Ja, lekker hoorquote:
Is inderdaad een goed lichaam.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze weet het zelf ook maar ze heeft echt een prachtig lichaam!
Voor een alcoholist die liggend op de grond ladderzat pizza's eet, valt het inderdaad nog mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:05 schreef Ripley het volgende:
Voor een man van 60 ziet er niet slecht uitMaar het ziet er wel enorm uit alsof het zijn dochter is.
Idd erg leuke bikini! Wat een shitload aan make-up heeft ze op!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:56 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tulisa
Wat een leuke bikiniMooie meid ook natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Naomi Campbell
He, toen ik gisteren een rondje maakte over de Wallen kwam ik die bikinibroekjes maar al te vaak tegenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:01 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
David Hasselhoff en vriendin Hayley Roberts
Met die hele kleine broekjes moet je ook HEEL goed scheren (of waxen).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
He, toen ik gisteren een rondje maakte over de Wallen kwam ik die bikinibroekjes maar al te vaak tegen. Ze worden steeds kleiner
wat een plat buikjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:14 schreef Godtje het volgende:
Christina Milian
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, wat heeft zij een goed lichaamquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:08 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lucy Mecklenburgh
eerste foto, man aan de linkerkant is David Furnish, de man van Elton Jonh. Ze houden een gezamelijke vakantiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:21 schreef Godtje het volgende:
Neil Patrick
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, geen idee wie ze is maar hubba-hubba!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:03 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Wow, wat heeft zij een goed lichaam
Lang leve photoshop.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:50 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jenny McCarthy over 4 maanden 40!
Die benen en het water en de achtergrond, het rijmt allemaal niet met elkaarquote:
Dat was ook een rare verwijderingsactie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:53 schreef sherezade het volgende:
en de vakantie foto's van riri wat ik laatst geplaatst heb werden verwijderd omdat het zogenaamd foto's van een shoot waren??? en hoe wordt dit dan genoemd?
Goede painter dan.quote:
En ze staat op haar tenen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die benen en het water en de achtergrond, het rijmt allemaal niet met elkaar
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, daarom vraag ik ook wie het is.
Ik moest ook googlenquote:
Ik heb namelijk ook geen idee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, daarom vraag ik ook wie het is.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:50 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jenny McCarthy over 4 maanden 40!
* G.R.S. gaat naar sportschoolquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:08 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lucy Mecklenburgh
Ken het mens niet, maar wat een lijf! Purrrfection!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:08 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lucy Mecklenburgh
Is hij nou zo'n reus of zij zo'n dwerg?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:01 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
David Hasselhoff en vriendin Hayley Roberts
Nicequote:
Zo, die mag er wezen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:37 schreef juultje84 het volgende:
Brooke Burke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bewerken ze. In the Expendables zie je hoe Mickey Rourke zijn rug tatoeert en dan ziet hij er heel anders uitquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef Cynix ® het volgende:
Is het voor een acteur nou wel zo handig zich flink te laten tatoeëren? Of photoshoppen ze dat weg bij films waar het niet gewenst is?
Nou zal Sylvester niet veel rolletjes meer krijgen, maar toch.
En zijn vrouw Jennifer Flavinquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:26 schreef Godtje het volgende:
Sly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet iemand wat voor bikini dat is (merk) ?? Ik wil m !!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:09 schreef Godtje het volgende:
Kim K
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
6 juli 1946quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:26 schreef Godtje het volgende:
Sly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt een geweldig figuur!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:09 schreef Godtje het volgende:
Kim K
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van Kim K.? nee, da's Agent provocateur:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:41 schreef MissN het volgende:
Die bikini is volgens mij van Vitamin A ofzoiets, Cameron Diaz is ook een fan van dat merk! Zijn wel meer sterren die dr in lopen..
Bedankt !quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 06:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die van Kim K.? nee, da's Agent provocateur: [ afbeelding ]
Wauwquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:09 schreef Godtje het volgende:
Kim K
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Post 256.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:27 schreef Karina het volgende:
Sylvester Stallone
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat ziet ze er belachelijk goed uit zeg in die bikiniquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:09 schreef Godtje het volgende:
Kim K
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mannen gebruiken dat toch als zwembroek? Bij zijn vriendin zag je alleen een stukje bovenstukje, dus die heb ik al niet geteldquote:
Dit is gewoon na de trainingquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen gebruiken dat toch als zwembroek? Bij zijn vriendin zag je alleen een stukje bovenstukje, dus die heb ik al niet geteld
Toen ik het stukje nogmaals las, zag ik dat ook inderdaad. De foto van zijn vriendin was gewoon op een heel ander moment genomenquote:
Ja, het ziet eruit alsof ze tegen een bureau/tafel is gelopen, op die hoogte heb ik ook altijd blauwe plekkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:35 schreef Markeerstift het volgende:
Ach, zulke blauwe plekken heb ik ook altijd. Best lelijk maar bij haar worden ze ws. gewoon weggeshopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |