Intouchables is leuk, echt heel leukquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja...
Nou...
Nee...
Ik zag ineens op Facebook dat Conleche een link postte vanavond naar Intouchables op imdb, dus daar raakten we over in gesprek en ik vroeg haar of ze Hachiko al had gezien. En toen ging ik een stukje zoeken uit een imdb review daarover en voor ik het wist zat ik 142 Hachiko reviews te lezen die ik al láng een keer gelezen had. En jankte ik weer. Alleen door die reviews.
So Intouchables wordt morgenmiddag![]()
Blijf epic!quote:
We gaan samen op een paddestoel die muziek maakt, en dan heb ik het over 16e eeuws muziekquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Blijf epic!
Zo benieuwd naar de Eftelung.
quote:
Welke foto is goed als profielfoto op FB?quote:
Hachiko.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:28 schreef Kally het volgende:
Ik g dit weekend en Intouchables kijken en Hinachi _o-
Ik zing mee, alsof ik het al ken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:29 schreef Kally het volgende:
[..]
We gaan samen op een paddestoel die muziek maakt, en dan heb ik het over 16e eeuws muziek
Die je nu hebtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Welke foto is goed als profielfoto op FB?
quote:
Ohquote:
Morgen danquote:
5 minuten geledenquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga kapot van het lachen nu
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:40 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn vader zat nog steeds te mokken over dat hij nooit zo veel geld uit zou geven aan een koptelefoon
Zijn speakers alleen zijn per stuk alleen al twee keer zo duur dus hij moet niet zeuren
Hij snapt het niet, maar ach, hij heeft een beetje een raar beeld van geld geloof ik, de ene keer doet hij moeilijk over een euro, de keer daarna is een dure impulsaankoop geen probleemquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij snapt het niet, maar ach, hij heeft een beetje een raar beeld van geld geloof ik, de ene keer doet hij moeilijk over een euro, de keer daarna is een dure impulsaankoop geen probleem
Je zit me gewoon in de zeik te nemen he?quote:
Wat een leuke foto van je!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:36 schreef DeZwabber het volgende:
Dit was wel een lichtpuntje van vandaag, lag klaar toen ik thuis kwam, cd boer was em komen brengen
[ afbeelding ]
Nou nee lieverd, ik neem niet in de zeikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zit me gewoon in de zeik te nemen he?
Ik word hier altijd zo gruwelijk onzeker van![]()
![]()
Ik volg ze ook al een tijdje op FB, haat jij haar stiekem ook een beetje omdat ze en heel erg slank en gruwelijk mooi is en OOK nog goed kan zingen?quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik volg ze ook al een tijdje op FB, haat jij haar stiekem ook een beetje omdat ze en heel erg slank en gruwelijk mooi is en OOK nog goed kan zingen?
I fucking don't know butquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ergens is het fout gegaan in back to the future maar waar...
Dit ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:47 schreef PatriQue89 het volgende:
IK VOEL EEN LEBBISCHE RELAZIE OPKOMEN!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is een handgemaakte koptelefoon uit Duitsland, aantal weken op moeten wachten. Had em besteld bij plaatselijke cd winkel, die kwam em even langs brengen want hij weet inmiddels waar ik woonquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een leuke foto van je!
Dat ding op je hoofd is ook vast tof, daar heb ik geen verstand van
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:47 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:49 schreef Kally het volgende:
Greys sorry hoor, hier kunnen alleen twee hommo's zijn
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:49 schreef Kally het volgende:
Greys sorry hoor, hier kunnen alleen twee hommo's zijn:r
quote:
TE LAATquote:
Yep wit jurkje en witte bloemetjes in je haarquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe het rijstkanon. Iedereen gaat kapot.
Zie je, jullie gunnen ons niksquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:51 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:51 schreef -Vaduz- het volgende:
I'm in..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep wit jurkje en witte bloemetjes in je haar
Die hadden we nog niet. [X]quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:53 schreef ejiraM het volgende:
Ik wil wel de hysterisch huilende persoon zijn waarvan niemand begrijp waarom die uitgenodigd is
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:53 schreef ejiraM het volgende:
Ik wil wel de hysterisch huilende persoon zijn waarvan niemand begrijp waarom die uitgenodigd is
Jij bent de enige die mag komenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:53 schreef ejiraM het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:53 schreef ejiraM het volgende:
Truste mopquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:54 schreef Greys het volgende:
En dat we dan ipv chees 'Hachiko' roepen tijdens het foto's nemen omdat dat van die lekker emoosjioneele plaatjes oplevert
Ok ik draaf door.
Tarust!
Ook tarrels!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:54 schreef Greys het volgende:
En dat we dan ipv chees 'Hachiko' roepen tijdens het foto's nemen omdat dat van die lekker emoosjioneele plaatjes oplevert
Ok ik draaf door.
Tarust!
Dat zei je een paar uur geleden ook. Niks veranderd dus... Goede reden om te blijvenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:54 schreef Greys het volgende:
Ok ik draaf door.
Tarust!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:54 schreef Greys het volgende:
Ok ik draaf door.
Tarust!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zei je een paar uur geleden ook. Niks veranderd dus... Goede reden om te blijven
muziekjes? Gaat een beetje lastig mobielquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:58 schreef Kally het volgende:
Benny ik geef ze normaal aan jou, nu jij aan mij
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, ik ga toch maar slapen. 2 voor 12 zoals Astrid Joosten het wil.
M'n rug wil gestrekt!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
muziekjes? Gaat een beetje lastig mobiel![]()
Ja, hoezo niet?quote:
hihi Benny en ik gaan samen een nacht doorbrengenquote:
preciesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:02 schreef Kally het volgende:
[..]
hihi Benny en ik gaan samen een nacht doorbrengen
Care/ If whole Fok! knows
quote:
Gewoon schoongemaakt, wat rommel geruimd, kastjes uitgezocht, dat soort dingenquote:
Ja, oh en ik heb het kattennet gemaakt, ze zaten ineens bij de buren, ze hadden een gat gemaaktquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel weer satisfied nu dus. Moest ook zeker even voor het goede gevoel.
Ik heb die stoel neergezet die ik van de week had gehaald, kun ke prima over al bijquote:
De katten bij het netquote:
Ik wilde dat ik een beetje kleur kreegquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
O, zo simpel.
Ik heb m'n hoofd rood. Had verdorie toch m'n pet op moeten doen.
Lekker even wat erop smerenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is niet zo heel erg, maar ik voel het wel wat trekken. Die kleur is men bij mij wel gewend.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
Echt, mijn vader ontvangt al weken post en vergeet het dan te melden, ik vroeg me al af waar m'n drinkfles bleef
Ah lief! En gefeliciteerd natuurlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn vader is jarig, ik ga vnaaf sushi voor em maken
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn vader is jarig, ik ga vnaaf sushi voor em maken
Ik durf nietquote:
Ja, ik ga al bijna huilen als ik er aan denkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Die met de hond zeker?
Laatste keer dat ik kapot ging was bij een romantische film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Vandaar mijn sloop idee, of ik doe het haar weg en maak alles witquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die haar van die apen, eng.
Ik heb Remember Me op het programma vanavond.
Beter ook nu bij mijn nieuwe kleurtjesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
In het wit zie ik het wel tof zijn. Goed idee!
Leeukquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:52 schreef Kally het volgende:
Oh en Lut ik heb koloniale cd rekjes gescoord
Ik ga ze alleen wit verven maar dat mag de pret niet drukken
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:56 schreef Kally het volgende:
Ik denk alleen dat ik die apen er af sloopWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond boksen op tv. Zin in. Ik weet dat mijn oma ook kijkt, die is daar dol op.
quote:
Je hebt me ontdekt.quote:
Jeetje, hoop dat hij pijnstillers heeft gehad zodat hij nu wat kan rustenquote:Op zondag 8 juli 2012 10:47 schreef Renesite het volgende:
Meh. Broer is vannacht om 6:00 nog naar de doktersdienst geweest. Ontsteking in beide schouders. Niet geslapen en zo.
Vet kut
quote:
quote:
Oh shit jaquote:Op zondag 8 juli 2012 11:00 schreef Renesite het volgende:
Jaa, hij heeft nu wel pijnstillers gehad en shizzle. Dus hopen dat-ie kan slapen en dat het niet een slijmbeursontsteking is. Als dat het is kan hij het op vakantie gaan, kamperen met de tent, wel even uitstellen!
Dat mag ik hopenquote:
Ik ben het eigenlijk een beetje zatquote:Op zondag 8 juli 2012 11:10 schreef Lutte het volgende:
En Kal je inspireert me echt helemaal, alles moet hier nu ook fris opgeknapt opgeruimd en aan kant gemaaktVindt m'n moeder niet zo erg
Gewoon ff rondkijken en je weet weer hoe super het wordt ja!quote:Op zondag 8 juli 2012 11:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk een beetje zat
Maar ik ga door, ik weet waar ik het voor doe
Is ook zo, en mijn vriendin kwam gisteren binnen en zei wowwwwww, helemaal leuk, dus nog beterquote:Op zondag 8 juli 2012 11:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon ff rondkijken en je weet weer hoe super het wordt ja!
Das leuk om te horenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ook zo, en mijn vriendin kwam gisteren binnen en zei wowwwwww, helemaal leuk, dus nog beter
Ja ook maar eens in gaan ruimen, slaat echt helemaal nergens opquote:
Gefeliciflapstaart!quote:Op zondag 8 juli 2012 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, m'n nicht zwanger. Na een hele rits vriendjes moet dit hem blijkbaar zijn.
Haha, zal wel loslopenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:20 schreef Laysa het volgende:
Ik kom volgend weekend ook wowwen en stijl achterover slaan
quote:Op zondag 8 juli 2012 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, m'n nicht zwanger. Na een hele rits vriendjes moet dit hem blijkbaar zijn.
Wat let je?quote:
Jawel, moet goed komen dit.quote:
Dan doe ik hem even overquote:Op zondag 8 juli 2012 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jawel, moet goed komen dit.We hebben een behoorlijk stabiele familie. Ik denk niet dat ze hier een potje van maakt.
quote:
Hier binnen niet, zeker niet na met de roller in de weer te zijn geweestquote:
Ze zijn minder teer dan je denktquote:Op zondag 8 juli 2012 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik word ongemakkelijk van baby's. Zo teer en dan hou ik ze zo onhandig op de kop vast enzo.
Het enige wat je hoeft te doen is het nekje ondersteunen, omdat die spiertjes nog niet ontwikkeld zijn, dus stilzitten, baby op je arm en klaarquote:
Uiteraardquote:Op zondag 8 juli 2012 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Al die bibbers voor niets. Kun je me straks ook op deze manier wat attractietips in de Efteling geven?
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik word ongemakkelijk van baby's. Zo teer en dan hou ik ze zo onhandig op de kop vast enzo.
Beste samenvatting evahhhhquote:Op zondag 8 juli 2012 12:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Boem is ho en nekje ondersteunen, dan heb je alles wel
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hij heeft me nog niet gehaaaaaaald
En ik hb zin in doner
Zijn ze peuters dan stroom ik liever in. Die krijg ik allemaal stil.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Boem is ho en nekje ondersteunen, dan heb je alles wel
Een hele week?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:12 schreef Kally het volgende:
Oh god, heb een mail van school binnen, of ik even geld wil overmaken voor Oosterhout
Mijn baby gaat een week weg
Maandag tot vrijdag, dus wel bijnaquote:
Hahahaquote:Op zondag 8 juli 2012 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn ze peuters dan stroom ik liever in. Die krijg ik allemaal stil.
Ok, sommigen mep ik stil.
Ja, leuk voor hem natuurlijkquote:
Rogier van Oosterhoutquote:Op zondag 8 juli 2012 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Oosterhout. Lijkt me een lifechanging experience.
Het leukste bij ons was de droppingquote:Op zondag 8 juli 2012 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Oosterhout. Lijkt me een lifechanging experience.
Hahahaquote:Op zondag 8 juli 2012 12:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Het leukste bij ons was de dropping
's Nachts in het bos, maar wij hadden wat kinderen bij ons die nogal richtingsgevoel hadden, dus wij in no time terug bij het huis, de leraren konden ons niet zo snel volgen en waren verdwaald
Wij allemaal braaf via een openstaand raam naar binnen en alvast naar bed
neee hij ging niet mee uit.. Dus ik bn nunog bij vriendinquote:Op zondag 8 juli 2012 12:14 schreef Lutte het volgende:
Maar Pat ik snap het niet, je was toch al bij René? Of heb je de hele nacht op het station gezeten?
Oh ik snap 'm! Maakte me al zorgenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
neee hij ging niet mee uit.. Dus ik bn nunog bij vriendin
Jaaa, ik ben niet de leukste met uitgaan (de ongezellige controlfreakerige sukkel) dus heb hem gewoon een nachtje uit toegezegdquote:
Kei liefquote:Op zondag 8 juli 2012 14:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaa, ik ben niet de leukste met uitgaan (de ongezellige controlfreakerige sukkel) dus heb hem gewoon een nachtje uit toegezegdLief he?
Kusjen op je hoofdquote:
Het voelt ook lekkerquote:
Ja ja damage recorded. Ze hebben het gewoon zelf opgezopen..quote:Op zondag 8 juli 2012 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
wtf, ik vroeg me af waar m'n bier bleef, keek ik in de track and trace,
06-07-2012 06:03 Delivery Agent - NETHERLANDS Held in depot
05-07-2012 04:42 Delivery Agent - NETHERLANDS Held in depot
04-07-2012 04:38 Delivery Agent - NETHERLANDS Held in depot
03-07-2012 05:18 Delivery Agent - NETHERLANDS Held in depot
02-07-2012 18:14 Delivery Agent - NETHERLANDS Damage recorded - delivery to be scheduled
02-07-2012 10:50 Delivery Agent - NETHERLANDS Delivery attempted - premises closed
Blijkbaar de enige dag dat mijn vader niet thuis was zijn ze langsgeweest, geen probleem an sich, maar die avond is het pakket beschadigd en het ligt al 4 dagen daar niets te doen nu. Waarom ze het niet bezorgen, geen ideequote:
Ik heb 1x eerder gehad dat en pakket met een gebroken fles kwam, die fles zat in de hoek van de doos en ze hebben hem op die hoek laten vallen of zo. Dit zijn superstevige dozen met een vakverdeling van binnen en een hoop kartonsnippers ter demping. Je moet echt een verschrikkelijke mongool zijn wil je iets beschadigenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ja damage recorded. Ze hebben het gewoon zelf opgezopen..
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan denken ze daar: was dat niet een nummer van Sting??
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
Oh en ik heb m'n tentamen niet gehaald, dus het is nu definitief voorbij
Kut zegquote:Op zondag 8 juli 2012 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zeg DOEN en dichtquote:Op zondag 8 juli 2012 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, ach, het komt wel goed, weet in ieder geval dat ik dit een leuke opleiding vind, moet hem nu alleen ergens anders gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |