Paar dagen in een busje rijden dan maar..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:29 schreef marcodej het volgende:
twitter:inrng twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 18:28:34Tour doc Pommerie says Hesjedal bumped his knee, might have an X-ray but otherwise he seems ok. reageer retweet
Plus Rolland, Pinot, Vanendert, Péraud en echt nog veel meer renners die realistisch gezien op zijn minst een leuk klassement, toptwintig, kunnen rijden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scarponi en de Movistars?
Taaramae? En nog een paar anderen. Alleen RadioShack en de 5 eerder genoemde renners + Quick Step zaten goed
Die kan hier zelfs geen zier aan doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:30 schreef Leatherface het volgende:
Je kunt parcoursbouwer de schuld geven, maar de renners maken nog altijd zelf de koers. Hoe cru dat moge klinken.
`wat heb je tegen evans?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een enorme hekel aan Evans en bij voorkeur wint Wiggins ook niet. Wie het dan wel is kan me weinig schelen.
Zoiets riepen ze ook op de Belg.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou ie pech hebben gehad in de laatste 3 km?
Vanendert kwam ook later (2 minuten slechts, maartoch) binnen, daar iets over bekend?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Plus Rolland, Pinot, Vanendert, Péraud en echt nog veel meer renners die realistisch gezien een leuk klassement, toptwintig, kunnen rijden.
Pinot ook? Verdomme, die had ik getipt voor de witte truiquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Plus Rolland, Pinot, Vanendert, Péraud en echt nog veel meer renners die realistisch gezien een leuk klassement, toptwintig, kunnen rijden.
Dat snappen heel veel mensen hier niet...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:30 schreef Leatherface het volgende:
Je kunt parcoursbouwer de schuld geven, maar de renners maken nog altijd zelf de koers. Hoe cru dat moge klinken.
Je zag Ten Dam ook met een flink kapotte fiets sjouwen. Is dat ook weer verklaardquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeker, maar het zegt ook vooral wat voor chaos het was.
Ik denk dat Vanendert sowieso alleen maar voor een ritzege kwam.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Alle Franse kanshebbers voor een goede klassering behalve Coppel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vervelende coureur.quote:
Volgens de ticker had hij in het begin al veel vooraan gereden in de achtervolging. Dan ga je je verder niet zo druk maken lijkt me.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:28 schreef marcodej het volgende:
Weening heeft uiteindelijk gespaard voor zondag mag ik hopen. Dat duwtje voor Gesink was wel sympathiek.
Je snapt het ook niet hé, ZO IS SPORT. ZO IS WIELRENNEN.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef silverhill het volgende:
De Tour-organisatie zou tijdens extreme gevallen de koers stil moeten kunnen leggen, waarbij dus iedere renner, zowel in het peloton als in de kopgroep(en), moet stoppen met fietsen totdat iedereen die geen 'abandon' achter z'n naam heeft weer op zijn eigen (werkende) fiets gestapt is.
Ook lekker collegiaal trouwens om de gashendel open te zetten als 3/4 op de grond ligt of in de file staat achter een muur van kromme fietsen en gebroken renners. Maar de 'grote leiders' van het peloton staan alleen op als hun eigen klassementsmannen op achterstand liggenDeze mentaliteitskwestie kun je moeilijk veranderen, maar wat ik hierboven heb getypt zou de organisatie wél kunnen doen.
Ja Cancellara is echt een enorm hypocriete lamlul. Wees er maar trots op hoor Fabian met je touroverwinning voor Schleck.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef silverhill het volgende:
Maar de 'grote leiders' van het peloton staan alleen op als hun eigen klassementsmannen op achterstand liggen![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt het ook niet hé, ZO IS SPORT. ZO IS WIELRENNEN.
De spelen komen nogquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef Ericr het volgende:
Maar goed dat het EK voetbal voor Nederland goed is afgelopen, compenseert weer iets.
vind hem juist sympathiek. en hij werkt hard als het moet (zie vorig jaar in de bergen, echt fantastisch wat ie daar deed)quote:
Op zich sypathiek, maar dan krijg je weer de kwestie van wat is een extreem geval en wat niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef silverhill het volgende:
De Tour-organisatie zou tijdens extreme gevallen de koers stil moeten kunnen leggen, waarbij dus iedere renner, zowel in het peloton als in de kopgroep(en), moet stoppen met fietsen totdat iedereen die geen 'abandon' achter z'n naam heeft weer op zijn eigen (werkende) fiets gestapt is.
Ook lekker collegiaal trouwens om de gashendel open te zetten als 3/4 op de grond ligt of in de file staat achter een muur van kromme fietsen en gebroken renners. Maar de 'grote leiders' van het peloton staan alleen op als hun eigen klassementsmannen op achterstand liggenDeze mentaliteitskwestie kun je moeilijk veranderen, maar wat ik hierboven heb getypt zou de organisatie wél kunnen doen.
dat verklaart ook waarom hij op zijn dooie gemakkie binnen kwam fietsen.. was lang in beeld.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vind hem juist sympathiek. en hij werkt hard als het moet (zie vorig jaar in de bergen, echt fantastisch wat ie daar deed)
Eerst nog een zomer vol echte sport.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fuck die spelen. DE EREDIVISIE KOMT WEER IN ZIIICHT
Iedereen klaagt dat de eerste week te saai is maar zodra het opwindend wordt is het weer niet goed omdat de Rabo renners er toevallig bij lagen... Het is zuur dat zeker maar hopelijk durven ze nu wel voor een etappe te rijden ipv aanklampen bij de andere favorieten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef silverhill het volgende:
Hallo Sepp. Lampard scoorde niet tegen Duitsland he?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt het ook niet hé, ZO IS SPORT. ZO IS WIELRENNEN.
Onzin, vallen hoort er nou eenmaal bij. En ze reden al hard vooraan, en ze zijn daar gewoon mee door gegaan. Ze zijn niet na die valpartij gas gaan geven. Wel raar dat Cance nu geen poging deed om te neutraliseren omdat Schleck en half Radioshack erbij lag. Maar goed, dat is ook niet te doen in de finale.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef silverhill het volgende:
Schleck zat er nu ook achter, dus het was in Cancellara's belang geweest als de koers weer stilgelegd werd. Maar de mannen die nu in het eerste peloton zaten laten zich natuurlijk niet zo makkelijk inpakken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:33 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja Cancellara is echt een enorm hypocriete lamlul. Wees er maar trots op hoor Fabian met je touroverwinning voor Schleck.
Nee, dat heb ik niet gezien. Er zat een boomstam in me anusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hallo Sepp. Lampard scoorde niet tegen Duitsland he?
Schleck is niet de kopman.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Schleck zat er nu ook achter, dus het was in Cancellara's belang geweest als de koers weer stilgelegd werd. Maar de mannen die nu in het eerste peloton zaten laten zich natuurlijk niet zo makkelijk inpakken.
Hij is een dag voor de Tour bijgedraaid, hij was toch kopman.quote:
Volgens mij was het toch echt ongeveer even ver van de finish.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:36 schreef marcodej het volgende:
Maar goed, dat is ook niet te doen in de finale.
Omdat hij niet zo aanvallend fietst? Het is gewoon een vraag hoor. Ik vind het namelijk ook niet zo'n 'leuke' renner om naar te kijken in een etappe.quote:
Zucht. Evans is een van de meest aanvallende onder de klassementsrenners, alleen komt daar in de Tour weinig van terecht aangezien hij nu eenmaal niet de allerbeste klimmer is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:41 schreef JC14 het volgende:
[..]
Omdat hij niet zo aanvallend fietst? Het is gewoon een vraag hoor. Ik vind het namelijk ook niet zo'n 'leuke' renner om naar te kijken in een etappe.
Vooral als hij begint te pratenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:41 schreef JC14 het volgende:
[..]
Omdat hij niet zo aanvallend fietst? Het is gewoon een vraag hoor. Ik vind het namelijk ook niet zo'n 'leuke' renner om naar te kijken in een etappe.
Voor de rest vind ik hem wél sympathiek.
Mij lijkt hij juist niet sympathiek, maar wel een van de aantrekkelijkste klassementsrenners.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:41 schreef JC14 het volgende:
[..]
Voor de rest vind ik hem wél sympathiek.
De situaties zijn inderdaad sterk vergelijkbaar. Driekwart van het peloton die op een kilometer of 25/30 onderuit gaat. Met daarvoor nog een ontsnapping. Toen hadden ze wat mij betreft gewoon door moeten rijden. Zeker omdat Chavanel de zege nog gewoon cadeau kreeg zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Volgens mij was het toch echt ongeveer even ver van de finish.
En voor de rest hoor je mij ook niet klagen over het doorrijden, dat hoort er wat mij betreft bij. Maar dat hoorde er ook in 2010 bij en toen mocht dat niet vanwege een naar, wat toen al de volgende dag duidelijk werd, maar nu definitief, een enorme hypocriet.
Zeker van degenen die nu meedoen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mij lijkt hij juist niet sympathiek, maar wel een van de aantrekkelijkste klassementsrenners.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mij lijkt hij juist niet sympathiek, maar wel een van de aantrekkelijkste klassementsrenners.
Meest aanvallende renner? Grapje zeker?? Evans heeft tot vorig jaar jaaaaaaaren lafjes gekoerst in de Tour en amper (lees: nooit) aangevallen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:42 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zucht. Evans is een van de meest aanvallende onder de klassementsrenners, alleen komt daar in de Tour weinig van terecht aangezien hij nu eenmaal niet de allerbeste klimmer is.
Als je Evans net zo´n goede klimmer vindt als Andy zou ik nog maar eens een paar jaar naar wielrennen gaan kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:44 schreef Eenskijken het volgende:
evans is een van de beste klimmers.. ongeveer op gelijke voet met andy schleck en alleen contador was misschien iets beter.
En da's nog maar een voorbeeldje.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:44 schreef Eenskijken het volgende:
evans is een van de beste klimmers.. ongeveer op gelijke voet met andy schleck en alleen contador was misschien iets beter.
daarnaast is hij de beste tijdrijder, dus hij is gewoon het beste alround
andy laat het vaak afweten als het erop aan komt. dan is ie gewoon leeg. Evans is meer een doorzetterquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je Evans net zo´n goede klimmer vindt als Andy zou ik nog maar eens een paar jaar naar wielrennen gaan kijken
Is dit serieus?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:44 schreef Eenskijken het volgende:
Lees mijn reactie nog een keer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:45 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Meest aanvallende renner? Grapje zeker?? Evans heeft tot vorig jaar jaaaaaaaren lafjes gekoerst in de Tour en amper (lees: nooit) aangevallen.
Andy is een veel betere klimmer dan Evans. Dat maakte die laatste niet tot een slechte klimmer, maar als je niet ziet dat Andy een betere klimmer is heb je gewoon een bril nodig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
andy laat het vaak afweten als het erop aan komt. dan is ie gewoon leeg. Evans is meer een doorzetter
Dan nog is het lulkoek. Elke koers staat op zich en het gaat hier om de Tour. Daar heeft 'ie zelden tot nooit aangevallen en dus kan je 'm ook niet de meest aanvallende noemen.quote:
twitter:wielerman twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 18:44:43Rabo DS Van Houwelingen: apparently one rider took off a shoecover, he swerved and caused the massive crash. reageer retweet
Als dat zo is... je trekt toch niet midden in het peloton, met 80 per uur, een overschoen uitquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:48 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:wielerman twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 18:44:43Rabo DS Van Houwelingen: apparently one rider took off a shoecover, he swerved and caused the massive crash. reageer retweet
Ah, jij bent zo'n persoon die denkt dat jaarlijks alleen de Tour wordt gereden en de rest kermiskoersen zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:48 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dan nog is het lulkoek. Elke koers staat op zich en het gaat hier om de Tour. Daar heeft 'ie zelden tot nooit aangevallen en dus kan je 'm ook niet de meest aanvallende noemen.
ben benieuwd wie het was.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:48 schreef Sheepcidus het volgende:
.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:49 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n persoon die denkt dat jaarlijks alleen de Tour wordt gereden en de rest kermiskoersen zijn.
Waarschijnlijk de renner die morgen elke 5 minuten de berm in wordt gereden.quote:
Hummeltje 4de, dat zal 'ie dan wel weer leuk vindenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:50 schreef Ericr het volgende:
Karpets ook op meer dan 13 minuten, dat zal Dijkstra niet leuk vinden.
Als je niet wilt snappen dat als je niet de beste klimmer bent en je op je toppen moet rijden om bij te blijven je niet aan aanvallen toekomt, dan houdt het wel op ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:53 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
.
Nee pannenkoek. Maar het gaat NU om de Tour. En daar is Evens gewoon niet meest aanvallende. Punt uit.
Meer bewijs dat je alleen een Tourvolger bent, heb ik eigenlijk niet nodig.quote:Overigens vind ik Evans nooit echt kleurrijk en aanvallend, maar goed dat is weer een andere discussie.
Is dit serieus bedoeld? Evans en aanvallen? Evans wordt niet voor niks de volger genoemdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:42 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zucht. Evans is een van de meest aanvallende onder de klassementsrenners, alleen komt daar in de Tour weinig van terecht aangezien hij nu eenmaal niet de allerbeste klimmer is.
Ok, alwetende. Ik kijk eigenlijk ook nooit hoor. Ik lees alleen de uitslagen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:58 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als je niet wilt snappen dat als je niet de beste klimmer bent en je op je toppen moet rijden om bij te blijven je niet aan aanvallen toekomt, dan houdt het wel op ja.
[..]
Meer bewijs dat je alleen een Tourvolger bent, heb ik eigenlijk niet nodig.
Die kansloze kritiek op Evans. Evans valt regelmatig aan tegenwoordig en lijkt in niets op de Evans van voor het WK in 2009. Dat hij die bijnaam toen droeg, betekent toch nog niet dat die voor zijn hele carrière klopt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:01 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Is dit serieus bedoeld? Evans en aanvallen? Hij wordt niet voor niks de volger genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |