Iddquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef tuut-chips het volgende:
http://open.spotify.com/track/6Cr4GuonfqCCFIqSSOGTBG
Project Xquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef tuut-chips het volgende:
troep...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef tuut-chips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
klesj of de titans.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:36 schreef drumstickNL het volgende:
Net die titans film gezien; fall of the titans ofzo? Wat een bout film; paar miljoen aan CGI kon mij niet boeien.
Is ook tof man, hetzelfde geldt voor the Gorillaz.quote:
quote:Did you know?
Laid end to end, the number of LEGO® bricks sold in 2011 would circle the world more than 12 times!
nog 1: (nieuwsbrief vorige maand):quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waaaaat
Dat is best wel echt veel
quote:Did you know?
2.5 million LEGO® DUPLO® elements are moulded daily at the LEGO factory in Hungary - if you laid them in a line, it would stretch 26 miles.
Yup, ik vond hem ook bagger saaiquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:36 schreef drumstickNL het volgende:
Net die titans film gezien; fall of the titans ofzo? Wat een bout film; paar miljoen aan CGI kon mij niet boeien.
Project Xquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Dat was echt de meest vermakelijke film van het afgelopen jaar.
lego heeft kwaliteit heel erg hoog in het vaandel staan, dus inferieure stukjes mag je gratis replacements voor vragen (er is b.v. een set met iets van 90 raampjes waar dus een raar "spuit" punt van het plastic inzat..quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maakt LEGO trouwens alleen origineel, of is er ook een productielijntje naast om aan goedkoper imitatie te verdienen?
check b.v. marktplaats en bricklink.com (een lego marktplaats)quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah, duidelijk. Ik zit er over na te denken om eens wat sets te kopen, maar origineel (nep komt er niet in) is wel zo gruwelijk duur.
Yea, nutteloze feitjesquote:Did you know?
2.5 million LEGO® DUPLO® elements are moulded daily at the LEGO factory in Hungary - if you laid them in a line, it would stretch 26 miles.
Did you know?
If all LEGO sets sold in 2010 were stacked on top of each other, they would fill a football field (5,000 m²) to a height of 172 m - equivalent to a 52 storey building.
door geld en ruimtegebrek niet zo heel erg maar daar waar mogelijk bouw ik zeker nog af en toe watquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
mschol speelt er nog dagelijks mee toch? Dat ene schip wat je had van Star Wars was wel leip.
LEGO memories.![]()
ik heb hier ruwweg 1500-2000 euro aan alleen de modulaire huisjes staanquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die LEGO is zo duur hé
Ik zit bij de star wars sets te kijken, dat is echt niet normaal.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Met die pneumatische meuk, heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |