En laten we niet vergeten dat ie in de voetsporen van de grote Garrincha treedtquote:Op maandag 11 maart 2013 13:35 schreef DSL het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we niet vergeten wie Seedorf's successen bij Botafogo mogelijk maakt.
De rots van Rio.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:35 schreef DSL het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we niet vergeten wie Seedorf's successen bij Botafogo mogelijk maakt.
Nee De Boer dan tegen Brazilië en Kluivert tegen Italië...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:41 schreef Equites het volgende:
Die teringleier had die bal nooit het stadion uit moeten schieten.
Het begon eigenlijk allemaal met Van Basten in 1992 tegen Denemarken in de halve finale, maar daar hoor je natuurlijk niemand over.quote:
Zijn ook allemaal Ajacieden die ze missen, daarom stel ik voor om Ajacieden in het NL elftal(als die er uberhaupt zijn) geen penals meer te laten nemen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Het begon eigenlijk allemaal met Van Basten in 1992 tegen Denemarken in de halve finale, maar daar hoor je natuurlijk niemand over.
ja maar..quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn ook allemaal Ajacieden die ze missen, daarom stel ik voor om Ajacieden in het NL elftal(als die er uberhaupt zijn) geen penals meer te laten nemen.
Het is überhaupt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn ook allemaal Ajacieden die ze missen, daarom stel ik voor om Ajacieden in het NL elftal(als die er uberhaupt zijn) geen penals meer te laten nemen.
Ik ook want m.i. is hij de meest succesvolle Nederlandse voetballer van de laatste? 20? jaar?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:40 schreef DonRaja het volgende:
De rots van Rio.![]()
Maar ik hoop echt dat Seedorf na zijn actieve loopbaan nog wat zal betekenen voor de NL-se en/of Surinaamse voetballerij.
Ik heb hem vorig jaar voor het laatst live zien spelen, voor mijn gevoel kan hij nog wel een paar jaartjes op topniveau aan.quote:Op maandag 29 april 2013 12:42 schreef tong80 het volgende:
Clarence Seedorf keert mogelijk terug naar AC Milan. Niet als speler maar als trainer. De Amsterdammer is in beeld om Massimiliano Allegri te vervangen in San Siro. Dat meldt de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport.
Technisch directeur Adriano Galliani ontkent niet dat de naam van Seedorf, die in clubvoorzitter Silvio Berlusconi een grote fan heeft, op het trainerslijstje van AC Milan voorkomt. De Nederlander zou in Milaan Allegri moeten opvolgen. Die ligt na de magere resultaten van de laatste weken onder vuur bij de Italiaanse topclub.
'Alle spelers die tot de geschiedenis van AC Milan behoren, maken deel uit van het conclaaf op de dag dat Allegri vertrekt', zo tekent La Gazzetta dello Sport op uit de mond van Galliani. 'Wie weet wie dan naar voren wordt geschoven. Bovendien heeft Berlusconi een grote passie voor zijn grote voormalige kampioenen. Dat geldt voor Seedorf en alle andere spelers die deze club naar de wereldtop brachten. Maar zo lang Allegri er zit, moeten we hem zijn werk laten doen. Ik zal tot dan niets bevestigen noch ontkennen.'
Seedorf speelt dit seizoen bij het Braziliaanse Botafogo. Hij verliet AC Milan een jaar geleden.
Wanneer zag je hem. In Brazilië is het ook een held.quote:Op maandag 29 april 2013 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar voor het laatst live zien spelen, voor mijn gevoel kan hij nog wel een paar jaartjes op topniveau aan.
Suriprofs tegen Groningen. Hij heerst echt als een vorst op het veld.quote:Op maandag 29 april 2013 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer zag je hem. In Brazilië is het ook een held.
Mooiquote:Op maandag 29 april 2013 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Suriprofs tegen Groningen. Hij heerst echt als een vorst op het veld.
Ik denk dat je meer je hoop op het laatste moet zetten want in Nederland blijft hij ondanks de bijgestelde beeldvorming en zijn koninklijke onderscheiding omstreden dankzij een man die indertijd Seedorf als een pias neerzette (Johan Derksen) terwijl hij m.i. de meeste gedecoreerde Nederlandse voetballer is die ons land heeft gekend op clubgebied gedurende de laatste 20 jaar.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:40 schreef DonRaja het volgende:
De rots van Rio.![]()
Maar ik hoop echt dat Seedorf na zijn actieve loopbaan nog wat zal betekenen voor de NL-se en/of Surinaamse voetballerij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |