Zo mooi.quote:
Ik zie voor hem een glanzende carriere als trainer. Ik hoop alleen dat hij niet net zoals andere voormalige topspelers direct bij een topclub aan de slag gaat maar ergens rustig in de luwte begint.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:46 schreef tong80 het volgende:
De KNVB heeft Clarence Seedorf de kans geboden om in sneltreinvaart zijn hoogste trainersdiploma te halen. Directeur Bert van Oostveen legt uit waarom de middenvelder, als voormalig international met een grote staat van dienst, een versnelde cursus krijgt.
'Clarence is de eerste, mogelijk in een reeks', zegt Van Oostveen. 'Hij is nog voetballer in Brazilië, dan kun je dus niet op dinsdag en donderdag naar Zeist komen. We doen geen geweld aan de inhoud van de cursus, maar het tempo is wel behoorlijk opgeschroefd. Clarence volgt de trainerscursus nu voor een deel online. Er zijn mensen naar Brazilië gestuurd en hij is ook in Nederland geweest. De KNVB moet niet te star zijn. Als iemand als Seedorf zich aanmeldt, ligt er een unieke kans voor de KNVB. Hij heeft exceptionele kwaliteiten. Andere namen die deze buitenkans ook krijgen? Dat is speculeren, daar doe ik niet aan mee.'
Hier met Braziliaans commentaar.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weer een golazo van Clarence
http://video.sport1.nl/ma(...)doet-het-weer-en-hoe
Met commentaar van Sierd de Vos
helaas verloor Botafogo alsnog.
Zoals Rijkaard die degradeerde met Sparta en Vanenburg die werd ontslagen bij Helmond Sport.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:04 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik zie voor hem een glanzende carriere als trainer. Ik hoop alleen dat hij niet net zoals andere voormalige topspelers direct bij een topclub aan de slag gaat maar ergens rustig in de luwte begint.
Botafogo zou een een mooie club zijn om te beginnen en van daaruit verder werken aan zijn carriere.
Is Seedorf trouwens niet de eigenaar van Monza? Althans ik had dat een keer vernomen, zo ja dan zou ik het niet gek vinden dat hij zich dan richt op Monza in combinatie mischien met Surinaamse talenten. Iedergeval Seedorf gaat nog een grote rol spelen in het voetbal dat staat vast.
Heb ik nog van niemand gehoord of ergens gelezen.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:17 schreef Iwanius het volgende:
Iets geheel anders:
Is er al zekerheid in het gerucht wat ooit de ronde deed dat Louis van Gaal voornemens was om Clarence Seedorf voor het komende WK in Brazilië aan de staf van Oranje toe te voegen?
I.i.g. in een bepaalde functie ten behoeve van Oranje.
Mooi inderdaad, maar allemachtig wat hebben ze dat tenue verkracht zeg...quote:
Garrincha draait zich omquote:Op maandag 15 juli 2013 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi inderdaad, maar allemachtig wat hebben ze dat tenue verkracht zeg...
Dat verhaal kennen we nu wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 05:01 schreef Shreyas het volgende:
Seedorf is net als van Persie, bij zijn club is hij koning, bij het Nederlands elftal kon hij er helemaal niets van.
Sowieso, NL elftal, lekker belangrijk met zo'n carrière.quote:
Dat wil ik niet zeggen. Maar gelijk weer die negatieve stellingname. Geniet nou eens van die jongen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 05:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso, NL elftal, lekker belangrijk met zo'n carrière.![]()
Clubprestaties zijn toch veel belangrijker.
Er is niets negatiefs aan, ik zeg toch dat hij bij zijn club koning is? Alleen de Braziliaanse competitie boeit me niet en is natuurlijk van een ander niveau, leuk voor hem dat hij het goed doet daar hoor, maar toen hij het voor Oranje moest laten zien, gaf hij niet thuis.quote:Op maandag 5 augustus 2013 05:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Maar gelijk weer die negatieve stellingname. Geniet nou eens van die jongen.
dat zou wel de grap van de eeuw zijn jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:50 schreef arjan1212 het volgende:
Seedorf word gewoon Bondscoach van Suriname dat vervolgens wereldkampioen word.
Zit een risico in idd. Zie van Basten en Oranje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef VeX- het volgende:
Ik snap niet zo dat ze hem meteen als hoofdtrainer voor Milan positioneren terwijl hij geen ervaring heeft in die capaciteit.
Een Inzaghi moest bijvoorbeeld ook gewoon onderaan beginnen.
Clarence daalt wel in mijn achting nu hij zich met dit soort zaken in laat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:56 schreef tong80 het volgende:
BERLIJN (ANP) - Het terreurnetwerk al-Qaeda plant aanslagen op treinen in Europa. Dat meldt de Duitse krant Bild maandag.
In Duitsland wordt rekening gehouden met zowel een aanslag op treinen als sabotage van het spoor en in treintunnels. De Duitse veiligheidsdiensten, waar de krant zich op baseert, zijn in staat van paraatheid. De informatie over de geplande aanslagen zou afkomstig zijn van de Amerikaanse geheime dienst NSA, die een paar weken geleden telefoongesprekken afluisterde tussen hooggeplaatste leden van al-Qaeda.
De Duitse autoriteiten hebben volgens de krant ruim twee weken geleden 'onzichtbare maatregelen getroffen' op stations en op ICE-tracés
Ik zoek de link...quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:56 schreef tong80 het volgende:
BERLIJN (ANP) - Het terreurnetwerk al-Qaeda plant aanslagen op treinen in Europa. Dat meldt de Duitse krant Bild maandag.
In Duitsland wordt rekening gehouden met zowel een aanslag op treinen als sabotage van het spoor en in treintunnels. De Duitse veiligheidsdiensten, waar de krant zich op baseert, zijn in staat van paraatheid. De informatie over de geplande aanslagen zou afkomstig zijn van de Amerikaanse geheime dienst NSA, die een paar weken geleden telefoongesprekken afluisterde tussen hooggeplaatste leden van al-Qaeda.
De Duitse autoriteiten hebben volgens de krant ruim twee weken geleden 'onzichtbare maatregelen getroffen' op stations en op ICE-tracés
Oepsquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Clarence daalt wel in mijn achting nu hij zich met dit soort zaken in laat.
Klinkt bijna alsof je denkt dat hij een kleine speler is :p.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:45 schreef tjoptjop het volgende:
Echt leuk dat hij het daar zo goed doet
Helaas komt de waardering in Nederland te laat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof je denkt dat hij een kleine speler is :p.
Seedorf is zo'n baas. Niet voor niets geldt hij als één van de beste spelers die op deze wereldbol rondlopen/hebben rondgelopen.
Inderdaad, zonde.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas komt de waardering in Nederland te laat.
Pure sportman.quote:
Kon niet kijken. Hoe was het ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:09 schreef DeHovenier het volgende:
Nu in een interview met JD op rtl 7!
Ok.quote:
Leukquote:
http://rtl.ksya.net/video(...)4865946060b070737b06quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef Sala-adin het volgende:
Iemand een link van volledige mp4? via rtl gemist worden de beelden niet getoond
Coolquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Leuk
[..]
http://rtl.ksya.net/video(...)4865946060b070737b06
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |