Moet je natuurlijk wel ergens een bakje koffie kopen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neenee, door zuid wandelen is zeer veilig. Lekker man, beetje langs de stadionweg enzo.
Nee, kost tijd. En geld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:18 schreef waht het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel ergens een bakje koffie kopen.
Jij insinueert meer volgens mij. Ik deel enkel een observatie wat ik vemakelijk vond. Maar je bent op dat onderwerp nogal gevoelig begrijp ik uit je posts, dus zoek het lekker uit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Anders ga je misschien verkeerde dingen insinueren op dit forum.
Ja, maar voor wat zet je door? Hoe weet je zo zeker dat de doelen die je wil behalen ook daadwerkelijk behaald kunnen worden. Als ik na ongeveer twee maanden geen vooruitgang zie, ben ik er wel weer klaar mee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ongemotiveerd raken ken ik, maar dat is iets waar je voor kiest, doorzetten is ook een optie.
Zelf probeer ik nu elke dag even langs de sportschool te gaan, omdat ik nu toch wat ruimer in de tijd zit.
Of je kijkt gewoon eens op google maps, draak. Staat in de Elseviergids volgens op 1 qua buurtenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:19 schreef GSbrder het volgende:
De stadionweg?
Dat klinkt als Bijlmer ArenA.
Wigger.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
De Bijlmer, aha daar kom ik ook nog wel eens met enige regelmaat, die vind ik op zich wel tof heb geen last van die mensen.
De buurt waar ik nu ben staat op 19. Achterstandswijkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon eens op google maps, draak. Staat in de Elseviergids volgens op 1 qua buurten
OMGodzzz ELSEVIER WHAAATSS HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon eens op google maps, draak. Staat in de Elseviergids volgens op 1 qua buurten
Het gaat niet om het resultaat, het gaat om de weg daar naartoe.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, maar voor wat zet je door? Hoe weet je zo zeker dat de doelen die je wil behalen ook daadwerkelijk behaald kunnen worden. Als ik na ongeveer twee maanden geen vooruitgang zie, ben ik er wel weer klaar mee.
Overigens woon ik in een pauperbuurt. Kan aardig verschillen binnen een bepaalde reikwijdte.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De buurt waar ik nu ben staat op 19. Achterstandswijken!
Zonder dat je überhaupt weet of de observatie correct is, jij durft, en dan nog niet eens hier je excuses aanbieden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij insinueert meer volgens mij. Ik deel enkel een observatie wat ik vemakelijk vond. Maar je bent op dat onderwerp nogal gevoelig begrijp ik uit je posts, dus zoek het lekker uit.
quote:
Hij vatte het serieus op?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij insinueert meer volgens mij. Ik deel enkel een observatie wat ik vemakelijk vond. Maar je bent op dat onderwerp nogal gevoelig begrijp ik uit je posts, dus zoek het lekker uit.
Kwestie van lange adem, maar ik wil graag part-time bij het leger, dus dan is het wel handig iets aan conditie mee te brengen, dat is dan ook mijn ultieme doel. En we hebben eind dit jaar eventueel een oefening bij KCT / LMB (mannetjes met geweertjes die uit vliegtuigen worden gegooid), dus dan is het ook fijn om wat conditie mee te brengen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, maar voor wat zet je door? Hoe weet je zo zeker dat de doelen die je wil behalen ook daadwerkelijk behaald kunnen worden. Als ik na ongeveer twee maanden geen vooruitgang zie, ben ik er wel weer klaar mee.
NsmGGsonmj!quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
OMGodzzz ELSEVIER WHAAATSS HAHAHAHAHA
/remlof
Iedereen in een huurwoning woont natuurlijk in een pauperwijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Overigens woon ik in een pauperbuurt. Kan aardig verschillen binnen een bepaalde reikwijdte.
Elsevier is vaak wel te doen inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
Elsevier is wel redelijk.
Weet hoe ze daar onderzoek doen een beetje.
Ruud huurt nu ook een huis. Aan de stadionweg.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iedereen in een huurwoning woont natuurlijk in een pauperwijk.
True true, dat is in Rotterdam ook zo. Op het ene moment loop je langs de Kralingse Plas en de leuke huizen, het volgende moment sta je bij een Turkse groenteboer en tussen de `wholla wholla habi wat is deze`.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Overigens woon ik in een pauperbuurt. Kan aardig verschillen binnen een bepaalde reikwijdte.
De wijk, mogelijk, de woning zelf niet altijd haha.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iedereen in een huurwoning woont natuurlijk in een pauperwijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |