Intouchables is leuk, echt heel leukquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja...
Nou...
Nee...
Ik zag ineens op Facebook dat Conleche een link postte vanavond naar Intouchables op imdb, dus daar raakten we over in gesprek en ik vroeg haar of ze Hachiko al had gezien. En toen ging ik een stukje zoeken uit een imdb review daarover en voor ik het wist zat ik 142 Hachiko reviews te lezen die ik al láng een keer gelezen had. En jankte ik weer. Alleen door die reviews.
So Intouchables wordt morgenmiddag![]()
Blijf epic!quote:
We gaan samen op een paddestoel die muziek maakt, en dan heb ik het over 16e eeuws muziekquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Blijf epic!
Zo benieuwd naar de Eftelung.
quote:
Welke foto is goed als profielfoto op FB?quote:
Hachiko.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:28 schreef Kally het volgende:
Ik g dit weekend en Intouchables kijken en Hinachi _o-
Ik zing mee, alsof ik het al ken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:29 schreef Kally het volgende:
[..]
We gaan samen op een paddestoel die muziek maakt, en dan heb ik het over 16e eeuws muziek
Die je nu hebtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Welke foto is goed als profielfoto op FB?
quote:
Ohquote:
Morgen danquote:
5 minuten geledenquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga kapot van het lachen nu
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:40 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn vader zat nog steeds te mokken over dat hij nooit zo veel geld uit zou geven aan een koptelefoon
Zijn speakers alleen zijn per stuk alleen al twee keer zo duur dus hij moet niet zeuren
Hij snapt het niet, maar ach, hij heeft een beetje een raar beeld van geld geloof ik, de ene keer doet hij moeilijk over een euro, de keer daarna is een dure impulsaankoop geen probleemquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij snapt het niet, maar ach, hij heeft een beetje een raar beeld van geld geloof ik, de ene keer doet hij moeilijk over een euro, de keer daarna is een dure impulsaankoop geen probleem
Je zit me gewoon in de zeik te nemen he?quote:
Wat een leuke foto van je!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:36 schreef DeZwabber het volgende:
Dit was wel een lichtpuntje van vandaag, lag klaar toen ik thuis kwam, cd boer was em komen brengen
[ afbeelding ]
Nou nee lieverd, ik neem niet in de zeikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zit me gewoon in de zeik te nemen he?
Ik word hier altijd zo gruwelijk onzeker van![]()
![]()
Ik volg ze ook al een tijdje op FB, haat jij haar stiekem ook een beetje omdat ze en heel erg slank en gruwelijk mooi is en OOK nog goed kan zingen?quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik volg ze ook al een tijdje op FB, haat jij haar stiekem ook een beetje omdat ze en heel erg slank en gruwelijk mooi is en OOK nog goed kan zingen?
I fucking don't know butquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ergens is het fout gegaan in back to the future maar waar...
Dit ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:47 schreef PatriQue89 het volgende:
IK VOEL EEN LEBBISCHE RELAZIE OPKOMEN!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is een handgemaakte koptelefoon uit Duitsland, aantal weken op moeten wachten. Had em besteld bij plaatselijke cd winkel, die kwam em even langs brengen want hij weet inmiddels waar ik woonquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een leuke foto van je!
Dat ding op je hoofd is ook vast tof, daar heb ik geen verstand van
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:47 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:49 schreef Kally het volgende:
Greys sorry hoor, hier kunnen alleen twee hommo's zijn
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:49 schreef Kally het volgende:
Greys sorry hoor, hier kunnen alleen twee hommo's zijn:r
quote:
TE LAATquote:
Yep wit jurkje en witte bloemetjes in je haarquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe het rijstkanon. Iedereen gaat kapot.
Zie je, jullie gunnen ons niksquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:51 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:51 schreef -Vaduz- het volgende:
I'm in..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep wit jurkje en witte bloemetjes in je haar
Die hadden we nog niet. [X]quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:53 schreef ejiraM het volgende:
Ik wil wel de hysterisch huilende persoon zijn waarvan niemand begrijp waarom die uitgenodigd is
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:53 schreef ejiraM het volgende:
Ik wil wel de hysterisch huilende persoon zijn waarvan niemand begrijp waarom die uitgenodigd is
Jij bent de enige die mag komenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:53 schreef ejiraM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |