abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:11:34 #1
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_113895985

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Speciale Newb Guide
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:12:55 #2
290104 borstmelk
pi_113896053
thanks voor de reacties over de barbell rows. kon ze niet uit elkaar halen maar er zit dus wel degelijk verschil in.

wat vinden jullie trouwens van cardio in de bulk? zou het handig zijn om je vet tot een minimum te houden?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:13:27 #3
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113896079
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15615615

Voor veel mensen omgerekend gemiddeld dus 20-30% onder TDEE. Kun je wat oprekken door krachttraning te blijven doen, heb studies gelezen met een enorm deficit, maar dan toch spieren blijven stimuleren, die toch grotendeels werden behouden.

Ben het trouwens wel over eens dat een deficit tussen TDEE en voedselinname creeren middels beweging wel cardiovasculair gezonder is.
Bedankt. Ik vond mezelf wel minder sterk de afgelopen dagen, maar kan ook komen doordat het extreem benauwd is in de sportschool (toepasselijke TT Bendoe).

Natuurlijk brengt cardio voordelen met zich mee. Maar ik ben momenteel aan het experimenteren met het paleodieet (de site die jij had gegeven is erg interessant) en ik wil zien wat het dieet zelf (zonder cardio) dus teweeg kan brengen.
Cardio zal ik me later op richten, want ik vind ook dat ik wel een betere conditie mag hebben. :P
This isn't even my final form.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:16:38 #4
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113896219
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:12 schreef borstmelk het volgende:
thanks voor de reacties over de barbell rows. kon ze niet uit elkaar halen maar er zit dus wel degelijk verschil in.

wat vinden jullie trouwens van cardio in de bulk? zou het handig zijn om je vet tot een minimum te houden?
Lees wat Stereotomy allemaal getypt heeft in het laatste stuk van het vorige topic. Het gaat om het aantal kcal boven of onder je onderhoud.

Cardio in de bulk is tegenstrijdig, je probeert meer te eten om te groeien en dan doe je dat effect teniet door te gaan cardio'en. Wel moet je het natuurlijk blijven doen als je cardio om andere (gezondheids)redenen doet, maar dan zul je meer moeten eten om toch boven je onderhoud te blijven.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:17:39 #5
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_113896257
quote:

Alleen als je echt endo bent vindt ik het nodig als je iets te veel aankomt.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:19:50 #6
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_113896342
quote:

Eigenlijk zeg je hier: wat vind je van harder dweilen als ik m'n kraan harder laat lopen?

Kunt ook de kraan minder hard laten lopen. Gaat om het verschil wat je dweilt en wat de kraan aan water op de vloer laat. Dweil je harder, wordt het droger. Dweil je minder dan de kraan natmaakt, wordt het natter.
Confidence through competence
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:20:24 #7
290104 borstmelk
pi_113896356
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:16 schreef Levolution het volgende:

[..]

Lees wat Stereotomy allemaal getypt heeft in het laatste stuk van het vorige topic. Het gaat om het aantal kcal boven of onder je onderhoud.

Cardio in de bulk is tegenstrijdig, je probeert meer te eten om te groeien en dan doe je dat effect teniet door te gaan cardio'en. Wel moet je het natuurlijk blijven doen als je cardio om andere (gezondheids)redenen doet, maar dan zul je meer moeten eten om toch boven je onderhoud te blijven.
inderdaad, daar had ik beter over moeten nadenken. ik zat rond te kijken bij dat account van die neger tweeling en die begonnen over dat het zn voordeel had als je het erna deed of iets dergelijks, maar dat lijkt me een beetje raar want dan verlies je de calorieen die je binnen krijgt voor het voeden van je spieren
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:21:15 #8
55709 Stereotomy
pi_113896387
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:20 schreef borstmelk het volgende:

[..]

inderdaad, daar had ik beter over moeten nadenken. ik zat rond te kijken bij dat account van die neger tweeling en die begonnen over dat het zn voordeel had als je het erna deed of iets dergelijks, maar dat lijkt me een beetje raar want dan verlies je de calorieen die je binnen krijgt voor het voeden van je spieren
Cardio altijd na krachttraining omdat je dan je spieren voluit hebt kunnen stimuleren met volle glycogeenspiegels e.d.

Goede krachttraining gaat niet als je al slap bent van een uur cardio'en ;)
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:21:27 #9
290104 borstmelk
pi_113896393
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Eigenlijk zeg je hier: wat vind je van harder dweilen als ik m'n kraan harder laat lopen?

Kunt ook de kraan minder hard laten lopen. Gaat om het verschil wat je dweilt en wat de kraan aan water op de vloer laat. Dweil je harder, wordt het droger. Dweil je minder dan de kraan natmaakt, wordt het natter.
diepe metaforen, maar je hebt inderdaad wel een punt. gewoon een schoon schema it is
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:21:55 #10
55709 Stereotomy
pi_113896415
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:21 schreef borstmelk het volgende:

[..]

diepe metaforen, maar je hebt inderdaad wel een punt. gewoon een schoon schema it is
Dweilen kreng
UnibetSpeel mee met Lucky Day en win!
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:22:08 #11
290104 borstmelk
pi_113896422
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Cardio altijd na krachttraining omdat je dan je spieren voluit hebt kunnen stimuleren met volle glycogeenspiegels e.d.

Goede krachttraining gaat niet als je al slap bent van een uur cardio'en ;)
inderdaad dan heb je helemaal geen kracht meer over van het rennen/fietsen of wat dan ook
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:22:39 #12
290104 borstmelk
pi_113896442
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dweilen kreng
whahahah :P
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:23:36 #13
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113896487
Trouwens, Stereotomy, is het paleodieet dan ook niet onzinnig? Als het toch alleen maar om het aantal kcal gaat?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:28:09 #14
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_113896658
Zo is elk dieet "onzinnig", aangezien kcal in kcal uit toch t belangrijkste is.
Paleo is leuk voor endo's die makkelijk overeaten, aangezien er nauwelijks "natuurlijk" kcal-dense eten is(behalve noten etc). Beetje houvast
BEASTMODE
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:28:57 #15
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_113896691
En je wordt "gedwongen" eiwitrijk te eten.
BEASTMODE
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:29:04 #16
55709 Stereotomy
pi_113896697
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:23 schreef Levolution het volgende:
Trouwens, Stereotomy, is het paleodieet dan ook niet onzinnig? Als het toch alleen maar om het aantal kcal gaat?
Klopt! Maar door Paleo-achtig te eten - geen granen, geen gerafinneerde suikers, geen door Unilever/Mars/Kraft Foods geproduceerd extra-lakker voedsel uit de fabriek - krijgt vrijwel iedereen minder kcal binnen! Dit is in overeenstemming met dit:

http://wholehealthsource.(...)ypothesis-of_07.html

(lange lap tekst)

Gaat erom dat brood, pasta's e.d. met bijbehorende insulinedips en spikes je hongergevoel op verkeerde been zet. En de Unilevers op de wereld willen zoveel mogelijk voedsel verkopen, daarom een flinke schep suiker in je Cruesli, Chocopops of Smacks. Diepvriespizza's en chips zijn erop gemaakt om je smaakbeleving te vergroten en je verzadiging uit te stellen.

Vergelijk: waarom kun je nadat je vol zit nog wel een toetje/ijs/chocola naar binnen kiepen, maar geen gekookte aardappel bijvoorbeeld?

In Paleo wordt ook wel gewaarschuwd niet teveel noten te eten bijvoorbeeld, omdat dat lekker en energie-dense is. Makkelijk te over-eten, met kcal overschot en overtollig vetopslag tot gevolg...

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:28 schreef Awesome_ het volgende:
En je wordt "gedwongen" eiwitrijk te eten.
Ja, eiwitten zijn vullend.

In een ander topic maakte ik al de vergelijking: blik cola vs. flink stuk gegrild kipfilet. Evenveel kcals, maar welke vult het meest?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:34:09 #17
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113896896
De vetten tikken ook wel aardig aan. Als ik wat meer geld had en niet de boel bij zou houden, zou ik makkelijk overeaten op dit dieet. :P

Maar ook toen ik nog granen at (brood, rijst, havermout), lette ik erg op geraffineerde suikers, E-nummers (mononatriumglutamaat), glucose-fructosestroop en andere zaken. In het paleodieet is het echter ook belangrijk dat de lage stimulatie van insuline, vetopslag tegengaat en de inhibitie van vetafbraak tegengaat.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:35:11 #18
55709 Stereotomy
pi_113896943
De meeste 'Paleo success stories' zijn idd van over-etende endo's die middels Paleo veel bf% kwijt zijn geraakt:

http://www.marksdailyapple.com/category/success-story-summaries

Een van de weinige die andersom ging, die ik heb gelezen van die site is deze:

http://www.marksdailyappl(...)l-before-and-afters/
http://www.marksdailyappl(...)living-any-other-way

deze meisjes hebben in Paleo juist een manier gevonden om wat meer energierijk te eten. Uiteindelijk gaat het daarom: wat wordt je eetgewoonte, en hoeveel energie/voedingsstoffen geeft dat? Je lichaam wordt uiteindelijk wat je eet en wat je aan training doet.

Ik geloof niet in huilende endo's die beweren dik te worden door het inademen van lucht en dat ze 'echt niet zoveel eten' en dat 'anderen veel meer eten en dat is oneerlijk' etc. Kan het weten, was er ooit een zelf. ;)
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:39:37 #19
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_113897101
Ik kom al aan als ik na eten kijk! :'(
BEASTMODE
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:40:28 #20
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113897137
Akkoord, dan volg ik dit dieet dus alleen uit interesse en ook vanwege de - in ieder geval door de aanhangers gepropageerde - gezondheidsvoordelen.
Speel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:41:14 #21
55709 Stereotomy
pi_113897171
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:39 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kom al aan als ik na eten kijk! :'(
Ik heb geleerd van mijn lichaam te houden zoals ik ben en sommige mensen zijn nou eenmaal zo en *zak chips en blik cola opentrekt*
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:44:01 #22
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_113897263
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:40 schreef Levolution het volgende:
Akkoord, dan volg ik dit dieet dus alleen uit interesse en ook vanwege de - in ieder geval door de aanhangers gepropageerde - gezondheidsvoordelen.
Zolang dat je instelling blijft ^O^
Zelfde als met IF, zolang je energiebalans positief blijft, maken je eet tijden/ aantal maaltijden geen kutje uit tov het resultaat, je komt aan.
Laatst in een LIF topic een verhitte discussie over gehad :P
BEASTMODE
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:44:32 #23
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113897283
Ik ken wel iemand die echt ripped is, wel ecto maar niet zo'n slappe, zit wel vorm in zeg maar.
En die man eet bijna elke dag gefrituurde troep. :')

Sommigen hebben het nou eenmaal beter getroffen met hun schildklier, maar ik ben het ermee eens dat als je te dik bent je gewoon verkeerd eet.

Heb je een trage stofwisseling en ben je aan de diazepam o.i.d., dan snap ik wel dat je niet ripped bent, maar dat is nog geen excuus om overgewicht te hebben.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:50:04 #24
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113897471
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:44 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Zolang dat je instelling blijft ^O^
Zelfde als met IF, zolang je energiebalans positief blijft, maken je eet tijden/ aantal maaltijden geen kutje uit tov het resultaat, je komt aan.
Laatst in een LIF topic een verhitte discussie over gehad :P
Het zijn ook wel interessante discussies, want hoe simpel het ook klinkt (kcal tekort/overschot), als het echt zo simpel was, zou iedereen zomaar ripped kunnen worden. Het moeilijke is om een eetpatroon te vinden die bij jouw leefstijl en lichaam past (want wat is je werkelijke TDEE nou?), denk ik. Alles bijhouden, voldoende bewegen etc., dit zijn dingen die tijd, geld en kennis vergen. Zaken die niet iedereen voor handen heeft. Genoeg mensen die denken gezond te eten omdat "het voedingscentrum het zo zegt". Of zonder te weten een shitload suikers naar binnen werken, omdat er "0% vet" op het product staat.

Maar goed, onze doelen zijn anders. 'Fit' worden is makkelijk, wij willen shredded zijn. :P
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:51:37 #25
55709 Stereotomy
pi_113897520
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:44 schreef Levolution het volgende:

Heb je een trage stofwisseling en ben je aan de diazepam o.i.d., dan snap ik wel dat je niet ripped bent, maar dat is nog geen excuus om overgewicht te hebben.
Ja, er zijn natuurlijk wel wat aandoeningen op te noemen die het extreem moeilijk voor je maken, maar het gros van de mensen hier in het rijke Westen zijn dik vanwege het te energierijk eten...
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:51:47 #26
340850 Toverbal0
pi_113897524
Nog even een vraag over cardio. de calorieën die de fiets aangeeft zijn toch niet de calorieën die je daadwerkelijk verbrand hebt? Volgens mij stond dit 2-3 topics terug ook al, maar wat was het rekensommetje?

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:50 schreef Levolution het volgende:

[..]

Het zijn ook wel interessante discussies, want hoe simpel het ook klinkt (kcal tekort/overschot), als het echt zo simpel was, zou iedereen zomaar ripped kunnen worden. Het moeilijke is om een eetpatroon te vinden die bij jouw leefstijl en lichaam past (want wat is je werkelijke TDEE nou?), denk ik. Alles bijhouden, voldoende bewegen etc., dit zijn dingen die tijd, geld en kennis vergen. Zaken die niet iedereen voor handen heeft. Genoeg mensen die denken gezond te eten omdat "het voedingscentrum het zo zegt". Of een zonder te weten een shitload suikers naar binnen werken, omdat er "0% vet" op het product staat.
Maar dat is denk ik het stukje toewijding wat ``wij`` wel hebben, waarom is het gezond? waarom kan ik het beter niet eten? waarom is suiker slecht?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:53:43 #27
55709 Stereotomy
pi_113897593
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:50 schreef Levolution het volgende:

[..]

Het zijn ook wel interessante discussies, want hoe simpel het ook klinkt (kcal tekort/overschot), als het echt zo simpel was, zou iedereen zomaar ripped kunnen worden. Het moeilijke is om een eetpatroon te vinden die bij jouw leefstijl en lichaam past (want wat is je werkelijke TDEE nou?),
Absoluut. Dankzij mijn studie wist ik op zich wel wat ik nu ook weet, maar toch heeft het me totdat m'n pa een driedubbele bypass moest ondergaan gekost om ook daadwerkelijk m'n leven beet te pakken en m'n lichaam aan te pakken.

Daarom zeggen mensen wel wat niet het soort dieet belangrijk is, zolang je je er maar aan kunt houden en het gezond is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:51 schreef Toverbal0 het volgende:
Nog even een vraag over cardio. de calorieën die de fiets aangeeft zijn toch niet de calorieën die je daadwerkelijk verbrand hebt? Volgens mij stond dit 2-3 topics terug ook al, maar wat was het rekensommetje?
De fiets geeft een grove schatting...
  zaterdag 7 juli 2012 @ 18:05:31 #28
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_113897964
Ik denk dat het hier in Nederland ook niet een gebrek aan kennis is bij overgewicht.
BEASTMODE
  zaterdag 7 juli 2012 @ 18:06:52 #29
55709 Stereotomy
pi_113897999
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:05 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat het hier in Nederland ook niet een gebrek aan kennis is bij overgewicht.
Dat denk ik eigenlijk wel, als je kijkt hoeveel mensen 'vetarm' eten om niet vetter te worden...
  zaterdag 7 juli 2012 @ 18:08:51 #30
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_113898055
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat denk ik eigenlijk wel, als je kijkt hoeveel mensen 'vetarm' eten om niet vetter te worden...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wasbord_(buik)

Goed artikel, zoveel waarheden ook enzo. Maar eens bewerken.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 18:12:51 #31
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_113898168
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:08 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wasbord_(buik)

Goed artikel, zoveel waarheden ook enzo. Maar eens bewerken.
Ik word hier gewoon verdrietig van.
BEASTMODE
  zaterdag 7 juli 2012 @ 18:14:28 #32
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_113898202
RTL 5, verwende snollen in bikini die dumbell squats doen op naaldhakken, met 40 herhalingen. :') :D
  zaterdag 7 juli 2012 @ 18:19:52 #33
344413 obsama
pi_113898357
Hebben jullie bij het deadliften wel eens dat je zoveel inspanning toont dat je je benen helemaal niet meer voelt en helemaal licht in m'n hoofd. Dan moet ik echt even gaan zitten.

Gisteren nog gehad bij zetten PR (115)
  zaterdag 7 juli 2012 @ 18:20:22 #34
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_113898369
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:14 schreef BigSmurf het volgende:
RTL 5, verwende snollen in bikini die dumbell squats doen op naaldhakken, met 40 herhalingen. :') :D
Ik kijk het ook :@ (no homo)
Deathlift or Die.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 18:32:38 #35
318880 Luchtkoker
Du zoon.
pi_113898724
DLs en Squats in de hitte, godver. ;(
Of toch du vader?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 18:35:33 #36
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_113898826
Was bezig met de overhead press in een powerrack, komt er een guy naar me toe met de tip dat je 'schouders ook zittend kan doen", oke bedankt voor de tip man :+
Op elke fokker past een bril.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 19:33:49 #37
344413 obsama
pi_113900596
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:35 schreef Catch_me het volgende:
Was bezig met de overhead press in een powerrack, komt er een guy naar me toe met de tip dat je 'schouders ook zittend kan doen", oke bedankt voor de tip man :+
Behalve bij MP heeft staand schouders doen niet veel voordelen denk ik ?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 19:38:14 #38
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_113900724
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:33 schreef obsama het volgende:

[..]

Het enige voordeel volgens mij is dat je beter leert omgaan met balansen.
If not now, then when.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:16:21 #39
318880 Luchtkoker
Du zoon.
pi_113902065
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:33 schreef obsama het volgende:

[..]

Zoals eigenlijk alles met staan vs zitten (los van of je sneller geneigd bent om te cheaten oid) is dat je ook je core wat extra stabilisatie werk laat doen.
Of toch du vader?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:20:33 #40
138447 Sapstengel
pi_113902223
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:32 schreef Luchtkoker het volgende:
DLs en Squats in de hitte, godver. ;(
Dit ja, ben gisteren wel 2 liter vocht kwijtgeraakt denk ik :') .
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:27:25 #41
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113902497
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:35 schreef Catch_me het volgende:
Misschien was hij je aan het hinten omdat hij er wilde squatten.
Interessant vraagstuk eigenlijk. Curlen in de squatrek is uit den boze, hoe zit het met BOR, OHP en zelfs DL dan? De squatter heeft het rek echt nodig, de rest van de oefeningen kan ook op een leeg stukje vloer. Ik doe mijn BOR's vaak ergens anders als ik merk dat iemand het rek nodig heeft voor squats.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:30:56 #42
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_113902617
Ik BOR, DL en OHP in t squatrack.
Bij een basic-fit is er namelijk niemand die daar gebruik van maakt, want benen :')
BEASTMODE
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:36:30 #43
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_113902811
Ik denk dat Levolution zo'n ander rek bedoelt, ben zelf ook even de naam kwijt.

Het is sowieso uit den bozen omdat je zelf niet leert omgaan met de balansen, er zullen wel meer dingen zijn die niet per se goed zijn aan zo'n rek.

Wie kan trouwens dit lijstje een beetje aanvullen? Misschien ook handig voor in de OP (voorbeeld van gezonde producten)?

SPOILER
If not now, then when.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:42:27 #44
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_113903031
Het probleem met zo'n lijstje is vaak dat mensen 1kg pinda's naar binnen gaan stouwen, ter chips vervanging bv, en vervolgens gaan huilen dat ze maar niet afvallen, maar wel volgens het FOK!-lijstje eten.
BEASTMODE
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:44:55 #45
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_113903121
Idd kaas en een shitload aan noten moet je sowieso niet eten als je ripped wil worden.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:58:30 #46
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_113903562
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:44 schreef Jahr00n het volgende:
Idd kaas en een shitload aan noten moet je sowieso niet eten als je ripped wil worden.
-O- Net cashew, pistache en pinda's gekocht.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 21:01:57 #47
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_113903669
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:58 schreef SunTzu het volgende:

[..]

-O- Net cashew, pistache en pinda's gekocht.
Echt he, deze man. :')

Ik twijfel sowieso aan elke letter die Jahroon op het internet zet.
If not now, then when.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 21:03:18 #48
69994 seto
-|||--------|||-
pi_113903716
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik denk dat Levolution zo'n ander rek bedoelt, ben zelf ook even de naam kwijt.

Het is sowieso uit den bozen omdat je zelf niet leert omgaan met de balansen, er zullen wel meer dingen zijn die niet per se goed zijn aan zo'n rek.

Wie kan trouwens dit lijstje een beetje aanvullen? Misschien ook handig voor in de OP (voorbeeld van gezonde producten)?

SPOILER
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 7 juli 2012 @ 21:04:46 #49
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_113903764
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 21:03 schreef seto het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze zocht ik al, thanks brah!
If not now, then when.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 21:25:25 #50
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_113904380
Weet niemand hoe ik mijn pezen? in de arm wat losser krijg? Kan ze namelijk niet verder als 45 graden buigen. :')
If not now, then when.
UnibetUnibet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')