Have fun!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, ik ga d'r vandoor. Biertjes drinken, lol hebben. Doe het rustig aan allemaal!
Of een piccoloquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:04 schreef Renesite het volgende:
Ik wou eerst 'groom' doenMaar grooming is in het Nederlands iets anders Bah..
In het Engels is een groom een stalknecht.
veel plezier Duzquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, ik ga d'r vandoor. Biertjes drinken, lol hebben. Doe het rustig aan allemaal!
Veel reiskosten he.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:11 schreef Kally het volgende:
Dat geld wat er omgaat in de Amerikaanse Presidentsverkiezingen
Totaal denken ze 10 miljard dollar WTF
Jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:11 schreef Kally het volgende:
Dat geld wat er omgaat in de Amerikaanse Presidentsverkiezingen
Totaal denken ze 10 miljard dollar WTF
Gaat toch verdomme nergens meer over, stop dat geld in scholing en ziekenhuizenquote:
het is gewoon een vijfde of zo van het complete onderwijsbudget in de vsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat toch verdomme nergens meer over, stop dat geld in scholing en ziekenhuizen
Sowieso in een tijd van financiele crisisquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat toch verdomme nergens meer over, stop dat geld in scholing en ziekenhuizen
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sowieso in een tijd van financiele crisis
Nou ja in health care danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is gewoon een vijfde of zo van het complete onderwijsbudget in de vs
quote:
Ik bedoelde het anders, de verhouding is bizar, je kan een vijfde van amerika naar school sturen van dat geldquote:
Gewoon een fles verstoppen in je kledingkastquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:17 schreef Lutte het volgende:
Ik heb ontdekt dat ons pap en mam ook nog drank hebben staan toen ik af moest dalen naar de krochten van de hel voor een fles cola, het klinkt erg aanlokkelijk
Oh dat, ja het gaat echt helemaal nergens meer over, zelfde als hier, bezuinigen maar voor je het weet klapt de boel weer, komen er weer verkiezingen, want dat is zo goedkoopquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoelde het anders, de verhouding is bizar, je kan een vijfde van amerika naar school sturen van dat geld
Serieusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Louis van Gaal de nieuwe bondscoach.
Dank allemaal!
Federer finalequote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Louis van Gaal de nieuwe bondscoach.
Dank allemaal!
Lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jep! Voetbal International meldt het.
En Fed moet van Murray winnen.
Wacht op straks!!!quote:
Ik zit al journaal te kijken, zag 1 minuut en begon spontaan constipatie te krijgenquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wacht op straks!!!![]()
![]()
![]()
Daarom kijk ik ff. Die scene heb ik vanochtend maar half gezien
Ik las het inderdaad. Geniaalquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:24 schreef Kally het volgende:
Turkse broers uit Leiden zijn de winnaars van de beste haring
wtfquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:24 schreef Kally het volgende:
Integratie!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:24 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:26 schreef Kally het volgende:
Oh ja, mijn draakjes, wat kunnen ze toch lief zijn
Ik zat uit te leggen wat die weggeefhoek op FB inhield, zeiden ze allebei, mama die spullen die wij wilden verkopen mag je daar ook op zetten hoor, dan hebben arme kindjes ook wat...
Ik schoot bijna vol
Nou ja, ze hebben het niet slecht en dat weten zequote:
Ik was ook even echt trots jaquote:
Ik zat al te kijken wat je bedoeldequote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:32 schreef Kally het volgende:
Benny
Ik reageerde op jou DM omdat ik dacht dat ik tegen Lutte praatte
vandaar dat vreemde Hollandse ertussen
BlonTquote:
Nog nooit zulke slechte acteurs gezienquote:
Dat mokkel heeft ook zo'n raar hoofdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:36 schreef iBenny het volgende:
Dafuq is dit voor huilbui. Geef dat mens uien
Ik heb gavenquote:
Ik hou ervanquote:
quote:Neeeee! @RuudFeltkamp weg uit gtst?! Helaas voor hen, maar de kijkcijfers gaan nu met minstens één persoon omlaag! Bah bah #Gtstcliff
Yepquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:44 schreef MissJ het volgende:
hee menschen kom eens naar RTL komt met "Het beste uit TAL"
Nee, x-factor beste worldwidequote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
TjongejongeKom op FB zo'n knul tegen die op de basisschool naar België is verhuist, al het goede gaat ook weg zeg, wat een lekkerding
Misschien straks, ik vrees voor een ban als ik nu zou kijken.quote:
Double xxxl was er netquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien straks, ik vrees voor een ban als ik nu zou kijken.
Geloof me, dat mag nuquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:57 schreef Lutte het volgende:
Haha dat herken ik PhenoHeb zin om alles compleet af te kraken.
Beetje matig nieuws gehad vandaag, eerste van een reeks mogelijke 50/50 nieuwtjes. ZO van, het kan fout zijn, het kan goed zijn, maar de eerste viel al in het negatieve. Ik denk dat Waldorf nog bleekjes weg zou trekken op dit moment.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:57 schreef Lutte het volgende:
Haha dat herken ik PhenoHeb zin om alles compleet af te kraken.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beetje matig nieuws gehad vandaag, eerste van een reeks mogelijke 50/50 nieuwtjes. ZO van, het kan fout zijn, het kan goed zijn, maar de eerste viel al in het negatieve. Ik denk dat Waldorf nog bleekjes weg zou trekken op dit moment.
Ik heb salami, voorgesneden lekker makkelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:06 schreef Lutte het volgende:
Sterrrrf, zak chips valt op z'n kop op de mat.
Stukken makkelijkerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb salami, voorgesneden lekker makkelijk
vriendjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stukken makkelijker
Hoef je ook niet op je knieën met de stofzuiger tot grote hilariteit van vriendje
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tikje met een stofzuigerslang doet wonderen
je had gelijkquote:
Greys en ik lijken echtquote:
Kom je achter nadat je hem net helemaal op tv hebt gezien?quote:
Stond op, wist niet welke Herbiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Kom je achter nadat je hem net helemaal op tv hebt gezien?
quote:22:32 René
Heb die scene met Bilal nu 6 keer gezien
22:32 Patrick
joah
22:32 René
ik kwam iedere keer
22:32 Patrick
gefapt
jeetje
nice
22:32 René
quote:
Hachiko zoeken. NU!quote:
Al gedaan, mijn mans haalt hem even binnen voor mequote:
Naast mij en Patrick heb je nog meer mans?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Al gedaan, mijn mans haalt hem even binnen voor me
Zekers, hele vent die van mij wintquote:
Ik kom om in de mansquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naast mij en Patrick heb je nog meer mans?
jeetje. Ik moet die mans van je wel eerst even keuren hoor! Zo niet dan Patrick toch!quote:
Ja ja, 1 heet Lynxie, en 1 heet Zorro die ken je alquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
jeetje. Ik moet die mans van je wel eerst even keuren hoor! Zo niet dan Patrick toch!
Lynxie is sexy want roodquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ja, 1 heet Lynxie, en 1 heet Zorro die ken je al
Zo denk ik over zorroquote:
Jahaaaa maar ik ga voor zwartquote:
Ik zie het voor me.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:08 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk sloeg ik hem dood en viel ik daarna op de grond
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:08 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:08 schreef iBenny het volgende:
Knuf terug!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:32 schreef Laysa het volgende:
Hoi lieve tallertjes...even een knuf van mij....knufffff
Nee ruzie en vechten ik pasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:31 schreef Lutte het volgende:
Het grootste feest van Schiedam
Kal, grijp je kans!
Oh dus voor de artiesten zou je wel zijn gegaan...quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:41 schreef ejiraM het volgende:
Ik ga nu Hachiko kijken, en als ik vannacht niet kan slapen omdat mijn ogen te dik zijn van het huilen is het jullie schuld
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:32 schreef Laysa het volgende:
Hihi, ik heb je aan de telefoonquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:32 schreef Laysa het volgende:
Doe maar niet hartfalen krijgenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:44 schreef Renesite het volgende:
Ik heb hartfalen... Mijn telefoon ging opeens af.
Slecht geweten.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:49 schreef Renesite het volgende:
Heu, er wil iemand mij toevoegeren op facebook.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
Had een leraar een mailtje gestuurdDat is een mooie opstekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rene op 07-07-2012 00:05:41 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Had een leraar een mailtje gestuurdDat is wel niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! iig ff dat steuntje wat je nodig hebt denk ik?
Ja, ben hier wel blij meequote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is wel nice! iig ff dat steuntje wat je nodig hebt denk ik?
Had een leraar een mailtje gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ergens voelde ik hem aankomenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Dank je Rene, Grote kans dat ik niet had teruggelezen...
Heerlijk, zo'n collega!quote:samsam kijken, en straks heerlijk slapen op ons nieuwe bedje.
drukke dag gehad, wachten op meubella die verkeerde bed heeft bezorgt, maar toch ook heel mooi is. toen was het wachten op leenbakker, op de matrassen de oude pasten niet , teklein. en vannaaf hebben we een ander bureauw op gehaald. al met al een drukke dag gehad. morgen werken van 1 tot 8. wens iedereen alvast weltrusten.
Ja thuis ook, maar ik zap er meestal voorbij omdat er toch alleen maar onzin langs komtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:12 schreef Renesite het volgende:
Zit bij ons in het uitgebreide TV pakket.
Er is toch ergens zo'n digitaal kanaal waar allemaal van die oude tv-series worden uitgezonden..quote:
Bij mij standaardquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:12 schreef Renesite het volgende:
Zit bij ons in het uitgebreide TV pakket.
Je kan de flesjes ook naast elkaar zetten, dan ben je in benextto bier.quote:
Welk station is dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
Station begint er wel mooi uit te zien trouwens
[ afbeelding ]
Ligt wel voor de hand. Nergens zie je zoveel Amerikaanse nieuwbouwquote:
quote:
Ik had het idd kunnen wetenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ligt wel voor de hand. Nergens zie je zoveel Amerikaanse nieuwbouw
Dat ziet er wel tof uit iddquote:
Alles van Nicki Minaj is zo, het is verschrikkelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:31 schreef iBenny het volgende:
Ik zie de videoclip voor het eerst.... WTF is dit voor iets?
Dat is prima te drinken.quote:
Ik ga me er niet eens aan wagenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles van Nicki Minaj is zo, het is verschrikkelijk
meh, echt interessant is het verder niet overigensquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is prima te drinken.
Zeker geen dom blondje
OMGquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ahhh, kom op, zoek op beez in the trap, of zoiets
Er schijnen mensen te zijn, maar die maak ik met liefde... nou ja je snapt hetquote:
KAPUT!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn, maar die maak ik met liefde... nou ja je snapt het
Ik waarschijnlijk ookquote:
I know, het is echt heel ergquote:
Tja, maar die hebben geen gezond verstand.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn, maar die maak ik met liefde... nou ja je snapt het
Okquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:43 schreef PatriQue89 het volgende:
HEY I JUST MET YOU
AND THIS IS CRAZY
BUT HERE'S MY NUMBER
SO CALL ME MAYBE
ALSTU!
Dankjequote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:43 schreef PatriQue89 het volgende:
HEY I JUST MET YOU
AND THIS IS CRAZY
BUT HERE'S MY NUMBER
SO CALL ME MAYBE
ALSTU!
Dat grafnummer zit 24 u/d in mij hoofdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:43 schreef PatriQue89 het volgende:
HEY I JUST MET YOU
AND THIS IS CRAZY
BUT HERE'S MY NUMBER
SO CALL ME MAYBE
ALSTU!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, maar die hebben geen gezond verstand.
Maar goed je kan nooit bij iedereen geliefd zijn, mar Laysa is gewoon een schat wat ik zo kan oordelen![]()
Nee maar niet hey here's my numberquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HEY I JUST MET YOU
AND THIS IS CRAZY
SO HERE'S MY NUMBER
CALL ME MAYBE!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HEY I JUST MET YOU
AND THIS IS CRAZY
SO HERE'S MY NUMBER
CALL ME MAYBE!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht slaap lekker in 234567890 miljoen talen
D'awwwwwwwwwwwwwquote:
of iets randoms als watermeloen in 100 talen, maar geen daarvan begrijpelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht slaap lekker in 234567890 miljoen talen
Ik wilde dezelfde grap makenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HEY I JUST MET YOU
AND THIS IS CRAZY
SO HERE'S MY NUMBER
CALL ME MAYBE!
Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Ik vind sommige nummers van haar heeeeeeerlijk!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles van Nicki Minaj is zo, het is verschrikkelijk
Ach, lieverd tochquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:08 schreef ejiraM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb Hachiko gekeken. Ik denk dat ik nooit meer in TAL post voor ik op meer ideeën wordt gebracht
Ja gvd ik moet nog kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:08 schreef ejiraM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb Hachiko gekeken. Ik denk dat ik nooit meer in TAL post voor ik op meer ideeën wordt gebracht
tbh snap ik daar niets van.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik ben verliefd op Bilal van GTST
So you know, fyi imo
Jawel, want je mag die film niet NIET gezien hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:08 schreef ejiraM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand snapt dat Vaduzquote:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, want je mag die film niet NIET gezien hebben.
So thank me later
Ik ben na 7 flesjes nog helder genoeg om dat te zien. En nu ben ik nog eens kei-eerlijk ook!quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:14 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nooit GTST, maar Bilal, is dat hij-die-ging-bekken-met-hij-met-dat-afgrijselijk-jasje vanavond?
Dat ben je meestal, alleen verpakt, dat niemand dat snapt is hun probleem, maar ik heb al meer dan een fles opquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben na 7 flesjes nog helder genoeg om dat te zien. En nu ben ik nog eens kei-eerlijk ook!
Die bloemenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:14 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nooit GTST, maar Bilal, is dat hij-die-ging-bekken-met-hij-met-dat-afgrijselijk-jasje vanavond?
Jij en ik gaan ESF dansjes doenquote:
Maar hij is het waardquote:
Ik ga ook, door julliequote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:16 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar hij is het waardEn indd een mooie film om gezien te hebben
Je wordt er een Beter Mensch van!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:16 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar hij is het waardEn indd een mooie film om gezien te hebben
Alles heeft een riiiihitttme.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ben je meestal, alleen verpakt, dat niemand dat snapt is hun probleem, maar ik heb al meer dan een fles op
Ja ik zat klaar voor dat Best of X Factor gebeuren, iets te vroeg, dus ik viel ineens met mijn neus in die fashion flaterquote:
ja uiteraard, als je het doet doe je het goedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles heeft een riiiihitttme.
En dan wel ook met die gay wapperhandjes er bij.
quote:
Jij moet hier blijven!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:18 schreef ejiraM het volgende:
En nu heb ik een wimper in mijn oog, maar te weinig traanvocht om hem eruit te halen, dus moet ik NOG een jankfilm kijken om mijn traanbuizen weer aan het werk te zetten :/
Vakantie vieren?quote:
Ja...quote:
Mijn duo penottiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja...
Nou...
Nee...
Ik zag ineens op Facebook dat Conleche een link postte vanavond naar Intouchables op imdb, dus daar raakten we over in gesprek en ik vroeg haar of ze Hachiko al had gezien. En toen ging ik een stukje zoeken uit een imdb review daarover en voor ik het wist zat ik 142 Hachiko reviews te lezen die ik al láng een keer gelezen had. En jankte ik weer. Alleen door die reviews.
So Intouchables wordt morgenmiddag![]()
quote:
Ik lag de 3e keer weer plat op de grond van het lachenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb Intouchables nu 2x gezien. De eerste keer blijft de mooiste keer.
Ja, maar aan jou kan ik niet tippen qua dubbel liggen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lag de 3e keer weer plat op de grond van het lachen
Júist wel...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, maar aan jou kan ik niet tippen qua dubbel liggen.
Zachtjesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet ik je even aan mijn boezem drukken?
Whehequote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja...
Nou...
Nee...
Ik zag ineens op Facebook dat Conleche een link postte vanavond naar Intouchables op imdb, dus daar raakten we over in gesprek en ik vroeg haar of ze Hachiko al had gezien. En toen ging ik een stukje zoeken uit een imdb review daarover en voor ik het wist zat ik 142 Hachiko reviews te lezen die ik al láng een keer gelezen had. En jankte ik weer. Alleen door die reviews.
So Intouchables wordt morgenmiddag![]()
Wheeeo!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:23 schreef PatriQue89 het volgende:
JONGENS, OVER 2 WEEK ZIJN WE IN DE EFTELING
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |