Dat dus, in Nederland zouden er 3 man staan. Om hem uit te fluiten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:44 schreef Lesnar het volgende:
Wat een ontvangst WTF! Hij heeft gelijk dat hjj daar naar toe is gegaan, deze mensen zijn echt dankbaar.
Idd, veel te weinig gewaardeerd in Nederland.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:35 schreef VeX- het volgende:
Mooi, daar krijgt hij tenminste het respect dat hij verdient.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus, in Nederland zouden er 3 man staan. Om hem uit te fluiten.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:42 schreef ABombali het volgende:
Kut voor hem, hij kan dus alleen gaan teleurstellen?
Als ie maar niet scheel is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:20 schreef Bieks het volgende:
Clarence seedorf is een absolute eindbaas, ik ga mijn zoon later clarence noemen.
Zal toch wel meevallen of heb je de grap van een ander gestolen HAHAHAquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ie maar niet scheel is.
Te moeilijke grap misschien
Bedankt. Wat een held. Jongensboek. Kippenvel.quote:
Hij heeft een Braziliaanse vrouw.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:57 schreef tjoptjop het volgende:
Hoeveel talen spreekt die gast?![]()
ok, dit kan ingestudeerd zijn, maar toch.
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:12 schreef ShaoliN het volgende:
Wacht maar tot hij de bal op de stip legt.
Hij heeft een Braziliaanse vrouw.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:57 schreef tjoptjop het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:58 schreef El_jefe07 het volgende:
En zojuist de eerste competitiegoal gemaakt voor Botafogo!
[ afbeelding ]
Nederlandsquote:Op maandag 9 juli 2012 11:57 schreef tjoptjop het volgende:
Leg eens uit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:26 schreef okiokinl het volgende:
in nederland had ie het gewoon aardig verpest voor zichzelf.
strafschoppen, he... en een hoop gedoe over kabels.quote:
Er waren spelers die vaker een strafschop misten. Kun je hem niet aanrekenen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef okiokinl het volgende:
[..]
strafschoppen, he... en een hoop gedoe over kabels.
misschien allemaal onzin redenen, maar hij wordt niet meer geselecteerd.t is triest, hij kreeg van alles de schuld en nu wordt ie genegeerd. de nederlanders wilden af van het gedoe van een paar toernooien, opnieuw beginnen met nieuwe spelers.
Excuses. Ik bedoelde Sranantongo. Een pot natquote:
Lijkt in de verste verte niet op elkaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Excuses. Ik bedoelde Sranantongo. Een pot nat
quote:Op donderdag 6 september 2012 05:30 schreef TLC het volgende:
Mooie wedstrijd van Seedorf uit tegen Cruzeiro (1-3 winst) ; 1 assist en 2 doelpunten van Clarence![]()
Zo slecht is die competitie niet. Het zegt veel over seedorf (vergeet niet dat hij vorig jaar nog prima mee kon in de CL).quote:Op maandag 24 september 2012 07:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Zegt genoeg over het niveau van die competitie dat Seedorf daar zo kan excelleren. Uitstekende speler natuurlijk wel, maar je ziet nu het verschil tussen Europa en Zuid-Amerika heel duidelijk
Maar het is geen spits. Of daar wel?quote:Op maandag 24 september 2012 10:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zo slecht is die competitie niet. Het zegt veel over seedorf (vergeet niet dat hij vorig jaar nog prima mee kon in de CL).
Leg het eens beter uit. Ik denk dat er zo'n 800 Brazilianen over de wereld zwerven als voetballers.quote:Op maandag 24 september 2012 07:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Zegt genoeg over het niveau van die competitie dat Seedorf daar zo kan excelleren. Uitstekende speler natuurlijk wel, maar je ziet nu het verschil tussen Europa en Zuid-Amerika heel duidelijk
Wat maakt dat uit?quote:Op maandag 24 september 2012 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar het is geen spits. Of daar wel?
Als je als middenvelder allesbepalend bent voor de scoringscapaciteiten van je club, dan zegt dat wel iets ja.quote:
En niet zo maar een club.quote:Op maandag 24 september 2012 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je als middenvelder allesbepalend bent voor de scoringscapaciteiten van je club, dan zegt dat wel iets ja.
Dit iddquote:Op maandag 24 september 2012 11:43 schreef tong80 het volgende:
Seedorf is een grootheid. In Nederland gruwelijk onderschat door media en zogenaamde kenners die niet verder kijken dan 2 gemiste strafschoppen.
Italie?quote:Op maandag 24 september 2012 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit idd. Een held in o.a. Engeland en Brazilië, dat zijn nou net 2 grotere voetballanden dan Nederland
.
Seedorf is echt een van mijn favoriete spelers. Sympathieke gast lijkt het me ook.quote:Op maandag 24 september 2012 13:50 schreef DonRaja het volgende:
Ondanks zijn Ajaxverleden/opleiding, vind ik Clarence geen typische Ajaxspeler.
Wel een ontzettend aardige kerel en een zwaar onderschatte speler in Nederland.
De beeldenquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Clarence Seedorf kende zaterdag (plaatselijke tijd) een dag van uitersten tijdens de wedstrijd van zijn Braziliaanse ploeg Botafogo. In de wedstrijd tegen Atlético-GO opende de Nederlandse voetballer de score met zijn tweede doelpunt in twee duels.
Maar in de 34e minuut verliet hij met een dijbeenblessure het veld. De oud-speler van AC Milan deed dit in tranen.
Hij verklaarde na afloop tegen de Braziliaanse media dat hij zo emotioneel was omdat hij bang is dat hij het team niet meer kan helpen. Het is nog onduidelijk hoe ernstig de blessure is. Botafogo won het duel uiteindelijk met 4-0.
Bron
Vandaag is overigens de geboortedag van Garrincha.
[ afbeelding ]
En Van der Sar. Dan hebben we ze wel gehad van de afgelopen 20 jaar geloof ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:50 schreef Karina het volgende:
Ik vind het zo een aardige gast, een van de sympathiekste spelers van Ajax die ik me kan herinneren, net als Litmanen trouwens, die vond ik ook altijd heel vriendelijk en sympathiek overkomen.
Oh er zijn er wel meer hoor, maar Seedorf en Litmanen springen er wat mij betreft wel uit. Van de Sar vind ik altijd een beetje een lulletjequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En Van der Sar. Dan hebben we ze wel gehad van de afgelopen 20 jaar geloof ik.
Bedanktquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De beelden
Goal
http://globotv.globo.com/(...)do-1o-tempo/2212107/
Seedorf in tranen van het veld
http://globotv.globo.com/(...)do-1o-tempo/2212142/
Duitse commentator :quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:37 schreef thijsdetweede het volgende:
Terechte held. Op die foto's ziet ie er ook jonger uit dan toen hij als 16-jarige in Ajax 1 debuteerde. Zou mooi zijn als ze de Copa Liberdatores nog gaan redden, past wel op Clarence' erelijst
Was een aardig stukje.quote:Op zondag 4 november 2012 18:16 schreef Evertjan het volgende:
nu op de Ned 1 een bezoekje aan Seedorf van de NOS
quote:
Is nog niet veranderd denk ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 06:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was ie nog de nationale pispaal
Je hebt het goed mis.quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is nog niet veranderd denk ik.
Als hij met z'n huidige club in Nederland speelt, wordt hij uitgefloten, 100% zeker.quote:
Ik durf te wedden van niet. Ik merk het als ik langs de lijn sta bij mijn club en we hebben het over hem. Eén en al respect. Ook hier op het forum en op WZV. Echt serieus. Ik weet niet of je een beetje in voetballen bent buiten andere sporten. Het is totaal omgedraaid.quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als hij met z'n huidige club in Nederland speelt, wordt hij uitgefloten, 100% zeker.
Eat this.......quote:Op maandag 9 juli 2012 12:12 schreef ShaoliN het volgende:
Wacht maar tot hij de bal op de stip legt.
Wilde het net postenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:58 schreef fliert het volgende:
Dat die keeper durft te protesteren bij die eerste pingel.
En laten we niet vergeten dat ie in de voetsporen van de grote Garrincha treedtquote:Op maandag 11 maart 2013 13:35 schreef DSL het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we niet vergeten wie Seedorf's successen bij Botafogo mogelijk maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |