quote:Maar vul maar aan wanner je kan de bbq/filmmeet is in de omgeving Rotterdam en kinderen kunnen meekomen.![]()
Data FOK! BBQ & filmmeeting:
3 augustus Belle
4 augustus Belle
5 augustus Belle
10 augustus Belle, Ehhe
11 augustus Belle
12 augustus Belle
17 augustus Belle, Ehhe
18 augustus Belle
19 augustus
24 augustus Belle
25 augustus
26 augustus
Of zorg...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
Werkdagen van 12 uur lang? Dan is werk in de transport niks voor u.
Hahahaa, idd! Heb regelmatig 2 schijfjes nodig gehad.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
Werkdagen van 12 uur lang? Dan is werk in de transport niks voor u.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahahaa, idd! Heb regelmatig 2 schijfjes nodig gehad.
In navolging van dolfie, zien we de foto hier wel verschijnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:51 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb, in navolging van dolfie, een spannende kleur verf in m'n haar gemikt. Ben benieuwd naar het resultaat!
Dat durf ik niet hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:06 schreef cvboer het volgende:
[..]
In navolging van dolfie, zien we de foto hier wel verschijnen.
Dan stuur je hem maar alleen naar mij.quote:
Haha ik zet zo wel ff 'n foto neer, snel. Het is nu nog nat, dus nog ff wachtenquote:
Omdat m'n vriend denkt dat ie dan niet verroestquote:
Ja, maar die moeten we nog ff scoren dusquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whehe okJe kan er ook zo`n hoesje overheen trekken he
Maar die zit helemaal in de stad! Misschien heeft de blokker ze ook? Heb ook nog helemaal niet gekeken haha.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hornbach heeft die vaak wel, voor wèhnâg
Neehee, omdat er dan geen water in blijft staan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Omdat m'n vriend denkt dat ie dan niet verroest. Moeten nog iets verzinnen om er omheen te doen als we 'm niet gebruiken.
Hoezen genoeg. En ook niet zo heel duur, heb ff gekeken op de internetz. Je hoeft niet zo denigrerend te doen over onze bbq!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik weet niet of er wel hoezen zijn voor onze kekke Action-bbq van 11,95
Dan neem je een kliko vuilniszak die zijn 140 liter meen ik.quote:
Wat een topwijf is het ook!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:54 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En DJMO heeft weer goed gerend vandaag.
Jij ookquote:
frustraties eruit gelopenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:54 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En DJMO heeft weer goed gerend vandaag.
Ik hoop dat ze die bewaard voor de marathon. Dan zal ze die nodig hebben.quote:
Denk dat After Sun nu meer effect zal hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pb regel ff zonnebrandcreme ofzo!
hij heeft bijna vijf km gelopen om zonnebrand spray te kopenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pb regel ff zonnebrandcreme ofzo!
Hebben we ook in huis, maar dat wil ze nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Denk dat After Sun nu meer effect zal hebben
huh? vandaag voor 't eerst weer sinds de ladiesrunquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Komkommer met yoghurt dan?
Maareh mo, nu ben je volgens mij 2x in 2 weken verbrand.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |