abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 juni 2013 @ 11:46:25 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_127657126
De KNVB heeft Clarence Seedorf de kans geboden om in sneltreinvaart zijn hoogste trainersdiploma te halen. Directeur Bert van Oostveen legt uit waarom de middenvelder, als voormalig international met een grote staat van dienst, een versnelde cursus krijgt.

'Clarence is de eerste, mogelijk in een reeks', zegt Van Oostveen. 'Hij is nog voetballer in Brazilië, dan kun je dus niet op dinsdag en donderdag naar Zeist komen. We doen geen geweld aan de inhoud van de cursus, maar het tempo is wel behoorlijk opgeschroefd. Clarence volgt de trainerscursus nu voor een deel online. Er zijn mensen naar Brazilië gestuurd en hij is ook in Nederland geweest. De KNVB moet niet te star zijn. Als iemand als Seedorf zich aanmeldt, ligt er een unieke kans voor de KNVB. Hij heeft exceptionele kwaliteiten. Andere namen die deze buitenkans ook krijgen? Dat is speculeren, daar doe ik niet aan mee.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_127702199
En het liefst zie ik Clarence ooit bondscoach worden,gewoon omdat hij volgens mij alle kwaliteiten ervoor heeft. Alleen ik betwijfel of hij een eerlijke behandeling krijgt van de media zoals ten tijde van Marco van Basten zijn aanstelling als bondscoach.
  Trouwste user 2022 maandag 8 juli 2013 @ 08:41:15 #128
7889 tong80
Spleenheup
pi_128711083
In de strijd om het Braziliaans voetbalkampioenschap heeft Clarence Seedorf zondag (plaatselijke tijd) Botafogo aan een overwinning geholpen. De Nederlandse oud-international maakte tegen Fluminense het enige doelpunt (1-0). .

In Recife scoorde Seedorf met een schot van afstand. Mede daardoor voert zijn club de ranglijst aan. Fluminense is vierde.

_O_

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_128729120
Blijft een baas _O_
Children of the night. What music they make.
  Trouwste user 2022 maandag 8 juli 2013 @ 19:27:53 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_128730395
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:47 schreef DeHovenier het volgende:
Blijft een baas _O_
Zo mooi. :D _O_

_O_

pi_128957572
Weer een golazo van Clarence

http://video.sport1.nl/ma(...)doet-het-weer-en-hoe
Met commentaar van Sierd de Vos

helaas verloor Botafogo alsnog.
pi_128960070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:46 schreef tong80 het volgende:
De KNVB heeft Clarence Seedorf de kans geboden om in sneltreinvaart zijn hoogste trainersdiploma te halen. Directeur Bert van Oostveen legt uit waarom de middenvelder, als voormalig international met een grote staat van dienst, een versnelde cursus krijgt.

'Clarence is de eerste, mogelijk in een reeks', zegt Van Oostveen. 'Hij is nog voetballer in Brazilië, dan kun je dus niet op dinsdag en donderdag naar Zeist komen. We doen geen geweld aan de inhoud van de cursus, maar het tempo is wel behoorlijk opgeschroefd. Clarence volgt de trainerscursus nu voor een deel online. Er zijn mensen naar Brazilië gestuurd en hij is ook in Nederland geweest. De KNVB moet niet te star zijn. Als iemand als Seedorf zich aanmeldt, ligt er een unieke kans voor de KNVB. Hij heeft exceptionele kwaliteiten. Andere namen die deze buitenkans ook krijgen? Dat is speculeren, daar doe ik niet aan mee.'

Ik zie voor hem een glanzende carriere als trainer. Ik hoop alleen dat hij niet net zoals andere voormalige topspelers direct bij een topclub aan de slag gaat maar ergens rustig in de luwte begint.
Botafogo zou een een mooie club zijn om te beginnen en van daaruit verder werken aan zijn carriere.
Is Seedorf trouwens niet de eigenaar van Monza? Althans ik had dat een keer vernomen, zo ja dan zou ik het niet gek vinden dat hij zich dan richt op Monza in combinatie mischien met Surinaamse talenten. Iedergeval Seedorf gaat nog een grote rol spelen in het voetbal dat staat vast.
  Trouwste user 2022 maandag 15 juli 2013 @ 12:59:56 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_128967475
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weer een golazo van Clarence

http://video.sport1.nl/ma(...)doet-het-weer-en-hoe
Met commentaar van Sierd de Vos

helaas verloor Botafogo alsnog.
Hier met Braziliaans commentaar.

Seedorfi _O_

Trouwste user 2022 maandag 15 juli 2013 @ 13:01:35 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_128967523
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 02:04 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik zie voor hem een glanzende carriere als trainer. Ik hoop alleen dat hij niet net zoals andere voormalige topspelers direct bij een topclub aan de slag gaat maar ergens rustig in de luwte begint.
Botafogo zou een een mooie club zijn om te beginnen en van daaruit verder werken aan zijn carriere.
Is Seedorf trouwens niet de eigenaar van Monza? Althans ik had dat een keer vernomen, zo ja dan zou ik het niet gek vinden dat hij zich dan richt op Monza in combinatie mischien met Surinaamse talenten. Iedergeval Seedorf gaat nog een grote rol spelen in het voetbal dat staat vast.
Zoals Rijkaard die degradeerde met Sparta en Vanenburg die werd ontslagen bij Helmond Sport. ;)

Je zou wel gelijk kunnen hebben hoor, maar denk niet dat Seedorf het met je eens is.

pi_128971807
Iets geheel anders:

Is er al zekerheid in het gerucht wat ooit de ronde deed dat Louis van Gaal voornemens was om Clarence Seedorf voor het komende WK in Brazilië aan de staf van Oranje toe te voegen?

I.i.g. in een bepaalde functie ten behoeve van Oranje.
  Trouwste user 2022 maandag 15 juli 2013 @ 15:38:27 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_128972431
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:17 schreef Iwanius het volgende:
Iets geheel anders:

Is er al zekerheid in het gerucht wat ooit de ronde deed dat Louis van Gaal voornemens was om Clarence Seedorf voor het komende WK in Brazilië aan de staf van Oranje toe te voegen?

I.i.g. in een bepaalde functie ten behoeve van Oranje.
Heb ik nog van niemand gehoord of ergens gelezen.

Hij kan hem beter meenemen als voetballer.

pi_128972899
Fraai goaltje hoor
pi_128973011
quote:
Mooi inderdaad, maar allemachtig wat hebben ze dat tenue verkracht zeg... :N
BFF met GGMM
  Trouwste user 2022 maandag 15 juli 2013 @ 16:13:51 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_128973525
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Mooi inderdaad, maar allemachtig wat hebben ze dat tenue verkracht zeg... :N
Garrincha draait zich om :{

Trouwste user 2022 maandag 5 augustus 2013 @ 04:59:03 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_129704861
Clarence Seedorf is hard op weg zich ook in Brazilië onsterfelijk te maken. Met zijn ploeggenoot Rafael Marques, die tweemaal scoorde, sleepte hij zondag voor zijn club Botafogo een zwaarbevochten zege uit het vuur in de uitwedstrijd tegen Vasco da Gama: 2-3.

Het was aanvaller Marques die Botafogo in de 23ste minuut aan de leiding bracht. Op aangeven van Vitinho bouwde Seedorf de voorsprong in de 31ste minuut uit. De Nederlandse veteraan, 37 jaar inmiddels, onderstreepte daarmee de bloedvorm waarin hij al weken verkeert. De treffer betekende al weer zijn vierde doelpunt van het seizoen.

Het echte spektakel vond plaats kort voor en na rust. In de slotminuut van de eerste helft zorgde André namens Vasco da Gama voor de aansluiting, om krap twee minuten na rust meteen de gelijkmaker binnen te werken. Maar nog eens twee minuten later was het opnieuw Marques die, na wederom een assist van Vitinho, Botafogo op voorsprong bracht. Die gaf de club niet meer uit handen.

Botafogo gaat na de zege alleen aan de leiding in de Braziliaanse Serie A met 23 punten uit 11 wedstrijden. Cruzeiro volgt op 2 punten. Coritiba, op de derde stek, heeft 3 punten achterstand.

_O_

pi_129704868
Seedorf is net als van Persie, bij zijn club is hij koning, bij het Nederlands elftal kon hij er helemaal niets van.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Trouwste user 2022 maandag 5 augustus 2013 @ 05:11:00 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_129704885
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 05:01 schreef Shreyas het volgende:
Seedorf is net als van Persie, bij zijn club is hij koning, bij het Nederlands elftal kon hij er helemaal niets van.
Dat verhaal kennen we nu wel. :{

pi_129704893
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 05:11 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat verhaal kennen we nu wel. :{

Sowieso, NL elftal, lekker belangrijk met zo'n carrière. _O_

Clubprestaties zijn toch veel belangrijker.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Trouwste user 2022 maandag 5 augustus 2013 @ 05:22:36 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_129704901
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 05:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Sowieso, NL elftal, lekker belangrijk met zo'n carrière. _O_

Clubprestaties zijn toch veel belangrijker.
Dat wil ik niet zeggen. Maar gelijk weer die negatieve stellingname. Geniet nou eens van die jongen.

pi_129704946
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 05:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat wil ik niet zeggen. Maar gelijk weer die negatieve stellingname. Geniet nou eens van die jongen.

Er is niets negatiefs aan, ik zeg toch dat hij bij zijn club koning is? Alleen de Braziliaanse competitie boeit me niet en is natuurlijk van een ander niveau, leuk voor hem dat hij het goed doet daar hoor, maar toen hij het voor Oranje moest laten zien, gaf hij niet thuis.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Trouwste user 2022 maandag 5 augustus 2013 @ 07:51:38 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_129705279
Clarence Seedorf zou vorig jaar een overeenkomst hebben ondertekend waarin stond dat hij Massimiliano Allegri zou opvolgen als trainer van AC Milan, zijn voormalige Italiaanse club. Dat hebben de Corriere della Sera en verschillende andere Italiaanse media dit weekeinde gemeld.

Seedorf zou in december 2012 zijn handtekening onder het contract hebben gezet. Het deel van de overeenkomst waarin de financiële voorwaarden zouden moeten staan, was blanco gelaten omdat met Seedorfs nieuwe werkgever, de Braziliaanse club Botafogo, nog geen overeenstemming was bereikt.

Met de afwikkeling en het aanstellen van Seedorfs naaste medewerkers zou ten minste 15 miljoen euro zijn gemoeid. Omdat Milan-voorzitter Silvio Berlusconi dat bedrag economisch niet verantwoord vond, wilde hij de benoeming van Seedorf volgens de Corriere della Sera niet doorzetten. Ook de discussie over de mogelijke vervanging van Allegri aan het eind van het afgelopen seizoen werd door Berlusconi snel de kop ingedrukt.

Allegri eindigde met AC Milan het vorige seizoen als derde in de hoogste afdeling van het Italiaanse voetbal. Hij kreeg lof toegezwaaid omdat hij dat presteerde met een selectie die goeddeels van duurbetaalde krachten was ontdaan. Seedorf (37) maakt momenteel een nieuwe bloeiperiode door bij Botafogo, dat mede dankzij zijn Nederlandse spelbepaler de koppositie van de Braziliaanse Serie A bekleedt.

pi_129705908
Seedorf word gewoon Bondscoach van Suriname dat vervolgens wereldkampioen word.
  maandag 5 augustus 2013 @ 08:56:07 #148
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129705979
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 08:50 schreef arjan1212 het volgende:
Seedorf word gewoon Bondscoach van Suriname dat vervolgens wereldkampioen word.
dat zou wel de grap van de eeuw zijn ja :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:03:16 #149
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_129732628
Ik snap niet zo dat ze hem meteen als hoofdtrainer voor Milan positioneren terwijl hij geen ervaring heeft in die capaciteit.

Een Inzaghi moest bijvoorbeeld ook gewoon onderaan beginnen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Trouwste user 2022 maandag 5 augustus 2013 @ 22:14:26 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_129733271
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef VeX- het volgende:
Ik snap niet zo dat ze hem meteen als hoofdtrainer voor Milan positioneren terwijl hij geen ervaring heeft in die capaciteit.

Een Inzaghi moest bijvoorbeeld ook gewoon onderaan beginnen.
Zit een risico in idd. Zie van Basten en Oranje.

Trouwste user 2022 maandag 12 augustus 2013 @ 02:44:19 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_129966317
Ondanks een teleurstellend gelijkspel zaterdag tegen Goiás blijft Botafogo, de club van Clarence Seedorf, gedeeld koploper van de Braziliaanse Serie A. Cruzeiro, dat Botafogo bij winst zou passeren in de rangschikking, bleek zondag evenmin verder te komen dan een remise.

Tegen Santos bleef Cruzeiro steken op 0-0. Het als derde geklasseerde Coritiba, dat bij winst Botafogo eveneens voorbij had kunnen gaan, verloor thuis met 1-0 van Vasco da Gama en zag zijn kans op de koppositie verdampen.

Zowel Botafogo als Cruzeiro heeft nu 25 punten uit 13 wedstrijden. Cruzeiro leidt vanwege een beter doelsaldo. Coritiba volgt op 2 punten.

Titelverdediger Fluminense blijft aanhoudend slecht presteren en verloor dit weekeinde met 3-2 van Flamengo. Zowel Fluminense als zesvoudig kampioen Sao Paulo bivakkeren in de onderste regionen van de 20 clubs tellende ranglijst

Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2013 @ 08:56:27 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_130226771
BERLIJN (ANP) - Het terreurnetwerk al-Qaeda plant aanslagen op treinen in Europa. Dat meldt de Duitse krant Bild maandag.

In Duitsland wordt rekening gehouden met zowel een aanslag op treinen als sabotage van het spoor en in treintunnels. De Duitse veiligheidsdiensten, waar de krant zich op baseert, zijn in staat van paraatheid. De informatie over de geplande aanslagen zou afkomstig zijn van de Amerikaanse geheime dienst NSA, die een paar weken geleden telefoongesprekken afluisterde tussen hooggeplaatste leden van al-Qaeda.

De Duitse autoriteiten hebben volgens de krant ruim twee weken geleden 'onzichtbare maatregelen getroffen' op stations en op ICE-tracés

maandag 19 augustus 2013 @ 09:02:25 #153
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_130226828
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:56 schreef tong80 het volgende:
BERLIJN (ANP) - Het terreurnetwerk al-Qaeda plant aanslagen op treinen in Europa. Dat meldt de Duitse krant Bild maandag.

In Duitsland wordt rekening gehouden met zowel een aanslag op treinen als sabotage van het spoor en in treintunnels. De Duitse veiligheidsdiensten, waar de krant zich op baseert, zijn in staat van paraatheid. De informatie over de geplande aanslagen zou afkomstig zijn van de Amerikaanse geheime dienst NSA, die een paar weken geleden telefoongesprekken afluisterde tussen hooggeplaatste leden van al-Qaeda.

De Duitse autoriteiten hebben volgens de krant ruim twee weken geleden 'onzichtbare maatregelen getroffen' op stations en op ICE-tracés

Clarence daalt wel in mijn achting nu hij zich met dit soort zaken in laat.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_130228348
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:56 schreef tong80 het volgende:

Ik zoek de link... :P
BFF met GGMM
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2013 @ 11:15:33 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_130229655
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:02 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Clarence daalt wel in mijn achting nu hij zich met dit soort zaken in laat.
Oeps :D

Mede dankzij twee assists van Clarence Seedorf is Botafogo zondag alleen aan de leiding gekomen van de Braziliaanse Serie A. De club won met 3-1 van Portuguesa.

Botafogo, dat al zijn doelpunten in de tweede helft tot stand bracht, heeft in de rangschikking weer een punt voorsprong op Cruzeiro, dat zaterdag met 5-1 te sterk was gebleken voor Vitoria. Gremio bekleedt de derde plaats, vier punten achter Botafogo, dankzij winst (3-2) op Vasco da Gama.

Omstreden strafschop
Corinthians klom naar de vierde stek door een zege op Coritiba (1-0). De regerend wereldkampioen onder de clubteams ging er met de buit vandoor na een omstreden strafschop in de eindfase die werd benut door Paolo Guerrero.

Titelverdediger Fluminense pakte, na vier wedstrijden zonder overwinning, eindelijk weer eens drie punten. Het als laatste geklasseerde Nautica werd met 1-0 verslagen.

pi_130234876
Echt leuk dat hij het daar zo goed doet
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:13:41 #157
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_130236082
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:45 schreef tjoptjop het volgende:
Echt leuk dat hij het daar zo goed doet
Klinkt bijna alsof je denkt dat hij een kleine speler is :p.
Seedorf is zo'n baas. Niet voor niets geldt hij als één van de beste spelers die op deze wereldbol rondlopen/hebben rondgelopen.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2013 @ 21:28:25 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_130252314
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Klinkt bijna alsof je denkt dat hij een kleine speler is :p.
Seedorf is zo'n baas. Niet voor niets geldt hij als één van de beste spelers die op deze wereldbol rondlopen/hebben rondgelopen.
Helaas komt de waardering in Nederland te laat.

maandag 19 augustus 2013 @ 21:29:45 #159
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_130252370
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:28 schreef tong80 het volgende:

[..]

Helaas komt de waardering in Nederland te laat.

Inderdaad, zonde.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_130514283
pi_130514559
Pffff _O_
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:16:50 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_130514637
quote:
Pure sportman. _O_

Ik zakte in op die leeftijd en stopte met voetballen.

Wat een held.

Trouwste user 2022 donderdag 19 september 2013 @ 17:37:01 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_131353670
Clarence Seedorf en strafschoppen: het blijft een ongelukkig huwelijk. Gisteravond ging de aanvoerder van Botafogo in de topper tegen Cruzeiro weer eens achter de bal staan. Zijn inzet hobbelde echter langs de verkeerde kant van de paal, waardoor Cruzeiro de 1-0 voorsprong behield. In de slotfase liep de Braziliaanse koploper zelfs uit naar 3-0, waardoor de achterstand van Seedorfs Botafogo nu zeven punten bedraagt.

Tot overmaat van ramp werd de spelersbus van Botafogo, dat dit seizoen lang meedeed om de Braziliaanse titel, bij aankomst bij het eigen stadion bekogeld door de boze fans

pi_132675313
Nu in een interview met JD op rtl 7!
pi_132684389
Seedorf onze held!
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:57:12 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_132694480
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:09 schreef DeHovenier het volgende:
Nu in een interview met JD op rtl 7!
Kon niet kijken. Hoe was het ?

pi_132694537
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

Warmheartedness, zie rtl gemist.
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:13:35 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_132694955
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:59 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Warmheartedness, zie rtl gemist.
Ok. :)

dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:31:24 #169
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_132708770
Iemand een link van volledige mp4? via rtl gemist worden de beelden niet getoond :{
pi_132719240
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

Leuk :Y

quote:
99s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef Sala-adin het volgende:
Iemand een link van volledige mp4? via rtl gemist worden de beelden niet getoond :{
http://rtl.ksya.net/video(...)4865946060b070737b06
  Trouwste user 2022 woensdag 30 oktober 2013 @ 12:22:34 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_132720408
  Trouwste user 2022 maandag 11 november 2013 @ 18:48:12 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_133156270
Clarence Seedorf en zijn ploeggenoten bij Botafogo zijn maandag op het vliegveld van Rio de Janeiro door boze fans onthaald. Enkele tientallen aanhangers van de club scandeerden minder vleiende leuzen en gooiden eieren naar de spelersbus toen die bij het vliegveld wegreed.

Botafogo verloor zondag het uitduel met Internacional met 2-1 en ziet de vierde plaats op de ranglijst in gevaar komen.

Die positie geeft recht op deelname aan de Libertadores Cup en de fans hebben eerder al gewaarschuwd het niet te pikken als hun club de belangrijkste Zuid-Amerikaanse clubcompeittie misloopt. Na een sterke competitiestart is het team van de Nederlandse routinier ietwat weggezakt. Uit de laatste vijf duels haalde Botafogo slechts 4 punten

pi_133206615
-O-

*O* Seedorf *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')