Ik moet beschermd worden zij is in een plaagbui.quote:
Pak je rubber hamer!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moet beschermd worden zij is in een plaagbui.
Die heb ik bij jou laten liggen.quote:
Voorzichtjes proberen, ik zal niet gemeen zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Is niet dat ik bang ben, maar weet ineens niet zo zeker of IK het dan wel aan kan
Ik denk dat in den beginne (lees: tot de katten en hond gewend zijn aan de caviaquote:Op zondag 8 juli 2012 23:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb nog een plastic bak... (broeikas)... kijk even of je een normaal traliehok op de kop kan tikken, anders krijg je deze... maar vind deze niet zo diervriendelijk
door de katten en hond gelijk te laten wennen is tralie wel handig hoor.. want hierop gaan ze opzitten en hengelen...quote:Op maandag 9 juli 2012 00:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat in den beginne (lees: tot de katten en hond gewend zijn aan de cavia) een broeikasbak wel handig zal zijn. Maar ben idd bezig om een traliehok te krijgen
Ik denk dat ik ook maar naar mijn nest ga.quote:
Discussie? Welke discussie?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja gezien de discussie van laatst wilde ik er graag even een opmerking over maken
Naja ik ga me maar eens bezig houden met de boodschappenlijst voor de vakantie :p geen zin om de dag voordat we weg gaan nog alles te moeten halen
Ik lig er ook al in.quote:
quote:
Heeey neefje van Ireth!quote:
Ooo van vorige week, maar toen was jij er natuurlijk niet bedenkik me net. Sorry!quote:
Zoals deze (een van de linken die je net gaf!) en zoiets zoek ik ook, maarre... Limburg!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 01:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]hallo neefje van ireth!!
welkom hier!!!
ik ga ook saai doen, ik ga mijn binnenkant van mijn ogen bekijken..
ireth.. marktplaats heeft heeeeeel boel gratis hokken!!
Dat klopt.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja skat, normale mensen slapen rond dat tijdstip![]()
Morge.quote:
Hier was het ook donker maar dat kwam omdat mijn ogen dicht waren gevallen. Dat is niet handig als je op je werk bent.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mogguh! Het ziet er grauw uit buiten. Heb zelfs een lampje aan nu, zo donker is het nog in huis.
Succes DJMO.quote:
Ik heb ff niet meegekregen wat er te gebeuren staat.. maarre succes en sterkte?quote:
* belle1608 een knuffel geeft aan Merlijnquote:Op maandag 9 juli 2012 09:15 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn heeft zich ook maar weer richting werk gesleept...
quote:Op maandag 9 juli 2012 09:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 een knuffel geeft aan Merlijn
Godsklere ik leef met je mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:38 schreef Scorpie het volgende:
Crisis hier op kantoor, koffie automaat kapot
Oe!!! Ik zou de vakbond bellen en in staking gaan!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 09:38 schreef Scorpie het volgende:
Acute paniek.... Is het de enige op kantoor?quote:Op maandag 9 juli 2012 09:38 schreef Scorpie het volgende:
Wat heftig! Sterkte man.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:38 schreef Scorpie het volgende:
Ik dacht alquote:Op maandag 9 juli 2012 07:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ooo van vorige week, maar toen was jij er natuurlijk niet bedenkik me net. Sorry!
Ik zit de hele ochtend al te kijken en te checkenquote:Op maandag 9 juli 2012 11:44 schreef dolfina-chica het volgende:
ireth!!! kijk zelf ff dan!! bij caviahokken enzo...
enuhhh ik heb een bod gedaan op zo'n heule grote.... 10eur. bij mij in de buurt...
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:44 schreef dolfina-chica het volgende:
enuhhh ik heb een bod gedaan op zo'n heule grote.... 10eur. bij mij in de buurt...
Jullie ook al?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit de hele ochtend al te kijken en te checkenBuurvrouw-van-om-de-hoek is ook al aan het bellen naar haar dochter, die had er waarschijnlijk nog 1 op zolder staan
Maar bij jou in de buurt is niet bij mij in de buurtquote:Op maandag 9 juli 2012 11:44 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik weet wel een manier om hem eventueel bij jou te krijgen.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar bij jou in de buurt is niet bij mij in de buurtKrijg je weer gedoe om hem hier te krijgen
Probeer het dus dichterbijer te vinden
beter mee verlegenquote:
linkjequote:
quote:
quote:Beschrijving: Een riant hoekhuis met twee etages
Ja. Koffiebar om de hoek gelukkig, lekker koffie declarerenquote:Op maandag 9 juli 2012 09:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Acute paniek.... Is het de enige op kantoor?
goessoquote:Op maandag 9 juli 2012 12:15 schreef Ireth het volgende:
Kheb gebeld, wordt niet opgenomen. Maar even mailen dan met de vraag wat ie minimaal moet gaan kosten.
dat vind ik met meer kooien...quote:Op maandag 9 juli 2012 12:37 schreef Ireth het volgende:
Ow dit is erg! Dit kooitje hebben wij ook gehad, dies hartstikke klein! Wij hadden hem voor Micky en dat vond ik al zielig, zeggen ze nu dat ie ook geschikt is voor een cavia! Dat beest kan zijn kont er niet eens in keren!
Dat is idd raar.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:31 schreef Ireth het volgende:
Nou krijgen we dat weer.. elke andere kooi die ik haar laat zien vind ze nu "Stom!" en "Saai!"
Haha tja, die ene is natuurlijk ook wel supergaafquote:Op maandag 9 juli 2012 12:31 schreef Ireth het volgende:
Nou krijgen we dat weer.. elke andere kooi die ik haar laat zien vind ze nu "Stom!" en "Saai!"
* Egberts in limburg zit en volgende week naar het noorden rijdtquote:Op maandag 9 juli 2012 08:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoals deze (een van de linken die je net gaf!) en zoiets zoek ik ook, maarre... Limburg!!!Probeer het iets dichterbij te zoeken
en daarom had ik dus niet op provincie gezocht... ik weet toch wel dat het ding uiteindelijk bij ireth terecht komtquote:Op maandag 9 juli 2012 12:53 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts in limburg zit en volgende week naar het noorden rijdt
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:00 schreef Rucky het volgende:
Is dit nu een "één voor allen allen voor een caviakooi actie" geworden?
Wat zijn we toch weer lief vandaag.quote:
Een echte moeder zou een cavia verbieden wegens de teringzooi die ze makenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:21 schreef Ireth het volgende:
Na 2.293 kooien en hokken te hebben bekeken op MP moet ik nu geloof ik hoognodig iets anders gaan doen! [ afbeelding ]
Heb wel gemerkt dat ik persoonlijk een lichte voorkeur heb voor een hok als dit, maar dat is dan bekeken vanuit mijn getrainde oog als moeder (lees: huishoudster/schoonmaakster)
[ afbeelding ]
Deze als voorbeeld is 102 cm breed.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:22 schreef Ehhe het volgende:
Is die stiekem eigenlijk niet ook veel te klein?
Kan je niet een mooie ren bouwen in de tuin?Met een hokje erbij voor als het koud wordt
Een echte moeder schuift haar schoonmaakfobie opzij voor de liefde van haar kind!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een echte moeder zou een cavia verbieden wegens de teringzooi die ze maken
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Deze als voorbeeld is 102 cm breed.
[..]
Een echte moeder schuift haar schoonmaakfobie opzij voor de liefde van haar kind!
(en koopt extra stofzuigerzakken)
Heeft deze kooi nou links achter een gevangenis?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:21 schreef Ireth het volgende:
Na 2.293 kooien en hokken te hebben bekeken op MP moet ik nu geloof ik hoognodig iets anders gaan doen! [ afbeelding ]
Heb wel gemerkt dat ik persoonlijk een lichte voorkeur heb voor een hok als dit, maar dat is dan bekeken vanuit mijn getrainde oog als moeder (lees: huishoudster/schoonmaakster)
[ afbeelding ]
Das de ruif om het eethooi in te doenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heeft deze kooi nou links achter een gevangenis?
Haha ja, als de cavia stout is gaat 'ie daar inquote:Op maandag 9 juli 2012 13:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heeft deze kooi nou links achter een gevangenis?
Ohw das ook leuk jaquote:Op maandag 9 juli 2012 14:00 schreef dolfina-chica het volgende:
ook leuk... ik lees via facebook dat mijn halfbroertje en vader al een dag in nl zijn...
Ah, altijd fijn zoiets. *Not*quote:Op maandag 9 juli 2012 14:00 schreef dolfina-chica het volgende:
ook leuk... ik lees via facebook dat mijn halfbroertje en vader al een dag in nl zijn...
quote:
uhhh.. spotify... ken ik...quote:Op maandag 9 juli 2012 14:51 schreef Merlijn het volgende:
Weet iemand een degelijk alternatief voor Spotify die ik via o.a. via iphone/ipad/webbrowser kan besturen? Oh ja, en een ARM compatible client heeft
Sorry, geen ideequote:Op maandag 9 juli 2012 14:51 schreef Merlijn het volgende:
Weet iemand een degelijk alternatief voor Spotify die ik via o.a. via iphone/ipad/webbrowser kan besturen? Oh ja, en een ARM compatible client heeft
Ik heb géén idee waar je het over hebtquote:Op maandag 9 juli 2012 14:51 schreef Merlijn het volgende:
kosten?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef Ireth het volgende:
Ik heb mail terug over dat "riante hoekhuis met twee etages"
We zoeken wel even verder
Nah zo ongeveer.. laten we het er maar op houden dat ik voor het zelfde bedrag een gigantisch grote nieuwe kooi mét cavia's én hooi én zaagsel kan halen bij de plaatselijke dierenwinkel...quote:Op maandag 9 juli 2012 15:33 schreef frederik het volgende:
Aha, verkoper had een makelaar in de arm genomen die nog 2008 prijzen kende zeker
* Rucky ook niet maar ik moet nog een uur.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 geen zin heeft om iets te doen
Nog moet doen:
* Was in de droger / er weer uit halen als hij droog is
* Vaatwasser uitruimen / inruimen
* Boodschappen
* Eten koken
2!quote:Op maandag 9 juli 2012 15:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky ook niet maar ik moet nog een uur.
quote:
Wat zijn die kooien belachelijk duur. Ik dacht dat je voor 25 euro wel een redelijk kooitje moest hebben maar het is eerder 50 euro.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:50 schreef Ireth het volgende:
Ik heb nu op zo'n exemplaar geboden op marktplaats.
Die riante hoekvilla staat ook op deze website! Nieuw is ie bijna net zo duur als wat de verkoper op MP er 2e hands voor wilde hebben
En dan heb je dus waarschijnlijk een klein kooitje...quote:Op maandag 9 juli 2012 15:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat zijn die kooien belachelijk duur. Ik dacht dat je voor 25 wel een redelijk kooitje moest hebben maar het is eerder 50 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |