quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:49 schreef Renesite het volgende:
Heu, er wil iemand mij toevoegeren op facebook.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
Had een leraar een mailtje gestuurdDat is een mooie opstekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rene op 07-07-2012 00:05:41 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Had een leraar een mailtje gestuurdDat is wel niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! iig ff dat steuntje wat je nodig hebt denk ik?
Ja, ben hier wel blij meequote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is wel nice! iig ff dat steuntje wat je nodig hebt denk ik?
Had een leraar een mailtje gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ergens voelde ik hem aankomenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Dank je Rene, Grote kans dat ik niet had teruggelezen...
Heerlijk, zo'n collega!quote:samsam kijken, en straks heerlijk slapen op ons nieuwe bedje.
drukke dag gehad, wachten op meubella die verkeerde bed heeft bezorgt, maar toch ook heel mooi is. toen was het wachten op leenbakker, op de matrassen de oude pasten niet , teklein. en vannaaf hebben we een ander bureauw op gehaald. al met al een drukke dag gehad. morgen werken van 1 tot 8. wens iedereen alvast weltrusten.
Ja thuis ook, maar ik zap er meestal voorbij omdat er toch alleen maar onzin langs komtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:12 schreef Renesite het volgende:
Zit bij ons in het uitgebreide TV pakket.
Er is toch ergens zo'n digitaal kanaal waar allemaal van die oude tv-series worden uitgezonden..quote:
Bij mij standaardquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:12 schreef Renesite het volgende:
Zit bij ons in het uitgebreide TV pakket.
Je kan de flesjes ook naast elkaar zetten, dan ben je in benextto bier.quote:
Welk station is dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
Station begint er wel mooi uit te zien trouwens
[ afbeelding ]
Ligt wel voor de hand. Nergens zie je zoveel Amerikaanse nieuwbouwquote:
quote:
Ik had het idd kunnen wetenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ligt wel voor de hand. Nergens zie je zoveel Amerikaanse nieuwbouw
Dat ziet er wel tof uit iddquote:
Alles van Nicki Minaj is zo, het is verschrikkelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:31 schreef iBenny het volgende:
Ik zie de videoclip voor het eerst.... WTF is dit voor iets?
Dat is prima te drinken.quote:
Ik ga me er niet eens aan wagenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles van Nicki Minaj is zo, het is verschrikkelijk
meh, echt interessant is het verder niet overigensquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is prima te drinken.
Zeker geen dom blondje
OMGquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ahhh, kom op, zoek op beez in the trap, of zoiets
Er schijnen mensen te zijn, maar die maak ik met liefde... nou ja je snapt hetquote:
KAPUT!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn, maar die maak ik met liefde... nou ja je snapt het
Ik waarschijnlijk ookquote:
I know, het is echt heel ergquote:
Tja, maar die hebben geen gezond verstand.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn, maar die maak ik met liefde... nou ja je snapt het
Okquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:43 schreef PatriQue89 het volgende:
HEY I JUST MET YOU
AND THIS IS CRAZY
BUT HERE'S MY NUMBER
SO CALL ME MAYBE
ALSTU!
Dankjequote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:43 schreef PatriQue89 het volgende:
HEY I JUST MET YOU
AND THIS IS CRAZY
BUT HERE'S MY NUMBER
SO CALL ME MAYBE
ALSTU!
Dat grafnummer zit 24 u/d in mij hoofdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:43 schreef PatriQue89 het volgende:
HEY I JUST MET YOU
AND THIS IS CRAZY
BUT HERE'S MY NUMBER
SO CALL ME MAYBE
ALSTU!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, maar die hebben geen gezond verstand.
Maar goed je kan nooit bij iedereen geliefd zijn, mar Laysa is gewoon een schat wat ik zo kan oordelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |