Er zit geen fatsoenlijke trekhaak op.... Neen lama zitten joh.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HOLY SHIT UNIMOG U1400
DIE SET MOET IK KOPEN
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niks hoor, lekker werken
Wel eens gerookt en mijn zusje heeft volgens mij ook zo'n ding. Dat rookt ze dan heel stoer met allemaal vriendinnetjes en speelkameraadjes in de achtertuin.quote:
Nou goed om jou evaring te horen, want ik had laats ook en keer gedaan en dan niet met die xenos troep. De gastvrouw had libanese tabak gekregen van haar pa, en dat smaakte zoveel beter dan hier. Ik werd er wel heel relaxed van, terwijl ik dat niet had met xenos. Leek bijna op ruimte cake maar dan veel minder erg. Dus ik vermoed dat die Libanoners er wat door heen hebben gedaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wel eens gerookt en mijn zusje heeft volgens mij ook zo'n ding. Dat rookt ze dan heel stoer met allemaal vriendinnetjes en speelkameraadjes in de achtertuin.
Ik vind er zelf niet erg veel aan. Het smaakt nergens naar, vooral niet met dat fruitsmaakjesspul. Prop je er wiet in, dan ruikt de hele buurt (jankende buuf incl.) het. Plus, dat is wel echt een kutmanier om wiet te roken. Plus, wiet roken is sowieso best wel kut. Ongans vermogen kwijt terwijl een goed sigaartje nog niet de helft kost en evengoed lekker is.
Laatst zei ik tijdens een feessie dat het meidje gewoon uit de fles mocht drinken omdat niemand hier aids had, ging ze naast mij zitten om uit te leggen dat aids niet via speeksel overdraagbaar is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:11 schreef vogelkooi het volgende:
De gastvrouw van die libanese hasj zal nu ook wel aids hebben, had met haar tuitje gedeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |