Moet je natuurlijk wel ergens een bakje koffie kopen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neenee, door zuid wandelen is zeer veilig. Lekker man, beetje langs de stadionweg enzo.
Nee, kost tijd. En geld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:18 schreef waht het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel ergens een bakje koffie kopen.
Jij insinueert meer volgens mij. Ik deel enkel een observatie wat ik vemakelijk vond. Maar je bent op dat onderwerp nogal gevoelig begrijp ik uit je posts, dus zoek het lekker uit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Anders ga je misschien verkeerde dingen insinueren op dit forum.
Ja, maar voor wat zet je door? Hoe weet je zo zeker dat de doelen die je wil behalen ook daadwerkelijk behaald kunnen worden. Als ik na ongeveer twee maanden geen vooruitgang zie, ben ik er wel weer klaar mee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ongemotiveerd raken ken ik, maar dat is iets waar je voor kiest, doorzetten is ook een optie.
Zelf probeer ik nu elke dag even langs de sportschool te gaan, omdat ik nu toch wat ruimer in de tijd zit.
Of je kijkt gewoon eens op google maps, draak. Staat in de Elseviergids volgens op 1 qua buurtenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:19 schreef GSbrder het volgende:
De stadionweg?
Dat klinkt als Bijlmer ArenA.
Wigger.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
De Bijlmer, aha daar kom ik ook nog wel eens met enige regelmaat, die vind ik op zich wel tof heb geen last van die mensen.
De buurt waar ik nu ben staat op 19. Achterstandswijkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon eens op google maps, draak. Staat in de Elseviergids volgens op 1 qua buurten
OMGodzzz ELSEVIER WHAAATSS HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon eens op google maps, draak. Staat in de Elseviergids volgens op 1 qua buurten
Het gaat niet om het resultaat, het gaat om de weg daar naartoe.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, maar voor wat zet je door? Hoe weet je zo zeker dat de doelen die je wil behalen ook daadwerkelijk behaald kunnen worden. Als ik na ongeveer twee maanden geen vooruitgang zie, ben ik er wel weer klaar mee.
Overigens woon ik in een pauperbuurt. Kan aardig verschillen binnen een bepaalde reikwijdte.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De buurt waar ik nu ben staat op 19. Achterstandswijken!
Zonder dat je überhaupt weet of de observatie correct is, jij durft, en dan nog niet eens hier je excuses aanbieden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij insinueert meer volgens mij. Ik deel enkel een observatie wat ik vemakelijk vond. Maar je bent op dat onderwerp nogal gevoelig begrijp ik uit je posts, dus zoek het lekker uit.
quote:
Hij vatte het serieus op?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij insinueert meer volgens mij. Ik deel enkel een observatie wat ik vemakelijk vond. Maar je bent op dat onderwerp nogal gevoelig begrijp ik uit je posts, dus zoek het lekker uit.
Kwestie van lange adem, maar ik wil graag part-time bij het leger, dus dan is het wel handig iets aan conditie mee te brengen, dat is dan ook mijn ultieme doel. En we hebben eind dit jaar eventueel een oefening bij KCT / LMB (mannetjes met geweertjes die uit vliegtuigen worden gegooid), dus dan is het ook fijn om wat conditie mee te brengen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, maar voor wat zet je door? Hoe weet je zo zeker dat de doelen die je wil behalen ook daadwerkelijk behaald kunnen worden. Als ik na ongeveer twee maanden geen vooruitgang zie, ben ik er wel weer klaar mee.
NsmGGsonmj!quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
OMGodzzz ELSEVIER WHAAATSS HAHAHAHAHA
/remlof
Iedereen in een huurwoning woont natuurlijk in een pauperwijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Overigens woon ik in een pauperbuurt. Kan aardig verschillen binnen een bepaalde reikwijdte.
Elsevier is vaak wel te doen inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
Elsevier is wel redelijk.
Weet hoe ze daar onderzoek doen een beetje.
Ruud huurt nu ook een huis. Aan de stadionweg.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iedereen in een huurwoning woont natuurlijk in een pauperwijk.
True true, dat is in Rotterdam ook zo. Op het ene moment loop je langs de Kralingse Plas en de leuke huizen, het volgende moment sta je bij een Turkse groenteboer en tussen de `wholla wholla habi wat is deze`.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Overigens woon ik in een pauperbuurt. Kan aardig verschillen binnen een bepaalde reikwijdte.
De wijk, mogelijk, de woning zelf niet altijd haha.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iedereen in een huurwoning woont natuurlijk in een pauperwijk.
Gullit? De Wild? Van Nistelrooy?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ruud huurt nu ook een huis. Aan de stadionweg.
Ik koop het blad zelden hoor maar ik heb de kans gehad om een tijdje in de keuken te mogen kijken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Elsevier is vaak wel te doen inderdaad.
Of hardlopen tijdens een artilleriebeschieting.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:26 schreef waht het volgende:
Doorzettingsvermogen jwtz.
Daarom is hardlopen tijdens noodweer het leukst.
Gullit. Ik ben goed op de hoogtequote:
Hmm, leuk. Hoe was dat?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik koop het blad zelden hoor maar ik heb de kans gehad om een tijdje in de keuken te mogen kijken.
Exact. En dan met slaapgebrek, honger, koppijn, et cetera.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of hardlopen tijdens een artilleriebeschieting.
Oogkleppen op en gáán.quote:
En een gewonde maat die je natuurlijk niet in de steek laat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:27 schreef waht het volgende:
[..]
Exact. En dan met slaapgebrek, honger, koppijn, et cetera.
Interessant, best veel geleerd achteraf, wilde wel wat meer op pad dat is er jammer genoeg te weinig van gekomen in mijn ogen althans.quote:
Goed zo. Ik zal Huub de groetjes doen.quote:
Dat zeker niet. Die extra 80 kilo op je rug moet erbij kunnen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En een gewonde maat die je natuurlijk niet in de steek laat.
Hmm, oké. Leukquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Interessant, best veel geleerd achteraf, wilde wel wat meer op pad dat is er jammer genoeg te weinig van gekomen in mijn ogen althans.
Je bedoelt abi, habibi of hadi maar habi bestaat niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
True true, dat is in Rotterdam ook zo. Op het ene moment loop je langs de Kralingse Plas en de leuke huizen, het volgende moment sta je bij een Turkse groenteboer en tussen de `wholla wholla habi wat is deze`.
Wanneer kunnen we jouw acties nu eens in het echt gaan bewonderen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En een gewonde maat die je natuurlijk niet in de steek laat.
De volgende supermarktoorlog.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we jouw acties nu eens in het echt gaan bewonderen?
Check zijn klok. Hij is verzamelaar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goed zo. Ik zal Huub de groetjes doen.
Universiteit Utrecht was ook best goedquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:28 schreef TitusPullo het volgende:
Uit onderzoek van de QS World University Rankings 2012 is gebleken dat de Opleiding Geschiedenis van de Universiteit Leiden de beste in z'n soort is buiten de Engelstalige wereld. Ze staat op de 19e plaats in de volledige lijst met een score van 70,9.
Dat kan hem geen tiet, eh, biet schelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je bedoelt abi, habibi of hadi maar habi bestaat niet.
De Angelsaksen moeten zich weer uitsloven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:28 schreef TitusPullo het volgende:
Uit onderzoek van de QS World University Rankings 2012 is gebleken dat de Opleiding Geschiedenis van de Universiteit Leiden de beste in z'n soort is buiten de Engelstalige wereld. Ze staat op de 19e plaats in de volledige lijst met een score van 70,9.
We hebben een Arabische kenner in de zaalquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Altijd heftig zegt mijn moeder, ik snap wel, dat je daarvoor uit een bepaald soort hout gesneden zal moeten zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
De volgende supermarktoorlog.
[..]
Check zijn klok. Hij is verzamelaar.
erik, zeg er eens wat van.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We hebben een arabische kenner in de zaal.
Ik zeg altijd sadiqi.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven met die jongen.quote:
Tzatziki?quote:
Conditie is iets wat je sowieso krijgt naarmate je veel sport en conditie wordt simpelweg steeds beter als je veel sport en het ook goed opbouwt. Daar zou ik niet ongemotiveerd van raken, puur omdat je sowieso conditie krijgt en daar ook zeker van bent, zegmaar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kwestie van lange adem, maar ik wil graag part-time bij het leger, dus dan is het wel handig iets aan conditie mee te brengen, dat is dan ook mijn ultieme doel. En we hebben eind dit jaar eventueel een oefening bij KCT / LMB (mannetjes met geweertjes die uit vliegtuigen worden gegooid), dus dan is het ook fijn om wat conditie mee te brengen.
Overigens merk ik het ook bij mijn werk, ik kan beter ´s ochtends uit mijn nest komen en de middagdip is lang niet meer zo zwaar.
Maar wat als je straks in Amsterdam zit en na 2 maanden nog geen voortgang maakt met je studie? Stop je dan ook? Want 4 jaar is best lang hoor.
42e afdeling veldartillerie madderfakkers!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:28 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Die extra 80 kilo op je rug moet erbij kunnen.
Die had ik niet nodig gehad, ik wist zo al dat de Stadionweg bij het Olympisch Stadion ligtquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
OMGodzzz ELSEVIER WHAAATSS HAHAHAHAHA
/remlof
Meid, dat is nu de corporale grap, daar noemen we het gewoon `habi wat is deze`.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij blijft grappigquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Meid, dat is nu de corporale grap, daar noemen we het gewoon `habi wat is deze`.
Of dat nu feitelijk correct is doet niet terzake, immers is het geen titel van een scriptie.
Op de meet, als een niet nader te noemen bol hok in een Utrechtse gracht gaat verdwijnen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we jouw acties nu eens in het echt gaan bewonderen?
Ik kom nou eenmaal uit de aso buurten enzo, je weet zelf.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We hebben een Arabische kenner in de zaal.
Iran toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik kom nou eenmaal uit de aso buurten enzo, je weet zelf.
Dat laatste wil er op de een of andere manier nooit in als erik een taalfout ziet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Meid, dat is nu de corporale grap, daar noemen we het gewoon `habi wat is deze`.
Of dat nu feitelijk correct is doet niet terzake, immers is het geen titel van een scriptie.
Daar praten ze Farsi, meneer de wereldreiziger.quote:
Ok, habi wat is deze. Ik houd 'm erin, zodra ik word aangesproken door een swagger turk ga ik zeggen habi wat is deze.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat weet ik. En nu?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:35 schreef waht het volgende:
[..]
Daar praten ze Farsi, meneer de wereldreiziger.
En nu moet je reageren in het POLMEET-topic.quote:
Oh.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:36 schreef waht het volgende:
[..]
En nu moet je reageren in het POLMEET-topic.
Hebben Turken tegenwoordig al swagger?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ok, habi wat is deze. Ik houd 'm erin, zodra ik word aangesproken door een swagger turk ga ik zeggen habi wat is deze.
En als erik je aanspreekt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ok, habi wat is deze. Ik houd 'm erin, zodra ik word aangesproken door een swagger turk ga ik zeggen habi wat is deze.
Mooi hè, die vermenging der rassen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hebben Turken tegenwoordig al swagger?
Dacht dat alleen negers dat hadden.
Ik heb vernomen dat VS wel wil proberen om er bij erik iets in te laten gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat laatste wil er op de een of andere manier nooit in als erik een taalfout ziet.
Turken hebben altijd al swagger gehad. Wat is Shaka Zulu vergeleken met Soeleiman de Grote?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hebben Turken tegenwoordig al swagger?
Dacht dat alleen negers dat hadden.
Dedemsvaart?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:37 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb niks te maken met Iran. Geboren in een achterlijk dorp trouwens.
Zoete koek?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat VS wel wil proberen om er bij erik iets in te laten gaan.
Daar komt je familie toch oorspronkelijk vandaan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:37 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb niks te maken met Iran. Geboren in een achterlijk dorp trouwens.
'Wat is Jacob Zuma vergeleken met Reçep Erdogan?', had ook gewerkt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Turken hebben altijd al swagger gehad. Wat is Shaka Zulu vergeleken met Soeleiman de Grote?
Dat klinkt toch minder goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:39 schreef waht het volgende:
[..]
'Wat is Jacob Zuma vergeleken met Reçep Erdogan?', had ook gewerkt.
Mijn vader komt uit Iran maar eigenlijk heb ik niet zoveel feeling met Iran en die mensen. Ik ben gewoon geboren in Nederland.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar komt je familie toch oorspronkelijk vandaan?
Uit Iran dan, niet uit dat achterlijke dorp, daar komt de familie van Vs vandaan
Vergeet geen brood mee te nemen, anders lukt het niet.quote:
Neuh.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:40 schreef von_Preussen het volgende:
Nou mensen, ik ga weer eventjes aan m´n lichaam werken, doen jullie een beetje voorzichtig met Ziba?
Had nou gezegd: `dan schop ik hem met mijn puntige schoenen in z´n onderlichaam zodat z´n rechterteelbal omhoog schiet en langzaam verrot in z´n onderbuik en daardoor operatief moet worden weggehaald`.quote:
Uiteraard, je bent ook gewoon Nederlander, ik vroeg alleen naar je afkomst.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mijn vader komt uit Iran maar eigenlijk heb ik niet zoveel feeling met Iran en die mensen. Ik ben gewoon geboren in Nederland.
Nu je het zegt, Fouradi heeft ook swagger.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Turken hebben altijd al swagger gehad. Wat is Shaka Zulu vergeleken met Soeleiman de Grote?
Ik draag geen puntige schoenen, ben niet zo van die dingen, vind ik lelijk. Ik kan ook zeggen dat ik hem een knietje geef waardoor hij vooroverbuigt en ik vervolgens om hem heen loop, op zijn rug spring en hij neervalt en ik snel wegren. Ofzo. Ik ben niet zo van die gewelddingen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had nou gezegd: `dan schop ik hem met mijn puntige schoenen in z´n onderlichaam zodat z´n rechterteelbal omhoog schiet en langzaam verrot in z´n onderbuik en daardoor operatief moet worden weggehaald`.
Kun je niet gewoon je glas in zijn gezicht legen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik draag geen puntige schoenen, ben niet zo van die pinkel dingen, vind ik lelijk. Ik kan ook zeggen dat ik hem een knietje geef waardoor hij vooroverbuigt en ik vervolgens om hem heen loop, op zijn rug spring en hij neervalt en ik snel wegren. Ofzo. Ik ben niet zo van die gewelddingen.
Oh je gaat het zo zwaar krijgenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:23 schreef von_Preussen het volgende:
(mannetjes met geweertjes die uit vliegtuigen worden gegooid), dus dan is het ook fijn om wat conditie mee te brengen.
Ik hoop voor je dat er een laddertje in de buurt is, anders kom je nooit zijn rug op.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik draag geen puntige schoenen, ben niet zo van die dingen, vind ik lelijk. Ik kan ook zeggen dat ik hem een knietje geef waardoor hij vooroverbuigt en ik vervolgens om hem heen loop, op zijn rug spring en hij neervalt en ik snel wegren. Ofzo. Ik ben niet zo van die gewelddingen.
Nou en.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:00 schreef De_Guidance het volgende:
Suleimans beste vriend was een christelijke devsirme.
Dat is saai.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon je glas in zijn gezicht legen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |