quote:Op zondag 8 juli 2012 07:21 schreef Rucky het volgende:
En ik moet me ook nog goed gedragen want belle is er ook.
quote:
Wor ik gelijk zelf ook wat vrolijker van, dus dat scheelt weerquote:
Zat ik vanmorgen aan te denken.quote:Op zondag 8 juli 2012 07:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wor ik gelijk zelf ook wat vrolijker van, dus dat scheelt weer
Volgende keer in kwaliteit denken danquote:
Die mag ik niet zien.quote:
die is 18+ en de ander is niet voor mobiele apparaten.quote:Op zondag 8 juli 2012 07:58 schreef Pulver het volgende:
En wat lul je nou met je "die mag ik niet zien? "
In wat voor tehuis woon jij?quote:Op zondag 8 juli 2012 08:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
die is 18+ en de ander is niet voor mobiele apparaten.
Geen idee ik heb ook van die rare sieraden om mijn enkel met een band.quote:Op zondag 8 juli 2012 08:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
In wat voor tehuis woon jij?
Ik snap hier geen kont van.
Haha iedereen? Weet je het zeker, ik weet wel zeker van niet nl.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
En iedereen stond strak van de pillen.. Best eng
Je weet best dat het niet zo bedoeld was..quote:Op zondag 8 juli 2012 09:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha iedereen? Weet je het zeker, ik weet wel zeker van niet nl.
Haha half 11, da's toch niet eens zoooo laat?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:08 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!!!!![]()
Ik hoorde daarnet "Mama?? Zullen we gaan aankleden? Het is half 11!!"![]()
Hondje uitgelaten in de regen, kind zit aan een boterham, ik aan de koffie! En wat zullen we vandaag eens gaan doen.. Wilde naar de kermis hier, maar met dit weer zie ik dat ook niet zo zitten...
* Ireth raadpleegt buienradar...
Oh leuk, veul plezier!quote:Op zondag 8 juli 2012 11:16 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat een oud collega straks helpen om de keuken te verven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
dat heb ik ook bij mezelf...quote:Op zondag 8 juli 2012 12:43 schreef Ehhe het volgende:
Dankje! Op de verpakking stond aubergine, en de foto van die vrouw was ook met paars haar.. Maar bij mij is het meer donkerbruin met een rood/paarsige gloed. Ben er wel blij mee iig, donker vind ik toch leuker staan bij mij
Nouja gezien de discussie van laatst wilde ik er graag even een opmerking over makenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Je weet best dat het niet zo bedoeld was..
Ik bedoelde ermee te zeggen dat er VEEL mensen waren die overduidelijk aan de pillen zaten
Thanxquote:Op zondag 8 juli 2012 12:58 schreef kahlie het volgende:
[..]
Vind ik ook
Ik heb mijn haar nog nooit geverfd!
Nee juist iets korter (uit ervaring dat het anders te fel pakt op mijn strobaal) bleek een verpakkingsfout te zijn, heb al wel een juiste kleur op voorraad staan dankzij de fabrikant, mja kon de humor er ook wel inzien dus verder niet ontkleurd enzo.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
ThanxIk verf mijn haar al heel lang, mijn eigen haarkleur is heel saai. Vroeger deed ik ook gewoon wat ik leuk vond, maar ik merk dat ik nu een stuk mieteriger begin te worden
. Knalrood zoals dolfie zou ik echt niet meer durven! Ik vond dit al heel spannend
Maffemuts: Dank. Zwart vind ik ook erg leuk! Had je het te lang laten zitten dat het zwart werd ipv chocoladebruin?
en als je je haarkleur zat bent... met antiroos (voorkeur: head and shoulders) gebruiken... dan vervaagd de kleur snellerquote:Op zondag 8 juli 2012 13:11 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nee juist iets korter (uit ervaring dat het anders te fel pakt op mijn strobaal) bleek een verpakkingsfout te zijn, heb al wel een juiste kleur op voorraad staan dankzij de fabrikant, mja kon de humor er ook wel inzien dus verder niet ontkleurd enzo.
Alleen ben ik behoorlijk bleek van mezelf (huidtype1) dus... nou ja vul zelf maar in hoe het staat.
Langzamerhand begint het nu uittegroeien dus gaat wel goed komen.
Een tipje voor de ververs, zwitsal anti-klit geeft een mooie (dagelijkse) glans en voeding/ondersteuning aan je haar, en ideaal voor dagelijks onderhoud, goedkoper dan de merk X speciaal voor geverfd haar
Oeps! Haha da's wel lullig ja. Had je de juiste kleur gekregen van de fabrikant? Dat is dan wel weer aardigquote:Op zondag 8 juli 2012 13:11 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nee juist iets korter (uit ervaring dat het anders te fel pakt op mijn strobaal) bleek een verpakkingsfout te zijn, heb al wel een juiste kleur op voorraad staan dankzij de fabrikant, mja kon de humor er ook wel inzien dus verder niet ontkleurd enzo.
Alleen ben ik behoorlijk bleek van mezelf (huidtype1) dus... nou ja vul zelf maar in hoe het staat.
Langzamerhand begint het nu uittegroeien dus gaat wel goed komen.
Een tipje voor de ververs, zwitsal anti-klit geeft een mooie (dagelijkse) glans en voeding/ondersteuning aan je haar, en ideaal voor dagelijks onderhoud, goedkoper dan de merk X speciaal voor geverfd haar
Ik snap er niks vanquote:Op zondag 8 juli 2012 13:10 schreef kahlie het volgende:
Hahahaha... ff leuke anecdote hierzo:
Vriend: "Ja, ik had trouwens zo'n klipje van de smeerworst in je tas gestopt. Ik had er nog eentje gekregen en dan kan je die gebruiken".
Ik: "Ik weet niet precies hoe je dat moet gebruiken. Vorige keer lukte het me niet, misschien had ik hem er niet goed genoeg opgezet of niet goed genoeg gedraaid"
Vriend: "Ja, maar dat is toch HANDIG".
Ik: "Nou, als ik smeerworst heb, dan SCALP ik hem altijd gewoon. En dan druk ik alles uit het topje op m'n boterham en dat is makkelijk en dat gaat altijd goed"
Vriend: "..."
Ik: "En daarna lepel ik gewoon uit het grote stuk/schedel gedeelte wat ik nodig heb *maakt lepelende gebaren*"
Vriend: "..."
Ik: *met slappe lach* "Heb je nu nog wel trek in smeerworst?"
Soms ben ik gewoon evilIk moest het ff delen.
Of gewoon opnieuw vervenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en als je je haarkleur zat bent... met antiroos (voorkeur: head and shoulders) gebruiken... dan vervaagd de kleur sneller
dit werkt allleen als je donkerder bent gegaan... niet bij lichter gekleurd haar
quote:
dat werkt niet altijd...quote:
van zwart naar blond gaat vast niet werkenquote:
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op zondag 8 juli 2012 13:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat werkt niet altijd...
als ik nu paars erin had gehad, die niet goed verbleekt was, kreeg ik hem niet zo rood...
Gewoon ontkleurenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:20 schreef maffemuts het volgende:
[..]
van zwart naar blond gaat vast niet werken
ik doe hetzelfde als jij...quote:Op zondag 8 juli 2012 13:16 schreef kahlie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kleine rode clipje dat je ziet.
Maar ik snij dus altijd gewoon rond het topje dat ding open. En dan knijp ik het topje open op m'n boterham en dan lepel ik uit de rest wat ik nodig heb. Alleen dat moest ik hem ff heel beeldend gaan vertellen, want ik vind dat clipje dus NIET handig. En hij werd steeds roder, want nu ziet hij een gescalpte schedel als hij smeerworst gaat etenEn ik had de slappe lach.
Ja, daarom: "If it ain't broken - don't fix it".quote:Op zondag 8 juli 2012 13:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik doe hetzelfde als jij...
maar waar doe je het klipje dan? in het midden ofzo?
het is maar goed dat ik net las dat het over leverworst ging ...quote:Op zondag 8 juli 2012 13:23 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, daarom: "If it ain't broken - don't fix it".
Je moet hem op dat metalen dingetje zetten (op de foto dat groene stukje) en dan kan hij hem eraf draaien. Dan is hij dus gewoon 'open' (zoals bijv. een broodzak) en kan je hem leegknijpen. Handig he?
snijden wil ook!! doen we al jarenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:23 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, daarom: "If it ain't broken - don't fix it".
Je moet hem op dat metalen dingetje zetten (op de foto dat groene stukje) en dan kan hij hem eraf draaien. Dan is hij dus gewoon 'open' (zoals bijv. een broodzak) en kan je hem leegknijpen. Handig he?
Ik heb vandaag geen moeheid bij hem kunnen ontdekken.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:01 schreef DJMO het volgende:
heb jij vannacht wel kunnen slapen merlijn ?
Verdwenen reuzenkat duikt op in Hoogvliet
3 x is al te veelquote:Op zondag 8 juli 2012 17:46 schreef Inlognaam het volgende:
Ladder op en ladder af. En dat maal 1000!
Ik zou dat net 3x kunnen doen en dan zou ik het al zat zijn.
Merlijn, Belle en ik hebben bij Vannelle geklust en ik mocht het trapgat schilderen. Maar boven aan de ladder kon ik de verf niet kwijt. Dus trappetje op een paar keer met de roller heen en weer en dan weer trappetje af om de roller weer van verf te voorzien. Maar het is mooi geworden.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:42 schreef dolfina-chica het volgende:
wat hebben jullie allemaal gedaan rucky?
Jij was de langste dus hoefde je minder ver de ladder op te lopen, logisch dan toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Merlijn, Belle en ik hebben bij Vannelle geklust en ik mocht het trapgat schilderen. Maar boven aan de ladder kon ik de verf niet kwijt. Dus trappetje op een paar keer met de roller heen en weer en dan weer trappetje af om de roller weer van verf te voorzien. Maar het is mooi geworden.
* t-i-m blij dattie nie konquote:Op zondag 8 juli 2012 18:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij was de langste dus hoefde je minder ver de ladder op te lopen, logisch dan toch?
We hadden helemaal geen ladder nodig gehad maar mijn geniale oplossing mocht weer niet van jou.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij was de langste dus hoefde je minder ver de ladder op te lopen, logisch dan toch?
Belachelijk zeg!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
We hadden helemaal geen ladder nodig gehad maar mijn geniale oplossing mocht weer niet van jou.
Dat vond ik nou ook. Maar ik was er toch en vannelle verdient de hulp wel. Dus ik heb me er maar bij neergelegd.quote:
Als ik dat zou toestaan wordt Kitty boos op me.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
We hadden helemaal geen ladder nodig gehad maar mijn geniale oplossing mocht weer niet van jou.
komtie nou meequote:Op zondag 8 juli 2012 19:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als ik dat zou toestaan wordt Kitty boos op me.
Had dus eigenlijk wel gekund.
De volgende keer vraag ik dit soort dingen niet meer maar doe het gewoon.quote:
Wel een filmpje van maken dan hehquote:Op zondag 8 juli 2012 19:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
De volgende keer vraag ik dit soort dingen niet meer maar doe het gewoon.
Misschien ben je er wel bij.quote:
Dat is zo, even kijken welk topiq daarvoor geschikt is.quote:
heppie een slangetje ??quote:Op zondag 8 juli 2012 21:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Regel jij kunstmest dan koop ik de diesel wel.
Ik kan ook mijn kapmes ter hand nemen en aan jou denken. Dan is er van die struik binnen 5 min niks meer van over.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Regel jij kunstmest dan koop ik de diesel wel.
Zoveel agressie tegen VanNelle Rucky ?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn kapmes ter hand nemen en aan jou denken. Dan is er van die struik binnen 5 min niks meer van over.
Erg he?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zoveel agressie tegen VanNelle Rucky ?
Wat een lul is die Rucky toch ook.quote:
Groene vormeloze mannetjes op de bank zonder bier en afstandsbediening?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat een lul is die Rucky toch ook.![]()
Ik denk dat als ik me los laat op die struik met jou in gedachte:
[ afbeelding ]
![]()
Bier en snacks worden gehaald en wat heb je aan een afstandsbediening als er toch geen ruk op tv is?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Groene vormeloze mannetjes op de bank zonder bier en afstandsbediening?
Bekend plaatje voor je vannelle??quote:Op zondag 8 juli 2012 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
quote:
Ja mja, dat komt omdat openbare dronkenschap/drinken in het openbaar niet is toegestaan in de meeste APV's en er op vele buiten plaatsen ook geen tv staat om te bedienen op afstand!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
quote:
Truequote:Op zondag 8 juli 2012 22:46 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ja mja, dat komt omdat openbare dronkenschap/drinken in het openbaar niet is toegestaan in de meeste APV's en er op vele buiten plaatsen ook geen tv staat om te bedienen op afstand!
Nouuquote:
Kan je niet meer lachen?quote:
ik heb nog een plastic bak... (broeikas)... kijk even of je een normaal traliehok op de kop kan tikken, anders krijg je deze... maar vind deze niet zo diervriendelijkquote:Op zondag 8 juli 2012 23:04 schreef Ireth het volgende:
Niemand hier die toevallig een cavia/konijnenhok heeft staan die weg mag? Susanne kan ipv een hamstertje een babycaviaatje krijgen... maar dan hebben we een kooiprobleem
Kom maar op ik kan het hebben.quote:
Voor mij hoef je niet bang te zijn.quote:
Is niet dat ik bang ben, maar weet ineens niet zo zeker of IK het dan wel aan kanquote:
Ohh ik dacht dat je nu zonder bier en afstandbediening zatquote:Op zondag 8 juli 2012 23:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zonder bier en afstandsbediening geen bekend plaatje.
Euh....eigenlijk wel ja......quote:Op zondag 8 juli 2012 23:33 schreef LaPeach het volgende:
Ohh ik dacht dat je nu zonder bier en afstandbediening zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |