Aha daarom dat xenofobe karakter, en je ongeremde wijsheid.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De moeder van mijn opa was trouwens duits. Van die kant stierven vijftien tot twintig neven en ooms aan het oostfront.
Er zat nog een generaal bij ook.
inb4 nazi voorouders
Het is ook gewoon een pracht van een woord, dat ben ik met je eens. Later noem ik mijn dochter ook 'Ausgeblendet'quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:30 schreef vogelkooi het volgende:
Verborgen kan ook versteckt worden. Maar vond Ausgeblendet leuker.
Bij mijn oma vingen duitsers vis door een granaat in het water te gooien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh en een friese overgrootvader van mij was in de oorlog geen nsb'er, maar had wel een hitlersnor omdat hij zo daarmee van de duitsers dubbel zo veel geld voor de melk kreeg
Haha, dat zijn echt van die dingen, dat ging allemaal zo anders.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:31 schreef TJV het volgende:
[..]
Bij mijn oma vingen duitsers vis door een granaat in het water te gooien.![]()
Toch wel leuk altijd, die mensen zijn lopende musea. Mijn oma heeft een luger, die wilde mijn opa nooit inleveren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha, dat zijn echt van die dingen, dat ging allemaal zo anders.
Oh, mijn opa's moeder was zelf trouwens geen nazi, haar ouders en de rest van de familie dus wel. Mijn opa's vader was toen een nederlandse officier en bijna doodvermoord bij de invasie, dus dan heb je als vrouwlief geen hechte band met dat boeventuig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |