jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:59 schreef mikemareen het volgende:
Zonder klaar te komen hebben we een uur na de morning after pil even sex gehad.
Verliest het hiermee zijn werking meteen?
De morning after is binnen 24 uur geslikt btw!
Kan me niet voorstellen dat zonder klaarkomen en binnen het uur na het innemen van zo'n pil zijn werking verliest.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:24 schreef OhNoes het volgende:
Dus jullie hebben geen veilige seks gehad, vervolgens laat je haar een MAP slikken om vervolgens verder meteen weer onveilige seks te hebben?_______!!!
Het idioten-gen wordt zo alleen maar meer verspreid, en steeds meer en meer kinderen met deze natuurlijke aanleg voor domheid worden geboren mede dankzij jou, TS.
Toch hebben jullie er dus weinig van geleerd...waarom niet gewoon even een condoom om als je het antwoord op je eigen vraag niet weet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:26 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat zonder klaarkomen en binnen het uur na het innemen van zo'n pil zijn werking verliest.
Waarom slikt ze geen pil / andere anticonceptie en heb je alsnog seks met haar zonder condoom?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:26 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat zonder klaarkomen en binnen het uur na het innemen van zo'n pil zijn werking verliest.
Het is zo'n hormonenbal die pil, binnen 20 uur ingenomen en zonder klaarkomen na 4 keer op en neer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:34 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Waarom slikt ze geen pil / andere anticonceptie en heb je alsnog seks met haar zonder condoom?
Kan me niet voorstellen dat je zo dom kunt zijn
Van voorvocht kun je ook zwanger raken. En wederom, waarom het risico nemen als jezelf het antwoord niet weetquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:49 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Het is zo'n hormonenbal die pil, binnen 20 uur ingenomen en zonder klaarkomen na 4 keer op en neer.
Ik snap dat de morning after niet als de pil werkt, maar dacht toch wel dat ie dezelfde dag nog enige veiligheid geeft tijdens de sex.
Dat je van voorvocht zwanger kan worden is helemaal niet bewezen: http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htmquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:58 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Van voorvocht kun je ook zwanger raken. En wederom, waarom het risico nemen als jezelf het antwoord niet weet![]()
Bijsluiters lezen kan ook geen kwaad...
En dat weet je zeker omdat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:08 schreef mikemareen het volgende:
[..]
En dan erbij: er is geen voorvocht vrijgekomen.
Omdat m'n pik droog was voordat ik 'm er een paar keer op en neer haalde.quote:
Het voor het zingen de kerk uit is niet voor niks een omstreden anti-conceptie methode waar veel vrouwen wel zwanger van zijn geraakt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:08 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Dat je van voorvocht zwanger kan worden is helemaal niet bewezen: http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htm
En dan erbij: er is geen voorvocht vrijgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |