Kan je het zelf of moet ik je naar bed dragen?quote:Op zondag 8 juli 2012 01:00 schreef Papabear het volgende:
* Papabear gaat ook afsluiten![]()
Slaap lekker voor straks allen
Wie is datquote:
Organisator van Awakenings.quote:
De volgende keer dus zonder kleding lopen dus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij heeft bijna vijf km gelopen om zonnebrand spray te kopen![]()
alleen, ondanks insprayen (twee keer zelfs!) heeft het niet veel nut gehad![]()
[ afbeelding ]
Awakenings zou ik ook gaan werken jaquote:Op zondag 8 juli 2012 01:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Organisator van Awakenings.
Stond laatst een artikel over hem op GeenStijl.
Hij werd in ieder geval afgeschilderd als een hele slechte werkgever.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Awakenings zou ik ook gaan werken ja
Was afgelopen zaterdag
Geloof me... Op bijna elk festival werk je je uit de naad en krijg je geen tot nauwelijks pauzequote:Op zondag 8 juli 2012 01:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hij werd in ieder geval afgeschilderd als een hele slechte werkgever.
AHA!!! Dus je hebt het wel gelezen!!!quote:Op zondag 8 juli 2012 01:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Geloof me... Op bijna elk festival werk je je uit de naad en krijg je geen tot nauwelijks pauzedus dat ligt niet perse aan hem
Het ging voornamelijk over lange dagen en te korte pauzesquote:
Ohh nee ik heb echt niks gelezen.. Is gewoon een algemeen bekend feit onder de werknemers op de festivalsquote:Op zondag 8 juli 2012 02:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het ging voornamelijk over lange dagen en te korte pauzes
Zolang ze maar goed betalen is het toch geen ramp toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 02:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ohh nee ik heb echt niks gelezen.. Is gewoon een algemeen bekend feit onder de werknemers op de festivals
Nou.. Het is niet perse een probleem.. Maar als je 12 uur lang moet werken is het toch wel fijn als je ergens halverwege pauze krijgt..quote:Op zondag 8 juli 2012 02:07 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zolang ze maar goed betalen is het toch geen ramp toch?
En het liefst in een bruine envelop onder de tafel
Mar schuift het nou een beetje?quote:Op zondag 8 juli 2012 02:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nou.. Het is niet perse een probleem.. Maar als je 12 uur lang moet werken is het toch wel fijn als je ergens halverwege pauze krijgt..
Mijn benen zijn nu ook helemaal naar de *bliep*
Als dat netto is, is er mee te leven. Dan kan je het slechter treffen.quote:
quote:
Werken voor gratis is het stomste wat je kan doen.quote:Op zondag 8 juli 2012 06:58 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Ik ga vandaag bij vannelle werken en daar krijg ik geen ene cent voor.![]()
Ik hoop dat je ook een leuke dag hebt.![]()
*Rucky alvast naar de keuken kruipt om koffie etc. te regelen.
Met vandaag in de kerk zitten schiet ik ook niets op dus laat ik mij dan maar nuttig maken.quote:Op zondag 8 juli 2012 07:01 schreef Pulver het volgende:
[..]
Werken voor gratis is het stomste wat je kan doen.
Vroeger zeiden ze wel eens: "voor niets gaat de zon op".
Maar zelfs dat is niet eens meer waar met de huidige milieu lobby.
Begin maar met koffie voor mij te zetten.quote:Op zondag 8 juli 2012 07:11 schreef Pulver het volgende:
Ik moet me ook maar eens nuttig maken, maar de vraag is hoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |