Ik moet beschermd worden zij is in een plaagbui.quote:
Pak je rubber hamer!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moet beschermd worden zij is in een plaagbui.
Die heb ik bij jou laten liggen.quote:
Voorzichtjes proberen, ik zal niet gemeen zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Is niet dat ik bang ben, maar weet ineens niet zo zeker of IK het dan wel aan kan
Ik denk dat in den beginne (lees: tot de katten en hond gewend zijn aan de caviaquote:Op zondag 8 juli 2012 23:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb nog een plastic bak... (broeikas)... kijk even of je een normaal traliehok op de kop kan tikken, anders krijg je deze... maar vind deze niet zo diervriendelijk
door de katten en hond gelijk te laten wennen is tralie wel handig hoor.. want hierop gaan ze opzitten en hengelen...quote:Op maandag 9 juli 2012 00:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat in den beginne (lees: tot de katten en hond gewend zijn aan de cavia) een broeikasbak wel handig zal zijn. Maar ben idd bezig om een traliehok te krijgen
Ik denk dat ik ook maar naar mijn nest ga.quote:
Discussie? Welke discussie?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja gezien de discussie van laatst wilde ik er graag even een opmerking over maken
Naja ik ga me maar eens bezig houden met de boodschappenlijst voor de vakantie :p geen zin om de dag voordat we weg gaan nog alles te moeten halen
Ik lig er ook al in.quote:
quote:
Heeey neefje van Ireth!quote:
Ooo van vorige week, maar toen was jij er natuurlijk niet bedenkik me net. Sorry!quote:
Zoals deze (een van de linken die je net gaf!) en zoiets zoek ik ook, maarre... Limburg!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 01:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]hallo neefje van ireth!!
welkom hier!!!
ik ga ook saai doen, ik ga mijn binnenkant van mijn ogen bekijken..
ireth.. marktplaats heeft heeeeeel boel gratis hokken!!
Dat klopt.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja skat, normale mensen slapen rond dat tijdstip![]()
Morge.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |