Dat dus, in Nederland zouden er 3 man staan. Om hem uit te fluiten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:44 schreef Lesnar het volgende:
Wat een ontvangst WTF! Hij heeft gelijk dat hjj daar naar toe is gegaan, deze mensen zijn echt dankbaar.
Idd, veel te weinig gewaardeerd in Nederland.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:35 schreef VeX- het volgende:
Mooi, daar krijgt hij tenminste het respect dat hij verdient.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus, in Nederland zouden er 3 man staan. Om hem uit te fluiten.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:42 schreef ABombali het volgende:
Kut voor hem, hij kan dus alleen gaan teleurstellen?
Als ie maar niet scheel is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:20 schreef Bieks het volgende:
Clarence seedorf is een absolute eindbaas, ik ga mijn zoon later clarence noemen.
Zal toch wel meevallen of heb je de grap van een ander gestolen HAHAHAquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ie maar niet scheel is.
Te moeilijke grap misschien
Bedankt. Wat een held. Jongensboek. Kippenvel.quote:
Hij heeft een Braziliaanse vrouw.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:57 schreef tjoptjop het volgende:
Hoeveel talen spreekt die gast?![]()
ok, dit kan ingestudeerd zijn, maar toch.
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:12 schreef ShaoliN het volgende:
Wacht maar tot hij de bal op de stip legt.
Hij heeft een Braziliaanse vrouw.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:57 schreef tjoptjop het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:58 schreef El_jefe07 het volgende:
En zojuist de eerste competitiegoal gemaakt voor Botafogo!
[ afbeelding ]
Nederlandsquote:Op maandag 9 juli 2012 11:57 schreef tjoptjop het volgende:
Leg eens uit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:26 schreef okiokinl het volgende:
in nederland had ie het gewoon aardig verpest voor zichzelf.
strafschoppen, he... en een hoop gedoe over kabels.quote:
Er waren spelers die vaker een strafschop misten. Kun je hem niet aanrekenen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef okiokinl het volgende:
[..]
strafschoppen, he... en een hoop gedoe over kabels.
misschien allemaal onzin redenen, maar hij wordt niet meer geselecteerd.t is triest, hij kreeg van alles de schuld en nu wordt ie genegeerd. de nederlanders wilden af van het gedoe van een paar toernooien, opnieuw beginnen met nieuwe spelers.
Excuses. Ik bedoelde Sranantongo. Een pot natquote:
Lijkt in de verste verte niet op elkaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Excuses. Ik bedoelde Sranantongo. Een pot nat
quote:Op donderdag 6 september 2012 05:30 schreef TLC het volgende:
Mooie wedstrijd van Seedorf uit tegen Cruzeiro (1-3 winst) ; 1 assist en 2 doelpunten van Clarence![]()
Zo slecht is die competitie niet. Het zegt veel over seedorf (vergeet niet dat hij vorig jaar nog prima mee kon in de CL).quote:Op maandag 24 september 2012 07:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Zegt genoeg over het niveau van die competitie dat Seedorf daar zo kan excelleren. Uitstekende speler natuurlijk wel, maar je ziet nu het verschil tussen Europa en Zuid-Amerika heel duidelijk
Maar het is geen spits. Of daar wel?quote:Op maandag 24 september 2012 10:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zo slecht is die competitie niet. Het zegt veel over seedorf (vergeet niet dat hij vorig jaar nog prima mee kon in de CL).
Leg het eens beter uit. Ik denk dat er zo'n 800 Brazilianen over de wereld zwerven als voetballers.quote:Op maandag 24 september 2012 07:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Zegt genoeg over het niveau van die competitie dat Seedorf daar zo kan excelleren. Uitstekende speler natuurlijk wel, maar je ziet nu het verschil tussen Europa en Zuid-Amerika heel duidelijk
Wat maakt dat uit?quote:Op maandag 24 september 2012 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar het is geen spits. Of daar wel?
Als je als middenvelder allesbepalend bent voor de scoringscapaciteiten van je club, dan zegt dat wel iets ja.quote:
En niet zo maar een club.quote:Op maandag 24 september 2012 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je als middenvelder allesbepalend bent voor de scoringscapaciteiten van je club, dan zegt dat wel iets ja.
Dit iddquote:Op maandag 24 september 2012 11:43 schreef tong80 het volgende:
Seedorf is een grootheid. In Nederland gruwelijk onderschat door media en zogenaamde kenners die niet verder kijken dan 2 gemiste strafschoppen.
Italie?quote:Op maandag 24 september 2012 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit idd. Een held in o.a. Engeland en Brazilië, dat zijn nou net 2 grotere voetballanden dan Nederland
.
Seedorf is echt een van mijn favoriete spelers. Sympathieke gast lijkt het me ook.quote:Op maandag 24 september 2012 13:50 schreef DonRaja het volgende:
Ondanks zijn Ajaxverleden/opleiding, vind ik Clarence geen typische Ajaxspeler.
Wel een ontzettend aardige kerel en een zwaar onderschatte speler in Nederland.
De beeldenquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Clarence Seedorf kende zaterdag (plaatselijke tijd) een dag van uitersten tijdens de wedstrijd van zijn Braziliaanse ploeg Botafogo. In de wedstrijd tegen Atlético-GO opende de Nederlandse voetballer de score met zijn tweede doelpunt in twee duels.
Maar in de 34e minuut verliet hij met een dijbeenblessure het veld. De oud-speler van AC Milan deed dit in tranen.
Hij verklaarde na afloop tegen de Braziliaanse media dat hij zo emotioneel was omdat hij bang is dat hij het team niet meer kan helpen. Het is nog onduidelijk hoe ernstig de blessure is. Botafogo won het duel uiteindelijk met 4-0.
Bron
Vandaag is overigens de geboortedag van Garrincha.
[ afbeelding ]
En Van der Sar. Dan hebben we ze wel gehad van de afgelopen 20 jaar geloof ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:50 schreef Karina het volgende:
Ik vind het zo een aardige gast, een van de sympathiekste spelers van Ajax die ik me kan herinneren, net als Litmanen trouwens, die vond ik ook altijd heel vriendelijk en sympathiek overkomen.
Oh er zijn er wel meer hoor, maar Seedorf en Litmanen springen er wat mij betreft wel uit. Van de Sar vind ik altijd een beetje een lulletjequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En Van der Sar. Dan hebben we ze wel gehad van de afgelopen 20 jaar geloof ik.
Bedanktquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De beelden
Goal
http://globotv.globo.com/(...)do-1o-tempo/2212107/
Seedorf in tranen van het veld
http://globotv.globo.com/(...)do-1o-tempo/2212142/
Duitse commentator :quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:37 schreef thijsdetweede het volgende:
Terechte held. Op die foto's ziet ie er ook jonger uit dan toen hij als 16-jarige in Ajax 1 debuteerde. Zou mooi zijn als ze de Copa Liberdatores nog gaan redden, past wel op Clarence' erelijst
Was een aardig stukje.quote:Op zondag 4 november 2012 18:16 schreef Evertjan het volgende:
nu op de Ned 1 een bezoekje aan Seedorf van de NOS
quote:
Is nog niet veranderd denk ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 06:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was ie nog de nationale pispaal
Je hebt het goed mis.quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is nog niet veranderd denk ik.
Als hij met z'n huidige club in Nederland speelt, wordt hij uitgefloten, 100% zeker.quote:
Ik durf te wedden van niet. Ik merk het als ik langs de lijn sta bij mijn club en we hebben het over hem. Eén en al respect. Ook hier op het forum en op WZV. Echt serieus. Ik weet niet of je een beetje in voetballen bent buiten andere sporten. Het is totaal omgedraaid.quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als hij met z'n huidige club in Nederland speelt, wordt hij uitgefloten, 100% zeker.
Eat this.......quote:Op maandag 9 juli 2012 12:12 schreef ShaoliN het volgende:
Wacht maar tot hij de bal op de stip legt.
Wilde het net postenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:58 schreef fliert het volgende:
Dat die keeper durft te protesteren bij die eerste pingel.
En laten we niet vergeten dat ie in de voetsporen van de grote Garrincha treedtquote:Op maandag 11 maart 2013 13:35 schreef DSL het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we niet vergeten wie Seedorf's successen bij Botafogo mogelijk maakt.
De rots van Rio.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:35 schreef DSL het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we niet vergeten wie Seedorf's successen bij Botafogo mogelijk maakt.
Nee De Boer dan tegen Brazilië en Kluivert tegen Italië...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:41 schreef Equites het volgende:
Die teringleier had die bal nooit het stadion uit moeten schieten.
Het begon eigenlijk allemaal met Van Basten in 1992 tegen Denemarken in de halve finale, maar daar hoor je natuurlijk niemand over.quote:
Zijn ook allemaal Ajacieden die ze missen, daarom stel ik voor om Ajacieden in het NL elftal(als die er uberhaupt zijn) geen penals meer te laten nemen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Het begon eigenlijk allemaal met Van Basten in 1992 tegen Denemarken in de halve finale, maar daar hoor je natuurlijk niemand over.
ja maar..quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn ook allemaal Ajacieden die ze missen, daarom stel ik voor om Ajacieden in het NL elftal(als die er uberhaupt zijn) geen penals meer te laten nemen.
Het is überhaupt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn ook allemaal Ajacieden die ze missen, daarom stel ik voor om Ajacieden in het NL elftal(als die er uberhaupt zijn) geen penals meer te laten nemen.
Ik ook want m.i. is hij de meest succesvolle Nederlandse voetballer van de laatste? 20? jaar?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:40 schreef DonRaja het volgende:
De rots van Rio.![]()
Maar ik hoop echt dat Seedorf na zijn actieve loopbaan nog wat zal betekenen voor de NL-se en/of Surinaamse voetballerij.
Ik heb hem vorig jaar voor het laatst live zien spelen, voor mijn gevoel kan hij nog wel een paar jaartjes op topniveau aan.quote:Op maandag 29 april 2013 12:42 schreef tong80 het volgende:
Clarence Seedorf keert mogelijk terug naar AC Milan. Niet als speler maar als trainer. De Amsterdammer is in beeld om Massimiliano Allegri te vervangen in San Siro. Dat meldt de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport.
Technisch directeur Adriano Galliani ontkent niet dat de naam van Seedorf, die in clubvoorzitter Silvio Berlusconi een grote fan heeft, op het trainerslijstje van AC Milan voorkomt. De Nederlander zou in Milaan Allegri moeten opvolgen. Die ligt na de magere resultaten van de laatste weken onder vuur bij de Italiaanse topclub.
'Alle spelers die tot de geschiedenis van AC Milan behoren, maken deel uit van het conclaaf op de dag dat Allegri vertrekt', zo tekent La Gazzetta dello Sport op uit de mond van Galliani. 'Wie weet wie dan naar voren wordt geschoven. Bovendien heeft Berlusconi een grote passie voor zijn grote voormalige kampioenen. Dat geldt voor Seedorf en alle andere spelers die deze club naar de wereldtop brachten. Maar zo lang Allegri er zit, moeten we hem zijn werk laten doen. Ik zal tot dan niets bevestigen noch ontkennen.'
Seedorf speelt dit seizoen bij het Braziliaanse Botafogo. Hij verliet AC Milan een jaar geleden.
Wanneer zag je hem. In Brazilië is het ook een held.quote:Op maandag 29 april 2013 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar voor het laatst live zien spelen, voor mijn gevoel kan hij nog wel een paar jaartjes op topniveau aan.
Suriprofs tegen Groningen. Hij heerst echt als een vorst op het veld.quote:Op maandag 29 april 2013 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer zag je hem. In Brazilië is het ook een held.
Mooiquote:Op maandag 29 april 2013 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Suriprofs tegen Groningen. Hij heerst echt als een vorst op het veld.
Ik denk dat je meer je hoop op het laatste moet zetten want in Nederland blijft hij ondanks de bijgestelde beeldvorming en zijn koninklijke onderscheiding omstreden dankzij een man die indertijd Seedorf als een pias neerzette (Johan Derksen) terwijl hij m.i. de meeste gedecoreerde Nederlandse voetballer is die ons land heeft gekend op clubgebied gedurende de laatste 20 jaar.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:40 schreef DonRaja het volgende:
De rots van Rio.![]()
Maar ik hoop echt dat Seedorf na zijn actieve loopbaan nog wat zal betekenen voor de NL-se en/of Surinaamse voetballerij.
Gezien het feit dat hij een penalty miste, vond ik dat ze zich nog redelijk hebben ingehouden bij VI gisteren. Maar inderdaad, de manier waarop Derksen hem in het verleden heeft afgemaakt is werkelijk belachelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer je hoop op het laatste moet zetten want in Nederland blijft hij ondanks de bijgestelde beeldvorming en zijn koninklijke onderscheiding omstreden dankzij een man die indertijd Seedorf als een pias neerzette (Johan Derksen) terwijl hij m.i. de meeste gedecoreerde Nederlandse voetballer is die ons land heeft gekend op clubgebied gedurende de laatste 20 jaar.
Qua fysiek heerst hij ook van alle spelers op het veldquote:Op maandag 29 april 2013 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Suriprofs tegen Groningen. Hij heerst echt als een vorst op het veld.
Johan Derksen is een clownquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gezien het feit dat hij een penalty miste, vond ik dat ze zich nog redelijk hebben ingehouden bij VI gisteren. Maar inderdaad, de manier waarop Derksen hem in het verleden heeft afgemaakt is werkelijk belachelijk.
Zo mooi.quote:
Ik zie voor hem een glanzende carriere als trainer. Ik hoop alleen dat hij niet net zoals andere voormalige topspelers direct bij een topclub aan de slag gaat maar ergens rustig in de luwte begint.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:46 schreef tong80 het volgende:
De KNVB heeft Clarence Seedorf de kans geboden om in sneltreinvaart zijn hoogste trainersdiploma te halen. Directeur Bert van Oostveen legt uit waarom de middenvelder, als voormalig international met een grote staat van dienst, een versnelde cursus krijgt.
'Clarence is de eerste, mogelijk in een reeks', zegt Van Oostveen. 'Hij is nog voetballer in Brazilië, dan kun je dus niet op dinsdag en donderdag naar Zeist komen. We doen geen geweld aan de inhoud van de cursus, maar het tempo is wel behoorlijk opgeschroefd. Clarence volgt de trainerscursus nu voor een deel online. Er zijn mensen naar Brazilië gestuurd en hij is ook in Nederland geweest. De KNVB moet niet te star zijn. Als iemand als Seedorf zich aanmeldt, ligt er een unieke kans voor de KNVB. Hij heeft exceptionele kwaliteiten. Andere namen die deze buitenkans ook krijgen? Dat is speculeren, daar doe ik niet aan mee.'
Hier met Braziliaans commentaar.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weer een golazo van Clarence
http://video.sport1.nl/ma(...)doet-het-weer-en-hoe
Met commentaar van Sierd de Vos
helaas verloor Botafogo alsnog.
Zoals Rijkaard die degradeerde met Sparta en Vanenburg die werd ontslagen bij Helmond Sport.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:04 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik zie voor hem een glanzende carriere als trainer. Ik hoop alleen dat hij niet net zoals andere voormalige topspelers direct bij een topclub aan de slag gaat maar ergens rustig in de luwte begint.
Botafogo zou een een mooie club zijn om te beginnen en van daaruit verder werken aan zijn carriere.
Is Seedorf trouwens niet de eigenaar van Monza? Althans ik had dat een keer vernomen, zo ja dan zou ik het niet gek vinden dat hij zich dan richt op Monza in combinatie mischien met Surinaamse talenten. Iedergeval Seedorf gaat nog een grote rol spelen in het voetbal dat staat vast.
Heb ik nog van niemand gehoord of ergens gelezen.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:17 schreef Iwanius het volgende:
Iets geheel anders:
Is er al zekerheid in het gerucht wat ooit de ronde deed dat Louis van Gaal voornemens was om Clarence Seedorf voor het komende WK in Brazilië aan de staf van Oranje toe te voegen?
I.i.g. in een bepaalde functie ten behoeve van Oranje.
Mooi inderdaad, maar allemachtig wat hebben ze dat tenue verkracht zeg...quote:
Garrincha draait zich omquote:Op maandag 15 juli 2013 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi inderdaad, maar allemachtig wat hebben ze dat tenue verkracht zeg...
Dat verhaal kennen we nu wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 05:01 schreef Shreyas het volgende:
Seedorf is net als van Persie, bij zijn club is hij koning, bij het Nederlands elftal kon hij er helemaal niets van.
Sowieso, NL elftal, lekker belangrijk met zo'n carrière.quote:
Dat wil ik niet zeggen. Maar gelijk weer die negatieve stellingname. Geniet nou eens van die jongen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 05:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso, NL elftal, lekker belangrijk met zo'n carrière.![]()
Clubprestaties zijn toch veel belangrijker.
Er is niets negatiefs aan, ik zeg toch dat hij bij zijn club koning is? Alleen de Braziliaanse competitie boeit me niet en is natuurlijk van een ander niveau, leuk voor hem dat hij het goed doet daar hoor, maar toen hij het voor Oranje moest laten zien, gaf hij niet thuis.quote:Op maandag 5 augustus 2013 05:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Maar gelijk weer die negatieve stellingname. Geniet nou eens van die jongen.
dat zou wel de grap van de eeuw zijn jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:50 schreef arjan1212 het volgende:
Seedorf word gewoon Bondscoach van Suriname dat vervolgens wereldkampioen word.
Zit een risico in idd. Zie van Basten en Oranje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef VeX- het volgende:
Ik snap niet zo dat ze hem meteen als hoofdtrainer voor Milan positioneren terwijl hij geen ervaring heeft in die capaciteit.
Een Inzaghi moest bijvoorbeeld ook gewoon onderaan beginnen.
Clarence daalt wel in mijn achting nu hij zich met dit soort zaken in laat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:56 schreef tong80 het volgende:
BERLIJN (ANP) - Het terreurnetwerk al-Qaeda plant aanslagen op treinen in Europa. Dat meldt de Duitse krant Bild maandag.
In Duitsland wordt rekening gehouden met zowel een aanslag op treinen als sabotage van het spoor en in treintunnels. De Duitse veiligheidsdiensten, waar de krant zich op baseert, zijn in staat van paraatheid. De informatie over de geplande aanslagen zou afkomstig zijn van de Amerikaanse geheime dienst NSA, die een paar weken geleden telefoongesprekken afluisterde tussen hooggeplaatste leden van al-Qaeda.
De Duitse autoriteiten hebben volgens de krant ruim twee weken geleden 'onzichtbare maatregelen getroffen' op stations en op ICE-tracés
Ik zoek de link...quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:56 schreef tong80 het volgende:
BERLIJN (ANP) - Het terreurnetwerk al-Qaeda plant aanslagen op treinen in Europa. Dat meldt de Duitse krant Bild maandag.
In Duitsland wordt rekening gehouden met zowel een aanslag op treinen als sabotage van het spoor en in treintunnels. De Duitse veiligheidsdiensten, waar de krant zich op baseert, zijn in staat van paraatheid. De informatie over de geplande aanslagen zou afkomstig zijn van de Amerikaanse geheime dienst NSA, die een paar weken geleden telefoongesprekken afluisterde tussen hooggeplaatste leden van al-Qaeda.
De Duitse autoriteiten hebben volgens de krant ruim twee weken geleden 'onzichtbare maatregelen getroffen' op stations en op ICE-tracés
Oepsquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Clarence daalt wel in mijn achting nu hij zich met dit soort zaken in laat.
Klinkt bijna alsof je denkt dat hij een kleine speler is :p.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:45 schreef tjoptjop het volgende:
Echt leuk dat hij het daar zo goed doet
Helaas komt de waardering in Nederland te laat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof je denkt dat hij een kleine speler is :p.
Seedorf is zo'n baas. Niet voor niets geldt hij als één van de beste spelers die op deze wereldbol rondlopen/hebben rondgelopen.
Inderdaad, zonde.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas komt de waardering in Nederland te laat.
Pure sportman.quote:
Kon niet kijken. Hoe was het ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:09 schreef DeHovenier het volgende:
Nu in een interview met JD op rtl 7!
Ok.quote:
Leukquote:
http://rtl.ksya.net/video(...)4865946060b070737b06quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef Sala-adin het volgende:
Iemand een link van volledige mp4? via rtl gemist worden de beelden niet getoond
Coolquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Leuk
[..]
http://rtl.ksya.net/video(...)4865946060b070737b06
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |