quote:Maar vul maar aan wanner je kan de bbq/filmmeet is in de omgeving Rotterdam en kinderen kunnen meekomen.![]()
Data FOK! BBQ & filmmeeting:
3 augustus Belle
4 augustus Belle
5 augustus Belle
10 augustus Belle, Ehhe
11 augustus Belle
12 augustus Belle
17 augustus Belle, Ehhe
18 augustus Belle
19 augustus
24 augustus Belle
25 augustus
26 augustus
Of zorg...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
Werkdagen van 12 uur lang? Dan is werk in de transport niks voor u.
Hahahaa, idd! Heb regelmatig 2 schijfjes nodig gehad.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
Werkdagen van 12 uur lang? Dan is werk in de transport niks voor u.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahahaa, idd! Heb regelmatig 2 schijfjes nodig gehad.
In navolging van dolfie, zien we de foto hier wel verschijnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:51 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb, in navolging van dolfie, een spannende kleur verf in m'n haar gemikt. Ben benieuwd naar het resultaat!
Dat durf ik niet hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:06 schreef cvboer het volgende:
[..]
In navolging van dolfie, zien we de foto hier wel verschijnen.
Dan stuur je hem maar alleen naar mij.quote:
Haha ik zet zo wel ff 'n foto neer, snel. Het is nu nog nat, dus nog ff wachtenquote:
Omdat m'n vriend denkt dat ie dan niet verroestquote:
Ja, maar die moeten we nog ff scoren dusquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whehe okJe kan er ook zo`n hoesje overheen trekken he
Maar die zit helemaal in de stad! Misschien heeft de blokker ze ook? Heb ook nog helemaal niet gekeken haha.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hornbach heeft die vaak wel, voor wèhnâg
Neehee, omdat er dan geen water in blijft staan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Omdat m'n vriend denkt dat ie dan niet verroest. Moeten nog iets verzinnen om er omheen te doen als we 'm niet gebruiken.
Hoezen genoeg. En ook niet zo heel duur, heb ff gekeken op de internetz. Je hoeft niet zo denigrerend te doen over onze bbq!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik weet niet of er wel hoezen zijn voor onze kekke Action-bbq van 11,95
Dan neem je een kliko vuilniszak die zijn 140 liter meen ik.quote:
Wat een topwijf is het ook!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:54 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En DJMO heeft weer goed gerend vandaag.
Jij ookquote:
frustraties eruit gelopenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:54 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En DJMO heeft weer goed gerend vandaag.
Ik hoop dat ze die bewaard voor de marathon. Dan zal ze die nodig hebben.quote:
Denk dat After Sun nu meer effect zal hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pb regel ff zonnebrandcreme ofzo!
hij heeft bijna vijf km gelopen om zonnebrand spray te kopenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pb regel ff zonnebrandcreme ofzo!
Hebben we ook in huis, maar dat wil ze nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Denk dat After Sun nu meer effect zal hebben
huh? vandaag voor 't eerst weer sinds de ladiesrunquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Komkommer met yoghurt dan?
Maareh mo, nu ben je volgens mij 2x in 2 weken verbrand.....
"Ik kom voor de sollicitatie van verkoopmedewerker..."quote:
Eum 3 weken dan? Kiekst wel een beetje uut wicht!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
huh? vandaag voor 't eerst weer sinds de ladiesrun
goeie maandquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Eum 3 weken dan? Kiekst wel een beetje uut wicht!
Ga je zo nog douchen voor het slapen gaan?? Waarschijnlijk voel je het dan namelijk wel!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
goeie maanden 't punt is, ik voel er werkelijk niets van. doet geeen pijn, brand niet ofzo .. t viel me vandaag alleen direct op toen ik de sporttape eraf haalde. anders had ik het niet eens gemerkt
![]()
"Eehh.. u bent verkeerd meneer, wij hadden geen vacature!"quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:41 schreef Pulver het volgende:
[..]
"Ik kom voor de sollicitatie van verkoopmedewerker..."
't enige wat ik voelde na het douchen dat ik het koud had toen ik onder de douche vandaan kwam. Verder nergens last vanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ga je zo nog douchen voor het slapen gaan?? Waarschijnlijk voel je het dan namelijk wel!
Ik zal je nog eens een dreun geven. Als je zelfs die vergeten bent.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
't enige wat ik voelde na het douchen dat ik het koud had toen ik onder de douche vandaan kwam. Verder nergens last van
Ja maar dan houd jij dus je pyama aan. Zo kan ik het ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:09 schreef Pulver het volgende:
Wat heb ik het dan trouwens goed.
Ik smeer me nooit in en verbrand eigenlijk ook vrijwel nooit.
Ga gewoon van blank naar donkerder blank.
Ik heb niet eens een pyama, wel een superstrakke tangaslip.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar dan houd jij dus je pyama aan. Zo kan ik het ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:24 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een pyama, wel een superstrakke tangaslip.
Maar die heb ik uitgeleend.Uitgeleend. Dus jij hebt ook zulke billenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, maar ik heb ook wel eens een Corona gedronken.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Uitgeleend. Dus jij hebt ook zulke billen![]()
Tja, Almere hèquote:Op zondag 8 juli 2012 00:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat een verschrikkelijk festival was dat..
Allemaal van die zwarte ogen vanwege de verwijde pupillenquote:Op zondag 8 juli 2012 00:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
En iedereen stond strak van de pillen.. Best eng
Vergeet de schuimbekken, klapperende kaken en agressiviteit niet..quote:Op zondag 8 juli 2012 00:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Allemaal van die zwarte ogen vanwege de verwijde pupillen
leuk feestje.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vergeet de schuimbekken, klapperende kaken en agressiviteit niet..
Morgen zelfde festival, andere (veel leukere) muziekstijlen.. Dus ik hoop dan op minder drugsgebruik..quote:
Ik zou zeggen stap lekker je bed in.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Morgen zelfde festival, andere (veel leukere) muziekstijlen.. Dus ik hoop dan op minder drugsgebruik..
Een ding weet ik wel, mn benen zijn na zo'n dag helemaal naar de kl*te.. Doet zeer
Half 10 in de ochtend van huis weg gegaan, half 1 in de nacht thuis
Werk je voor Rocco Veenboer?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Morgen zelfde festival, andere (veel leukere) muziekstijlen.. Dus ik hoop dan op minder drugsgebruik..
Een ding weet ik wel, mn benen zijn na zo'n dag helemaal naar de kl*te.. Doet zeer
Half 10 in de ochtend van huis weg gegaan, half 1 in de nacht thuis
Kan je het zelf of moet ik je naar bed dragen?quote:Op zondag 8 juli 2012 01:00 schreef Papabear het volgende:
* Papabear gaat ook afsluiten![]()
Slaap lekker voor straks allen
Wie is datquote:
Organisator van Awakenings.quote:
De volgende keer dus zonder kleding lopen dus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij heeft bijna vijf km gelopen om zonnebrand spray te kopen![]()
alleen, ondanks insprayen (twee keer zelfs!) heeft het niet veel nut gehad![]()
[ afbeelding ]
Awakenings zou ik ook gaan werken jaquote:Op zondag 8 juli 2012 01:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Organisator van Awakenings.
Stond laatst een artikel over hem op GeenStijl.
Hij werd in ieder geval afgeschilderd als een hele slechte werkgever.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Awakenings zou ik ook gaan werken ja
Was afgelopen zaterdag
Geloof me... Op bijna elk festival werk je je uit de naad en krijg je geen tot nauwelijks pauzequote:Op zondag 8 juli 2012 01:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hij werd in ieder geval afgeschilderd als een hele slechte werkgever.
AHA!!! Dus je hebt het wel gelezen!!!quote:Op zondag 8 juli 2012 01:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Geloof me... Op bijna elk festival werk je je uit de naad en krijg je geen tot nauwelijks pauzedus dat ligt niet perse aan hem
Het ging voornamelijk over lange dagen en te korte pauzesquote:
Ohh nee ik heb echt niks gelezen.. Is gewoon een algemeen bekend feit onder de werknemers op de festivalsquote:Op zondag 8 juli 2012 02:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het ging voornamelijk over lange dagen en te korte pauzes
Zolang ze maar goed betalen is het toch geen ramp toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 02:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ohh nee ik heb echt niks gelezen.. Is gewoon een algemeen bekend feit onder de werknemers op de festivals
Nou.. Het is niet perse een probleem.. Maar als je 12 uur lang moet werken is het toch wel fijn als je ergens halverwege pauze krijgt..quote:Op zondag 8 juli 2012 02:07 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zolang ze maar goed betalen is het toch geen ramp toch?
En het liefst in een bruine envelop onder de tafel
Mar schuift het nou een beetje?quote:Op zondag 8 juli 2012 02:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nou.. Het is niet perse een probleem.. Maar als je 12 uur lang moet werken is het toch wel fijn als je ergens halverwege pauze krijgt..
Mijn benen zijn nu ook helemaal naar de *bliep*
Als dat netto is, is er mee te leven. Dan kan je het slechter treffen.quote:
quote:
Werken voor gratis is het stomste wat je kan doen.quote:Op zondag 8 juli 2012 06:58 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Ik ga vandaag bij vannelle werken en daar krijg ik geen ene cent voor.![]()
Ik hoop dat je ook een leuke dag hebt.![]()
*Rucky alvast naar de keuken kruipt om koffie etc. te regelen.
Met vandaag in de kerk zitten schiet ik ook niets op dus laat ik mij dan maar nuttig maken.quote:Op zondag 8 juli 2012 07:01 schreef Pulver het volgende:
[..]
Werken voor gratis is het stomste wat je kan doen.
Vroeger zeiden ze wel eens: "voor niets gaat de zon op".
Maar zelfs dat is niet eens meer waar met de huidige milieu lobby.
Begin maar met koffie voor mij te zetten.quote:Op zondag 8 juli 2012 07:11 schreef Pulver het volgende:
Ik moet me ook maar eens nuttig maken, maar de vraag is hoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |