Vond die leukerquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:18 schreef vogelkooi het volgende:
[Minecraft SC #61]Kuisheidsgorels voor iedereen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:24 schreef tuut-chips het volgende:
Fijne TT, lekker rustig, heerlijk. Netjes Mender.
Ik had ook nooit een GC, maar Mor heeft er één, al spelen we 'm nu op de Wiiquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:20 schreef Timwonnacott het volgende:
Nee, dat is een van de weinige Zelda's die ik nog nooit heb gespeeld want heb geen gamecubeMisschien zelfs wel de enige Zelda die ik nog nooit heb gespeeld nu ik er over nadenk..
Noooooooesquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:30 schreef vogelkooi het volgende:
Lorre je hebt loon aan het huilen gemaakt!
Emulator?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:20 schreef Timwonnacott het volgende:
Nee, dat is een van de weinige Zelda's die ik nog nooit heb gespeeld want heb geen gamecubeMisschien zelfs wel de enige Zelda die ik nog nooit heb gespeeld nu ik er over nadenk..
Wind waker en skyward sword in 1080pquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:50 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb wel de oudere Zelda's (Ocarina of Time en ouder) op mijn pc met emulators
Morgen pasquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:19 schreef Ame_thyst het volgende:
Hele dag met tekkit server zitten prutsen, alles werkt nu dus zal hem morgen ochtend open gooien
Heb het nu ff gehad met Minecraft
Speel je League of legends?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:16 schreef tuut-chips het volgende:
heeft iemand anders zin om ff iets leuks te spelen?
zijn er ook mensen die minecraft spelen hier?
Wat een klote spelquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Speel je League of legends?
En Tech-n9ne is best grappig
Damn, LoL is lang geledenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee speel DotA maar dat vind ik ook saaiquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Omfg, dat is eng....quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom printen swa.
http://www.realdoll.com/
Iddquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef tuut-chips het volgende:
http://open.spotify.com/track/6Cr4GuonfqCCFIqSSOGTBG
Project Xquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef tuut-chips het volgende:
troep...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef tuut-chips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
klesj of de titans.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:36 schreef drumstickNL het volgende:
Net die titans film gezien; fall of the titans ofzo? Wat een bout film; paar miljoen aan CGI kon mij niet boeien.
Is ook tof man, hetzelfde geldt voor the Gorillaz.quote:
quote:Did you know?
Laid end to end, the number of LEGO® bricks sold in 2011 would circle the world more than 12 times!
nog 1: (nieuwsbrief vorige maand):quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waaaaat
Dat is best wel echt veel
quote:Did you know?
2.5 million LEGO® DUPLO® elements are moulded daily at the LEGO factory in Hungary - if you laid them in a line, it would stretch 26 miles.
Yup, ik vond hem ook bagger saaiquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:36 schreef drumstickNL het volgende:
Net die titans film gezien; fall of the titans ofzo? Wat een bout film; paar miljoen aan CGI kon mij niet boeien.
Project Xquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Dat was echt de meest vermakelijke film van het afgelopen jaar.
lego heeft kwaliteit heel erg hoog in het vaandel staan, dus inferieure stukjes mag je gratis replacements voor vragen (er is b.v. een set met iets van 90 raampjes waar dus een raar "spuit" punt van het plastic inzat..quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maakt LEGO trouwens alleen origineel, of is er ook een productielijntje naast om aan goedkoper imitatie te verdienen?
check b.v. marktplaats en bricklink.com (een lego marktplaats)quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah, duidelijk. Ik zit er over na te denken om eens wat sets te kopen, maar origineel (nep komt er niet in) is wel zo gruwelijk duur.
Yea, nutteloze feitjesquote:Did you know?
2.5 million LEGO® DUPLO® elements are moulded daily at the LEGO factory in Hungary - if you laid them in a line, it would stretch 26 miles.
Did you know?
If all LEGO sets sold in 2010 were stacked on top of each other, they would fill a football field (5,000 m²) to a height of 172 m - equivalent to a 52 storey building.
door geld en ruimtegebrek niet zo heel erg maar daar waar mogelijk bouw ik zeker nog af en toe watquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
mschol speelt er nog dagelijks mee toch? Dat ene schip wat je had van Star Wars was wel leip.
LEGO memories.![]()
ik heb hier ruwweg 1500-2000 euro aan alleen de modulaire huisjes staanquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die LEGO is zo duur hé
Ik zit bij de star wars sets te kijken, dat is echt niet normaal.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Met die pneumatische meuk, heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Er zit geen fatsoenlijke trekhaak op.... Neen lama zitten joh.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HOLY SHIT UNIMOG U1400
DIE SET MOET IK KOPEN
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niks hoor, lekker werken
Wel eens gerookt en mijn zusje heeft volgens mij ook zo'n ding. Dat rookt ze dan heel stoer met allemaal vriendinnetjes en speelkameraadjes in de achtertuin.quote:
Nou goed om jou evaring te horen, want ik had laats ook en keer gedaan en dan niet met die xenos troep. De gastvrouw had libanese tabak gekregen van haar pa, en dat smaakte zoveel beter dan hier. Ik werd er wel heel relaxed van, terwijl ik dat niet had met xenos. Leek bijna op ruimte cake maar dan veel minder erg. Dus ik vermoed dat die Libanoners er wat door heen hebben gedaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wel eens gerookt en mijn zusje heeft volgens mij ook zo'n ding. Dat rookt ze dan heel stoer met allemaal vriendinnetjes en speelkameraadjes in de achtertuin.
Ik vind er zelf niet erg veel aan. Het smaakt nergens naar, vooral niet met dat fruitsmaakjesspul. Prop je er wiet in, dan ruikt de hele buurt (jankende buuf incl.) het. Plus, dat is wel echt een kutmanier om wiet te roken. Plus, wiet roken is sowieso best wel kut. Ongans vermogen kwijt terwijl een goed sigaartje nog niet de helft kost en evengoed lekker is.
Laatst zei ik tijdens een feessie dat het meidje gewoon uit de fles mocht drinken omdat niemand hier aids had, ging ze naast mij zitten om uit te leggen dat aids niet via speeksel overdraagbaar is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:11 schreef vogelkooi het volgende:
De gastvrouw van die libanese hasj zal nu ook wel aids hebben, had met haar tuitje gedeeld.
@AlDIEWaarhedenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:16 schreef Mender het volgende:
Laten we een site oprichten met de wijze woorden van AlDieWillenteKaaprenVaren. Iedereen zal zo enthousiast worden dat deze wijsheden massaal gepost gaan worden.
Dat wordt echt geweldig!
hoogstwaarschijnlijk doen ze het volgende:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:01 schreef vogelkooi het volgende:
Ow hoe komt het dat er op 9fag zelf er geen witte balk onder zit, terwijl als je hem hotlinkt wel?
Pffsh, waarom zie ik dan nog altijd mannetjes in gekleurde hesjes geknield zitten op de grond met een berg stenen en een hamerquote:
hierom:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:15 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Pffsh, waarom zie ik dan nog altijd mannetjes in gekleurde hesjes geknield zitten op de grond met een berg stenen en een hamer
http://www.tiger-stone.nl(...)icle&id=50&Itemid=59quote:Het daadwerkelijke leggen van stenen in de machine gebeurt handmatig.
quote:Met twee personen kan de Tiger-Stone tenminste 300m2 per dag vlijen. Een conventionele straatmaker legt 75 tot 100 m2 per dag (opper + straatmaker).
Je bent zelf een gaaf ding.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* mschol voelt zich opeens oud..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jeetje, Mender en mschol zaten vroeger bij het verzet!
Aha daarom dat xenofobe karakter, en je ongeremde wijsheid.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De moeder van mijn opa was trouwens duits. Van die kant stierven vijftien tot twintig neven en ooms aan het oostfront.
Er zat nog een generaal bij ook.
inb4 nazi voorouders
Het is ook gewoon een pracht van een woord, dat ben ik met je eens. Later noem ik mijn dochter ook 'Ausgeblendet'quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef vogelkooi het volgende:
Verborgen kan ook versteckt worden. Maar vond Ausgeblendet leuker.
Bij mijn oma vingen duitsers vis door een granaat in het water te gooien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh en een friese overgrootvader van mij was in de oorlog geen nsb'er, maar had wel een hitlersnor omdat hij zo daarmee van de duitsers dubbel zo veel geld voor de melk kreeg
Haha, dat zijn echt van die dingen, dat ging allemaal zo anders.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef TJV het volgende:
[..]
Bij mijn oma vingen duitsers vis door een granaat in het water te gooien.![]()
Toch wel leuk altijd, die mensen zijn lopende musea. Mijn oma heeft een luger, die wilde mijn opa nooit inleveren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha, dat zijn echt van die dingen, dat ging allemaal zo anders.
Oh, mijn opa's moeder was zelf trouwens geen nazi, haar ouders en de rest van de familie dus wel. Mijn opa's vader was toen een nederlandse officier en bijna doodvermoord bij de invasie, dus dan heb je als vrouwlief geen hechte band met dat boeventuig
Nope.aviquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jaloers vergelijken met je flat?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef vogelkooi het volgende:
Als AlDIE zou verdrinken zou het wel kut zijn, iets met kaptiaal vernietiging.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:52 schreef TJV het volgende:
Martinair vervoert geen passagiers meer, slechts vracht.
Ik heb gelijk.quote:
Ga ik niet toegeven.quote:
quote:Hoi 'AlDieWillenteKaaprenVaren',
Goed topic over dat papiertje onder het vlees! Dat stoort volgens mij velen!
Wil je deze klacht in ons programma vertellen? Misschien dat we er iets aan kunnen doen.
Wat is je telefoonnummer?
Groet Ramon
Timur Open Radio
BNN/3FM
ramon@bnn.nl
Flikker toch een eind op vent.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:25 schreef Mender het volgende:
[..]Houd die aidsspuit eens bij je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:25 schreef Mender het volgende:
[..]Spuit ellef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij autofellatio kon doen heette je Shaderon Jeremyquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:38 schreef shaderon het volgende:
als jij piloot was heette je
AldieWillenteKaaprenVliegen
Als jou moeder je pipo had genoemd heette je pipoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als jij autofellatio kon doen heette je Shaderon Jeremy
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:58 schreef bobbernaut het volgende:
Heb ik nu mender aan de lijn? Of werkt mender niet bij HP?
Iedere dag zit ik stiekem te hopen dat ik bobber's laptop/desktop mag reparerenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
haha mender ik zou bobber's ticket elke keer dat hij het aanmaakt verwijderen
Als je mijn acer aspire wil fixen voor nop?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:35 schreef Mender het volgende:
[..]
Iedere dag zit ik stiekem te hopen dat ik bobber's laptop/desktop mag repareren
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:36 schreef bobbernaut het volgende:
Ik had oa problemen met video kaart, vroeg hij wat voor spellen dan niet goed werkten.
Vroeg ik of ie minecraft kende en toen zei hij ja!
Ik moest me inhouden om HOI MENDER te zeggen
doe je best maar. Er zijn meerdere Marcel'squote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:38 schreef bobbernaut het volgende:
Acer helpdesk bellen en vragen naar marcel!
Hij had ook zo'n accent als jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |