Zoveel agressie tegen VanNelle Rucky ?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn kapmes ter hand nemen en aan jou denken. Dan is er van die struik binnen 5 min niks meer van over.
Erg he?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zoveel agressie tegen VanNelle Rucky ?
Wat een lul is die Rucky toch ook.quote:
Groene vormeloze mannetjes op de bank zonder bier en afstandsbediening?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat een lul is die Rucky toch ook.![]()
Ik denk dat als ik me los laat op die struik met jou in gedachte:
[ afbeelding ]
![]()
Bier en snacks worden gehaald en wat heb je aan een afstandsbediening als er toch geen ruk op tv is?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Groene vormeloze mannetjes op de bank zonder bier en afstandsbediening?
Bekend plaatje voor je vannelle??quote:Op zondag 8 juli 2012 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
quote:
Ja mja, dat komt omdat openbare dronkenschap/drinken in het openbaar niet is toegestaan in de meeste APV's en er op vele buiten plaatsen ook geen tv staat om te bedienen op afstand!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
quote:
Truequote:Op zondag 8 juli 2012 22:46 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ja mja, dat komt omdat openbare dronkenschap/drinken in het openbaar niet is toegestaan in de meeste APV's en er op vele buiten plaatsen ook geen tv staat om te bedienen op afstand!
Nouuquote:
Kan je niet meer lachen?quote:
ik heb nog een plastic bak... (broeikas)... kijk even of je een normaal traliehok op de kop kan tikken, anders krijg je deze... maar vind deze niet zo diervriendelijkquote:Op zondag 8 juli 2012 23:04 schreef Ireth het volgende:
Niemand hier die toevallig een cavia/konijnenhok heeft staan die weg mag? Susanne kan ipv een hamstertje een babycaviaatje krijgen... maar dan hebben we een kooiprobleem
Kom maar op ik kan het hebben.quote:
Voor mij hoef je niet bang te zijn.quote:
Is niet dat ik bang ben, maar weet ineens niet zo zeker of IK het dan wel aan kanquote:
Ohh ik dacht dat je nu zonder bier en afstandbediening zatquote:Op zondag 8 juli 2012 23:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zonder bier en afstandsbediening geen bekend plaatje.
Euh....eigenlijk wel ja......quote:Op zondag 8 juli 2012 23:33 schreef LaPeach het volgende:
Ohh ik dacht dat je nu zonder bier en afstandbediening zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |