Nog nooit zulke slechte acteurs gezienquote:
Dat mokkel heeft ook zo'n raar hoofdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:36 schreef iBenny het volgende:
Dafuq is dit voor huilbui. Geef dat mens uien
Ik heb gavenquote:
Ik hou ervanquote:
quote:Neeeee! @RuudFeltkamp weg uit gtst?! Helaas voor hen, maar de kijkcijfers gaan nu met minstens één persoon omlaag! Bah bah #Gtstcliff
Yepquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:44 schreef MissJ het volgende:
hee menschen kom eens naar RTL komt met "Het beste uit TAL"
Nee, x-factor beste worldwidequote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
TjongejongeKom op FB zo'n knul tegen die op de basisschool naar België is verhuist, al het goede gaat ook weg zeg, wat een lekkerding
Misschien straks, ik vrees voor een ban als ik nu zou kijken.quote:
Double xxxl was er netquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien straks, ik vrees voor een ban als ik nu zou kijken.
Geloof me, dat mag nuquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:57 schreef Lutte het volgende:
Haha dat herken ik PhenoHeb zin om alles compleet af te kraken.
Beetje matig nieuws gehad vandaag, eerste van een reeks mogelijke 50/50 nieuwtjes. ZO van, het kan fout zijn, het kan goed zijn, maar de eerste viel al in het negatieve. Ik denk dat Waldorf nog bleekjes weg zou trekken op dit moment.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:57 schreef Lutte het volgende:
Haha dat herken ik PhenoHeb zin om alles compleet af te kraken.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beetje matig nieuws gehad vandaag, eerste van een reeks mogelijke 50/50 nieuwtjes. ZO van, het kan fout zijn, het kan goed zijn, maar de eerste viel al in het negatieve. Ik denk dat Waldorf nog bleekjes weg zou trekken op dit moment.
Ik heb salami, voorgesneden lekker makkelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:06 schreef Lutte het volgende:
Sterrrrf, zak chips valt op z'n kop op de mat.
Stukken makkelijkerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb salami, voorgesneden lekker makkelijk
vriendjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stukken makkelijker
Hoef je ook niet op je knieën met de stofzuiger tot grote hilariteit van vriendje
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tikje met een stofzuigerslang doet wonderen
je had gelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |