SPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Lutte op 05-07-2012 19:08:13 ]There are only 151 Pokémon.
"Ik probeer ook gewoon te winnen" realiseert zich dat dat belachelijk is en nooit gaat lukkenquote:
Dan moet Erik in de bezemwagen gaan zitten en hem tijdens de etappe interviewenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:15 schreef Haarklip het volgende:
Ach, gelukkig komen Hummels gloriemomenten nog in de bergen.
Als we niet uitkijken zit 'ie straks in de studio op de fietst en zingt ie mee met Dries Roelvink.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet Erik in de bezemwagen gaan zitten en hem tijdens de etappe interviewen
Hummel bedoel ik he?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Als we niet uitkijken zit 'ie straks in de studio op de fietst en zingt ie mee met Dries Roelvink.
Daarvoor is hij te spraakzaam. En als hij praat zegt hij nooit: Ja inderdaad Robert / Erikquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Die droogkloot hoort er perfect bijBeetje Jan Paparazzi
gelukkig ook, pakte wel zijn zeges mee hoor, maar verder in deze Tour weinig. Of de top 15 moet vallenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Niemand neemt hem als sprinter serieus hoor
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:20 schreef franklop het volgende:
[..]
gelukkig ook, pakte wel zijn zeges mee hoor, maar verder in deze Tour weinig. Of de top 15 moet vallen
In elk geval iets op deze melodie:quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:20 schreef Travel. het volgende:
[..]
Welk nummer zal hij vandaag ''zingen'' ?
Klopt jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:19 schreef gniffie het volgende:
Is Danny trouwens nog afgezeken de afgelopen dagen? Vorig jaar was het toch dikke ruzie aan het eind?
van Vliet is nog niet als gast geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:19 schreef gniffie het volgende:
Is Danny trouwens nog afgezeken de afgelopen dagen? Vorig jaar was het toch dikke ruzie aan het eind?
Danny heeft zijn buikje rond gegeten het afgelopen jaarquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
van Vliet is nog niet als gast geweest.![]()
Ik voorspel een geweldige thriller romanquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tom Knipping moet ook een keer gewoon opduiken in Frankrijk. Zo op die Voeckler afstappen en zeggen: Metsj fixing!
Iwan kan zo nodig helpen Titi in te sluiten.
Bedoel je toevallig dit boekquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waar is Johan Derksen. Dit is het ideale moment om zijn "matsj fiksing" boek te promoten
Jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedoel je toevallig dit boek
[ afbeelding ]
Te koop bij de betere boekhandels.
Denk niet dat hij hem verkocht heeft. Lijkt me gewoon een afspraak dat de winnaar de verliezer betaalt, is ook vrij normaal als je met 2 voorop rijdt en je vol door moet rijden om de achtervolgers voor te blijven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Toch vreemd dat die Kolobnev LBL verkoopt voor 1,5 ton. Die man is zo vaak 2e geworden in grote koersen (wk's enzo). Heeft hij nog een kans om te winnen, verkoopt hij hem.![]()
Of hij had dat geld nodig om zijn doping te financieren.
Hij is er nog steeds bij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
Vinokourov was wel een baasje. Ik mis zulke types
Moeders houd uw dochters binnen en blijf zelf ook van de straatquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:32 schreef gniffie het volgende:
Gert met zijn psycho ogen als die gaat acteren
Dat is een echte baas ja. Hij zou een eigen Tourprogramma moeten hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:35 schreef henkde_j het volgende:
Goede gast trouwens die Wilfried de Jong
Prima gast idd....hij zou wat mij betreft Danny mogen vervangen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:35 schreef henkde_j het volgende:
Goede gast trouwens die Wilfried de Jong
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:32 schreef gniffie het volgende:
Gert met zijn psycho ogen als die gaat acteren
doet tenminste niet alsof die alles weetquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima gast idd....hij zou wat mij betreft Danny mogen vervangen.
Al z'n programma's zijn sterk. Hij verdient echt weer een wekelijks sportprogrammaquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dat is een echte baas ja. Hij zou een eigen Tourprogramma moeten hebben.
Die docu die hij heeft gemaakt over Parijs-Roubaix is ook echt briljant.
Misschien dat hij op termijn wel het programma van Mart overneemt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima gast idd....hij zou wat mij betreft Danny mogen vervangen.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er moeten toch nog wel shots van hem zijn die nog meer creepy aandoen.
Dat had ik ook in mijn hoofd. Maar ik zie Wilfried de Jong niet overstappen van VPRO naar de NOS...quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien dat hij op termijn wel het programma van Mart overneemt.
Dit moment idd, kan zo in een horror filmquote:
Dat dat mogelijk isquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:42 schreef tompsv18 het volgende:
Deze reservetafel is nog minder leuk dan die bij VI Oranje
Je hebt geen smaak. Het ging om die ander.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:42 schreef Djokotron het volgende:
Joanna Zanella. iemand picca´s om het niveau van dit topic op te krikken?
Die mag jij dan ook hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak. Het ging om die ander.
Danny en Boskamp in 1 zin noemen. Dat is not dunquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Danny krijgt idd wat een Boskamp-postuur...
Nee , Wilfred zei laatste xquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Die zijn inderdaad not dun.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Danny en Boskamp in 1 zin noemen. Dat is not dun
Lekker koeken op mekaar. Zo, right between the eyes, BAM!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Danny en Boskamp in 1 zin noemen. Dat is not dun
680 maar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
hoppa, issie ff 1300 euro op een avond weg. arme ben
Alleen VI Hooligans begrijpen "not dun"quote:
die zijn ook not dunquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Alleen VI Hooligans begrijpen "not dun"
Iedereen noemt zich nu ineens VI Hooligans.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Alleen VI Hooligans begrijpen "not dun"
Het houdt hem van de straat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:48 schreef sonnyspek het volgende:
Ben benieuwd wat voor excuus die nu weer heeft voor Dries...
Door de doping? er zijn verschillende renners gestorven aan hartproblemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef Marcoss het volgende:
Nelissen heeft in z'n profcarriere ook hartproblemen gehad, waardoor hij moest stoppen. Weet niet of hij daar nog last van heeft.
Tóch nog ff een keertjequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:48 schreef sonnyspek het volgende:
Ben benieuwd wat voor excuus die nu weer heeft voor Dries...
Bergop schat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:49 schreef exile79 het volgende:
Ik loop een paar minuten achter ivm recorder, maar hoe kunnen ze nou in ruim een uur maar 18 km fietsen??
Denk je?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ah ja, dat maakt wel een verschil he.
Danny kan zo aan de slag bij RTL Boulevardquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:51 schreef Specularium het volgende:
Danny komt vreemder over dan mensen onder de anti-depressiva.
Met zijn niks snappende hoofd.
Wel lekkerquote:
Holmaatje van Albert.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Danny kan zo aan de slag bij RTL Boulevard
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kennen we een Herman op Fok?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Kappen ze hem weer af, vieze flikkers van RTL.
Moet die morgen weer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Kappen ze hem weer af, vieze flikkers van RTL.
kijkersvragen . nog wat . mail naar wilfred.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn voorstel: weg met de reservetafel, en de volledige versie van Dries Roelvink.
Mooi mannn dat wordt cashennnnnquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Greipel, dus je kunt je huis erop verwedden
kijkersvragen@tourdujour.nlquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kijkservragen . nog wat . mail naar wilfred.
quote:
Alle Fok!kers mailen? of iemand maakt 10,000+ accounts aan met dezelfde mail.quote:
Hij playbackt, slecht ook nogquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:55 schreef Djokotron het volgende:
Dries denkt dat ienog live is en zingt rustig nog 10min door.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef Kansenjongere het volgende:
RemcoW23, je hebt een fout gemaakt in je mail, je schrijft woonkamer in plaats van woonwagen.
Onderwerp: Dries Roelvink moet blijven!! Namens forum.fok.nlquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Beste redactie,
DRIES MOET BLIJVEN! Gelieve zijn optreden in het vervolg ook niet meer af te kappen, hiermee stelt u vele liefhebbers teleur. Zij hebben namelijk op dat moment in hun woon- danwel zolderkamer net de polonaise ingestart.
Namens alle TDJ-hooligans op het forum van FOK!,
johannes_vermeer
Leider TDJ-hooligans.
Gunther (een fan).quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef freaky40 het volgende:
Wie is trouwens die oude gek in dat publiek die zo uit zijn dak gaat bij die Dries?
Passievol betoog moet ik zeggen!quote:hebben ze bij tour de jour nog steeds niet door dat dhr.dries roelvink de kijkcijfers omlaag haalt,we weten niet hoe snel we de t.v. uit moeten doen als deze(zanger) er weer aankomt, laat liever Danny Vera de avond afsluiten,zal een hoop kijkers schelen,(zie v.i.oranje) waar ook veel kijkers zijn voor de huisband, met vriendelijke sportgroet ***...
Elke aflevering weer. Kan Wilfred dit niet nog een x zeggen? want dan hebben we dat gehad ipv dat gedoe dat het de laatste keer is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef freaky40 het volgende:
Wie is trouwens die oude gek in dat publiek die zo uit zijn dak gaat bij die Dries?
Dikke tetters.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Zo willen we hem zien en niet anders
Boskamp is op vakantie, Derksen komt vanaf nu iedere vrijdag en maandag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:08 schreef Panthera. het volgende:
Komen Jan Boskamp en Derksen eigenlijk ook nog dit jaar of hebben die vakantie na het EK?
Alsof het RTL 4 wat boeit. Alle sponsors hebben de aandacht gekregen voordat Dries weer ging zingenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef Veerboot het volgende:
Bij SigaarSnor kwam ook een mailtje binnen m.b.t. Dries. Niet alleen maar fans, helaas:
[..]
Passievol betoog moet ik zeggen!
het was na 3 avonden in seizoen 1 al een running gag en het is nog steeds leuk, alhoewel Wilfred zei dat hij er voor het laatst wasquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:07 schreef freaky40 het volgende:
Die Dries elke avond begint een running gag te worden. Niet leuk meer in seizoen 2.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef Veerboot het volgende:
Maandag was nog even inkomen, gisteren was al lekker en vandaag was het een prima showtje. Zijn hard op weg naar de topshow.gif.
Een speciale topshow gif voor Tour du Jour is wel mooi inderdaad. Goed idee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan alleen niet van die mooie flitsende letters
Wel Topshow in zwembroekkleurig-geel.
Nicequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan alleen niet van die mooie flitsende letters
Wel Topshow in zwembroekkleurig-geel.
quote:
Zou mij niks verbazen allemaal.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:05 schreef THEFXR het volgende:
ik zie dijkstra, vaughters al doorzagen!![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)ak-Armstrong___.html
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:45 schreef 1-0-8 het volgende:
Vanavond toch ons aller Leontien van Moorsel bij Tour du Jour?
Heldin is dat!
Met haar verschrikkelijk dialect.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:45 schreef 1-0-8 het volgende:
Vanavond toch ons aller Leontien van Moorsel bij Tour du Jour?
Heldin is dat!
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:55 schreef Veerboot het volgende:
Gastenlijst t/m dinsdag a.s.:
do 05/07: Leontien van Moorsel & Jack Spijkerman
vr 06/07: Bart Veldkamp & Johan Derksen
za 07/07: Erik Dekker & Frits Wester
zo 08/07: Sven Kramer & Leo Driessen
ma 09/07: Steven Rooks & Johan Derksen
di 10/07: Erik Hulzebosch & Peter Vermeersch
(Wellicht even toevoegen aan de OP?)
Welke nieuwe hit? Ik ben gisteren naar bed gegaan voordat Dries kwamquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
Dries Roelvink is nu zelfs met zijn nieuwe hit op 3FM
Hij heeft weer een of ander nieuw liedje, maar was gister niet te horen hoor bij Tour du Jour.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke nieuwe hit? Ik ben gisteren naar bed gegaan voordat Dries kwam
Oh, ik keek al op youtube maar ik kon niet echt zien wat de nieuwe hit zou moeten zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij heeft weer een of ander nieuw liedje, maar was gister niet te horen hoor bij Tour du Jour.
Blijf eens wakker, vroege slaperdquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke nieuwe hit? Ik ben gisteren naar bed gegaan voordat Dries kwam
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, ik keek al op youtube maar ik kon niet echt zien wat de nieuwe hit zou moeten zijn.
Ik moet vroeg op man, eregisteren heb ik het wel afgekekenquote:
Nee die bedoel ik niet, die had ik zelf ook al gepost in dit topicquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:30 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Bedoel je niet deze, die is niet van Dries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |