abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114003885
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:39 schreef mefke79 het volgende:
Zana, al had je wel de opleiding, de familie en de vriendengroep met kindjes, het maakt niet uit. Iedereen heeft zo zijn vragen en iedereen zit er wel eens doorheen. Het is juist fijn om te horen hoe anderen het doen en daar je tips uit te halen.
Maar ik snap de opmerking van Sonnetje wel, probeer nou gewoon te genieten! Dat komt helemaal niet over uit je posts, vandaar.
Dat idd.
Ik bedoel t verder ook niet rot/vervelend ofzo. Ik zou t gewoon jammer vinden als ie straks groter is en je denkt: had k nou maar wat minder een 'probleem' van dingen gemaakt en wat meer genoten van de tijd dat ie zo klein was.
Ik zie.natuurlijk alleen de posts he, dus vandaar dat ik t zei.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:00:17 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114003894
Met een kerel kost hem (nu met 19 maanden) nog gewoon moeite hoor ;)

Oeh, fluiten :o wow!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 11:00:37 #103
5428 crew  miss_sly
pi_114003906
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik weet niet hoe dat bij jullie zit trouwens, maar zo'n uitgebreide post als die van Claudia (hoe goed opgesteld ook en met zoveel zorgvuldigheid en goed tips enzo) zou ik denk ik ook niet prettig vinden.

Zana, ik vind dat je juist heel prettig en open reageert op de reacties.
Ik vind zulke posts juist altijd fijn. Er kunnen zomaar tips in staan waarmee je het voor jezelf gemakkelijker kunt maken. Ik lees uit de posts van Zana dat ze nogal wat problemen tegen komt, en Claudia post alleen maar een aantal tips om daar mee om te gaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:02:28 #104
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_114003957
En Zana, ik vind het stiekem fijn dat je met deze vragen komt, omdat ik vaak met dezelfde vragen zit als jij, en ook dezelfde problemen heb. Omdat ik zelf ook vind dat ik redelijk wat vraag/klaag.
Door jouw post heb ik nu weer een berg tips waar ik ook mee aan de slag kan.

Plus het feit dat je dingen wat weer positiever kan inzien, want ik snap jouw gedachtegang erg goed :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_114004228
Zana, nog 1 tip: geef hem geen drinken tijdens het eten, maar erna. Drinken vult de maag en dan eet hij uiteraard minder. Zeker producten als chocomel en fristi. Dat je dat geeft moet je zelf weten, maar ik zou het niet tijdens het eten doen. Melk bij het ontbijt en de lunch vind ik anders, maar ook dan kun je ervoor kiezen het pas te geven als de eerste boterham op is.
En het geven ivm de calorieën zou ik niet doen, het zijn namelijk verkeerde calorieën. Geef hem dan een liga extra of een korst brood ofzo.

En ik snap dat je onzeker bent en zonder achtergrond het idee hebt dat je info 'mist' die anderen wel hebben, maar ik vind het zo jammer dat het alleen maar vragen en klagen is wat je post. Ik lees nergens een keer terug dat je een leuke dag met hem hebt gehad en wat jullie dan gedaan hebben.

En oh, nog een leuke tip misschien: laat je vriend even een half uurtje met hem gaan fietsen als hij uit zijn werk komt. Zijn ze buiten, hebben ze tijd samen en jij het huis vrij om te koken.

Tankgirl, wat klink je heerlijk positief! Fijn dat het zo goed gaat.
Je zou misschien ook wortel kunnen geven? of tomaat, maar geeft meer troep.
En fluiten :o das echt knáp!
pi_114004282
Mijn dochtertje eet niet als ik d'r tussendoor niets te drinken geef. Ik heb het geprobeerd maar dan is ze zo klaar met eten. Als ik d'r tussendoor kleine slokjes geef eet ze een stuk meer.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_114004369
Ja dat kan natuurlijk ook, maar ik lees dat dit bij Zana niet zo werkt. Misschien interpreteer ik het verkeerd hoor. Maar ik lees nu dat ze chocomel en fristi geeft voor calorieën, maar dat hij slecht eet. Ja, dan zou ik dus zorgen dat hij eerst eet en dan drinkt. Of geef hem water bij het eten, dat kan ook nog, vult minder iig.
pi_114004857
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik weet niet hoe dat bij jullie zit trouwens, maar zo'n uitgebreide post als die van Claudia (hoe goed opgesteld ook en met zoveel zorgvuldigheid en goed tips enzo) zou ik denk ik ook niet prettig vinden.

Juist wel...
Dat is voor mij de kracht van zo'n forum... "Anoniem" je vragen kunnen stellen... ervaringen uitwisselen.. In korte reacties kan dit niet... Ik vind het juist heel waardevol om zo met elkaar in gesprek te kunnen gaan. Zana stelt vragen en krijgt antwoorden....

Hier ook een dame die grotendeels met vork/lepel eet.... Ik weet niet meer wie het schreef maar deed het hetzelfde... eerst prikte ik en legde ik de vork zo neer dat O. hem zelf kon pakken..
Nu prikt ze zelf...... Hoewel ik het smeren heerlijk vindt ben ik ook niet zo van de viezigheid.. leuke combi ;) Ik ben dus heel blij met de Ikeaslabjes met lange mouw!

Pick your battles... perfecte omschrijving.. zo ga ik er ook mee om
Kasten zijn hier dicht.. maar ik werk hetzelfde als Claudia wanneer het om bv de boekenkast gaat. Ook de platen & dvd's staan hier voor het grijpen maar elke poging heb ik haar direct naar haar eigen boekenplankje gedirigeerd... Ondertussen (ze is dan ook wel ruim 23 mnd nu) komt ze echt maar sporadisch aan de andere planken..

Hier een meisje dat juist moeilijk alleen kan spelen... ze wil constant en altijd erbij zijn, alles samen doen. En dit doen we dus ook...
Samen de was (ze mag dingen in de machine stoppen of op bed leggen...)
Samen de was vouwen (zij een stapeltje waarmee ze mag rommelen)
Samen poetsen (Geweldig om haar met een stofdoekje rond te zien rennen)
De vaatwasser ruimen we samen leeg. Ik haal eerst snel het bestekbakje eruit, en na veel oefenen weet ze dat zij niets uit de machine mag pakken en ik haar alles aangeef... Zij zet dan weer alles op tafel... We hebben vrij veel plastic in de vaatwasser altijd ;) Dus wanneer zij bezig is met een beker zet ik snel 2/3 glazen weg.

Ook kies ik er bewust voor om meerdere kleine tv momentjes op een dag te doen ipv 1x wat langer.. Ze is zo enorm druk/bewegelijk dat die rustmomentjes haar heel goed doen. Even 10 minuten samen wat kijken. Dat doen we dus 3/4x per dag... Daarna is ze even 'gereset' ;)
Terwijl ik dit typ wijst ze op youtube filmpjes aan die ze wil zien ;) Nu een jongentje dat met een ballenbak aan het spelen is ;) Even knuffelen, aandacht & rust in 1
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:57:05 #109
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_114005610
@Zana
Oh ja, nu Lamb het zegt, dat was ook een tip van de kinderpsycholoog. Soms is het voor drukke kindjes juist fijn om ff naar de tv te kijken, misschien dat je hem daarmee kunt afleiden als je ff aan het koken bent? Verder kun je dus muziek op de achtergrond proberen (kinderliedjes), en dat dus combineren met een zelfspeelmoment. Tot 2 jaar heeft het sowieso geen nut om voor straf naar bed te brengen (aldus de kinderpsycholoog).
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_114005735
Mex moet bij opa ook altijd bidden, zit ie eerst met zijn vingertje op zijn neus dat we stil moeten zijn en dan vouwt ie zijn handjes. Enorm schattig om te zien. Soms bij het avondeten bidden we dan maar met hem mee, zo leren we nog goede manieren van hem ;)

Zana, Mex is tijdens het koken ook altijd erg vervelend,hangt aan m'n benen, wil idd de pannen aanraken, trekt de kastjes open.
Een traphekje heb ik wel voor de keuken, maar dan staat hij daar krijsend voor of hij blijft op de deur kloppen.
En mijn vriend is dan ook zo dat ie zegt dat ie hem niet bezig kan houden (met zijn headset op achter de pc lukt dat niet nee)
Dus ik ben ook vaak aan het mopperen dat hij op dat moment wat actiever moet spelen met hem.
En dan gaat ie samen met Mex staan kijken hoe ik kook, kennen jullie dat? :+
Dus nu laat ik ze de de tafel dekken, geef ik echt alles 1 voor 1 aan zodat ze lekker lang bezig zijn en ik heb tegenwoordig altijd een komkommer in huis, dan geef ik ze 1 voor 1 een stukje wat ze op mogen eten.
Ik zeg niet dat jij het ook zo moet doen, maar vind gewoon een manier om er vrolijker mee om te gaan. Ik lig in een scheur als hij zo enthousiast de tafel dekt.
En dat mijn vriend bij het kookmoment niet zo lekker meewerkt, dat is ook een battle die ik niet pick zeg maar.
Als ik er een keer geen zin in heb, laat ik hem pannekoeken bakken of patat of shoarma en dan laat ie Mex eigenlijk mee helpen en dat gaat hém juist weer heel goed af en dan kan ik lekker een keertje computeren.

Vanuit het kind kijken vind ik een hele goede tip. Ze bestaan nog maar zo kort he en moeten echt alles nog leren.
Wij snappen dat doperwtjes in de vriezer liggen en in de pan warm worden zodat we het op kunnen eten. Wij weten dat die pannen in een kastje staan en we ze op het gasfornuis neerzetten, die kinderen moeten ook dat soort suffe dingen helemaal ontdekken.
Als hij in een bepaald kastje niet mag zitten zal hij er juist nieuwsgierig naar zijn.
pi_114005858
oh en hier hadden we ook een flink luier verwisselprobleem, het was elke keer een gevecht.
Maar laatst kreeg ik voor de baby een nieuw aankleedkussen en die lag nog in de huiskamer en Mex ging er mee spelen en op liggen en gek doen en toen wilde hij ineens een nieuwe luier om.
Nu heb ik dus een aankleedkussen naast de bank staan en als ik dan een luier om wil doen, pak ik die en ligt hij een stuk beter stil.
Is misschien duidelijker voor hem ofzo?
pi_114006123
Heeft er iemand tips voor een campingbedje? Niet te duur, veilig en makkelijk (!!!) in en uit te klappen?

Wij hebben zo'n Derjan travelcot, maar die staat nu nagenoeg nieuw in vraag en aanbod, want eva weigert erin te slapen.
pi_114006195
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:12 schreef danic het volgende:
Heeft er iemand tips voor een campingbedje? Niet te duur, veilig en makkelijk (!!!) in en uit te klappen?

Wij hebben zo'n Derjan travelcot, maar die staat nu nagenoeg nieuw in vraag en aanbod, want eva weigert erin te slapen.
Wij hebben een topmark bedje, bij babydump gekocht.
Mn zus heeft een koelstrabedje.
Die 2e is iets makkelijker, maar die andere is een kwestie van weten hoe t moet :)
pi_114006294
Bambino van kruidvat
pi_114006296
Wij hebben zo'n campingbedje (knalroze :') ) gekocht bij de Prenatal met van die kortingsbonnen toen.
De eerste keer in elkaar zetten heb ik op internet gezocht hoe het moest. Als je weet hoe het moet is hij ontzettend makkelijk. Maar als er geen handleiding bij zit :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_114006416
Ja, als je het zo bekijkt (heel logisch om het zo te bekijken natuurlijk :o ) is het inderdaad een heel prettige reactie juist. Iemand die de moeite neemt en serieus met alternatieven en tips komt.

Zelf zou ik er heel onzeker van worden juist. Alsof iemand die het allemaal wel weet en kan mij gaat vertellen hoe ik het beter zou moeten doen. Alsof ik het dus allemaal niet kan.

Maar dat ligt dan duidelijk aan mij. Mijn eigen stomme gevoeligheid. Ik vind het zelf veel fijner om er in real life met mensen over te praten (gelukkig hebben mijn vrienden ook allemaal kleine kinderen), omdat je dan ook hoort en merkt en voelt dat mensen met hetzelfde kampen of hebben gekampt.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:25:07 #117
100412 mefke79
komt goed!
pi_114006622
wij hebben zo'n bedje van de Babydump. Gaat prima als je eenmaal weet hoe het werkt. Maar volgens de verkopers daar kwam er eigenlijk wel elk weekend iemand met een half ingeklapt bedje naar de winkel met de mededeling dat het kapot was. Wat dan niet zo was, maar dan was de volgorde niet goed aangehouden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_114006739
Ik wil ook even bij Babydump gaan kijken, die zit gelukkig om de hoek. Topmark bedjes is daar nu ¤29,- incl matrasje.
Maar ik wil even uitleg over het in- en uitklappen.

Gisteren waren we bij vrienden om op te passen. Mijn vriendin is gisterochtend middels ks bevallen en wij zouden bij de oudste blijven. Eva moest dus gaan slapen in dat tentje en dat was één groot drama. Volgens mij vond ze het ook eng. Uiteindelijk is ze van vermoeidheid op mijn schouder in slaap gevallen en heeft daar een uur gelegen. Ik ben zachtjes op het peuterbed van mijn petekindje gaan liggen en zo hebben we een uur gelegen O+

Bambino, terwijl ik dit typ belt mijn schoonmoeder. Ik verhaal uitgelegd, die heeft nog een bedje over. Is van Bambino, maar volgens mij geen standaard maat. Af en toe staat hij in de folder, is een bedje wat je ook als box kan gebruiken, volgens mij ook vierkant. Kent iemand die?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:29:03 #119
100412 mefke79
komt goed!
pi_114006776
Oja, Topmark, zo heet de onze.

En het tentje was hier ook eng voor peuter. Toen hebben we em op zijn kamer gezet, kon hij er mee spelen. Geen probleem meer. Helaas is het tentje stukgegaan met opvouwen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_114006797
Wij hebben een Koelstra campingbedje. Prima ding, hoewel ik het toch wel een beetje een gehannes vind, maar misschien is dat altijd zo bij campingbedjes. Ik heb er gelijk een los opvouwbaar matrasje bijgekocht trouwens, bevalt ook goed.

Ik lees heel wat over ongeleide projectieltjes. :D Hoewel Liesje ook wel haar streken heeft, is ze denk ik niet zo'n tornado als sommige van de andere kinderen. Ze is al 22,5 maand, dus snapt vrij veel, maar ze heeft ook wel een meegaand karakter. Toch moet ik haar natuurlijk wel begrenzen.

Ik probeer duidelijk en consequent (niet mijn sterkste kant overigens) te zijn in waar ze wel en niet mag aankomen. Als er iets nieuws in de kamer staat dan moet ik wel extra opletten omdat ze dan nog moet leren wat wel en niet mag. Dan ga ik in de buurt zitten/staan en corrigeer ik haar gelijk (nee zeggen, iets anders geven, zeggen wat ze wel mag). Meestal accepteert ze de regel dan vrij snel.

Als ze helemaal niet luistert dan is ze meestal moe of heeft ze honger. Als het bedtijd is dan gaat ze naar bed en als het geen bedtijd is dan krijgt ze wat eten/drinken. Verder helpt het tijdens het koken om de tv even aan te zetten, ze is gek van haar Nijntje en Hello Kitty-dvd's. En soms wacht ik tot mijn man thuis is zodat hij zich met haar kan bezighouden en ik niet hoef op te letten. Ze gaan dan vaak even spelen, stoeien of tv kijken.

En verder, tsja... spullen wegzetten, accepteren dat het een rommeltje wordt, soms even de andere kant opkijken... geduld, geduld. ;)
pi_114006801
Ja, die zijn ook goed hoor, maar wel groot natuurlijk.
pi_114006894
Ja precies. Ik weet ook niet of dat matrasje een beetje goed is. En dan moet ik ook afwijkende maat hoeslakens kunnen vinden.....
pi_114007220
Ik vind trouwens het spelen van Liesje zo vreselijk schattig. O+ Ze is al een tijdje veel aan het imiteren, maar het wordt steeds leuker. Ze gebruikt steeds meer fantasie en betrekt ons ook steeds meer in haar spel. Naast het zorgen voor de pop is ze de laatste 2 maanden helemaal gefascineerd door slapen. Zelf doen of je slaapt, papa laten slapen, pop instoppen... ze kan er hele tijden zoet mee zijn. Het is ook erg grappig om mezelf terug te horen als ze speelt: 'weltuste, peppe papen (lekker slapen)' en haar slaapliedje zingen. Sinds kort wordt er ook veel nep-gegeten en gedronken.

Verder zingt ze erg veel (en goed, vind ik zelf!) en gaat ze steeds meer tekenen. Ineens is ze begonnen met rondjes tekenen. Verder is het nog steeds een enorme boekenwurm. Gisteren zijn we voor het eerst samen naar de bibliotheek geweest, ze vond het helemaal geweldig. Boekje pakken, aan het tafeltje lezen, boekje weer terugzetten... ik vond het zo knap. Nu ik meer thuis ben, kan ik meer tijd nemen om met haar te lezen en daar maakt ze dankbaar gebruik van. Ze is ook ineens veel meer woordjes aan het leren, dus misschien dat de beruchte taalexplosie nu dan toch is begonnen...

Ik geniet enorm van mijn grote kleine meid. O+
pi_114007259
Ik zet idd ook vaak het zandkasteel oid aan met het koken. Sofie is dan dolgelukkig, want ze kan toto kijken. Ik heb een paar afleveringen op de harde schijf van de hd recorder staan.
Verder staan er in de lage keukenkastjes vooral pannen en lege bakjes. Daar kan ze dus lekker mee spelen.
Ze eet tegenwoordig ook zelf met vork of lepel. Ze wilde het zelf ineens. Ze zag ons ermee eten, dus wilde ze ook. Ze prikt zelf, en soms help ik prikken. Alleen als we bijvoorbeeld doperwtjes eten help ik echt met de erwtjes op de lepel doen en mag ik dr zelfs voeren. Maar volgens mij vindt ze dat vooral makkelijk.

Binnenkort wil ik een keer soep proberen. Kijken wat ze daar mee doet.
*poef* nu is het weg
pi_114007317
Gaat ze er vaak in liggen dan? Ik heb voor mijn campingbedje gewoon zo'n dun matrasje wat er bij zit, maar hij ligt er zo weinig in.
Bij mijn moeder zit er wel een wat dikker matrasje in.
En ik denk dat je gewoon een oud hoeslaken van je eigen bed er wel om heen kan doen als het nodig is.
pi_114007481
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:38 schreef kaatjejannie het volgende:

Binnenkort wil ik een keer soep proberen. Kijken wat ze daar mee doet.
Wij eten al heel lang soep omdat hij daar zo gek op is, ging eerst voor geen meter natuurlijk, maar gister zat ie zo zijn best te doen om die lepel recht te houden en slurpte hij zo de soep er vanaf.
Blijft tof om die vooruitgang te zien!

wat leuk cantare O+
pi_114007666
Ik ben zo blij dat Sofie het tentje gewoon nog fijn vindt. Ze slaapt er niet zo heel vaak in, maar het gaat altijd gewoon prima.

Ik bracht dr net naar de gastouder, en voor het eerst sinds tijden was het niet piepen toen ik wegging.
Ik kreeg een knuffel (aan kussen doet ze niet) en ze zwaaide nog even.. Daaa mama..
Mijn kleine grote! O+
*poef* nu is het weg
pi_114007675
Zandkasteel is een goeie, dat kijkt Liesje ook. De afleveringen duren ongeveer 15 minuten, vind ik ook wel een mooie lengte.

Liesje eet ook met de lepel en vork, het gaat steeds beter. Ze is wel van de makkelijke weg, dus als het met je handen kan, waarom dan de vork gebruiken? Maar ik blijf haar wel op het bestek wijzen en ze gaat het toch wel meer en beter gebruiken. Met het toetje was het af en toe even tenen krommen, want een enorm geknoei, maar als ik zie hoe het nu gaat dan ben ik wel blij dat we het zijn blijven oefenen.

Een ding: ze wil niet uit een open beker drinken. Ze kan het wel en heeft het ook een tijdje gedaan, maar ze wil nu weer alleen maar uit de tuitbeker of rietjesbeker. Ik denk dat ze afgeschrikt is doordat ze een paar keer erg geknoeid heeft (de hele beker om). In een spelletje wil ze wel eens een slokje nemen, maar als ik de beker gewoon op tafel zet dan zegt ze 'nee!' en begint ze te miepen. Zou het vanzelf overgaan?

Oh en zijn hier al kinderen/ouders bezig met iets van zindelijkheid?
pi_114008067
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:39 schreef Troeta het volgende:
Gaat ze er vaak in liggen dan? Ik heb voor mijn campingbedje gewoon zo'n dun matrasje wat er bij zit, maar hij ligt er zo weinig in.
Bij mijn moeder zit er wel een wat dikker matrasje in.
En ik denk dat je gewoon een oud hoeslaken van je eigen bed er wel om heen kan doen als het nodig is.
Nee niet vaak, zowel mijn ouders als mijn schoonouders hebben ook een bedje. Als ze daar logeert slaapt ze daar in. Het is vooral voor situaties als gisteren en eventueel vakantie. Dat is ook een reden dat ik er niet de hoofdprijs voor wil betalen.

Ik ben niet zo'n goeie met een naaimachine, maar een hoeslaken van ons bed is 240x220 dus die zou wel vermaakt moeten worden om te voorkomen dat het matrasje op een bobbel ligt.
Ik ga straks gewoon even kijken bij mijn schoonouders en kijken wat we ervan kunnen maken.
pi_114008180
Oeh en ik merk dat mijn dame ineens zo groot wordt O+ Ze drinkt ineens uit een rietjesbeker en pakje, terwijl ze tot vorige week alleen haar fles wilde.
Geeft haar beer en pop nu de fles en maakt dan ook van die drinkgeluidjes erbij :D
En eet nu ook wel met een vorkje. Ik prik het erop en dan geef ik de vork aan haar. Zo leuk!
pi_114008342
Heerlijk om weer even bij te lezen hier :D

Lekker al die dreumesjes die eigen willetjes ontwikkelen en opeens best wel weten wat ze willen.
Bij ons gaat het gewoon erg lekker, Sarah kan zich steeds beter verbaal duidelijk maken. Veel losse klanken die voor een buitenstaander vaak onbegrijpelijk zijn maar wij snappen haar.
Afgelopen zondag heeft ze een nichtje gekregen en daar zijn we gister wezen kijken. Ze bleef maar vol verwondering wijzen en en 'pop' zeggen O+
En gut wat is een dreumes dan groot naast zo een minimensje!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_114027731
Campingbedjes probleem is al opgelost! Dat bedje wat mijn schoonouders hebben is helemaal prima. Eva ging er gelijk in liggen *O* Dus dat scheelt weer.
pi_114030322
Wij komen hier weer afscheid nemen :W F.emke is 2 jaar geworden afgelopen zondag :) Sorry ben de laatste tijd maar weinig geweest hier. Nog even wat foto's spammen van haar verjaardag.

Deze keer ging het goed met kaarsjes uitblazen, meerdere keren taart gehad. Bij haar eerste verjaardag verbandde ze haar vingertje :{

pi_114031174
Gefeliciteerd met F. De grote zus!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:37:30 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114033858
Wat is ze al groot :o
Gefeliciteerd *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114035046
Gefeliciteerd Femke! Wat een leuke feestelijke foto's!
Tot over een paar weekjes! ( :o :'( O+ )
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_114035962
wow wat F wat zie je er jarig uit.
Heb je genoten van je dag?
pi_114039648
Gefeliciteerd Mereltje!! *O* *O* *O* wat wordt ze al groot zeg!

ik wilde mn kleine mooie dametje even spammen, kijk nou, van mij! O+

[ Bericht 25% gewijzigd door mignonne op 12-07-2012 19:42:18 ]
:)
pi_114039948
O+ O+ O+ O+ O+
The way you rock'n'roll
pi_114054216
Mereltje gefeliciteerd! Wat is ze al groot zeg!

Mignonne, je prulleke O+

Wij zijn net terug van het cb. Alles goed, maar als ze bij de volgende afspraak weer niet genoeg is aangekomen wil ze het gaan monitoren .Ach, de mijne verbrand het gewoon al voordat ze het kan opslaan. Ze eet voldoende dus ik kan me er niet druk om maken.
Stats:

en

77,5 cm bij 8600 gram.
pi_114054468
Gefeliciteerd met je peuter Sonnetje. *O* *O* Tot over een paar maandjes in het volgende topic!!
*poef* nu is het weg
pi_114054854
Mooie stats Danic!
Van harte Sonnetje!

Hier was er een 2 x wakker afgelopen nacht, waar het aan heeft gelegen? Geen idee!
pi_114055129
Son van harte met je oudste! *O* *O*

Cyntiaa, Puck had idd ook opeens het knopje gevonden qua doorslapen. Zo rond de 14 maanden. Heerlijk.
Vannacht was hij wel opeens wakker en kon niet meer slapen. Uiteraard lag hij nog te pitten toen hij er wel uit moest vanochtend :P
The way you rock'n'roll
pi_114055744
O+
Dank jullie wel!

Mereltje, gefeliciteerd met F nog!
Wat is ze alweer groot zeg!
pi_114055793
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Son van harte met je oudste! *O* *O*

Cyntiaa, Puck had idd ook opeens het knopje gevonden qua doorslapen. Zo rond de 14 maanden. Heerlijk.
Vannacht was hij wel opeens wakker en kon niet meer slapen. Uiteraard lag hij nog te pitten toen hij er wel uit moest vanochtend :P
Hier hetzelfde afgelopen nacht :') En we moesten hem wakker maken vanmorgen, kreeg echt zo'n blik van }:|
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:17:31 #146
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_114057688
Mijn meiske slaapt niet in 1 keer door, maar slaapt wel GIGANTISCH veel volgens mij: van 20:00 tot 9:30 en dan doet ze in het begin van de middag ook nog een dut van 1,5/ 2 uur en dan nog een dut van een uur rond 4 uur.
Vroeg de vorige keer aan de kinderarts of dit erg was, maar zij vond dat we er gewoon van moesten profiteren :P
pi_114058129
En ze heeft groot gelijk! Lekker hoor.
Eva slaapt nu van ong. 20.00 ( ze gaat tussen 19.00 en 19.30 naar bed) tot 07.30/08.00.
Ze is denk ik nu wel echt over naar 1 slaapje en die duurt dan zo'n 2 á 3 uur.
pi_114058542
Lekker van genieten TT,Yaro is nooit een lange slaper geweest. Hij slaapt nu 11-12 uur op een dag. Als hij overdag slaapt gaat dat er in de avond vanaf. Vind het soms wel lastig.

Floris en F gefeliciteerd tot snel in het andere topic.
pi_114065914
Ean slaapt van 19:30 tot 06:30 a 07:00 wil dan even gezellig spelen bij ons in bed en daarna tukt ze nog door tot 09:00 (als ik vrij ben dan anders moet ze er om 06:45 uit. en 's middags slaapt ze van 13 tot 16 maar afgelopen nacht kon ik wel 3x mijn bed uit voor d'r geen idee wat er nu aan de hand was.
  donderdag 12 juli 2012 @ 12:25:10 #150
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_114102810
Dag Floris en F! Tot over iets meer dan 2 weken! :o

Ik sta echt verbaasd van de taalexplosie die Nathan doormaakt. Hij kan opeens zichzelf benoemen (Nana, of mij), spreekt de hele dag in 2-woordszinnen en soms in 3 en 4-woordszinnen :o . Hij maakt even een lekkere inhaalslag :P . Oh, en had ik al verteld dat hij dol is op treinen, hij heeft nu ook Thomas ontdekt :') .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')