SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 04-07-2012 20:24:56 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zo raar: ik google op iemand die vorige maand overleden is en die heeft nog wel gewoon een Twitteraccount. Echt vreemd om dan te zien dat 'ie op een bepaald moment gestopt is met twitteren.Niet meer actief op Fok!![]()
Daar houd ik me nu ook maar aan vast... Want als ik zaterdag zo loop, hebben jullie niets aan mequote:Op woensdag 4 juli 2012 16:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Goed gedaan! En je weet: een slechte generale...Ik liep nu al retetraagquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Desnoods ga je wat langzamer lopen. Did the trick for me!Het was echt de afweging tussen trager (en daardoor NOG minder in een lekker ritme) lopen of een megahoge hartslag hebben.
Sterfhitte
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Vanavond ga ik mijn eerste hardloop stappen zetten!
Schoenen check!
App check!
Motivatie check!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nou en? Wil je verder komen of niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar houd ik me nu ook maar aan vast... Want als ik zaterdag zo loop, hebben jullie niets aan me
[..]
Ik liep nu al retetraagHet was echt de afweging tussen trager (en daardoor NOG minder in een lekker ritme) lopen of een megahoge hartslag hebben.
SterfhitteIk liep ook genoeg 7 min/km of 7.30 of nog langzamer. Als je van jezelf maar weet dat je sneller kúnt als het moet, dan is langzaam lopen heul niet erg.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ja, nou ja... Normaal krijg ik een egoboost door het lopen en een topgevoel, maar nu totaal niet. Gaat wel weer over hoor, en ik stop niet na 1 zware training met m'n poging om de 10 km te halenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:13 schreef Drassss het volgende:
Yuki dit zijn echt één van de zwaarste omstandigheden hoor. Wees niet bangMaar het voelt nu wel even als een flinke stap terug en dat is balen
Had ik ook met sommige Fok!kersquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef Viking84 het volgende:
Zo raar: ik google op iemand die vorige maand overleden is en die heeft nog wel gewoon een Twitteraccount. Echt vreemd om dan te zien dat 'ie op een bepaald moment gestopt is met twitteren.heel bizar.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Spoorwegovergang? Ik loop bij dat soort dingen altijd gewoon terug, een paar honderd meter ofzo. Uit je ritme zijn is dan wel zo irritant, dan liever heen en weer![]()
![]()
gisteravond ben ik gaan voetballen en ik heb me nu toch spierpijn. Ben bang dat het morgen alleen maar erger is. Verder wel pijnvrij dus dat is goed
Feyenoord Rotterdam![]()
Leuk! succes en je kan het!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Schoenen check!
App check!
Motivatie check!
Feyenoord Rotterdam![]()
Een Rotterdammer, kan jij niet meelopen aankomende Zaterdag?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:17 schreef Fuszy het volgende:
gisteravond ben ik gaan voetballen en ik heb me nu toch spierpijn. Ben bang dat het morgen alleen maar erger is. Verder wel pijnvrij dus dat is goed
![]()
Ach ik ben gister ook helemaal gestorvenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, nou ja... Normaal krijg ik een egoboost door het lopen en een topgevoel, maar nu totaal niet. Gaat wel weer over hoor, en ik stop niet na 1 zware training met m'n poging om de 10 km te halenMaar het voelt nu wel even als een flinke stap terug en dat is balen
Maakt allemaal niet zoveel uit, je hebt je kilometers gemaakt, lekker gezweet en de volgende keer ga je gewoon weer lekker rennen.
![]()
De spoorbomen gingen naar beneden toen ik er 2 meter voor zatquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:16 schreef Kwamo het volgende:
Spoorwegovergang? Ik loop bij dat soort dingen altijd gewoon terug, een paar honderd meter ofzo. Uit je ritme zijn is dan wel zo irritant, dan liever heen en weerIk durfde niet door te rennen (omdat er daar aan de weg gewerkt wordt en ik dus niet alleen was
) en moest van schrik nogal abrupt stoppen.
Ben toen maar gestopt, endomondo op pauze en (boos kijkend) staan wachten.
Euh... Je weet dat het al kwart over 4 geweest is he?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:18 schreef kwiwi het volgende:
Zo, net eindelijk ontbeten. Wat een drukke dag
Natuurlijk wil ik verder, dat geef ik toch dagelijks aan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou en? Wil je verder komen of niet?Ik liep ook genoeg 7 min/km of 7.30 of nog langzamer. Als je van jezelf maar weet dat je sneller kúnt als het moet, dan is langzaam lopen heul niet erg.
Ik snap dat je het goed bedoelt, maar een nóg langzamer tempo loopt voor mij gewoon totaal niet lekker en dat heb ik je al vaker geprobeerd duidelijk te maken.
Snelheid boeit dan niet zozeer, maar ik wil wel in een lekker ritme kunnen lopen en dat heb ik niet als ik ver boven de 6:30 zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
hmm, ik zit eigenlijk met het zelfde dilemma... Vandaag tikte ik zelfs de 8 aanquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou en? Wil je verder komen of niet?Ik liep ook genoeg 7 min/km of 7.30 of nog langzamer. Als je van jezelf maar weet dat je sneller kúnt als het moet, dan is langzaam lopen heul niet erg.
Maareh, wat is nou precies het voordeel van zo langzaam? Went je hart dan aan lage inspanning met een lagere hartslag en zodat het ook bij meer inspanning langzamer blijft slaan?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Dit weer is abnormaal om te lopen Yuki. Super dat je geweest bent! Wacht maar tot het weer iets koeler of minder benauwd is.. dan merk je echt verschil!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, nou ja... Normaal krijg ik een egoboost door het lopen en een topgevoel, maar nu totaal niet. Gaat wel weer over hoor, en ik stop niet na 1 zware training met m'n poging om de 10 km te halenMaar het voelt nu wel even als een flinke stap terug en dat is balen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Hou ons op de hoogte en let op: niet te snel!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Schoenen check!
App check!
Motivatie check!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ik vind het wel geinig. Sylvester ging vorige week donderdag voor het eerst 10km proberen en redde het niet omdat het heet was en zwaar benauwd. Moet je raden wanneer hij weer een poging gaat doen voor 10km
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik hoop het!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dit weer is abnormaal om te lopen Yuki. Super dat je geweest bent! Wacht maar tot het weer iets koeler of minder benauwd is.. dan merk je echt verschil!
M'n zelfvertrouwen liep even wat terug omdat het de rest van de zomer ook wel heel warm kan zijn en ik als doel heb om op 30 september een 10 km te kunnen lopen. Dan moeten er niet al te veel van dit soort trainingen in zitten
Vandaagquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:24 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind het wel geinig. Sylvester ging vorige week donderdag voor het eerst 10km proberen en redde het niet omdat het heet was en zwaar benauwd. Moet je raden wanneer hij weer een poging gaat doen voor 10km![]()
![]()
Mja, het is ook een kwestie van gewenning, denk ik. Ik liep tot voor kort ook 6.00 tot 6.30 in training en de eerste keer 7.00 voelde als súpertraag, maar de keren daarna viel dat behoorlijk mee. Voordeel van langzamer lopen is dat lopen langer duurtquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik verder, dat geef ik toch dagelijks aan?
Ik snap dat je het goed bedoelt, maar een nóg langzamer tempo loopt voor mij gewoon totaal niet lekker en dat heb ik je al vaker geprobeerd duidelijk te maken.
Snelheid boeit dan niet zozeer, maar ik wil wel in een lekker ritme kunnen lopen en dat heb ik niet als ik ver boven de 6:30 zit.. Ik zou MD niet willen zijn: na 20 min alweer klaar met m'n 5 km-rondje en dan weer één of twee dagen moeten wachten voor ik weer mag
![]()
.
Anyway, sportschoolwaarts.
Hahaha ik schrijf ook met links. Rechte gaat idd niet zo lekker.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel . Ook alleen linkerbeen gezeur.
Rechterbeengezeur hier .
@viking
Ik ben een beetje mislukt op rechts: was doof op rechts, kan niet schrijven met rechts, niet voetballen met rechts .█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Owww, ja dat is net irritant idd. Moet je keihard op de rem.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
De spoorbomen gingen naar beneden toen ik er 2 meter voor zatIk durfde niet door te rennen (omdat er daar aan de weg gewerkt wordt en ik dus niet alleen was
) en moest van schrik nogal abrupt stoppen.
Ben toen maar gestopt, endomondo op pauze en (boos kijkend) staan wachten.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Neuh, het gaat puur om afwisseling in je training. Eén trage duurloop om je duurvermogen op te bouwen, één wat snellere loop en één loop waarin je op snelheid traint. Met alleen maar snelheid trainen of alleen maar duurlopen trainen kom je er niet. Het gaat juist om de variatiequote:Op woensdag 4 juli 2012 16:21 schreef Jumparound het volgende:
[..]
hmm, ik zit eigenlijk met het zelfde dilemma... Vandaag tikte ik zelfs de 8 aan
Maareh, wat is nou precies het voordeel van zo langzaam? Went je hart dan aan lage inspanning met een lagere hartslag en zodat het ook bij meer inspanning langzamer blijft slaan?.
Voor de rest is het idd zo dat je als je op hartslag loopt op den duur sneller loopt bij dezelfde hartslag. Maar goed, je hartslag is van allerlei dingen afhankelijk, bijv of het warm is of niet
. Dus daar moet je wel tegenkunnen, dat je bij warm weer dan langzamer loopt.
Nu echt weg.
Ik ga het onderzoeken met langzame duurloopjes de komende maanden. Wie weet loop ik dan ineens uit mezelf 7:00 - 7:30. Nu lijkt het me iig helemaal niks, omdat het de keren dat ik zo langzaam liep voelde alsof ik door drijfzand liepquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, het is ook een kwestie van gewenning, denk ik. Ik liep tot voor kort ook 6.00 tot 6.30 in training en de eerste keer 7.00 voelde als súpertraag, maar de keren daarna viel dat behoorlijk mee. Voordeel van langzamer lopen is dat lopen langer duurt. Ik zou MD niet willen zijn: na 20 min alweer klaar met m'n 5 km-rondje en dan weer één of twee dagen moeten wachten voor ik weer mag
![]()
.
Anyway, sportschoolwaarts.
Have fun in de sportschool en wees voorzichtig met je schenen!![]()
Ik kom uit Waalwijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Een Rotterdammer, kan jij niet meelopen aankomende Zaterdag?.
Daarnaast kan/durf ik het niet aan om een langere afstand te lopen. Heb pas 2x gelopen sinds mijn blessure. Daarnaast 2 keer gaan mountainbiken en gisteren voetbal.Feyenoord Rotterdam![]()
Holy fuck, volgens mij heb ik een 10 gehaald voor m'n tentamenIk denk nog steeds dat er een fout is gemaakt ofzo
Jammer dat ik nu geen hardloopschoenen meer hier heb, dat zou een lekker rondje geweest zijn![]()
![]()
Netjesquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Holy fuck, volgens mij heb ik een 10 gehaald voor m'n tentamenIk denk nog steeds dat er een fout is gemaakt ofzo
Jammer dat ik nu geen hardloopschoenen meer hier heb, dat zou een lekker rondje geweest zijn
Fout? Je bent gewoon goedquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Jammer dat ik nu geen hardloopschoenen meer hier heb, dat zou een lekker rondje geweest zijn
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik kan niet zien wat anderen hebben, dus ik denk steeds: ja misschien heeft iedereen wel een 10 staan als standaardwaarde ofzo.. Hoewel er eerst een streepje stond, dus dat zou ook vreemd zijn. Nou ja, ik geniet er even van (zolang het nog kanquote:)
![]()
Een 10, wat goed!
En goed dat je gegaan bent Yuki!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik ga het laatste beetje er buiten even afzweten, met een halve liter water erbij
Dan douchen en boodschappen doen... Joy
Zou raarder zijn alstie gewoon doorpostte heur.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef Viking84 het volgende:
Zo raar: ik google op iemand die vorige maand overleden is en die heeft nog wel gewoon een Twitteraccount. Echt vreemd om dan te zien dat 'ie op een bepaald moment gestopt is met twitteren.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:37 schreef VKV het volgende:
[..]
Zou raarder zijn alstie gewoon doorpostte heur.zo droog dat ik erom moest lachen
![]()
![]()
Stelletje dapperen die zijn gaan lopen in dit plakweer!
Hier wordt morgen een paar Vibrams bezorgd. :-O Ik ga het eens heel heel heel voorzichtig proberen, naast m'n gewone training.Hardloper.
IG @webkim![]()
Leuk! Ben erg nieuwsgierig wat je er van vindt. Ben wel erg geintresseerd in minimalistic lopen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:39 schreef Webkim het volgende:
Hier wordt morgen een paar Vibrams bezorgd. :-O Ik ga het eens heel heel heel voorzichtig proberen, naast m'n gewone training.![]()
Ik ging net even kadootjes kopen voor m'n stagebegeleiders bij de chocoladewinkel hier op t dorp. Omg ik ging zowat dood van verlangen door die lucht![]()
![]()
Ben benieuwd naar je ervaringquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:39 schreef Webkim het volgende:
Hier wordt morgen een paar Vibrams bezorgd. :-O Ik ga het eens heel heel heel voorzichtig proberen, naast m'n gewone training.Misschien was het al gevraagd, heb niet alles teruggelezen
Maar ga je daarmee op het asfalt lopen of op zand o.i.d.?
![]()
Ja iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:24 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind het wel geinig. Sylvester ging vorige week donderdag voor het eerst 10km proberen en redde het niet omdat het heet was en zwaar benauwd. Moet je raden wanneer hij weer een poging gaat doen voor 10km
Het is stikbenauwd!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
De planning was om hard te gaan lopen,maar heb mn scriptie voldoende terug gekregen,dus nu aan t bier:-D![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De planning was om hard te gaan lopen,maar heb mn scriptie voldoende terug gekregen,dus nu aan t bier:-D
En geldig excuus, dus proost!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De planning was om hard te gaan lopen,maar heb mn scriptie voldoende terug gekregen,dus nu aan t bier:-D![]()
en Kwiwi ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
De planning was om hard te gaan lopen,maar heb mn scriptie voldoende terug gekregen,dus nu aan t bier:-DGefeliciteerd!
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De planning was om hard te gaan lopen,maar heb mn scriptie voldoende terug gekregen,dus nu aan t bier:-D
eindelijk weer wat goed nieuws![]()
![]()
De planning was om hard te gaan lopen,maar heb mn scriptie voldoende terug gekregen,dus nu aan t bier:-DVeel plezier
Ik heb m'n Vibrams al uitgezocht trouwens:![]()
![]()
![]()
Not anymorequote:Op woensdag 4 juli 2012 16:46 schreef xzaz het volgende:
Als ik Vibrams lees moet ik altijd denken aan iets anders..
is it me or?![]()
![]()
Maar je bent toch in training voor een marathon?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:39 schreef Webkim het volgende:
Hier wordt morgen een paar Vibrams bezorgd. :-O Ik ga het eens heel heel heel voorzichtig proberen, naast m'n gewone training.![]()
![]()
Ga je het doen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Veel plezier
Ik heb m'n Vibrams al uitgezocht trouwens:
[ afbeelding ]![]()
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja, daarom ga ik ze ook ernaast gebruiken. Om blessurevrij op platte schoenen te kunnen lopen kost echt wel tijd. In het begin loop je er enkel op, dan ga je startjes oefenen, dan eens een paar keer een minuutje. Voor ik er überhaupt echt afstanden op kan lopen zijn we tijden verder.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar je bent toch in training voor een marathon?
En de 'normale' looptrainingen blijf ik gewoon doen hoor.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar vanwege het totale gebrek aan demping start ik lekker in het gras (en over een poosje op het Texelse strand, hoei!).Hardloper.
IG @webkim![]()
Nog even, nog evenEn dan een uur in de file staan
Dat was ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:00 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar vanwege het totale gebrek aan demping start ik lekker in het gras (en over een poosje op het Texelse strand, hoei!).En dat lijkt me ook wel het meest logische als je gewend bent om op gewone schoenen te lopen inderdaad.
Trouwens, sheriam (?) jij liep op blote voeten toch? Vroeg me ineens af hoe je daarmee gestart bent?![]()
Ik heb de oplossing: auto stilzetten, loopschoenen aan, half uurtje lopen, en wanneer je bij de auto aankomt kun je weer bijna doorrijdenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:03 schreef Maraca het volgende:
Nog even, nog evenEn dan een uur in de file staan
![]()
![]()
Twee en een half uur lang beoordeeld worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Probeert ie me steeds te mindfucken en alles. Bah bah bah bah.
Afschieten.![]()
Zo weer thuis. Heerlijk 5 minuten van het werk wonen. Als we nou douches hadden daar, dan kon ik al hardlopend heen. Maar helaas.. dat dan wee rniet.
Maraca![]()
![]()
De planning was om hard te gaan lopen,maar heb mn scriptie voldoende terug gekregen,dus nu aan t bier:-DBeiden van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef kwiwi het volgende:
![]()
![]()
![]()
Morgen hele dag vrij, lekker hardlopen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik zit in de trein. Straks ook lopen. Note to self, water mee!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En nergens meer te krijgen inmiddels ...quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En op weg naar huis! 2 keer 15 min gecrosstrainerd en me kapot gezweet maar hartslag was maar 127. Nog in de vetverbrandingszone.
Geen pijn trouwens dus dat is goed nieuws!Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:08 schreef Viking84 het volgende:
En op weg naar huis! 2 keer 15 min gecrosstrainerd en me kapot gezweet maar hartslag was maar 127. Nog in de vetverbrandingszone.
Geen pijn trouwens dus dat is goed nieuws!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Geen pijn trouwens dus dat is goed nieuws!![]()
![]()
Ik zou ook twee paar van die Vibrams kopen, en dan om de week in de was. Want anders gaan ze echt keihard stinken.![]()
Ik ga mezelf wederom naar buiten schoppen... Even snel naar de appie voor ik écht inkak
Wiehoe weet jij eigs hoe ik mn hartslag omhoog krijg op dat ding? Sneller of zwaarder zetten, zeker?Niet meer actief op Fok!![]()
Ging net douchen om op te frissen, kreeg daarna amper m'n kleren aan want was gewoon opnieuw begonnen met zweten. Die hitte
Zeer TT-gerelateerde post dit.![]()
Harder je best doen!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef Viking84 het volgende:
Wiehoe weet jij eigs hoe ik mn hartslag omhoog krijg op dat ding? Sneller of zwaarder zetten, zeker?
Hmm nog ernstig aan het twijfelen om zo te gaan lopen.
Ik trek warmte nogal slecht
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Het is niet warm, eerder benauwd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:25 schreef henkde_j het volgende:
Hmm nog ernstig aan het twijfelen om zo te gaan lopen.
Ik trek warmte nogal slecht![]()
je hebt niet gezien hoe erg ik zweettequote:. Verder niet het gevoel dat ik me inspande trouwens. Kon gewoon door mn neus ademen
Ik ben goed bezig vandaag hé, wat een efficientie. Tas ook alweer ingepakt. Over een paar nachtjes weer 6 weken zon, zee, strandkantoor, airco, benauwde hitte
![]()
![]()
Veel plezier sterkte!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:28 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben goed bezig vandaag hé, wat een efficientie. Tas ook alweer ingepakt. Over een paar nachtjes weer 6 weken zon, zee, strandkantoor, airco, benauwde hitte
![]()
Omdat het in NL nogal warm is op dit momenteen kleine bijdrage van mijn kant...
Warmte is hier (Cyprus) de normaalste zaak van de wereld, hoge luchtvochtigheid ook. Toch wordt er hier ook gelopen, de meeste mensen doen dat 's ochtends vroeg of 's avonds na zonsondergang (na 21.00 uur).
Je kunt in de hitte exact dezelfde prestatie leveren als in wat mildere temperaturen, hou alleen een paar dingen in de gaten;
Voldoende drinken, vooraf, tijdens en na afloop.
Het is niet vreemd om vooraf een halve liter water te drinken. Mocht je bang zijn dat het gaat klotsen dan zou je er een beetje zout en suiker aan toe kunnen voegen zodat het wat sneller opgenomen wordt. Tijdens het lopen neem je regelmatig wat drinken. Op 5km is het niet vreemd om 0.5 ltr (of meer) te drinken. Na afloop drink je wederom ongeveer een halve liter i.c.m. eventuele additieven. Zelf drink ik bij voorkeur dan een sportdrank. Zorg ervoor dat wat je drinkt lauw warm is. Wanneer het te koud is dan krijg je maagkrampen (kun je zelfs van overgeven).
De juiste kleding scheelt de helft.
Het maakt niet uit wat je draagt zolang het maar vocht afvoert. Dit is met name op je bovenlichaam belangrijk.
Ademhalen / Training.
Als het warm is (en ook een hoge luchtvochtigheid) dan zit er over het algemeen minder zuurstof in de lucht. Dit betekent een verhoogde hartslag, hogere ademhalingsfrequentie en daardoor sneller moe. Als je normaal 10km loopt loop dan op dit soort dagen eens 10km op een lang duurloop tempo (Long Slow Distance). Mocht je toch je normale tempo aan willen houden, zorg dan dat je de afstand met 1/3 in kort. Tot slot kun je ook voor een interval training kiezen, dit betekent hoge inspanning gedurende een korte tijd en tijdens de training genoeg mogelijkheden om op adem te komen.
Tot slot, trainen hoef je echt niet te laten met warm weer. Je lijf went er relatief snel aan en daar heb je wanneer het kouder wordt weer profijt van doordat je lijf geleerd heeft met minder zuurstof ook goed te presteren. Wanneer er dan wel voldoende zuurtstof is dan zijn prestaties aanmerkelijk beter.Neerkomen wel!![]()
Je geeft zelf al antwoord op je vraagquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef Viking84 het volgende:
Wiehoe weet jij eigs hoe ik mn hartslag omhoog krijg op dat ding? Sneller of zwaarder zetten, zeker?Dat dus.
![]()
Zeurpieten zijn jullie, dat geklaag over de hitte. Lopen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
mei net!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb zin om nog een rondje te lopenNiet meer actief op Fok!![]()
My god, ik heb me omgekleed en ik zweet nu al
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
s/en$/ing/ en anders s/(vet)(verbanden)/$1 $2/;quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Big time!! Nu even goed drinken, m'n sokken en schoenen nog aandoen (nog meer zweet) en dan gaanquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
thanks allemaal
en morgen kan ik ook niet lopen, dan zit ik in walibi.
veel plezier voor de mensen die vanavond gaan![]()
![]()
Zitten is voor mij op dit moment al vet verbranden; wat een schijtweer is dit. En nee ik zeik niet op het weer wanneer het -10 is.quote:![]()
Hmm.. staat geen lange loop morgenvroeg op schema.
10 min warming up
20 min basisloop
5 min cool down
Wellicht dat ik er een kwartiertje bij aan plak.![]()
![]()
Hallooo schatjes van me!![]()
Zometeen maar een korte training. 2x 6 min. Dikke domper.Zou Renate boos worden als ik 4x 6 min. loop?
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Popjequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:21 schreef Nero22 het volgende:
Zometeen maar een korte training. 2x 6 min. Dikke domper.
Wees blijveel te heet joh!!
Ik had vanmorgen ook iets van hmmz maar 8x2.. maar toen ik uiteindelijk aan het lopen was, was ik er maar wat blij meequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:21 schreef Nero22 het volgende:
Zometeen maar een korte training. 2x 6 min. Dikke domper.Zou Renate boos worden als ik 4x 6 min. loop?
![]()
![]()
Mijn vet heeft onbedaarlijk gehuild en ik geurde heerlijk naar succesquote:
Nou ja, succes dan!quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek. Ik ben wel warmer gewend.
Ik ging half dood vanmiddag met trainen
En net richting supermarkt ook. Te ver gegaan denk ik, toen ik bij de appie aan kwam (ruim 5 min lopen) was ik zo moe dat ik het liefst wilde gaan liggen![]()
Whehehe. Koken is leuk en als je het leuk vindt, wordt het vanzelf lekker. Maar je bent welkom hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:26 schreef Yuki het volgende:
[..]pastasalade
Waarom woon jij zo ver weg met je kookkunsten?
Jammer joh. Alleen Zeeland krijgt regen vandaag.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:28 schreef Shravani het volgende:
[..]
Waarom woon jij zo ver weg?? * zit ook te wachten op een stortbui *
http://www.weeronline.nl/It's funny
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:29 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jammer joh. Alleen Zeeland krijgt regen vandaag.
http://www.weeronline.nl/
Ik vind het ook leuk en kan wel iets in de keuken, maar vind er geen zak aan als het voor mij alleen is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Whehehe. Koken is leuk en als je het leuk vindt, wordt het vanzelf lekker. Maar je bent welkom hoor
Koken en eten met z'n 2en of meer is veel leuker, vind ik
Maare, wie weet kom ik eens die pastasalade proevenof die
kwarktaart
Heb je nog kwarktaart?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Whehehe. Koken is leuk en als je het leuk vindt, wordt het vanzelf lekker. Maar je bent welkom hoor.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja, als jij komt eten, maak ik ineens ook voor 2 en maak ik er dus ook meer werk en lekkerder eten vanquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk en kan wel iets in de keuken, maar vind er geen zak aan als het voor mij alleen is.
Koken en eten met z'n 2en of meer is veel leuker, vind ik
Maare, wie weet kom ik eens die pastasalade proevenof die
kwarktaart
Dude, die zou anderhalve week oud zijn. Die zou ik echt niet meer durven voorschotelenquote:
Doe dan maar niet neequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dude, die zou anderhalve week oud zijn. Die zou ik echt niet meer durven voorschotelen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zeg het met smilies:quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, als jij komt eten, maak ik ineens ook voor 2 en maak ik er dus ook meer werk en lekkerder eten van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik geniet van het geluid van de magnetron.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb echt een hekel aan kokenAlleen bakken vind ik leuk
![]()
Ik ook, en van uit etenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:35 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ik geniet van het geluid van de magnetron.![]()
![]()
Ik wijk vanavond ook uit naar de magnetronquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:35 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ik geniet van het geluid van de magnetron.
Wil wel een beetje verantwoord eten, maar ben echt te moe om op m'n benen te staan, laat staan te gaan koken
We wachten in spanning af!quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:36 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Not yet, moet nog een belletje plegen, want er werd zojuist niet opgenomen.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeg het met smilies:![]()
Ik snap het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, ik kom uit Goes. Da's een kilometer of 10 verderop.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:41 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Mosselmossel zou haast suggereren dat je een yersenaer bent.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Leer mij de topografie van Zeeland kennenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit Goes. Da's een kilometer of 10 verderop.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:29 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jammer joh. Alleen Zeeland krijgt regen vandaag.
http://www.weeronline.nl/![]()
![]()
Je komt zelf ook uit Zeeland?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:44 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Leer mij de topografie van Zeeland kennenA la blub? Dat het drijft in het vet ofzo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:44 schreef Yuki het volgende:
En nu spinazie à la blub met een cordon bleu van de appieZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Shit hé: doe ik mijn kleren aan om te gaan hardlopen, krijg ik de hik...Nog maar effies wachten dan.
It's funny
Ik heb nu trouwens van die Gehwol voetencrème opgedaan. Moet ik nu een tijdje wachten voordat ik er überhaupt op mag gaan staan, of wat?
It's funny
PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:53 schreef Shravani het volgende:
Ik heb best een leuk figuurtje gelopen vandaag, een staartloos zwaardvishondjeIt's funny
Ik smeer dat alleen op m'n voeten voor ik ga slapen eigenlijk ...quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:54 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb nu trouwens van die Gehwol voetencrème opgedaan. Moet ik nu een tijdje wachten voordat ik er überhaupt op mag gaan staan, of wat?![]()
Gebruiksaanwijzing: vóór wandelingen 1 mm dik op voethuid aanbrengen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:55 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik smeer dat alleen op m'n voeten voor ik ga slapen eigenlijk ...
It's funny
Vind het anders zo glibberig onder m'n voetjesquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Gebruiksaanwijzing: vóór wandelingen 1 mm dik op voethuid aanbrengen.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:53 schreef Shravani het volgende:
Ik heb best een leuk figuurtje gelopen vandaag, een staartloos zwaardvishondje![]()
![]()
Wat is er met Endomondo vandaag eigenlijk? De helft van de tijd kan je wel liken en dan weer ineens niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mijn geboorteregister is in goes opgemaakt, mijn wieg stond in kapelle.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je komt zelf ook uit Zeeland?
[..]
A la blub? Dat het drijft in het vet ofzo?![]()
Have fun!quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:58 schreef Nero22 het volgende:
Alright, hik voorbij denk ik. *klopt af* Let's goooooo![]()
![]()
Ik ben net een uur en 20 minuten mee geweest met mijn vriend. Ik op de fiets, hij hardlopen. Op de fiets was het erg lekker buiten, wel een houten kont nu![]()
![]()
Het is te heeeeet om te rennenna 4,15km heb ik het opgegeven... Het was te heet, ik koelde niet af, en m'n benen voelden niet lekker aan. Meh...
Zaterdag herkansen
À la crèmequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je komt zelf ook uit Zeeland?
[..]
A la blub? Dat het drijft in het vet ofzo?
Terechte klachtquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:57 schreef mosselmossel het volgende:
Wat is er met Endomondo vandaag eigenlijk? De helft van de tijd kan je wel liken en dan weer ineens niet.
Succes!quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:58 schreef Nero22 het volgende:
Alright, hik voorbij denk ik. *klopt af* Let's goooooo
Toch besloten om maar te gaan lopen. Tot over 30min
Jij begrijpt _O_![]()
Zaterdag zal het wat koeler wordenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is te heeeeet om te rennenna 4,15km heb ik het opgegeven... Het was te heet, ik koelde niet af, en m'n benen voelden niet lekker aan. Meh...
Zaterdag herkansenToch een stuk gelopen
![]()
![]()
Is waarquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:06 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Zaterdag zal het wat koeler wordenToch een stuk gelopen
en nu een beetje ijs op m'n benen, is ook lekker verkoelend
Vind het al knap dat je gegaan bentquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Zaterdag herkansen![]()
![]()
Dapper geprobeerd en best lang volgehouden!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Zaterdag herkansen
Even een horrengaas voor m'n raam gehangen en ik zweet me kapot
Ben blij dat ik vanochtend gelopen heb. Moet er nu niet aan denken
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Dank en dank!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dapper geprobeerd en best lang volgehouden!![]()
Ik trek dit weer echt heel slecht, dus ergens gaat het nog wel. Maar toch, leuk is anders hoor
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is waaren nu een beetje ijs op m'n benen, is ook lekker verkoelend
inderdaad. Toch goed dat je het geprobeerd hebt Gup
Zo erg was het gelukkig nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan zat ik er niet ver naast met 'drijvend in het vet'maar true
Join de ochtendploeg, we hebben nog plaatsen vrijquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
[..]
Dank en dank!![]()
Ik trek dit weer echt heel slecht, dus ergens gaat het nog wel. Maar toch, leuk is anders hoor
Altijd fris!![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:20 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik ben bij deze beschikbaar voor de ekiden van komende zaterdag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik ben er nu ook wel weer blij mee. Maar toch ook wel een beetje zondequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:17 schreef justmattie het volgende:
[..]inderdaad. Toch goed dat je het geprobeerd hebt Gup
Ik ben bij deze beschikbaar voor de ekiden van komende zaterdag
mini jeuj want mijn enkel doet het weer
Net een stukje hardgelopen en dat ging lekker!
Heerlijk die warme zomerwind in mijn gezicht![]()
Ik weet het, zou ik graag doen... Maar dat red ik niet met m'n werk... Of tenminste, ik ben heus een ochtendmens, maar zó vroeg lopen, daar kan ik alleen maar heel veel respect voor hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:22 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Join de ochtendploeg, we hebben nog plaatsen vrij
Altijd fris!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
Heerlijk die warme zomerwind in mijn gezicht
Dan ook een mini
Grote jeuj voor de enkel van DrSexy.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
Heerlijk die warme zomerwind in mijn gezichtZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Supertof van je!!quote:
Wat moet je doorgeven met zo'n estafette? Wellicht is het leuk om een gps horloge door te geven. Staat de hele estafette in 1 track opgeslagen.![]()
![]()
Een krat bier. De eerste loper begint met een volle en de laatste loper is pas binnen als hij/zij het laatste flesje op heeft gedronken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:27 schreef Wiehoe het volgende:
Wat moet je doorgeven met zo'n estafette? Wellicht is het leuk om een gps horloge door te geven. Staat de hele estafette in 1 track opgeslagen.![]()
Een skippybalquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:27 schreef Wiehoe het volgende:
Wat moet je doorgeven met zo'n estafette? Wellicht is het leuk om een gps horloge door te geven. Staat de hele estafette in 1 track opgeslagen.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Een krat bier. De eerste loper begint met een volle en de laatste loper is pas binnen als hij/zij het laatste flesje op heeft gedronken.![]()
!!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Een krat bier. De eerste loper begint met een volle en de laatste loper is pas binnen als hij/zij het laatste flesje op heeft gedronken.At je kratje
![]()
![]()
Ik ben de eerstequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Een krat bier. De eerste loper begint met een volle en de laatste loper is pas binnen als hij/zij het laatste flesje op heeft gedronken.
Bier!
Ik win
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
quote:Dank dankquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Grote jeuj voor de enkel van DrSexy.![]()
![]()
Je gaat sowieso een sjerp doorgeven, toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:27 schreef Wiehoe het volgende:
Wat moet je doorgeven met zo'n estafette? Wellicht is het leuk om een gps horloge door te geven. Staat de hele estafette in 1 track opgeslagen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
foeiquote:
ik ook
Ga zo nog een bakje kwark met ananas en een halve meloen wegwerken
We hebben een sjerp (gekleurd lint, gebruikten ze vroeger bij gym ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:27 schreef Wiehoe het volgende:
Wat moet je doorgeven met zo'n estafette? Wellicht is het leuk om een gps horloge door te geven. Staat de hele estafette in 1 track opgeslagen.) die we door moeten geven
Horloge doorgeven wordt lastig, al is het wel een leuk idee
*flashback naar een flinke valpartij tijdens apenkooiquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
We hebben een sjerp (gekleurd lint, gebruikten ze vroeger bij gym ook) die we door moeten geven
Horloge doorgeven wordt lastig, al is het wel een leuk idee*
![]()
Ik heb uien-kaasbollen gegeten. Bij de laatst hap kwam ik erachter dat er schimmel opzatzucht...
Doet mij denken aan de beerchase. Drie lopers moeten op een atletiekbaan samen 3200 meter lopen en je mag zelf bepalen wanneer je wisselt. Echter, bij elke wissel moet degene die gaat lopen een biertje adten. Interessante afwegingen moeten er dan worden gemaakt![]()
![]()
winterstorm pruttelt over het weer van vandaag.
super als je niks doet maar pfff...home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Bakje als in 500 gramquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
foei
ik ook
Ga zo nog een bakje kwark met ananas en een halve meloen wegwerken?
yay! Redder in nood!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:20 schreef Don_Vanelli het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:33 schreef Don_Vanelli het volgende:
Doet mij denken aan de beerchase. Drie lopers moeten op een atletiekbaan samen 3200 meter lopen en je mag zelf bepalen wanneer je wisselt. Echter, bij elke wissel moet degene die gaat lopen een biertje adten. Interessante afwegingen moeten er dan worden gemaakt
Goed voor de weerstandquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb uien-kaasbollen gegeten. Bij de laatst hap kwam ik erachter dat er schimmel opzatzucht...
En die andere helft vlak voor het slapengaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee halve, hele is te veel want die meloen moet ook op.
Ik ben bij deze beschikbaar voor de ekiden van komende zaterdagIk loop dan wel niet mee maar ben wel plaatsvervangend blij en opgelucht
![]()
![]()
Wordt je hard vanquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
![]()
nee gek ik ga over een uur al slapenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
En die andere helft vlak voor het slapengaanheb net mn avondeten op
Dat soort bolletjes zullen nooit bij mij beschimmelen. Die redden het geen uur bij mij thuis.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee gek ik ga over een uur al slapenheb net mn avondeten op
Vandaag niet gelopen maar bijna 20 km gefietst.. Veel te warm.. en..
ik heb vanmiddag even in de zon gelegen ... en nu mn knieholtes verbrand
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:58 schreef Nero22 het volgende:
Samenvatting van mijn training:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik loop al 16 jaar zonder schoenen in het gewone leven (ja, altijd, overal), en hardlopen ben ik begonnen met blote voeten; heb nooit hardloopschoenen aan m'n voeten gehad. Zowel in 2010 toen ik Evy liep en door ben gegaan naar de 10km, als dit jaar, gewoon zonder schoenen aan les 1 begonnen. Ook vroeger op school was gym blootsvoets, zowel op de basisschool als op de middelbare, toen droeg ik nog wel schoenen in het gewone leven maar dus niet bij het sporten/rennen. Blootsvoets lopen en de bijbehorende voorvoetslanding is normaal voor mij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was ikEn dat lijkt me ook wel het meest logische als je gewend bent om op gewone schoenen te lopen inderdaad.
Trouwens, sheriam (?) jij liep op blote voeten toch? Vroeg me ineens af hoe je daarmee gestart bent?![]()
Nicequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:01 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik ging daar voor een minuut 3:20 min/km
Dat je dat volhield met dit weer
Mwah, niet overdrijven, ik was die dag toch al van plan te gaan lopen en de kralingse plas is niet zo ver voor mijquote:![]()
![]()
Ah okequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:01 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ik loop al 16 jaar zonder schoenen in het gewone leven (ja, altijd, overal), en hardlopen ben ik begonnen met blote voeten; heb nooit hardloopschoenen aan m'n voeten gehad. Zowel in 2010 toen ik Evy liep en door ben gegaan naar de 10km, als dit jaar, gewoon zonder schoenen aan les 1 begonnen. Ook vroeger op school was gym blootsvoets, zowel op de basisschool als op de middelbare, toen droeg ik nog wel schoenen in het gewone leven maar dus niet bij het sporten/rennen. Blootsvoets lopen en de bijbehorende voorvoetslanding is normaal voor mij.Wat is de reden daarvan eigenlijk? Loopt het gewoon lekkerder (ook in het dagelijkse leven)?
![]()
Awwwquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:02 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nee.Na die minuut mocht ik aan de beademing zowat.
Wauw, respectquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:01 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ik loop al 16 jaar zonder schoenen in het gewone leven (ja, altijd, overal), en hardlopen ben ik begonnen met blote voeten; heb nooit hardloopschoenen aan m'n voeten gehad. Zowel in 2010 toen ik Evy liep en door ben gegaan naar de 10km, als dit jaar, gewoon zonder schoenen aan les 1 begonnen. Ook vroeger op school was gym blootsvoets, zowel op de basisschool als op de middelbare, toen droeg ik nog wel schoenen in het gewone leven maar dus niet bij het sporten/rennen. Blootsvoets lopen en de bijbehorende voorvoetslanding is normaal voor mij.Vinden ze dat in de werkkringen niet raar dan?
Ik doe het thuis altijd wel, skoenties uut, sokken uut, heerlijk.![]()
Verdomme, wat een potje voetbal op geleende te smalle voetbalschoenen wel niet met je knieën kan doen![]()
Na 2.5km trok ik het niet niet met en ben ik verder gaan wandelen.
Jij begrijpt _O_![]()
Nou kom maar hier dan lossen we dat direct even op hmmhmmm *wenkbrauw wenkbrauw*quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:02 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nee.Na die minuut mocht ik aan de beademing zowat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
QFTquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:05 schreef Don_Vanelli het volgende:
(Tenminste) twee Zeeuwen in één team is wel erg baas trouwensZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga morgenochtend weer. Met een vriend van me, die net begonnen is. Ik sjok, hij rent zich de longen uit zijn lijf![]()
![]()
Ja precies. Thuis loop ik ook altijd op blote voeten, heerlijk. Maar buiten dat: niet echt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wauw, respectVinden ze dat in de werkkringen niet raar dan?
Ik doe het thuis altijd wel, skoenties uut, sokken uut, heerlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou kom maar hier dan lossen we dat direct even op hmmhmmm *wenkbrauw wenkbrauw*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's funny
Dus dan heb jij lucht over om hem:quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:07 schreef Kwamo het volgende:
Ik ga morgenochtend weer. Met een vriend van me, die net begonnen is. Ik sjok, hij rent zich de longen uit zijn lijf
A. Aan te moedigen
B. Uit te lachen
C. Lachend aan te moedigen
D. Te treiteren zodat ie als een dolle stier achter je aan komt rennen![]()
Ja!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah okeWat is de reden daarvan eigenlijk? Loopt het gewoon lekkerder (ook in het dagelijkse leven)?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x10000
Het is ook wel gezonder en ik vind 't wel leuk om een beetje anders te zijn, maar verreweg 't belangrijkste is gewoon dat het veel fijner loopt. Als ik 't niet fijn zou vinden zou ik het niet om die andere twee redenen gaan doen, gezondheid is mooi meegenomen maar niet m'n hoofd-motivatie, en soms als ik even geen zin heb in alle commentaar, dan doe ik toch nog geen schoeisel aan omdat dat zonder gewoon zoveel minder fijn is, heb 't eerlijk zelfs nog nooit overwogen. Met schoeisel lopen, zelfs de dunste mocassins of teenslippers onder m'n voeten, is als met een donkere bril naar een kunst tentoonstelling gaan, of met oordopjes naar een concert. Alles voelt weer een beetje anders, zelfs bij gewone stoepen enzo is er veel variatie.![]()
http://www.codylundin.com/quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:11 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ja!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x10000
Het is ook wel gezonder en ik vind 't wel leuk om een beetje anders te zijn, maar verreweg 't belangrijkste is gewoon dat het veel fijner loopt. Als ik 't niet fijn zou vinden zou ik het niet om die andere twee redenen gaan doen, gezondheid is mooi meegenomen maar niet m'n hoofd-motivatie, en soms als ik even geen zin heb in alle commentaar, dan doe ik toch nog geen schoeisel aan omdat dat zonder gewoon zoveel minder fijn is, heb 't eerlijk zelfs nog nooit overwogen. Met schoeisel lopen, zelfs de dunste mocassins of teenslippers onder m'n voeten, is als met een donkere bril naar een kunst tentoonstelling gaan, of met oordopjes naar een concert. Alles voelt weer een beetje anders, zelfs bij gewone stoepen enzo is er veel variatie.
Deze man![]()
![]()
zijn er nog meer mensne die problemen hebben met hun DM?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
of met hun edit knop
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goedemorgenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
zijn er nog meer mensne die problemen hebben met hun DM?
Niet gemerkt, was ist los?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zelf heb ik dus niet geswitch'd maar ik lees al sinds ik in 2010 liep een redelijk drukke barefoot-runners mailing list, en ook daarvoor al jarenlang de commentaren van lopers op een aktieve algemene blootsvoeters groep. Langzaam overstappen is prima, inderdaad een minuutje ofzo per keer, velen die wat langere afstanden lopen noemen 1-5 km al een 'klein stukje'.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:00 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik ze ook ernaast gebruiken. Om blessurevrij op platte schoenen te kunnen lopen kost echt wel tijd. In het begin loop je er enkel op, dan ga je startjes oefenen, dan eens een paar keer een minuutje. Voor ik er überhaupt echt afstanden op kan lopen zijn we tijden verder.
En de 'normale' looptrainingen blijf ik gewoon doen hoor.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar vanwege het totale gebrek aan demping start ik lekker in het gras (en over een poosje op het Texelse strand, hoei!).![]()
Maar dat laatste zou ik dus juist niet doen. En ik zou ook proberen helemaal zonder schoenen te lopen. Het lijkt logisch op zachte grond en met FF's (of andere minimalist schoenen) te beginnen als je overstapt, maar dan ben je de feedback van je voetzolen kwijt, en kan je wegkomen met vormfouten. Ga je blootsvoets op asfalt of tegels lopen -wel inderdaad beginnen met maar 1 minuutje- dan *moet* je de goede vorm aanleren, anders doet 't meteen al zeer bij die eerste meters of heb je na een paar honderd meter een blaar (lastig maar met een paar dagen weer weg). Juist als je op zachte grond begint, komen veel vormfouten pas later aan het licht, als je pezen, botten of gewrichten er over gaan klagen, wat vaak veel lastigere blessures zijn om vanaf te komen. Ken Bob Saxton (meer dan 75 marathons op blote voeten, geen FF's enzo) zegt 'je hebt twee coaches, 1 aan 't eind van elk been, je moet naar ze kunnen luisteren en ze dus niet de mond snoeren' (vrij vertaald).![]()
@Yuki.... ik kan niet DM'en quoten of een post editen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heb je toevallig een pop-up blocker of een ad-blocker aan staan>?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
@Yuki.... ik kan niet DM'en quoten of een post editen![]()
Wat raar!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
@Yuki.... ik kan niet DM'en quoten of een post editen
Hier doet fok ook vreemd trouwens. Na verloop van tijd schuift mijn cursor in het typvak omhoog... Zodanig, dat ik op een gegeven moment niet meer kan zien wat ik typ
Is tijdelijk verholpen als ik even refresh, maar wel vervelend.
Even uit- en inloggen een idee?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zat ik ook aan te denken iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heb je toevallig een pop-up blocker of een ad-blocker aan staan>?![]()
![]()
En in de winter dan? Is dat niet ontieglijk koud?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:21 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Zelf heb ik dus niet geswitch'd maar ik lees al sinds ik in 2010 liep een redelijk drukke barefoot-runners mailing list, en ook daarvoor al jarenlang de commentaren van lopers op een aktieve algemene blootsvoeters groep. Langzaam overstappen is prima, inderdaad een minuutje ofzo per keer, velen die wat langere afstanden lopen noemen 1-5 km al een 'klein stukje'.![]()
Maar dat laatste zou ik dus juist niet doen. En ik zou ook proberen helemaal zonder schoenen te lopen. Het lijkt logisch op zachte grond en met FF's (of andere minimalist schoenen) te beginnen als je overstapt, maar dan ben je de feedback van je voetzolen kwijt, en kan je wegkomen met vormfouten. Ga je blootsvoets op asfalt of tegels lopen -wel inderdaad beginnen met maar 1 minuutje- dan *moet* je de goede vorm aanleren, anders doet 't meteen al zeer bij die eerste meters of heb je na een paar honderd meter een blaar (lastig maar met een paar dagen weer weg). Juist als je op zachte grond begint, komen veel vormfouten pas later aan het licht, als je pezen, botten of gewrichten er over gaan klagen, wat vaak veel lastigere blessures zijn om vanaf te komen. Ken Bob Saxton (meer dan 75 marathons op blote voeten, geen FF's enzo) zegt 'je hebt twee coaches, 1 aan 't eind van elk been, je moet naar ze kunnen luisteren en ze dus niet de mond snoeren' (vrij vertaald).Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Een vriendin van ons fietst mee voor de gezelligheid, en dat is echt een kletsmajoor. Ik kan nog wel terug praten, hij nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dus dan heb jij lucht over om hem:
A. Aan te moedigen
B. Uit te lachen
C. Lachend aan te moedigen
D. Te treiteren zodat ie als een dolle stier achter je aan komt rennen![]()
![]()
Dit heb ik op mijn mobiel altijdquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier doet fok ook vreemd trouwens. Na verloop van tijd schuift mijn cursor in het typvak omhoog... Zodanig, dat ik op een gegeven moment niet meer kan zien wat ik typ![]()
![]()
vervelend...alleen mijn PM doet het, ik kan wel DM's ontvangen maar niet beantwoorden..en ook de auto- reload doet het niet
Je vrouw vindt vast dat je te veel fok!tquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
vervelend...alleen mijn PM doet het, ik kan wel DM's ontvangen maar niet beantwoorden..en ook de auto- reload doet het niet?
@mattie...of mijn baas in dit geval'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat kan ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
@mattie...of mijn baas in dit geval
In veel relaties is de vrouw ook de baas
Zo, toch nog even een mooi rondje wezen lopen. Was absoluut te benauwd eigenlijk, maar toch..
43m28s, 8,10km, 5:21 min/km, 581 cal.
Nu douchen!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Mooi rap hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo, toch nog even een mooi rondje wezen lopen. Was absoluut te benauwd eigenlijk, maar toch..
Nu douchen!![]()
![]()
Ondanks de hitte toch een mooie tijdquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Nu douchen!
Leuk om de reden(en) erachter te horen. Had het nog nooit eerder gehoord of gezien, maar als jij het fijn vindt dan inderdaad vooral doenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:11 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ja!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x10000
Het is ook wel gezonder en ik vind 't wel leuk om een beetje anders te zijn, maar verreweg 't belangrijkste is gewoon dat het veel fijner loopt. Als ik 't niet fijn zou vinden zou ik het niet om die andere twee redenen gaan doen, gezondheid is mooi meegenomen maar niet m'n hoofd-motivatie, en soms als ik even geen zin heb in alle commentaar, dan doe ik toch nog geen schoeisel aan omdat dat zonder gewoon zoveel minder fijn is, heb 't eerlijk zelfs nog nooit overwogen. Met schoeisel lopen, zelfs de dunste mocassins of teenslippers onder m'n voeten, is als met een donkere bril naar een kunst tentoonstelling gaan, of met oordopjes naar een concert. Alles voelt weer een beetje anders, zelfs bij gewone stoepen enzo is er veel variatie.![]()
![]()
@ Sheriam.... heb jij ook wat info voor ons over "en-en" dus laten we zeggen... 1 keer per week bijv. (na verloop van tijd) 5km op blote voeten en de rest op (mininal) schoenen.
Is dit aan te raden ? (zonder alle blogs hier over door te spitten)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn God, ik begin echt op een ouwe vent te lijken...
De laatste drie dagen heb ik harder moeten werken (fysiek) dan normaal voor mijn werk.
Ik lig regelmatig op de grond om met de kat te spelen na het eten. Blijlbaar ben ik in slaap gevallen en ik ben net pas wakker geworden.
En ben nog steeds moe. Vandaag maar eens op tijd naar bed gaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:20 schreef Don_Vanelli het volgende:
![]()
![]()
En FoK is weer officieel in de running!!![]()
Hahaquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:48 schreef streamnl het volgende:
Mijn God, ik begin echt op een ouwe vent te lijken...
De laatste drie dagen heb ik harder moeten werken (fysiek) dan normaal voor mijn werk.
Ik lig regelmatig op de grond om met de kat te spelen na het eten. Blijlbaar ben ik in slaap gevallen en ik ben net pas wakker geworden.
En ben nog steeds moe. Vandaag maar eens op tijd naar bed gaan
[..]![]()
![]()
![]()
En FoK is weer officieel in de running!!Lekker vroeg naar bed dan idd
Ik zat vanmiddag ook al in slaap te sukkelen op de bank...
Dus je hoeft niet oud te zijn hoor
Kwestie van wennen. min/km is preciezer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:51 schreef Kwamo het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die liever rekent in km/h dan min/km?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja maar dat kan ik nergens aan relateren. Snelheid in kilometers per uur, daar heb ik wat aan. Vinnik danquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kwestie van wennen. min/km is preciezer.![]()
![]()
Nee, ik ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:51 schreef Kwamo het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die liever rekent in km/h dan min/km?![]()
want jij rekent in nanoseconden?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kwestie van wennen. min/km is preciezer.![]()
![]()
Vind het nu alleen een beetje zielig voor de kat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
HahaLekker vroeg naar bed dan idd
Ik zat vanmiddag ook al in slaap te sukkelen op de bank...
Dus je hoeft niet oud te zijn hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij ziet overdag al niemand en als wij gegeten hebben dan is het zijn uurtje
Hij krijgt dadelijk wel een extra snoepje.![]()
Mwah min/km is preciezer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:51 schreef Kwamo het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die liever rekent in km/h dan min/km?
Maar dat probleem heb ik met kiten ook. Daar is knopen de standaard. Terwijl ik liever windsnelheden heb. (Beaufort schaal)![]()
![]()
wat mossel zegt.... min/km kun je op een gegeven moment veel beter 'fine tunen'... 10 sec per minuut is al een heel verschil qua belasting'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Vind het nu alleen een beetje zielig voor de kat.KattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij ziet overdag al niemand en als wij gegeten hebben dan is het zijn uurtje
Hij krijgt dadelijk wel een extra snoepje.
Hoe kan min/km precieser zijn dan km/h????
Het is "makkelijker" voor het rennen omdat je meestal per afgelegde km kijkt.
Edit:
dit was tenminste de uitleg die ik kreeg van iemand uit de loopgroep.![]()
+1 voor mensen die katten hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:48 schreef streamnl het volgende:
Ik lig regelmatig op de grond om met de kat te spelen na het eten.![]()
![]()
En mensen die poesjes hebben?quote:Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ik heb alleen een hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:58 schreef Shravani het volgende:
[..]
Mijne heb ik vorig jaar na 13 jaar moeten laten inslapen.. Mis 'm nog steeds!![]()
De mijne moeten nog minstens 9jr mee...18jr moet lukken met dat luizen leven dat ze hebben...![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:59 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb alleen een hondDie is niet zo cute als mijn beer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Kat had een tumorquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:59 schreef Liesje68 het volgende:
[..]![]()
De mijne moeten nog minstens 9jr mee...18jr moet lukken met dat luizen leven dat ze hebben...Maar heb evengoed nog een dierentuin in huis en een andere kat komt er op den duur ook wel weer
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die is niet zo cute als mijn beer:Dat is toch geen beer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zit eens te rekenen, en volgens mij is het niet veel preciezer, maar goed. Ik heb er te weinig verstand van (de wiskunde).quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:57 schreef streamnl het volgende:
Hoe kan min/km precieser zijn dan km/h????
Het is "makkelijker" voor het rennen omdat je meestal per afgelegde km kijkt.
Edit:
dit was tenminste de uitleg die ik kreeg van iemand uit de loopgroep.
Ik kijk naar het gemiddelde van m'n rondje, dus ik vind het wel best allemaal![]()
![]()
[..]
Die is niet zo cute als mijn beer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
Is een kleine rode pandabeerquote:
[..]
Die is niet zo cute als mijn beer:Oeh die heb ik in China gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kwamo op 04-07-2012 22:03:14 (Kon geen PI kiezen :')) ]![]()
ik ben wel vaak jaloers op hem. Als ik hem zie slapen (en dan maakt het echt niet uit waar) het ziet er altijd heel erg comfortabel uit.![]()
Je moet gebruiken wat jij makkelijk vind. Maar de een is niet precieser dan de andere. Dat is niet mogelijk want het blijft wiskundequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:01 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Ik zit eens te rekenen, en volgens mij is het niet veel preciezer, maar goed. Ik heb er te weinig verstand van (de wiskunde).
Ik kijk naar het gemiddelde van m'n rondje, dus ik vind het wel best allemaal
Maar het is wel makkelijk om 1 universeel taal te gebruiken en er is ooit gekozen voor min/km.
(ik ben wel goed in wiskunde)
![]()
Het liefst op mijn hoofd vind ik niet zo comfortabelquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:02 schreef streamnl het volgende:
ik ben wel vaak jaloers op hem. Als ik hem zie slapen (en dan maakt het echt niet uit waar) het ziet er altijd heel erg comfortabel uit.![]()
En hij heeft ook een kromme voorkeur voor verse was. Dus als mn moeder dan al die kussensloopjes heeft gestreken en de wasmand vergeet. Ligt die haarbal er al op te ronken![]()
![]()
Wie wil er nou niet 20uur/dag slapen...quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:02 schreef streamnl het volgende:
![]()
Ik vind ze er lief uitzienquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:02 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Oeh die heb ik in China gezien!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:06 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet 20uur/dag slapen...ik in ieder geval wel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: