De laatste reactie waar ik het topic mee sloot.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat lees je goed
9220 en 76 cm. Ze was al moe toen we er heen gingen. Geen idee waar ze moe van was maar ze ligt nu ook al in bed. En huilde dus al voor de prikken erin zaten. Daarna zat ze wel heel zielig na te snikken op het aankleedkussen om in de auto in slaap te vallen. Eigenlijk de rest van de dag niks aan d'r gemerkt. Ondanks visite want d'r vader was jarig was ze gewoon vrolijk. Nu is het wel zo dat 1 van de 2 prikken pas na 10 a 12 dagen een reactie kan geven. Tot nu toe heeft ze eigenlijk geen last van de inentingen gehad.
Succes woensdag ik ben benieuwd. Ik wist ean haar gewicht al wel want wij hebben nog een babyweegschaal thuis en die wijkt niet veel af met die van het CB.
Hier is het zo dat je een uitnodiging krijgt voor de afspraak rond 2 jaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:37 schreef Solagratia het volgende:
Ik moet nog steeds het CB bellen voor de afspraak rond 2 jaar. Er staat namelijk geen datum in het boekje en ik dacht dat we wel een afspraak hadden gemaakt. Of ik wacht gewoon tot ze mij bellen dat ik het gemist heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
Je krijgt een uitnodigingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:37 schreef Solagratia het volgende:
Ik moet nog steeds het CB bellen voor de afspraak rond 2 jaar. Er staat namelijk geen datum in het boekje en ik dacht dat we wel een afspraak hadden gemaakt. Of ik wacht gewoon tot ze mij bellen dat ik het gemist heb
Doet hij goed mefke. Alleen de namen van je zoons staan erbij.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:20 schreef mefke79 het volgende:
Oe, f_r zitten jullie lekker uit de wind dan? Hier is het wel lekker, maar het waait een beetje koud. Wel gewoon 27 graden, daar niet van.
Tienus, net geen 13 maanden, vanochtend op de wbb. Alleen het sturen wil nog niet echt. En op de achtergrond aan het einde grote broer die zijn wbb bewust tegen een paal parkeert.
Ik ben wel veel aan het corrigeren, maar het wordt weer minder. Hij stopt gelukkig niet alles meer direct in zijn mond, en hij weet van sommige dingen nu wel dat hij het echt niet mag.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:15 schreef Zana het volgende:
ik heb hier nog een aantal schoenen liggen, die ik gekregen heb en die niet of heel weinig gedragen zijn, dus wou ook even kijken of daar nog iets tussenzit en eerlijk gezegd voel ik mij ook bezwaard om in een dure schoenwinkel uitgebreid te laten adviseren en dan niets te kopen...ik ga deze week even kijken, wat het aanbod is, hier zijn ook weer niet zo veel winkels en ik wil ook geen 60-70 Euro uitgeven aan schoenen die hij maar enkele weken kan dragen
vanochtend hebben wij trouwens nog een keer gemeten en dan in plaats van lijntjes trekken met een pen, blokken uit de blokkenkar voor en achter geplaatst, dan kun je in elk geval van de hiel recht naar beneden en hou je de pen niet ongewild schuin
zijn jullie kindjes ook zo stout??? overal op/uitklimmen, kastjes leeghalen, constant dingen doen die niet mogen, maar wel even kijken of ik het ook zie, of als iets niet lukt dan direct kwaad worden, ik moet er echt de hele dag achteraan, ben blij wanneer die af en toe rustig in bed ligt, en spelen doet hij voornamelijk met gewone voorwerpen en veel minder met echt babyspeelgoed...
Ja, het gaat een heel stuk beter, en ik merk nu echt dat ik wat meer zo aan mijzelf kan werken (ik moet nog steeds dingen verwerken uit Larissa haar babytijd).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Fijn dat het zo goed gaat bij jullie, Tankgirl!
ja, op Danic had ik al gereageerd en het foto van Clauida_x is heel bijzonder, maar ik vrees dat mijn zoontje nog niet zo ver is in zijn ontwikkeling dat hij zich een hele tijd kan focussen of echt kan meehelpen. Hij is nu ongeveer 13 maanden, ik hoop dat dat wel nog komt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:41 schreef miss_sly het volgende:
Zana, heb je de tips van danic en Claudia_x ook gelezen?
Dat vroeg ik, inderdaad. Natuurlijk gaat hij geen half uur netjes naast je op de bank zitten, daar is hij veel te jong voor. Dus daarom haalde ik ook voorbeelden aan als voorlezen, met duplo bouwen, even naar buiten. Kortom: even actief bezighouden terwijl jij aan het koken bent.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:10 schreef Zana het volgende:
[..]
ja, op Danic had ik al gereageerd en het foto van Clauida_x is heel bijzonder, maar ik vrees dat mijn zoontje nog niet zo ver is in zijn ontwikkeling dat hij zich een hele tijd kan focussen of echt kan meehelpen. Hij is nu ongeveer 13 maanden, ik hoop dat dat wel nog komt.
Iemand vroeg nog of mijn vriend bij thuiskomst wel iets met hem ging doen. Ze begroeten en knuffelen elkaar natuurlijk, maar het is (nog) niet zo dat ze samen echt 20-30 minuten kunnen spelen. Mijn zoontje kan niet stilzitten, hij wil gewoon bewegen, eerst kruipen en nu lopen. Hij blijft ook niet rustig naast je op de bank zitten. En dan komt hij natuurlijk heel snel weer naar te keuken toe, want daar is het interessant...
Dat dus!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zolang het eigen lijntje gevolgd wordt zou ik ze op het cb de hik laten krijgen.
Maar je kunt het of los laten of idd denken de rest haalt hij via bv binnen en dan accepteren dat dit 's nachts is.
Maar je maakt het jezelf erg moeilijk vind ik door je zo te ergeren en druk te maken om volstrekt normale dreumeszaken.
Zo'n opmerking zou dus bij mij echt verkeerd vallen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer, voor jou en je zoontje, dat je er niet meer op in gaat en probeert iets van te leren. Het zou jullie beide zoveel goed doen!
Bij mij ook. Net alsof er onwil in zit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Zo'n opmerking zou dus bij mij echt verkeerd vallen.
Ik had al heel snel door dat hij met links at als hij serieus at, en zodra hij met rechts ging eten was het meer spelen, dus ik legde z'n vork met een stukje eten eraan gewoon zo voor hem neer dat hij hem met links kon pakken, dat werkte.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:50 schreef mefke79 het volgende:
Leandra, hoe krijg je dat voor elkaar met die vorkIk zie het em hier echt nog niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |