben zelf ook even de naam kwijt.
Het is sowieso uit den bozen omdat je zelf niet leert omgaan met de balansen, er zullen wel meer dingen zijn die niet per se goed zijn aan zo'n rek.
Wie kan trouwens dit lijstje een beetje aanvullen? Misschien ook handig voor in de OP (voorbeeld van gezonde producten)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weet niemand hoe ik mijn pezen? in de arm wat losser krijg? Kan ze namelijk niet verder als 45 graden buigen.
If not now, then when.![]()
Wat betreft fruit: vergeet de bessen niet.
Blauwe bessen, kersen, bramen, frambozen etc. Bessen zijn echt de bazen onder de fruiten. Weinig suiker, laag glycemisch index, anti-oxidanten, heerlijk van smaak.
En goddelijk in combinatie met noten.
Ik zou ermee oppassen, ik ken iemand die 6 weken niet meer mag sporten door ontstoken pezen door chin en pull ups.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet niemand hoe ik mijn pezen? in de arm wat losser krijg? Kan ze namelijk niet verder als 45 graden buigen.![]()
Paleo gaat om gezondheid. Als je dat soort eten eet, en dus geen troep eet, dan zal je van nature niet of nauwelijks overeaten. Maar als je puur voor spier hypertrophy gaat dan gaat het bijna alleen om genoeg KCal met genoeg eiwit (al kunnen dingen als omega-3 en bepaalde vitamine wel helpen).quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:23 schreef Levolution het volgende:
Trouwens, Stereotomy, is het paleodieet dan ook niet onzinnig? Als het toch alleen maar om het aantal kcal gaat?
Je kan ook cutten op een rotzooi diëet trouwens,
http://edition.cnn.com/20(...)professor/index.html
nutrition professor die de test deed, verloor 12~ kg op een 'twinkie' diet. Calories matter.![]()
Interessant. Het ligt alleen wel iets genuanceerder:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:36 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Paleo gaat om gezondheid. Als je dat soort eten eet, en dus geen troep eet, dan zal je van nature niet of nauwelijks overeaten. Maar als je puur voor spier hypertrophy gaat dan gaat het bijna alleen om genoeg KCal met genoeg eiwit (al kunnen dingen als omega-3 en bepaalde vitamine wel helpen).
nutrition professor die de test deed, verloor 12~ kg op een 'twinkie' diet. Calories matter.quote:Two-thirds of his total intake came from junk food. He also took a multivitamin pill and drank a protein shake daily. And he ate vegetables, typically a can of green beans or three to four celery stalks.![]()
Ik zou gewoon cardio blijven doen om je hart en longen gezond te houden. Ik vind dat een degelijke conditie er ook in de bulk gewoon bij hoort.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:12 schreef borstmelk het volgende:
wat vinden jullie trouwens van cardio in de bulk? zou het handig zijn om je vet tot een minimum te houden?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Eens.quote:Op zondag 8 juli 2012 07:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik zou gewoon cardio blijven doen om je hart en longen gezond te houden. Ik vind dat een degelijke conditie er ook in de bulk gewoon bij hoort.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:44 schreef Jahr00n het volgende:
Idd kaas en een shitload aan noten moet je sowieso niet eten als je ripped wil worden.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Kaas vermijd ik wel eigenlijk, heb ook een hele lange tijd geen melk op omdat mijn ex die helemaal geobsedeerd was door voeding enz. zei dat Aziaten niet tegen zuivel kunnen. Laatste tijd doe ik wel weer melk bij mijn brinta ook omdat ik soms een uur ga rennen.![]()
Wel grappig dat hij ook nog eens zijn LDL- en triglyceridespiegels verbeterd heeft. Maar dat kan natuurlijk komen doordat hij gewicht kwijt is geraakt. Een lager vetpercentage en je bent in het algemeen gezonder af.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:36 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Paleo gaat om gezondheid. Als je dat soort eten eet, en dus geen troep eet, dan zal je van nature niet of nauwelijks overeaten. Maar als je puur voor spier hypertrophy gaat dan gaat het bijna alleen om genoeg KCal met genoeg eiwit (al kunnen dingen als omega-3 en bepaalde vitamine wel helpen).
nutrition professor die de test deed, verloor 12~ kg op een 'twinkie' diet. Calories matter.This isn't even my final form.![]()
Ik ben zelf ook semi paleo. Heb het zelf een beetje getweaked, naar heel veel vetten en eiwitten en haal alleen khs uit groentes.Self Myofasciaal Release.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet niemand hoe ik mijn pezen? in de arm wat losser krijg? Kan ze namelijk niet verder als 45 graden buigen.Dit zijn geen noten maar peulvruchtenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:58 schreef SunTzu het volgende:
[..]Net cashew, pistache en pinda's gekocht.
Bessen + donkere chocolade + amandelen + griekse yoghurtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:28 schreef Levolution het volgende:
Wat betreft fruit: vergeet de bessen niet.
Blauwe bessen, kersen, bramen, frambozen etc. Bessen zijn echt de bazen onder de fruiten. Weinig suiker, laag glycemisch index, anti-oxidanten, heerlijk van smaak.
En goddelijk in combinatie met noten.![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door 1517 op 08-07-2012 12:54:45 ]A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door 1517 op 08-07-2012 12:54:09 ]A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Lunges ftwquote:Op zondag 8 juli 2012 09:35 schreef Kerol het volgende:
Damn, die lunges, altijd paar dagen lang spierpijn in mn kont daarvan![]()
"ey catch heb je een tientje tussen je billen zitten dat je zo moeilijk loopt"
Op elke fokker past een bril.![]()
Technogym maakt echt mooi spul; die Kenesis lijn is top! (vind ik). Kijk maar eens op hun site.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, zo ver had ik nog niet terug gekeken. Zulke hoge schijven zijn wel erg handig trouwens.
Ik zit in Frankrijk in een hotel. (Sonisphere) Net even beneden gekeken naar de gym. Er staat een Techno Gym apparaat wat er uitziet als een spiegel met kabels er aan en een bankje. Aan die kabels zitten handsvaten, je kan met dat ding zo´n beetje alles doen.![]()
In het midden van die ´spiegel´ zit een schijfje wat je draaien om het gewicht omhoog of omlaag kan doen. Dan hoor je het luchtdruksysteem wat er achter die zogenaamde spiegel zit zich aanpassen.![]()
Ik zal er wat foto´s van maken, heb alleen geen kabeltje bij me om te uploaden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:14 schreef mister_popcorn het volgende:
Euhjjjj 10 * 150 DL (@ bw 91). Jammer dat mijn grip zo moeilijk deed, wordt tijd om eens te maxxen om te kijken of ik al de 200 kan pakken. Denk 't net nog niet eigenlijk
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:57 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat je erover post hier
, ik zie andere mensen nog niet zo openlijk hierover posten van jouw leeftijd, het viel me op. Dat is het enige
Valt 41 niet in je leeftijdscategorie?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zijn geen andere users van mijn leeftijd hier volgens mij.![]()
Het is gewoon lol hebben, daar kan je toch wel open over zijn?![]()
(Vanochtend een ontzettend lekker ding gezien in de sauna.Het enige dat ze aanhad was een Polar horloge. M.a.w.: ik denk dat ik binnenkort maar weer eens ga spinnen als cardio.)
![]()
Zijn er hier mensen die bodyweight squats doen? Mijn gym is helaas dicht op zondag na 12:00 uur, en heb nu wel zin om wat te doen![]()
Ga het doen, heb je onze toestemming niet voor nodig.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:05 schreef ZuidGrens het volgende:
Zijn er hier mensen die bodyweight squats doen? Mijn gym is helaas dicht op zondag na 12:00 uur, en heb nu wel zin om wat te doen
http://www.droomplekken.n(...)agen-in-finland.html
Goeie workout. Heb je een vrouw in de buurt, ZuidGrens?
Irritant ja. Het is mij ook niet duidelijk waarom sportscholen op zondag vaak van die beperkte openingstijden hebben. M.b.t. BW squats: tjsa: schiet niet echt op. Ik zou of cardio doen (hardlopen o.i.d.) of push-ups en buikspieren of rusten en morgen gaan knallen.![]()
Burpees, Mountain Climbers, Shadow Boxing, touwspringen, planks, chins in het trappengat (als daar de mogelijkheid toe is), opdrukken met een rugtas met inhoud, diverse opdrukvariaties, je kan het zo kan niet bedenken man.Deathlift or Die.![]()
Die openingstijden ja. In het weekend zaterdag van 8:00-13:00 en zondag een uur langer, terwijl iedereen juist dan zin en tijd heeft om te gaan.![]()
Hier staan bij de wasstraat lege jerrycans die je mee mag nemen. Vullen met water en dan flink gaan sjouwen. Soort van Farmer Walks.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:57 schreef Ethanolic het volgende:
Burpees, Mountain Climbers, Shadow Boxing, touwspringen, planks, chins in het trappengat (als daar de mogelijkheid toe is), opdrukken met een rugtas met inhoud, diverse opdrukvariaties, je kan het zo kan niet bedenken man.![]()
Ah, deze staat hier.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Technogym maakt echt mooi spul; die Kenesis lijn is top! (vind ik). Kijk maar eens op hun site.
http://elitechoice.org/20(...)onal-from-technogym/Mmm, net.quote:Valt 41 niet in je leeftijdscategorie?![]()
quote:(Vanochtend een ontzettend lekker ding gezien in de sauna.Het enige dat ze aanhad was een Polar horloge. M.a.w.: ik denk dat ik binnenkort maar weer eens ga spinnen als cardio.)
![]()
![]()
Hier in de sportschool staan beneden vooral dit soort apparaten:
http://www.technogym.com/(...)_press_diago_big.jpg
En boven op de tussenverdieping bij het squatrek, benchpress ed staan ook Technogym apparaten maar dan uit de 'Pure Strength' lijn zoals:
http://www.technogym.com/(...)ncline_press_big.jpg
Dat laatste zou moeten betekenen:
Het doel van PURESTRENGTH is het gevoel te reproduceren van het gebruiken van vrije gewichten, en tegelijkertijd de prestaties van iedere oefening te optimaliseren door het ergonomische en biomechanisch ontwerp van de apparatuur.
De toepassing van geavanceerde biomechanica garandeert dat onze apparatuur de fysiologische beweging van het lichaam respecteert zonder de stress en het trauma dat het gebruik van vrije gewichten kan veroorzaken.
Er lopen wel wat minder katrollen en zo, maar zoiets als balans komt er totaal niet bij kijken omdat het nog steeds allemaal met elkaar verbonden is.
Overigens is de sportschool hier normaal open van 08:30 tot 22:30, za+zo van 08:30 tot 17:00. Op zich knappe tijden. Alleen in juli+augustus is het in het weekend maar tot 12:00. Wat wel rot is, dan moet je soms toch je wekker gaan zetten om op tijd te zijn.![]()
Echt, ik zou me moeten gaan verhuren als gym-consultant. Zoveel onnodige "fouten" / domme dingen die gedaan worden bij het inrichten van een sportschool.
(iets zegt me dat ik daar niet van rond ga komen)![]()
Plates zijn het mooist als ze oud en versleten zijn, liefst met roest. Bars helemaal verkleurd. Rammelende squatrack zodat je het gewicht muziek hoort maken als je het terug legt. Grauwe, betonnen muren met vochtplekken, ranzige spiegels met barsten en een vloer vol met littekens van het deadliften.
In een schone, strakke vrouwengym gaat je testosteronspiegel alleen maar omlaag.This isn't even my final form.![]()
Deels True. Je hoort de schijven ook rammelen in Pumping Iron als Arnold de bar een haakje hoger hangt als hij na Franco (klein Italiaantje) gaat squatten.
[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 08-07-2012 20:24:15 ]![]()
Heerlijk geluid inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:30 schreef CarbonC het volgende:
Deels True. Je hoort de schijven ook rammelen in Pumping Iron als Arnold de bar een haakje hoger hangt als hij na Franco (klein Italiaantje) gaan squatten).This isn't even my final form.![]()
wazzup met je pezen dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet niemand hoe ik mijn pezen? in de arm wat losser krijg? Kan ze namelijk niet verder als 45 graden buigen.
Waarom moeten ze wat losser worden?hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ben dus weer begonnen met trainen en dan word ik vaak overmoedig waardoor ik gewoon 100% geef. Toevallig was het rug dag waar ook de deadlift bij komt kijken en gewoon lekker gewicht er op.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:49 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wazzup met je pezen dan?
Waarom moeten ze wat losser worden?
Heb het al 2x hiervoor gehad dat dan de pezen een paar dagen strak zitten waardoor ze een beetje pijn doen en ik mijn armen niet zo ver kan strekken.
Ik kan ze al wat verder strekken nu, dus ik denk dat het over een paar daagjes weer prima is. Het was deze keer erger, maar dat komt door de deadlift gok ik.
Wel een bummer natuurlijk want je wilt graag trainen en dit kost mij weer wat dagen.
If not now, then when.![]()
Wij hebben ivanko in de gym. http://www.ivanko.com/quote:
Dat is, okee. Ik heb het eigenlijk niet zo op geplastificeerde gewichten. Ik zie ook liever de old fashion verroeste gewichten. Liever geen plekken op het beton, dat betekent dat je slechte lucht inademt.
Beetje naar benden scrollen; http://ivanko.com/whats_new.html
Dat is dan wel weer okee. Maar dat hebben we niet.![]()
Over gyms inrichten. Een van de eigenarenvan de gym in Spanje heeft daar jarenlang van geleefd. En dan vooral van privegyms inrichten. Hij doet het nog steeds, maar door de crisis (zeker in Spanje) heeft hij er een baantje bij moeten zoeken.![]()
Begin uitgerekend in de cut eindelijk wat aan mijn armen te zien. De belichting beviel me wel, dus er moest een zwaar narcistische foto gemaakt worden. Kom naar me, negers.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Leuke pantoffelsslippers.quote:Op maandag 9 juli 2012 04:30 schreef star_gazer het volgende:
Begin uitgerekend in de cut eindelijk wat aan mijn armen te zien. De belichting beviel me wel, dus er moest een zwaar narcistische foto gemaakt worden. Kom naar me, negers.
[ afbeelding ]![]()
Coq sportif jwtzquote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik vind de seperatie van de deltoids van de rest van de arm altijd mooi om te zien bij mensen
OHP is dan ook een van mijn favoriete oefeningen
Ik haat de OHP. Zit al tijden vast op 3x5x45. De enige vooruitgang die ik heb geboekt, is dat mijn laatste drie reps niet langer een soort jerk zijn. maargoed, ik zit in de cut dus ik verwacht voorlopig wel vast te blijven zitten ookquote:Op maandag 9 juli 2012 06:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind de seperatie van de deltoids van de rest van de arm altijd mooi om te zien bij mensen
OHP is dan ook een van mijn favoriete oefeningen
-
Gast doe wat SMR en heel snel!quote:Op maandag 9 juli 2012 09:14 schreef 1517 het volgende:
Ben dus weer begonnen met trainen en dan word ik vaak overmoedig waardoor ik gewoon 100% geef. Toevallig was het rug dag waar ook de deadlift bij komt kijken en gewoon lekker gewicht er op.
Heb het al 2x hiervoor gehad dat dan de pezen een paar dagen strak zitten waardoor ze een beetje pijn doen en ik mijn armen niet zo ver kan strekken.
Ik kan ze al wat verder strekken nu, dus ik denk dat het over een paar daagjes weer prima is. Het was deze keer erger, maar dat komt door de deadlift gok ik.
Wel een bummer natuurlijk want je wilt graag trainen en dit kost mij weer wat dagenGeplastificeerde gewichten? Je bedoelt toch niet bumpers?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wij hebben ivanko in de gym. http://www.ivanko.com/
Dat is, okee. Ik heb het eigenlijk niet zo op geplastificeerde gewichten. Ik zie ook liever de old fashion verroeste gewichten. Liever geen plekken op het beton, dat betekent dat je slechte lucht inademt.
Beetje naar benden scrollen; http://ivanko.com/whats_new.html
Dat is dan wel weer okee. Maar dat hebben we niet.![]()
Over gyms inrichten. Een van de eigenarenvan de gym in Spanje heeft daar jarenlang van geleefd. En dan vooral van privegyms inrichten. Hij doet het nog steeds, maar door de crisis (zeker in Spanje) heeft hij er een baantje bij moeten zoeken.Dit dus!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:30 schreef seto het volgende:
Een gym zonder bumper plates en lifting platform?
[ Bericht 51% gewijzigd door 1517 op 09-07-2012 09:19:26 ]A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door 1517 op 09-07-2012 09:18:11 ]A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Waarom niet shirtloos man, zien niets zo? Je was 84kg bij 174 toch ofzo?quote:Op maandag 9 juli 2012 04:30 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Zijn je armen / pezen strak dankzij het doen van zware deads? Of waren ze dat al voordat je deads ging doen, en dus je armen niet goed kon strekken tijdens de deads?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben dus weer begonnen met trainen en dan word ik vaak overmoedig waardoor ik gewoon 100% geef. Toevallig was het rug dag waar ook de deadlift bij komt kijken en gewoon lekker gewicht er op.
Wel een bummer natuurlijk want je wilt graag trainen en dit kost mij weer wat dagen.[ afbeelding ]hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Feest, gisteren heel de dag geleefd op water en twee geroosterde boterhammen 's avonds, heel de dag kotsmisselijk. Voel me nu gelukkig weer beter, maar was knap beroerd. Had 4 of 5 biertjes op, blijkbaar totaal verkeerd gevallen. Heb ik normaal echt nooit.![]()
![]()
Welke oefeningen pakken jullie voor schouder?
Edit:
awww yeahh
[ Bericht 86% gewijzigd door da_unfuckwithable op 09-07-2012 09:45:23 ]Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Ik kan mij best erg irriteren als kerels de hele tijd zitten te kijken hoe ik train. Homoshit.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:04 schreef Ethanolic het volgende:
Huisvrouwtjes die spieken als je aan het liften bent.![]()
Nee, kijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:29 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Zijn je armen / pezen strak dankzij het doen van zware deads? Of waren ze dat al voordat je deads ging doen, en dus je armen niet goed kon strekken tijdens de deads?
Ik heb een tijdje niet getraind, als ik dus weer begin met trainen (in het algemeen) word ik overmoedig en ga dus weer voor de eerste keer in een x aantal maanden trainen, en dan ook nog op zwaar gewicht. Wat er dan gebeurt bij mij is dat ik de volgende dag mijn armen niet zo heel ver kan buigen/strekken. Verder dan 45 graden kwam ik niet, inmiddels kan ik ze weer bijna 90 graden buigen.
Het is gewoon dat - volgens mij - de pezen teveel inspanning hebben gehad en dus straktrekken. Heb ik al 2x hiervoor meegemaakt alleen was het deze keer erger.If not now, then when.![]()
Verdiep je nou eens in SMR. Klinkt als beperkte range of motion door tightnessquote:Op maandag 9 juli 2012 14:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, kijk.
Ik heb een tijdje niet getraind, als ik dus weer begin met trainen (in het algemeen) word ik overmoedig en ga dus weer voor de eerste keer in een x aantal maanden trainen, en dan ook nog op zwaar gewicht. Wat er dan gebeurt bij mij is dat ik de volgende dag mijn armen niet zo heel ver kan buigen/strekken. Verder dan 45 graden kwam ik niet, inmiddels kan ik ze weer bijna 90 graden buigen.
Het is gewoon dat - volgens mij - de pezen teveel inspanning hebben gehad en dus straktrekken. Heb ik al 2x hiervoor meegemaakt alleen was het deze keer erger.irriteren?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:23 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik kan mij best erg irriteren als kerels de hele tijd zitten te kijken hoe ik train. Homoshit.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Dat ze steeds hun training stoppen om een paar minuten te staren of dat je ze steeds ziet kijken om het hoekje. Misschien ligt het aan mij, ik word de laatste tijd veel agressiever tijdens trainen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:33 schreef 1517 het volgende:
[..]
Verdiep je nou eens in SMR. Klinkt als beperkte range of motion door tightness
[..]
irriteren?![]()
Je geeft zelf het antwoord al. Je hebt een tijd niks gedaan en gaat ineens weer vol aan de bak. Vind je het gek dat je lichaam tegensputtert. Rustiger beginnen, en een fatsoenlijke warming up. Dus niet even 2 setjes 30 kg benchen en dan vervolgens 100kg aan de barbell laden.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, kijk.
Het is gewoon dat - volgens mij - de pezen teveel inspanning hebben gehad en dus straktrekken. Heb ik al 2x hiervoor meegemaakt alleen was het deze keer erger.roid ragequote:Op maandag 9 juli 2012 15:00 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Dat ze steeds hun training stoppen om een paar minuten te staren of dat je ze steeds ziet kijken om het hoekje. Misschien ligt het aan mij, ik word de laatste tijd veel agressiever tijdens trainen..
Echt gast, lekker druk maken om een paar gasten die naar je kijken tijdens je work-out. Dan moet je jezelf echt eens na laten kijken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik vind het wel mooi als iemand een bemoedigend knikje geeft als ik mijn deads heb gedaanLeuke community hier in de gym; er wordt goed getraind en we helpen elkaar vaak met spotten enzo. Maakt het wat mij betreft iedere keer weer een plezier om te gaan.
-
Aha, tja, dan zoals de rest ook al zegt, rustig an, dan breekt 't lijntje niet!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, kijk.
Het is gewoon dat - volgens mij - de pezen teveel inspanning hebben gehad en dus straktrekken. Heb ik al 2x hiervoor meegemaakt alleen was het deze keer erger.
Gewoon n weekje of 2 rustig aan werken naar je oude gewichten, en ga zeker niet gek doen op de assistance oefeningen, die zijn nog 't meest makkelijk om in aantal of intensiteit te verlagen.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Godverdomme, ik merk eigenlijk dat mijn lichaam schreeuwt om rust, maar ik ga vrijdag op vakantie, dus wil nog even knallen..![]()
1) beter luister je naar lichaamquote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme, ik merk eigenlijk dat mijn lichaam schreeuwt om rust, maar ik ga vrijdag op vakantie, dus wil nog even knallen..
2) als je er uit wilt zien als een jonge god, stop je beter nu, en ga je nu even lekker vreten, dan groei je nog net ff die kilo spier erbij die je gaat maken of breken tijdens de vakantie.
3) zien 1. Straks ben je op vakantie zo fucked up dat je geeneens kan fist pumpen...
4) goede vakantie!hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Dat wel, in het krachthonk helpen we elkaar ook met spotten enz. alleen kan het niet uitstaan van die apparatenboys die gaan staren, het moet wel testosteron gerelateerd zijn want ik besef me toch dat ik eigenlijk bullshit schrijf, normaal ben ik altijd vriendelijk tegen iedereen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef star_gazer het volgende:
Ik vind het wel mooi als iemand een bemoedigend knikje geeft als ik mijn deads heb gedaanLeuke community hier in de gym; er wordt goed getraind en we helpen elkaar vaak met spotten enzo. Maakt het wat mij betreft iedere keer weer een plezier om te gaan.
![]()
Haha, denk ook dat dit beter is. Bedankt!quote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
1) beter luister je naar lichaam
2) als je er uit wilt zien als een jonge god, stop je beter nu, en ga je nu even lekker vreten, dan groei je nog net ff die kilo spier erbij die je gaat maken of breken tijdens de vakantie.
3) zien 1. Straks ben je op vakantie zo fucked up dat je geeneens kan fist pumpen...
4) goede vakantie!![]()
Toevallig meer dan 1 scoop noxipro gehad?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Dat wel, in het krachthonk helpen we elkaar ook met spotten enz. alleen kan het niet uitstaan van die apparatenboys die gaan staren, het moet wel testosteron gerelateerd zijn want ik besef me toch dat ik eigenlijk bullshit schrijf, normaal ben ik altijd vriendelijk tegen iedereen.![]()
![]()
Het is gewoon tijdelijk, de eerste keer altijd.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:33 schreef 1517 het volgende:
[..]
Verdiep je nou eens in SMR. Klinkt als beperkte range of motion door tightness
[..]
irriteren?Ja klopt, ik wou alleen even weten hoe ik mijn armen weer normaal krijg, maar het is al weer bijna hersteld.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al. Je hebt een tijd niks gedaan en gaat ineens weer vol aan de bak. Vind je het gek dat je lichaam tegensputtert. Rustiger beginnen, en een fatsoenlijke warming up. Dus niet even 2 setjes 30 kg benchen en dan vervolgens 100kg aan de barbell laden.If not now, then when.![]()
Vandaag complimenten gekregen over de diepte van mijn squats, was ik wel blij mee. Bovendien PR gezet.
Zou me niks verbazen als die vent hier in het topic zit.
Tevens, corned beef.
[ Bericht 12% gewijzigd door Levolution op 09-07-2012 18:44:25 ]This isn't even my final form.![]()
Ik train meestal net voor het avondeten en na de training neem ik altijd een wheyshake. Maakt het voor de opname van de eiwitten uit of ik meteen daarna ga eten of zal dat niet zoveel uitmaken?![]()
Zo meteen weer lekker mijn uurtje HIT, uurtje groeples body-pump.
Prima body workout en lekker afwisselend, leuke chicks en milfs ertussen, dus prima![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:25 schreef Thom90 het volgende:
Prima body workout en lekker afwisselend, leuke chicks en milfs ertussen, dus prima?
![]()
Dat maakt uit. Op een volle maag wordt alles minder snel/goed opgenomen dan op een nuchtere maag.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:58 schreef Mandamo het volgende:
Ik train meestal net voor het avondeten en na de training neem ik altijd een wheyshake. Maakt het voor de opname van de eiwitten uit of ik meteen daarna ga eten of zal dat niet zoveel uitmaken?
Stel dat er een uur tussen je whey en het avondeten zit, dan heeft je lichaam dus al een uur gehad voor de snelle opname van de eiwitten. Volgens mij duurt het ook ongeveer een uur tot anderhalf uur voordat je een gemiddelde shake opgenomen hebt (correct me if I'm wrong). Dus als er minimaal een uur tussen zit, maakt het niet zoveel uit.This isn't even my final form.![]()
Whey was 10gr/uur toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat maakt uit. Op een volle maag wordt alles minder snel/goed opgenomen dan op een nuchtere maag.
Stel dat er een uur tussen je whey en het avondeten zit, dan heeft je lichaam dus al een uur gehad voor de snelle opname van de eiwitten. Volgens mij duurt het ook ongeveer een uur tot anderhalf uur voordat je een gemiddelde shake opgenomen hebt (correct me if I'm wrong).![]()
Zou best kunnen, heb dat eigenlijk nog nooit zo specifiek gelezen, vandaar dat ik open sta voor correctie.quote:
In dat geval zou Mandamo dus zo'n 2 uur moeten wachten.This isn't even my final form.![]()
mooiso sul je lkr fit van worde!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:25 schreef Thom90 het volgende:
Prima body workout en lekker afwisselend, leuke chicks en milfs ertussen, dus primaDeathlift or Die.![]()
Bloody hell. Weekend achter de rug met wat meer bier dan ik gewend ben, laat naar bed en redelijk op tijd er weer uit. Ik was vandaag om 3 uur terug uit Frankrijk en wilde toch nog even een workout doen. Om 4 uur gedaan, daarna gelijk druk met van alles en niet op tijd gegeten.
Toen ik daarstraks stond te koken ging ik ineens naar de grond.Niet helemaal out, maar ik kon even niet meer staan.
![]()
Nu ik gegeten heb gaat het wel weer. Nog een beetje licht in mijn hoofd though. Dat had ik handiger aan kunnen pakken.![]()
/dagboek![]()
laag bloedsuiker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede "whey" is een mix van snel opneembare aminozuren tot langzaam opneembare eiwitten. Heb ooit in de M&F gelezen dat een whey/casseine mix beter is. Bovendien krijgen je nieren dan een megapiek aan eiwitten in 1x te verwerken.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zou best kunnen, heb dat eigenlijk nog nooit zo specifiek gelezen, vandaar dat ik open sta voor correctie.
In dat geval zou Mandamo dus zo'n 2 uur moeten wachten.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:40 schreef CarbonC het volgende:
laag bloedsuiker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We houden het op laag bloedsuiker.![]()
Ik neem eigenlijk helemaal geen whey meer, alleen maar casseine.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:42 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Goede "whey" is een mix van snel opneembare aminozuren tot langzaam opneembare eiwitten. Heb ooit in de M&F gelezen dat een whey/casseine mix beter is. Bovendien krijgen je nieren dan een megapiek aan eiwitten in 1x te verwerken.![]()
Je neemt een wheyshake toch juist om je spieren snel van eiwitten te voorzien? Voor de trage eiwitten (bijvoorbeeld voor het slapengaan) kun je je apart tot caseïne of tot 'echt' voedsel wenden. Behalve dat je nieren inderdaad belast worden, is snelle whey toch ook wel goede whey (afhankelijk van de reden waarom je het neemt)?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:42 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Goede "whey" is een mix van snel opneembare aminozuren tot langzaam opneembare eiwitten. Heb ooit in de M&F gelezen dat een whey/casseine mix beter is. Bovendien krijgen je nieren dan een megapiek aan eiwitten in 1x te verwerken.This isn't even my final form.![]()
Bench Press, 3x5, derde setje, 3e herhaling vervelend gevoel in rechterschouder, 4e herhaling scherpe pijn aan de voorkant van de schouder. Gelukkig een spotter waarmee ik 'm nog omhoog kreeg. Kon amper m'n bar unloaden en terug naar huis schakelen in de auto. Nog nooit gehad, en m'n schouders zijn echt wel wat gewend (waterpolo, zwemmen en schieten). Pijn is er nu niet meer als ie gewoon hangt, maar elke beweging waarmee iets kracht op m'n schouder komt te staan weer die scherpe pijn.
Wie o wie? Rotator cuff?![]()
![]()
http://www.ironmanmagazine.com/casein-vs-whey-new-study/quote:Op maandag 9 juli 2012 21:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je neemt een wheyshake toch juist om je spieren snel van eiwitten te voorzien? Voor de trage eiwitten (bijvoorbeeld voor het slapengaan) kun je je apart tot caseïne of tot 'echt' voedsel wenden. Behalve dat je nieren inderdaad belast worden, is snelle whey toch ook wel goede whey (afhankelijk van de reden waarom je het neemt)?![]()
=> fysiotherapeut / huisartsquote:Op maandag 9 juli 2012 21:55 schreef BigSmurf het volgende:
Bench Press, 3x5, derde setje, 3e herhaling vervelend gevoel in rechterschouder, 4e herhaling scherpe pijn aan de voorkant van de schouder. Gelukkig een spotter waarmee ik 'm nog omhoog kreeg. Kon amper m'n bar unloaden en terug naar huis schakelen in de auto. Nog nooit gehad, en m'n schouders zijn echt wel wat gewend (waterpolo, zwemmen en schieten). Pijn is er nu niet meer als ie gewoon hangt, maar elke beweging waarmee iets kracht op m'n schouder komt te staan weer die scherpe pijn.
![]()
Erm, het is wat anders. Ik zoek het straks even voor je op op mijn laptop.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:55 schreef BigSmurf het volgende:
![]()
Duidelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.ironmanmagazine.com/casein-vs-whey-new-study/
Brengt het bij mij wel een andere vraag naar boven n.a.v. dit stukje:Koolhydraten -> insuline en insuline -> eiwitsynthese. De vraag is of dit ook koolhydraten->eiwitsynthese betekent.quote:Since muscle growth is based on a balance between increased protein synthesis and reduced catabolism...
Momenteel volg ik een low-carb diet, ben benieuwd of dit een nadelig effect heeft op de eiwitsynthese.
Een snelle google levert echter op dat dit niet zo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet me dus geen zorgen maken. Vond het wel interessant om te delen.This isn't even my final form.![]()
Waarschijnlijk is het dit.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:55 schreef BigSmurf het volgende:
Wie o wie? Rotator cuff?
http://www.bodybuilding.com/fun/dorian1.htmquote:While doing a bench you may experience some rotator or shoulder pain, during part of the execution. This could be due to excessive stretching or weak muscles in this area. Some trainees will complain of massive pain for the next week or more, this could be due to an impingement. There are a few reasons for this impingement, one that could be a normal problem overlooked. Due to the narrow space here, some trainees may have the tendon and the adherent lubricating tissue (bursa), pinched when the arm is raised in a certain position.![]()
Shit. Maar goed, als ik klaar ben met dit paleo-experiment ga ik wel weer post-workoutcarbs nemen. Hiervoor deed ik dat vaak door tarwe door mijn shake te mengen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
@ Levolution:
[ afbeelding ]
http://www.bodyrecomposit(...)rkout-nutrition.html
Interessant leesvoer wel.This isn't even my final form.![]()
Over de calorie inname bij IF, is dat nou +20% op trainingsdagen en -20% op rustdagen?
Dus als ik 5 dagen pw train, dus 5 dagen +20% boven onderhoud eet verlies is vet?![]()
Goed artikel. Ben nu "wheys" aan het vergelijken op bb.com (mijn pot is nl. bijna leeg).quote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.ironmanmagazine.com/casein-vs-whey-new-study/![]()
Ga je je keuze hier posten?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Goed artikel. Ben nu "wheys" aan het vergelijken op bb.com (mijn pot is nl. bijna leeg).Dat lijkt mij netto gain (tenzij een groot gedeelte van die 20% naar spiergroei gaat en er minder overblijft voor vetopslag dan je kwijtraakt op de overige 2 dagen).quote:Op maandag 9 juli 2012 22:39 schreef mtchel112 het volgende:
Over de calorie inname bij IF, is dat nou +20% op trainingsdagen en -20% op rustdagen?
Dus als ik 5 dagen pw train, dus 5 dagen +20% boven onderhoud eet verlies is vet?
Dus dan zou het puur naar je spieren gedaan, dus meer spier> meer calorie verbruik> vetverlies?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ga je je keuze hier posten?
[..]
Dat lijkt mij netto gain (tenzij een groot gedeelte van die 20% naar spiergroei gaat en er minder overblijft voor vetopslag dan je kwijtraakt op de overige 2 dagen).![]()
Hier durf ik dus geen uitspraak over te doen, ik heb geen idee hoeveel van je inname gebruikt wordt voor spiergroei.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Dus dan zou het puur naar je spieren gedaan, dus meer spier> meer calorie verbruik> vetverlies?This isn't even my final form.![]()
Nee, het werkt zo:quote:Op maandag 9 juli 2012 22:39 schreef mtchel112 het volgende:
Dus als ik 5 dagen pw train, dus 5 dagen +20% boven onderhoud eet verlies is vet?
- Trainingsdagen eet je iets meer carbs, evenveel eiwitten en vet naar keuze. De eerste maaltijd bevat 20% van je dagelijkse behoefte. Dit is dus waarschijnlijk de maaltijd voor je training, de overige maaltijden eet je na de training.
- Rustdagen eet je iets minder carbs, evenveel eiwitten en iets meer vet. De eerste maaltijd bevat 40% van de dagelijkse behoefte. Ook hier is het weer de eerste maaltijd.
Het kan zijn dat je een ander maaltijden schema gebruikt, dan zitten de dingen weer anders in elkaar.If not now, then when.![]()
quote:Gwn lkkr pompuh weet je.quote:![]()
Nee, maar even geen gekheid, zo nu en dan doe ik lekker zo'n lesje body pump mee, prima cardio en lekker 'work-out'. Beetje cross-fit achting.
Daarna nog even parkourtje buikspieren gedaan, helemaal prima.
Beetje afwisseling naast m'n gewone split.![]()
![]()
Wat zijn je stats?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Thom90 het volgende:
[..]
[..]
Gwn lkkr pompuh weet je.![]()
Nee, maar even geen gekheid, zo nu en dan doe ik lekker zo'n lesje body pump mee, prima cardio en lekker 'work-out'. Beetje cross-fit achting.
Daarna nog even parkourtje buikspieren gedaan, helemaal prima.
Beetje afwisseling naast m'n gewone split.Deathlift or Die.![]()
Maar hoeveel boven of onder je caloriebehoefte moet je zitten of eet je op onderhoud?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, het werkt zo:
- Trainingsdagen eet je iets meer carbs, evenveel eiwitten en vet naar keuze. De eerste maaltijd bevat 20% van je dagelijkse behoefte. Dit is dus waarschijnlijk de maaltijd voor je training, de overige maaltijden eet je na de training.
- Rustdagen eet je iets minder carbs, evenveel eiwitten en iets meer vet. De eerste maaltijd bevat 40% van de dagelijkse behoefte. Ook hier is het weer de eerste maaltijd.
Het kan zijn dat je een ander maaltijden schema gebruikt, dan zitten de dingen weer anders in elkaar.![]()
Hmm, dat klinkt niet onaannemelijk. Interessant artikel ook wel. Maar eens kijken hoe het morgenochtend is.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het dit.
[..]
http://www.bodybuilding.com/fun/dorian1.htm![]()
Wat mtchel112 zegt staat op de leangains website. Martin geeft echter wel aan dat hij drie keer per week traint (ipv 5) volgens mij.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, het werkt zo:
Het kan zijn dat je een ander maaltijden schema gebruikt, dan zitten de dingen weer anders in elkaar.
Zijn er hier trouwens boykies die 24u fast doen? If so, meld de resultaten ff aub danku groetjesIk ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Ik doe zelfs postworkoutcarbs met aardappels, (Parboiled) rijst, of soms pasta gemaakt van maismeel. Da's dan ook de enige keer dat ik pasta voor mezelf klaarmaak.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Shit. Maar goed, als ik klaar ben met dit paleo-experiment ga ik wel weer post-workoutcarbs nemen. Hiervoor deed ik dat vaak door tarwe door mijn shake te mengen.
Interessant leesvoer wel.Werd er strontchagrijnig van.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:52 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Zijn er hier trouwens boykies die 24u fast doen? If so, meld de resultaten ff aub danku groetjes
Vandaag 18 uur vast gedaan, was bezig vriendin helpen met verhuizen van 's ochtends tot aan avondeten. Was weer leuk, als je druk bezig bent merk je weinig van honger.
Daarna wel 700 gram spareribs, een salade en een hele galiameloen opgegeten.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik doe zelfs postworkoutcarbs met aardappels, (Parboiled) rijst, of soms pasta gemaakt van maismeel. Da's dan ook de enige keer dat ik pasta voor mezelf klaarmaak.
[..]
Werd er strontchagrijnig van.
Vandaag 18 uur vast gedaan, was bezig vriendin helpen met verhuizen van 's ochtends tot aan avondeten. Was weer leuk, als je druk bezig bent merk je weinig van honger.
Daarna wel 700 gram spareribs, een salade en een hele galiameloen opgegeten.![]()
![]()
Kevin_ heeft lang gevast. Paar topic terug staan zijn resultaten.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:52 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Wat mtchel112 zegt staat op de leangains website. Martin geeft echter wel aan dat hij drie keer per week traint (ipv 5) volgens mij.
Zijn er hier trouwens boykies die 24u fast doen? If so, meld de resultaten ff aub danku groetjes"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
@ Levolution:
[ afbeelding ]
http://www.bodyrecomposit(...)rkout-nutrition.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Dat klinkt precies als wat ik heb. Is nu al de 3e keer dat ik t heb en je ligt er gewoon 3/4 weken uit qua benchen. Deze week dan maar eens aan die oefeningen beginnen. Thanks!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
http://www.bodybuilding.com/fun/dorian1.htmAh dus toch. Helaas, dan proberen om toch wat eerder te gaan sporten.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zou best kunnen, heb dat eigenlijk nog nooit zo specifiek gelezen, vandaar dat ik open sta voor correctie.
In dat geval zou Mandamo dus zo'n 2 uur moeten wachten.![]()
Dat vraagt hij helemaal niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, het werkt zo:
Het kan zijn dat je een ander maaltijden schema gebruikt, dan zitten de dingen weer anders in elkaar.
@mtchel112: vasten heeft niks te maken met of je een energieoverschot of -deficientie eet op een dag. Het kan namelijk allebei, net als wanneer je gewoon ontbijt, luncht en avondeet.
Met 'Intermittent Fasting / met tussenpozen vasten' wordt bedoeld dat je periodes inlast waarop je niet gaat eten. Bijvoorbeeld van 23:00 bedtijd tot de volgende dag 16:00 uur. Maar je kunt zelf nog altijd beslissen om op de periodes dat je wél eet, boven onderhoud te eten, of juist onder onderhoud voor omgerekend die dag of die week of...
Omdat je maar een relatief korte periode wel eet, is het op zo'n schema doorgaans niet handig om te bulken maar wel om te cutten. Maar het kán natuurlijk wel.Confidence through competence![]()
Werkt dexaprine echt?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Die pijn in m'n onderarm bij het BB-curlen lijkt de "Flexor Carpi Ulnaris" spier / pees te zijn. Met DB curls heb ik gek genoeg nergens last vanVoorlopig maar aan de DBs dus. Ik ga vrijdag voor 2 weken op vakantie, dus wellicht dat het dan een beetje kan genezen
-
Dan heb ik zijn vraag verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat vraagt hij helemaal niet.
@mtchel112: vasten heeft niks te maken met of je een energieoverschot of -deficientie eet op een dag. Het kan namelijk allebei, net als wanneer je gewoon ontbijt, luncht en avondeet.
Met 'Intermittent Fasting / met tussenpozen vasten' wordt bedoeld dat je periodes inlast waarop je niet gaat eten. Bijvoorbeeld van 23:00 bedtijd tot de volgende dag 16:00 uur. Maar je kunt zelf nog altijd beslissen om op de periodes dat je wél eet, boven onderhoud te eten, of juist onder onderhoud voor omgerekend die dag of die week of...
Omdat je maar een relatief korte periode wel eet, is het op zo'n schema doorgaans niet handig om te bulken maar wel om te cutten. Maar het kán natuurlijk wel.If not now, then when.![]()
Ja het werkt echt alleen bij mij nu in de 5e week merk ik er niet veel meer van maar ik train elke dag.quote:![]()
EZ bar al geprobeerd?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:49 schreef star_gazer het volgende:
Die pijn in m'n onderarm bij het BB-curlen lijkt de "Flexor Carpi Ulnaris" spier / pees te zijn. Met DB curls heb ik gek genoeg nergens last vanVoorlopig maar aan de DBs dus. Ik ga vrijdag voor 2 weken op vakantie, dus wellicht dat het dan een beetje kan genezen
![]()
Hier niet. Tenminste, wel qua eetlustremming, niet qua energie. Ik werd er vooral moe, misselijk en duizelig van.quote:
Heb ooit een reactie op bodyenfit geplaatst; keurige reactie, waarbij ik beargumenteerd m'n mening gaf, nooit door de keuring gekomen
BEASTMODE![]()
Hoe doen jullie bij een seated dumble shoulder press de dumbles omhoog?
Ik kan makkelijk meer dan 28kg dumbles op setjes van 8 doen, maar krijg de 30kg's niet over het dooie punt ter hoogte van je borst heen in m'n eentje.
Ik doe het altijd vanaf de grond, in 1 ruk omhoog om zo voor de eerste rep klaar te gaan zitten.
Vanaf m'n knieën kan ik het al helemaal niet.
Frustrerend, want ik moet dus elke keer vragen, als d'r uberhaupt al iemand in de buurt is.![]()
Ik zet ze op m'n knieën en beweeg m'n benen snel omhoog om ze genoeg momentum mee te geven waarmee ik ze in de goede startpositie krijg.![]()
Ja, dat zie ik de meeste doen, misschien moet ik toch wat meer oefenen zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:02 schreef Dalliance het volgende:
Ik zet ze op m'n knieën en beweeg m'n benen snel omhoog om ze genoeg momentum mee te geven waarmee ik ze in de goede startpositie krijg.
Het gaat me altijd het beste af door voorover gebukt even te rusten op de dubmles die op de grond liggen, en dan als je er klaar voor bent in 1 ruk naar boven te gaan, en zo met een moment d'r doorheen te komen. Maar dat lukt nu niet meer als ik zwaarder ga.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 10-07-2012 08:12:16 ]![]()
Ik zet ze op mijn knieën en laat ze dan naar beneden slingeren en dan met de zwiep naar boven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:58 schreef RaymondK het volgende:
Ik kan makkelijk meer dan 28kg dumbles op setjes van 8 doen, maar krijg de 30kg's niet over het dooie punt ter hoogte van je borst heen in m'n eentje.
Ik doe het altijd vanaf de grond, in 1 ruk omhoog om zo voor de eerste rep klaar te gaan zitten.
Frustrerend, want ik moet dus elke keer vragen, als d'r uberhaupt al iemand in de buurt is.![]()
Kijk das een nieuwe. Die gaan we ff proberenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:08 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik zet ze op mijn knieën en laat ze dan naar beneden slingeren en dan met de zwiep naar boven.![]()
Heb jij je bankje niet helemaal recht omhoog staan? Bij incline dumbell press doe ik wel hetzelfde als jij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:02 schreef Dalliance het volgende:
Ik zet ze op m'n knieën en beweeg m'n benen snel omhoog om ze genoeg momentum mee te geven waarmee ik ze in de goede startpositie krijg.![]()
Dat is dus precies wat bij mij het probleem is dan. Dat het bankje kaarsrecht staat, en dan lukt dat niet zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:12 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Heb jij je bankje niet helemaal recht omhoog staan? Bij incline dumbell press doe ik wel hetzelfde als jij.![]()
Het bankje hoort recht omhoog te staan anders ga je naar incline dumbell press.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat bij mij het probleem is dan. Dat het bankje kaarsrecht staat, en dan lukt dat niet zo.![]()
Ja precies.Altijd kaarsrecht.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:06 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het bankje hoort recht omhoog te staan anders ga je naar incline dumbell press.
Het punt is dan dat je niet ver genoeg door kan zwieren naar achter. Als ik ze vanaf m'n knieeen doe.![]()
5 weken achtereen? Ik zou om de 2 weken ff een weekje stoppen, je lichaam went er snel aan en dan is het effect drastisch minderquote:Op dinsdag 10 juli 2012 05:56 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja het werkt echt alleen bij mij nu in de 5e week merk ik er niet veel meer van maar ik train elke dag.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Voorlopige pre-selectie van eiwitten waarin zowel (BC)AA als whey als casseine zitten:
- Dymatize Elite Gourmet
- XXL Nutrition All Day Proteine
- good old BSN Syntha 6
Ik neig naar Dymatize Elite Gourmet, omdat ie 42,90 is en ik hem zo bij Muscletotaal op kan halen.![]()
Is ook logischer eigenlijk, ik dacht dat je dat meteen 2 maanden moest gebruiken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:32 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
5 weken achtereen? Ik zou om de 2 weken ff een weekje stoppen, je lichaam went er snel aan en dan is het effect drastisch minder![]()
Ik gebruik geen rugleuning, maar zit gewoon rechtop. Ik doe hem trouwens alleen zittend met dumbbells als er geen bar beschikbaar is waarmee ik 'm staand kan doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:12 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Heb jij je bankje niet helemaal recht omhoog staan? Bij incline dumbell press doe ik wel hetzelfde als jij.
Wat RaymondK zegt over voorovergebukt leunen deed ik ook tot voor kort, maar op een gegeven moment worden de dumbbells te zwaar en verlies je onnodig kracht nog voordat je bent begonnen met je reps.![]()
Ligt eraan wat je met de Dexaprine wilt bereiken. Volgens mij werkt de vetverbranding ongeacht of je de bijwerkingen ervaart (bij mij in ieder geval wel). Na 2 weken stoppen lijkt me overigens redelijk snel, zou er wat langer mee door gaan.![]()
Had ik eerst ook, deed altijd met een zwaai, maar als je bij zulke gewichten komt wordt het lastiger om ze met een zwaai omhoog te krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:58 schreef RaymondK het volgende:
Frustrerend, want ik moet dus elke keer vragen, als d'r uberhaupt al iemand in de buurt is.
Ik zet ze nu op mijn knie en daarmee zwiep ik ze omhoog en dit gaat, als je het eenmaal door hebt, makkelijker dan met een zwaai vanaf de zijkant.![]()
Ik heb dus al 5 weken erop zitten, tja vetpercentage gaat nog steeds omlaag maar kan ook door het vele sporten komen. Ook het soort voedsel dat ik eet is veranderd, ik heb alleen niet meer het gevoel dat ik er superveel energie van krijg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:07 schreef Nic1 het volgende:
Ligt eraan wat je met de Dexaprine wilt bereiken. Volgens mij werkt de vetverbranding ongeacht of je de bijwerkingen ervaart (bij mij in ieder geval wel). Na 2 weken stoppen lijkt me overigens redelijk snel, zou er wat langer mee door gaan.![]()
Hoeveel gram koolhydraten raden jullie aan max tijdens de cut ? Ik zag een bodybuilder gister op youtube die nu al een paar dagen op max 100 gram koolhydraten zitDat is toch extreem laag ?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Je eet waarschijnlijk een stuk minder carbs.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:35 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik heb dus al 5 weken erop zitten, tja vetpercentage gaat nog steeds omlaag maar kan ook door het vele sporten komen. Ook het soort voedsel dat ik eet is veranderd, ik heb alleen niet meer het gevoel dat ik er superveel energie van krijg.![]()
Het is weinig, maar als je de rest van je kcal uit vet en eiwitten haalt is er niet zoveel aan de hand. Carbs kun je missen, vetten en eiwitten heb je daarentegen een stuk harder nodig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:45 schreef BDIL het volgende:
Hoeveel gram koolhydraten raden jullie aan max tijdens de cut ? Ik zag een bodybuilder gister op youtube die nu al een paar dagen op max 100 gram koolhydraten zitDat is toch extreem laag ?
Ik eet meerdere dagen per week niet meer dan 100 a 150 gr koolhydraten, zolang je boven de 15% zit heb je het ook niet echt nodig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:45 schreef BDIL het volgende:
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Hoor er wel verhalen over dat het werkt maar sowieso niets voor mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer geprobeerd, het heeft totaal geen effect op me.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Sure, ik lees ook dingen dat het goed werkt voor mensen. Op mij persoonlijk heeft het geen effect. Geen idee waarom. Misschien heb ik al teveel zooi binnen gekregen in mijn leven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoor er wel verhalen over dat het werkt maar sowieso niets voor mij.![]()
![]()
Ik zit momenteel ook op maximaal 100 gram, gisteren zelfs maar 22 gram. Kan geen kwaad, zoals fathank al zei, heb je koolhydraten niet echt nodig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:45 schreef BDIL het volgende:
Pas je koolhydraatniveau op je activiteitniveau aan. Als je gewoon in rust bent, heb je niet per se veel koolhydraten in je eten nodig.
Met hoge activiteit is het handig dat je je spierglycogeen en in mindere mate je lever glycogeen bijvult.Confidence through competence![]()
Worden je glycogeen-levels alleen met koolhydraten aangevuld? Of ook door eiwitten en vetten, maar dan in mindere/langzamere mate?Behulpzaam als een waterkraan.
Voldoet wat groente en fruit hiervoor?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
Pas je koolhydraatniveau op je activiteitniveau aan. Als je gewoon in rust bent, heb je niet per se veel koolhydraten in je eten nodig.
Met hoge activiteit is het handig dat je je spierglycogeen en in mindere mate je lever glycogeen bijvult.This isn't even my final form.![]()
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Niet door vetten en *heel* moeizaam door glucogenese door aminozuren. Maar dat laatste is een soort van 'last resort' van het lichaam en de glucose die daar wordt geproduceerd wordt doorgaans eerder gebruikt voor lichaam-kritieke processen en niet zozeer voor glycogeenaanvulling van je spieren bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:38 schreef fathank het volgende:
Worden je glycogeen-levels alleen met koolhydraten aangevuld? Of ook door eiwitten en vetten, maar dan in mindere/langzamere mate?Als je genoeg koolhydraten daarvan inneemt wel. Ook fructose kan in glucose worden geconverteerd in de lever, maar da's wat moeizamer dan zetmeel naar binnen werken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Voldoet wat groente en fruit hiervoor?
Paleo-mensjes raden soms 'safe starches' aan (lees: zetmeel uit aardappels of rijst) als je zwaar traint maar zo Paleo-mogelijk wil eten.
[ Bericht 14% gewijzigd door Stereotomy op 10-07-2012 13:32:08 ]Confidence through competence![]()
Bedankt voor het antwoord. Ik eet af en toe nog wel (een beetje) zilvervliesrijst, misschien handig als ik dit verplaats naar na de workout.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet door vetten en *heel* moeizaam door glucogenese door aminozuren. Maar dat laatste is een soort van 'last resort' van het lichaam en de glucose die daar wordt geproduceerd wordt doorgaans eerder gebruikt voor lichaam-kritieke processen en niet zozeer voor glycogeenaanvulling van je spieren bijvoorbeeld.
[..]
Als je genoeg koolhydraten daarvan inneemt wel. Ook fructose kan in glucose worden geconverteerd in de lever, maar da's wat moeizamer dan zetmeel naar binnen werken.
Paleo-mensjes raden soms 'safe starches' aan (lees: zetmeel uit aardappels of rijst) als je zwaar traint maar zo Paleo-mogelijk wil eten.This isn't even my final form.![]()
Als je tegen zetmeel kunt dan is het geen probleem om af en toe wat rijst bij je maaltijden te eten, ongeacht of je workout gedaan hebt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord. Ik eet af en toe nog wel (een beetje) zilvervliesrijst, misschien handig als ik dit verplaatst naar na de workout.
Beetje offtopic misschien, maar als je volgens de Paleo-argumentatie anti phytinezuur bent, kun je het beste parboiled rijst nemen. Wel de voedingsstoffen maar niet de anti-nutrienten van zilvervliesrijst.
http://en.wikipedia.org/wiki/Parboiled_rice
De rijst in een zak van 1 KG van AH huismerk is Parboiled.Confidence through competence![]()
Weer iets geleerd van jou.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je tegen zetmeel kunt dan is het geen probleem om af en toe wat rijst bij je maaltijden te eten, ongeacht of je workout gedaan hebt.
Beetje offtopic misschien, maar als je volgens de Paleo-argumentatie anti phytinezuur bent, kun je het beste parboiled rijst nemen. Wel de voedingsstoffen maar niet de anti-nutrienten van zilvervliesrijst.
http://en.wikipedia.org/wiki/Parboiled_rice
De rijst in een zak van 1 KG van AH huismerk is Parboiled.This isn't even my final form.![]()
Ik begin nu toch wel een beetje te twijfelen over hoe ver je kan komen als ''natural''.
Als fysieken zoals van Zyzz
(prachtig trouwens) al niet meer natural zijn, waar ligt de grens dan als natural? Iemand een voorbeeldpic? Een streeffysiek zou een fysiek zoals Zyzz zijn voor mij, maarja ik wil het niet riskeren om hartaanvallen e.d. te krijgen door de roidz.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Timberwolf is toch grotendeels natural? Hij heeft alleen wel toegegeven dat hij wat kuurtjes heeft gedaan in een ver verleden.
Iemand die hier na 3 week dexaprine nog iets merkt?Na een week merkte ik al niks meer.. Ja alleen dat ik wat opgefokter ben soms.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Lazar natty, lol.
En @jeurse: lees je eens in over steroids, Zyzz ging dood door erfelijke afwijkingen niet door de roidz.Soukidan op je oogbal.![]()
sure.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:04 schreef Yamcha het volgende:
Lazar natty, lol.
En @jeurse: lees je eens in over steroids, Zyzz ging dood door erfelijke afwijkingen niet door de roidz.
Teneerste, waar staat dat, behalve de ongefundeerde speculaties online dan. En is daar officieel onderzoek naar gedaan?
En ten tweede kun je je heel erg afvragen of die gast uberhaupt ook maar het kleinste beetje last had gehad van die zogenaamde afwijking wanneer hij niet met riods alles op scherp had gezet in z'n leven.
Je bent wel erg naief als je denkt dat je zonder pardon kan juicen zonder dat je daar ooit iets van gaat merken in de rest van je leventje.![]()
Riods are bad for you, trust me.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:04 schreef Yamcha het volgende:
Lazar natty, lol.
En @jeurse: lees je eens in over steroids, Zyzz ging dood door erfelijke afwijkingen niet door de roidz.![]()
Beter topless rondlopen dan in een nat shirt, daar hou je veel langer last van en word je eerder ziek vanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
Not to mention verkoudheden door het steeds shirtloos rondlopen.
Er is autopsie gepleegd op zijn lichaam: http://www.dailytelegraph(...)freuzi-1226111960086quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
sure.
Teneerste, waar staat dat, behalve de ongefundeerde speculaties online dan. En is daar officieel onderzoek naar gedaan?
En ten tweede kun je je heel erg afvragen of die gast uberhaupt ook maar het kleinste beetje last had gehad van die zogenaamde afwijking wanneer hij niet met riods alles op scherp had gezet in z'n leven.
Je bent wel erg naief als je denkt dat je zonder pardon kan juicen zonder dat je daar ooit iets van gaat merken in de rest van je leventje.
Natuurlijk zijn roids niet gezond, maar met een beetje gezond verstand hoef je er nauwelijks last van te hebben.Soukidan op je oogbal.![]()
En jij denkt niet dat steroiden een hoge bloeddruk en hartkwalen kunnen veroorzaken ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Er is autopsie gepleegd op zijn lichaam: http://www.dailytelegraph(...)freuzi-1226111960086
Natuurlijk zijn roids niet gezond, maar met een beetje gezond verstand hoef je er nauwelijks last van te hebben.![]()
Kan best zijn dat i dat had idd. maar was hij er ook dood aan gegaan als hij niet had lopen juicen. Dat is mijn vraag. En dat weet niemand.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Er is autopsie gepleegd op zijn lichaam: http://www.dailytelegraph(...)freuzi-1226111960086
Natuurlijk zijn roids niet gezond, maar met een beetje gezond verstand hoef je er nauwelijks last van te hebben.
En dat laaste wat je schrijft is dus weer te belachelijk simpel gedacht.
Met een beetje gezond verstand gebruik je die rotzooi niet.
Heb je behalve alle goed praat praatjes online wel eens verder gelezen?precies. En nog zomaar 15 andere "kwaaltjes"quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:26 schreef obsama het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat steroiden een hoge bloeddruk en hartkwalen kunnen veroorzaken ?![]()
Dat zou heel goed kunnen, ik zeg toch ook nergens dat het goed voor je is?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:26 schreef obsama het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat steroiden een hoge bloeddruk en hartkwalen kunnen veroorzaken ?Soukidan op je oogbal.![]()
Sterke redenatie man, als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Kan best zijn dat i dat had idd. maar was hij er ook dood aan gegaan als hij niet had lopen juicen. Dat is mijn vraag. En dat weet niemand.
En dat laaste wat je schrijft is dus weer te belachelijk simpel gedacht.
Met een beetje gezond verstand gebruik je die rotzooi niet.
Heb je behalve alle goed praat praatjes online wel eens verder gelezen?
Je komt nogal kortzichtig over, dat geeft niet, maar loop hier dan niet de schijnheilige sjaak uit te hangen.Soukidan op je oogbal.![]()
Enig idee hoe nieuws gemanipuleerd wordt zodra het om een wat bekender persoon gaat? En iemand die de BB wereld wel eens in een slecht daglicht kan zetten door gebruik van roids? En de lobby die daar achter zit?![]()
Leg ff uit hoe je schijnheilig bedoeld?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:33 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Sterke redenatie man, als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?
Je komt nogal kortzichtig over, dat geeft niet, maar loop hier dan niet de schijnheilige sjaak uit te hangen.![]()
Wel grappig om te zien hoe in een Bodybuild-topic, niemand juiced, niemand wedstrijden doet etc.
Eigenlijk is dit meer een esthetic-reeks.
Wat ik zelf ook wel fijn vind.BEASTMODE![]()
Hoezo? Jij vind dat dat er bij hoort?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:37 schreef Awesome_ het volgende:
Wel grappig om te zien hoe in een Bodybuild-topic, niemand juiced, niemand wedstrijden doet etc.
Wat ik zelf ook wel fijn vind.![]()
Bij de beroepsmatige? Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hoezo? Jij vind dat dat er bij hoort?BEASTMODE![]()
En dat verandert de zaak? Omdat i er geld mee verdient is het esthetisch opeens wel oke?quote:
In het algemeen bij het gemiddelde sportschooltje vind ik het gewoon te triest voor woorden dat er mensen zijn die het geduld niet op kunnen brengen om 5, 6, of 10jr lang perfect te trainen en te eten, en op die manier volledig naturel groot uit te groeien.Dat kan dus gewoon wel.
In plaats daarvan gaan ze gewoon keihard chemische shit zitten spuiten.
En mensen die dat dus wel netjes naturel doen krijgen elke keer te horen "oh riods"
En als er dan iets fout gaat bij de juicers, of ze krijgen 20jr later kanker op een exotische plaats, dan kan de rest v.d. bevolking vrolijk betalen voor dit soort mensen.
Want er is er geen eentje bij die nee zal zeggen tegen het nieuwe levertje of niertje omdat de boel kapot is.
Dat laaste vind ik nogwel het ergste eigenlijk.
Maargoed dat vind ik ook van alcoholisten en andere drugsgebruikers.![]()
Hoeveel licentierijders zijn er in het wielrentopic?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:37 schreef Awesome_ het volgende:
Wat ik zelf ook wel fijn vind.
Ik denk dat dat geldt voor veel sporttopics op Fok.
M.b.t. Zyzz: ik merk dat veel Zyzz-addicten moeite hebben met kritisch te kijken naar informatie die er op internet zwerft en dat het gezonde verstand gebruiken en logisch redeneren vaak achterwege blijft.
M.a.w.: ik zit meer op de beredeneerde lijn van Raymond K. en Snakey dan op de populistische lijn van Awesome e.a.
[ Bericht 6% gewijzigd door CarbonC op 10-07-2012 14:49:05 (toevoeging) ]![]()
Bodybuilding is niet meteen beroepsmatig, het is een sport.quote:
Wielrennen is toch ook niet meteen beroepsmatig?
Als iemand zegt dat hij aan wielrennen doet moet hij ook meteen doping gebruiken want anders oefent hij de sport niet uit?![]()
Je doet net alsof mensen die juicen minderwaardig zijn, terwijl ik me zo kan voorstellen dat jij ook niet perfect bent.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Leg ff uit hoe je schijnheilig bedoeld?Soukidan op je oogbal.![]()
oh ik ben niet perfect nee. Maar ik juice niet. En dus ben ik beter ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:48 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Je doet net alsof mensen die juicen minderwaardig zijn, terwijl ik me zo kan voorstellen dat jij ook niet perfect bent.![]()
Niks mis met juicen, zolang je er maar voor uit komt en ook de nadelen erkent indien zich die voordoen. Verder: onderschat de lobby van AAS en andere niet altijd legale middelen niet (zie reactie Snakey).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:48 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Je doet net alsof mensen die juicen minderwaardig zijn, terwijl ik me zo kan voorstellen dat jij ook niet perfect bent.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh ik ben niet perfect nee. Maar ik juice niet. En dus ben ik beter ja.
Soukidan op je oogbal.![]()
Er is wel een enkele of meerdere die juiced.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:37 schreef Awesome_ het volgende:
Wat ik zelf ook wel fijn vind.If not now, then when.![]()
Daarom pleit ik ook voor een naamsverandering. Hier is niemand al tientallen jaren aan het trainen, niemand die op de juiste weg z'n genetisch plateau heeft bereikt, dus is er ook geen noodzaak/behoefte om te juicen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoeveel licentierijders zijn er in het wielrentopic?
Ik denk dat dat geldt voor veel sporttopics op Fok.BEASTMODE![]()
Ben ik compleet met je eens, heb ook niet anders gezegd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niks mis met juicen, zolang je er maar voor uit komt en ook de nadelen erkent indien zich die voordoen. Verder: onderschat de lobby van AAS en andere niet altijd legale middelen niet (zie reactie Snakey).
Maar het is gewoon tenekrommend hoe bekrompen sommige mensen zijn.Soukidan op je oogbal.![]()
En wat doe je dan als er straks na dat juicen van je echt serieus iets fout gaat in je lichaam?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:53 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ben ik compleet met je eens, heb ook niet anders gezegd.
Maar het is gewoon tenekrommend hoe bekrompen sommige mensen zijn.
Zeg je dan netjes nee tegen elke medische behandeling?
Je hebt het immers zelf voor elkaar gekregen.
Alleen dan geef ik je volledig gelijk.![]()
Wat een demagogisch verhaal. Tuurlijk, geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En dat verandert de zaak? Omdat i er geld mee verdient is het esthetisch opeens wel oke?
In het algemeen bij het gemiddelde sportschooltje vind ik het gewoon te triest voor woorden dat er mensen zijn die het geduld niet op kunnen brengen om 5, 6, of 10jr lang perfect te trainen en te eten, en op die manier volledig naturel groot uit te groeien.Dat kan dus gewoon wel.
In plaats daarvan gaan ze gewoon keihard chemische shit zitten spuiten.
En mensen die dat dus wel netjes naturel doen krijgen elke keer te horen "oh riods"
En als er dan iets fout gaat bij de juicers, of ze krijgen 20jr later kanker op een exotische plaats, dan kan de rest v.d. bevolking vrolijk betalen voor dit soort mensen.
Want er is er geen eentje bij die nee zal zeggen tegen het nieuwe levertje of niertje omdat de boel kapot is.
Dat laaste vind ik nogwel het ergste eigenlijk.
Maargoed dat vind ik ook van alcoholisten en andere drugsgebruikers.
Als je m'n post nog een keer leest zie je dat ik helemaal niet lobby voor de pro-juice lobby. Integendeel zelfs.BEASTMODE![]()
Het heeft ook totaal geen zin om er ruzie om te gaan maken. Niet over Zyzz, want daar krijg je toch nooit een sluitend antwoord op. Dus alles wat iemand zegt is speculatie.
En over AAS, ik ben er niet op tegen. Denk alleen niet dat ik het ooit zou gebruiken. Maar ook, of misschien wel juist, als je AAS gebruikt moet je echt alles op orde hebben. Training, voeding, meer dan dat je zonder traint. Dus wat respect voor degenen die het wel doen is ook wel op zijn plek.![]()
Hoe kom je erbij dat ik aan de juice zit? Ik ben nog maar net begonnen met trainen en moet er nog niet aan denken om het ooit te doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En wat doe je dan als er straks na dat juicen van je echt serieus iets fout gaat in je lichaam?
Zeg je dan netjes nee tegen elke medische behandeling?
Je hebt het immers zelf voor elkaar gekregen.Soukidan op je oogbal.![]()
ja nee tuurlijk. Want er zijn er geen die serieus iets krijgen d'r van?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wat een demagogisch verhaal. Tuurlijk, geen speld tussen te krijgen.
Als je m'n post nog een keer leest zie je dat ik helemaal niet lobby voor de pro-juice lobby. Integendeel zelfs.
M'n reactie was verder meer geent op die van Yamcha. Niet op jouw reactie bedoelt eigenlijk.![]()
Aesthatic crew is een mooie naam. (Typo voorbehouden).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Daarom pleit ik ook voor een naamsverandering. Hier is niemand al tientallen jaren aan het trainen, niemand die op de juiste weg z'n genetisch plateau heeft bereikt, dus is er ook geen noodzaak/behoefte om te juicen.
Maar nee man, de meesten hier doen gewoon aan BB. BB hoeft niet gelijk gerelateerd te zijn aan al die Mr. Olympia juice heads.If not now, then when.![]()
Goed even de algemene gedachtegang dan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:56 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik aan de juice zit? Ik ben nog maar net begonnen met trainen en moet er nog niet aan denken om het ooit te doen.
Ik denk altijd op die manier over juicers.
"Wat doen ze als het fout gaat, en wie mag er dan voor op draaien."
Dat maakt me gewoon kwaad, maar dat had je misschien al gemerkt![]()
Nogmaals dat vind ik ook van alcoholisten en drugsgebruikers.![]()
Het probleem met AAS is dat veel mensen denken hun gebrek aan discipline (trainen/eten/slapen; de BB manier van leven) te kunnen compenseren met AAS. Plus dat men zich niet verdiept in de werking en juiste dosering, wat vrij nauw komt. Zelf zal ik het nooit gebruiken, maar aan de andere kant denk ik dat de schadelijke gevolgen van maatschappelijk wel aanvaarde producten als alcohol en tabak vele malen groter zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 10-07-2012 15:05:38 (typo) ]![]()
qftquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:01 schreef CarbonC het volgende:
Het probleem met AAS is dat veel mensen denken hun gebrek aan discipline (trainen/eten/slapen; de BB manier van leven) te kunnen compenseren met AAS. Plus dat men zich niet verdiept in de werking en juiste dosering, wat vrij nauw komt. Zelf zal ik het nooit gebruiken, maar aan de andere kant denk ik dat de schadelijke gevolgen van maatschappelijk wel aanvaardbare producten als alcohol en tabak vele malen groter zijn.BEASTMODE![]()
Mensen zijn over het algemeen nou niet perfect, dat soort kosten worden ook veroorzaakt door mensen met overgewicht of mensen die verkeersovertredingen begaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Goed even de algemene gedachtegang dan.
Ik denk altijd op die manier over juicers.
"Wat doen ze als het fout gaat, en wie mag er dan voor op draaien."
Dat maakt me gewoon kwaad, maar dat had je misschien al gemerkt![]()
Nogmaals dat vind ik ook van alcoholisten en drugsgebruikers.
Daar valt gewoon niks aan te doen, kan je wel zo kwaad worden, maar dat heeft toch totaal geen zin.Soukidan op je oogbal.![]()
Precies. Er komt dus geen naamsverandering.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar nee man, de meesten hier doen gewoon aan BB. BB hoeft niet gelijk gerelateerd te zijn aan al die Mr. Olympia juice heads.![]()
![]()
Net als in het wielrentopic niet iedereen aan de EPO zit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aesthatic crew is een mooie naam. (Typo voorbehouden).
Maar nee man, de meesten hier doen gewoon aan BB. BB hoeft niet gelijk gerelateerd te zijn aan al die Mr. Olympia juice heads.![]()
Precies, de meeste mensen op de wereld zijn nou eenmaal niet zo snugger of willen op een makkelijker manier iets bereiken (en dat geldt op heel veel gebieden).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:01 schreef CarbonC het volgende:
Het probleem met AAS is dat veel mensen denken hun gebrek aan discipline (trainen/eten/slapen; de BB manier van leven) te kunnen compenseren met AAS. Plus dat men zich niet verdiept in de werking en juiste dosering, wat vrij nauw komt. Zelf zal ik het nooit gebruiken, maar aan de andere kant denk ik dat de schadelijke gevolgen van maatschappelijk wel aanvaarde producten als alcohol en tabak vele malen groter zijn.Soukidan op je oogbal.![]()
Dit is wel een relativerende post.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:01 schreef CarbonC het volgende:
Het probleem met AAS is dat veel mensen denken hun gebrek aan discipline (trainen/eten/slapen; de BB manier van leven) te kunnen compenseren met AAS. Plus dat men zich niet verdiept in de werking en juiste dosering, wat vrij nauw komt. Zelf zal ik het nooit gebruiken, maar aan de andere kant denk ik dat de schadelijke gevolgen van maatschappelijk wel aanvaardbare producten als alcohol en tabak vele malen groter zijn.
Idd. denk ik bij AAS eerder aan dergelijke sjonnies dan aan mister universe.
Die laatste loopt immers ook zelf voor joker met z'n onzinnige en onrealistisch size.
Toch vind ik dat het vergelijkbaar blijft met je lever naar de tering zuipen en een nieuwe krijgen.
Vind ik ook gewoon niet kunnen.
En tegelijkertijd staan ze trots te zijn op wat ze in 1,5jr bij elkaar gejuiced hebben terwijl iemand die er 5 of 6jr naturel over gedaan heeft alle respect verdient w.m.b.t.
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 10-07-2012 15:23:13 ]![]()
Onzin, dat is waanzin van de afgelopen jaren. In mijn optiek is juicen niet iets wat 'nodig' is bij bodybuilding, je ontkomt er alleen niet aan.quote:![]()
Ik vind zelf iemand die al een jaar of 10 traint, zijn genetische max heeft bereikt en dan een keer juiced niet per se erg. Gewoon nog net een stapje verder willen gaan.
Wat ik wel dom vind, zijn van die boys die het zien als een shortcut. Die gasten lopen ook bij mij in de gym rond. Trainen net 1-2 jaar en nemen een kuurtje om wat sneller te groeien.![]()
Tsja Bigger, Stronger, Faster had er een mooie uitspraak over, zoals die hele docu gewoon een goede objectieve film is over het gebruikquote:hey, if you had to take a drug with the side effects-- known side effects and the unknown effects off the anabolic steroids To keep your job right now and support your family, would you do it?"Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Op het AAS gedeelte van dbb zijn af en toe nog wel van die pareltjes te vinden van die 19 jarige puistjes die winny vreten voor ontbijt en dan maar niet snappen waarom ze niet groter worden enzo.Soukidan op je oogbal.![]()
Enige juice die ik pak is Orangejuice.
Inderdaad, ik kijk er ook weleens. Deze bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:36 schreef Yamcha het volgende:
Op het AAS gedeelte van dbb zijn af en toe nog wel van die pareltjes te vinden van die 19 jarige puistjes die winny vreten voor ontbijt en dan maar niet snappen waarom ze niet groter worden enzo.
http://forum.dutchbodybui(...)n-over-winny-302660/![]()
Weet niet, als jij na 10 jaar op je max zit, zit je op je max.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind zelf iemand die al een jaar of 10 traint, zijn genetische max heeft bereikt en dan een keer juiced niet per se erg. Gewoon nog net een stapje verder willen gaan.
Wat ik wel dom vind, zijn van die boys die het zien als een shortcut. Die gasten lopen ook bij mij in de gym rond. Trainen net 1-2 jaar en nemen een kuurtje om wat sneller te groeien.![]()
We gaan vanaf maandag allemaal aan de juice en maken before en after pics, vervolgens clippen op het strand?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Kippetjes hosselen enzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:35 schreef da_unfuckwithable het volgende:
We gaan vanaf maandag allemaal aan de juice en maken before en after pics, vervolgens clippen op het strand?
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: OPENEN OP EIGEN RISICO!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Kippetjes hosselen enzo.Echt alle vrouwelijkheid weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Er liep er in Spanje ook 1 in de gym. Die moest zich zelfs scheren.![]()
Hartstikke aardig mens, maar je schrikt je elke dag weer de pest.![]()
![]()
[..]
Kippetjes hosselen enzo.Omg, die tieten bovenop die borstspierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My salvation lies in your love..![]()
[..]
Kippetjes hosselen enzo.gotver ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Kippetjes hosselen enzo.Snap juhSPOILER: OPENEN OP EIGEN RISICO!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Dat probleem heb ik nu ook waarschijnlijk is de oriëntatie in je schouder nog niet goed genoeg waardoor je je schouder overbelast.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:55 schreef BigSmurf het volgende:
Wat ik te horen gekregen heb van mijn fysiotherapeut is dat ik mijn bench press gewichten moet verlagen tot het gewicht waar ik geen pijn meer ervaar.
Naast dat moet je je bovenrug meer trainen dan je bovenborst.
Vb1.
3x5 40kg >> 3x 15 20kg benchpress
Ik vind het dan fijn om vervolgens nog 6x10 bentover rows te doen![]()
Als mijn lichaam zo ver zou zijn, zou ik echt wel wedstrijden doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:37 schreef Awesome_ het volgende:
Wat ik zelf ook wel fijn vind.
Ik heb wel enige ambitie, zou graag op een podium staan, maar ben ik nog lang niet groot genoeg voor.This isn't even my final form.![]()
ewa, fisiotherapeuten verkondigen allemaal onzin hoor, wat heb je aan 20 kilo benchpressThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Laat je fysio ook hier een naar kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:18 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nu ook waarschijnlijk is de oriëntatie in je schouder nog niet goed genoeg waardoor je je schouder overbelast.
Wat ik te horen gekregen heb van mijn fysiotherapeut is dat ik mijn bench press gewichten moet verlagen tot het gewicht waar ik geen pijn meer ervaar.
Vb1.
Ik vind het dan fijn om vervolgens nog 6x10 bentover rows te doenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
http://www.bodybuilding.com/fun/dorian1.htm![]()
Dat was voorbeeld1. Er komt nog meer neem ik aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:32 schreef ChesterPerry het volgende:
ewa, fisiotherapeuten verkondigen allemaal onzin hoor, wat heb je aan 20 kilo benchpress![]()
![]()
Ik heb het met me knie gehad bij die tyfusfisios ik kwam daar zo'n vrouw zij dat het ermee had gemaakt omdat ik was gegroeid de laatste jaren(joh) ik moest wat oefeningen doen, maanden mee gelopen(als het geen jaren zijn) dit jaar na het ziekenhuis geweest om foto's te maken en zo'n een of andere scan is het een kraakbeenkneuzing
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Het is echt vreselijk gesteld met de zorg in nederland. Als ik iets heb ga ik zoveel mogelijk naar Spanje naar een arts of fysio.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:44 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik heb het met me knie gehad bij die tyfusfisios ik kwam daar zo'n vrouw zij dat het ermee had gemaakt omdat ik was gegroeid de laatste jaren(joh) ik moest wat oefeningen doen, maanden mee gelopen(als het geen jaren zijn) dit jaar na het ziekenhuis geweest om foto's te maken en zo'n een of andere scan is het een kraakbeenkneuzing![]()
Ik heb besloten als de pijn over is (nu nog een zeer zeurderige pijn bij bepaalde bewegingen), ik een aantal weken overschakel op dumbells. Veel topics doorgebladerd op DBB, BB.com en bodynet en ik zie toch een bepaalde correlatie tussen vermindering van blessures aan schouders en overschakeling van BB naar DB. Geen idee of dat in mijn geval ook zo is, maar het kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:18 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nu ook waarschijnlijk is de oriëntatie in je schouder nog niet goed genoeg waardoor je je schouder overbelast.
Vb1.
Ik vind het dan fijn om vervolgens nog 6x10 bentover rows te doen
Wat jouw fysio zegt klinkt gewoon als een verkapte "minder gewicht, en langzaam weer opbouwen". Dat kan ik zelf ook wel verzinnen.Alleen daarom ben ik al blij dat ik vrijwel nooit iets mankeer behalve soms wat minimale blessures (peesontsteking, gekneusde vinger etc).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk gesteld met de zorg in nederland. Als ik iets heb ga ik zoveel mogelijk naar Spanje naar een arts of fysio.![]()
Had ik ook met mijn kruisband. Blessure, half jaar oefeningen doen, 1e voetbaltraining gelijk weer erdoorheen. Oh, ja toch iets meer dan alleen verrekt. Komt er uit een kijkoperatie dat het afgescheurd is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:44 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik heb het met me knie gehad bij die tyfusfisios ik kwam daar zo'n vrouw zij dat het ermee had gemaakt omdat ik was gegroeid de laatste jaren(joh) ik moest wat oefeningen doen, maanden mee gelopen(als het geen jaren zijn) dit jaar na het ziekenhuis geweest om foto's te maken en zo'n een of andere scan is het een kraakbeenkneuzing
Nu ga ik zelf volgend jaar ook fysiotherapie studeren. Dus kom maar naar mij toe over een aantal jaar![]()
![]()
Ik zit te denken over een sportopleiding alleen weet niet wat ik van moet verwachten, ik heb geen zin en moet er niet aan denken een week niet te kunnen douchen, slapen in een tent en surveivelen in de ardennen, hetzelfde geld voor een skikamp of andere wintersport.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Ik zeg, opleiding schoonheidsspecialist.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:03 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik zit te denken over een sportopleiding alleen weet niet wat ik van moet verwachten, ik heb geen zin en moet er niet aan denken een week niet te kunnen douchen, slapen in een tent en surveivelen in de ardennen, hetzelfde geld voor een skikamp of andere wintersport.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik zeg, opleiding schoonheidsspecialist.![]()
![]()
![]()
Fuck datquote:Cursusgeld (wettelijk vastgelegd door het ministerie van OCW)
Boeken & overige materialen ca. ¤ 1.200,-. Hierin zijn kampen en excursies inbegrepen (zoals intro- en skikamp).There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Heb je ook gewoon in NL.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
100% Extra Virgin Olive Oil, waarmee is dat hier in NL te vergelijken?![]()
Extra vergine/vierge.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar hoe heet het hier?![]()
Ik zat me ook al af te vragen of iemand z´n account misschien gestolen had...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:25 schreef seto het volgende:
Je stelt wel erg simpele vragen de laatste tijd Yuri![]()
Don't judge me bro.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:25 schreef seto het volgende:
Je stelt wel erg simpele vragen de laatste tijd Yuri![]()
Sommige dingen blijven lastig, alhoewel deze vraag beetje noob was ja.If not now, then when.![]()
Extra virgine olijf olie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
100% Extra Virgin Olive Oil, waarmee is dat hier in NL te vergelijken?
http://webwinkel.ah.nl/pr(...)+olijfolie+originaleI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Nee! Altijd als ik last begin te krijgen van mn schouders doe ik een paar weken dislocators en heb dan nergens meer last van! Voor mij is het echt een wondermiddel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef Awesome_ het volgende:
Oja. 'Shoulder dislocators' ; dat is allemaal een hoop getroll, toch?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
als je überhaupt al eens meer dan 3tellen voor het schap met olijfolie had gestaan had je het geweten..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Don't judge me bro.![]()
Sommige dingen blijven lastig, alhoewel deze vraag beetje noob was ja.Behulpzaam als een waterkraan.
Die van de Aldi is goedkoper.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:51 schreef Zith het volgende:
[..]
Extra virgine olijf olie.
http://webwinkel.ah.nl/pr(...)+olijfolie+originale
Deze olie is overigens niet bedoeld om mee te bakken, dan gaat het oxideren. Gebruik het vooral 'rauw' in salades etc.This isn't even my final form.![]()
Mijn ma moet boodschappen doen morgen dus ik wou het even zeker weten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:55 schreef fathank het volgende:
[..]
als je überhaupt al eens meer dan 3tellen voor het schap met olijfolie had gestaan had je het geweten..If not now, then when.![]()
status update:
bezig: 5 maanden
BP: 30 x5 x5
DL: 100x5 x2
pull-up: 94(lichaams) x4 x4
Squat: 60 x5 x5
edit: mooi boedahpoppetje hé ?![]()
Ik dacht dat het een lul wasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:03 schreef obsama het volgende:
status update:
[ afbeelding ]
Nice fysiek tot nu toe.![]()
No hate maar je ziet vrijwel niets op deze foto. Op een nice core na dan no homoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:03 schreef obsama het volgende:
status update:
[ afbeelding ]
edit: mooi boedahpoppetje hé ?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Na 5 maanden nog op 30 kilo BP? Das weinig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:03 schreef obsama het volgende:
status update:
[ afbeelding ]
Ik leg af en toe ook verschrikkelijke bagger in de toilet. Vroeger had ik dat nooit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Man, ik krijg soms wel zieke buikkrampen van al die eiwitten. De tering.![]()
Ik BP al 35 kilo 3x10 met mijn ectostatsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Na 5 maanden nog op 30 kilo BP? Das weinig.![]()
![]()
Hoe lang ben je dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:03 schreef obsama het volgende:
status update:
[ afbeelding ]
Meer eten, zitje zo aan de 90 - 100 kilo bench press.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:25 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik BP al 35 kilo 3x10 met mijn ectostats![]()
Neequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik neem aan dat jullie met 30 en 35 dumbbell BP bedoelen?![]()
Ik ben 16 en train nog niet zo lang.![]()
Mjah ik heb de rest van jouw stats niet gezien, maar bij Obsama lijkt dat mij wel zo. Als je 100kg kan DLen moet je zonder probleem 30kg DB BP doen.![]()
Dan is er iets mis met mij want dat lukt mij nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik heb de rest van jouw stats niet gezien, maar bij Obsama lijkt dat mij wel zo. Als je 100kg kan DLen moet je zonder probleem 30kg DB BP doen..
Soukidan op je oogbal.![]()
Denk het ook ja. Het probleem bij mij is dat is nog meer moet eten om aan te kunnen komen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik heb de rest van jouw stats niet gezien, maar bij Obsama lijkt dat mij wel zo. Als je 100kg kan DLen moet je zonder probleem 30kg DB BP doen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: