Jammergenoeg wel.quote:
Ik wilde oorspronkelijk gaan om dingen op het podium te gooien, maar dan zou ik achtervolgd worden door een bende verschrikkelijke tokkies.quote:
Klagen dat je de stad zo haat maar vervolgens wel het stereotype pauperschiedammer spelen waar de omliggende steden zo'n hekel aan hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:28 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik wilde oorspronkelijk gaan om dingen op het podium te gooien, maar dan zou ik achtervolgd worden door een bende verschrikkelijke tokkies.
En niet te vergeten dat ik dan die tyfusherrie zou moeten horen.
Kwam paar jaar terug al in de problemen omdat ik Di-Rect pestte
Die kutfeesten halen het slechtste in mij naar bovenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klagen dat je de stad zo haat maar vervolgens wel het stereotype pauperschiedammer spelen waar de omliggende steden zo'n hekel aan hebben
Waarom liep jij Di-rect te pesten?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:28 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik wilde oorspronkelijk gaan om dingen op het podium te gooien, maar dan zou ik achtervolgd worden door een bende verschrikkelijke tokkies.
En niet te vergeten dat ik dan die tyfusherrie zou moeten horen.
Kwam paar jaar terug al in de problemen omdat ik Di-Rect pestte
Net zoals Apeldoornquote:
Het is een stad. Maar grote is lang niet altijd relevant.quote:
Waarom dan?quote:
Ik gebruik geen cokequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een berg coke snuiven en alles mollen daar een optie?
Hij moest waarschijnlijk mee van zijn vriending Natasja/Priscilla/She-nay-nay/Kelly of wat voor paupernaam je dan ook kunt bedenken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |