abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113759853
120402_134533_rw2012header.jpg

Rock Werchter vindt ook dit jaar weer plaats, met dit keer maar liefst drie podia! De mensen die combi-tickets willen, zijn er maar beter snel bij:
http://www.facebook.com/n(...)st/10150625936384151
Meer info valt te vinden op de officiële website, waar je ook tickets kan bestellen:
http://www.rockwerchter.be

Voorlopige line-up:
(op 13 maart 2012)

120402_134533_rw2012list.jpg

Zo het zit er weer op maar aangezien dit topic pas altijd laat op gang kwam nog maar een vervolg aangemaakt.

Wie kan het woord Napraatpret 10 * snel achter elkaar zeggen. :D
pi_113759934
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:12 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En je dacht niet: goh, laten we die persoon die 100 euro terurggeven? _O- :')

Echt niet! Pfff, de dag vantevoren afzeggen omdat je vriendin het heeft uitgemaakt.
pi_113760027
Ik las net trouwens iets over de RHCP en daar ben ik het ook wel mee eens. Vond ze wel goed, ze hadden er ook zin in, vooral Flea, maar het kabbelde wat voort. Lag denk ik ook aan de setlist. Snap wel dat je op een festival wat mainstream speelt, maar had gehoopt op wat oudere meuk, Suck my Kiss en zo.

Anthony Kiedis zong prima, maar was verder een schaduw van zichzelf. Ik hoopte tevergeefs dat hij zijn shirt uit zou doen, pet af en nog wat rond zou gaan springen. Maar helaas.
  woensdag 4 juli 2012 @ 14:36:26 #4
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_113760647
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik las net trouwens iets over de RHCP en daar ben ik het ook wel mee eens. Vond ze wel goed, ze hadden er ook zin in, vooral Flea, maar het kabbelde wat voort. Lag denk ik ook aan de setlist. Snap wel dat je op een festival wat mainstream speelt, maar had gehoopt op wat oudere meuk, Suck my Kiss en zo.

Anthony Kiedis zong prima, maar was verder een schaduw van zichzelf. Ik hoopte tevergeefs dat hij zijn shirt uit zou doen, pet af en nog wat rond zou gaan springen. Maar helaas.
Eensch. Ik heb weinig met de nieuwe nummers om eerlijk te zijn, stond ook echt te wachten op de oudere nummers. Vond ze goed spelen, maar we zijn halverwege weggegaan, had ze toch al vaker gezien. Hoorde op de weg naar de camping wel sir psycho sexy voorbijkomen, nog ff mee staan galmen :)
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:00:10 #5
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_113761610
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Echt niet! Pfff, de dag vantevoren afzeggen omdat je vriendin het heeft uitgemaakt.
:')
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:00:35 #6
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_113761628
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:23 schreef bloodymary1 het volgende:

Ik vond de pauze's tussen de nummers irritant. Ik vond ze wel beter dan in 2001.
pi_113761645
Zelfde gevoel bij de RHCP; op zich een goede show maar geen spetterend vuurwerk dat andere festivalafsluiters in het verleden wel hebben gebracht. En dat oeverloze gelul van die Flea vond ik trouwens maar irritant. Kon de humor er niet echt van inzien.
PWBF
pi_113762265
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:45 schreef donroyco het volgende:

[..]

Geen oordopjes?
Ze zaten op een gegeven moment op het gangpad achter onze tent, letterlijk een halve meter van ons verwijderd. Ik slaap meestal door geluid heen en verwacht niet dat het stil is, maar dit ging echt een paar uur door, tot in de ochtend.

Op een gegeven moment iets van gezegd en toen gingen ze weg na het spugen op mijn tent en opmerkingen over mijn huidskleur. Nou prima, als je maar oprot :P
pi_113762400
Über Sziget gesproken. Ik ben de week van Sziget in Boedapest voor werk. Normaliter zou ik zaterdagmiddag terugvliegen maar ik heb met m'n werkgever geregeld dat ik zondagmiddag terug ga vliegen zodat ik zaterdag naar Sziget kan (want Pogues, want Snoop Dogg). Nu vraag ik me een beetje af wat ik kan doen in de nacht van zaterdag op zondag. Sowieso ben ik van plan om hard door te feesten, maar zou toch eigenlijk nog wel even wat slaap willen krijgen voordat ik terugvlieg op zondagmiddag. Een tent meenemen heb ik niet echt zin in dus ik vroeg me af of ik gewoon daar de camping kan oplopen en bij iemand de tent in kan kruipen, of moet je daar een ticket voor hebben?
PWBF
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:21:05 #10
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113762544
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:00 schreef Nielsch het volgende:
Zelfde gevoel bij de RHCP; op zich een goede show maar geen spetterend vuurwerk dat andere festivalafsluiters in het verleden wel hebben gebracht. En dat oeverloze gelul van die Flea vond ik trouwens maar irritant. Kon de humor er niet echt van inzien.
Ik vond het vuurwerk op het eind ook maar matig. En ook geen vuurwerk tijdens de show, of iets van lasers tijdens Chase and Status. Bij de Editors was zelfs meer vuurwerk dan op het eind :')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:23:55 #11
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_113762694
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef Nielsch het volgende:
Über Sziget gesproken. Ik ben de week van Sziget in Boedapest voor werk. Normaliter zou ik zaterdagmiddag terugvliegen maar ik heb met m'n werkgever geregeld dat ik zondagmiddag terug ga vliegen zodat ik zaterdag naar Sziget kan (want Pogues, want Snoop Dogg). Nu vraag ik me een beetje af wat ik kan doen in de nacht van zaterdag op zondag. Sowieso ben ik van plan om hard door te feesten, maar zou toch eigenlijk nog wel even wat slaap willen krijgen voordat ik terugvlieg op zondagmiddag. Een tent meenemen heb ik niet echt zin in dus ik vroeg me af of ik gewoon daar de camping kan oplopen en bij iemand de tent in kan kruipen, of moet je daar een ticket voor hebben?
Het festivalterrein is tevens de camping... Zou dus gewoon moeten kunnen. :P
Flesje bier
pi_113762710
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik vond het vuurwerk op het eind ook maar matig. En ook geen vuurwerk tijdens de show, of iets van lasers tijdens Chase and Status. Bij de Editors was zelfs meer vuurwerk dan op het eind :')
Het vuurwerk heb ik bekeken op de weg naar de parking. We zijn tijdens het laatste nummer voor de toegift het terrein afgewandeld (standing in line to see the show tonight etc...). Tijdens de laatste noten van dat nummer liepen we door de uitgangspoortjes. Dat vond ik wel een prima nummer ter afsluiting van deze Werchter.
PWBF
pi_113762751
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:23 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Het festivalterrein is tevens de camping... Zou dus gewoon moeten kunnen. :P
Hehe mijn broertje staat de hele week op Sziget dus het plan is om van zijn tent gebruik te maken. Maar ik hoef dus geen apart campingbandje te hebben zoals op Werchter?
PWBF
pi_113762861
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hehe mijn broertje staat de hele week op Sziget dus het plan is om van zijn tent gebruik te maken. Maar ik hoef dus geen apart campingbandje te hebben zoals op Werchter?
in principe moet het wel, maar zodra je op het terrein bent maakt het geen fuck uit eigenlijk. er lopen wel controle teams rond die je armbandje controleren maar aangezien jij de dag erna toch weggaat is dat ook geen probleem lijkt mij zo.

en zo vaak kom je die teams uberhaupt niet tegen, tijdens de 2x dat ik op Sziget ben geweest ben ik ze denk ik 4 of 5 keer tegengekomen
Let me occupy your mind
As you do mine
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:28:30 #15
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_113762905
Ik vond het wel handig dat ze de zijuitgang open hadden gegooid opzondag. Liep de boel tenminste lekker door.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:28:57 #16
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_113762929
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond het wel handig dat ze de zijuitgang open hadden gegooid opzondag. Liep de boel tenminste lekker door.
Volgens mij deden ze dit elke dag na de laatste act.
Flesje bier
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:29:27 #17
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_113762948
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:28 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Volgens mij deden ze dit elke dag na de laatste act.
Echt? Oh, niet gezien :)
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:30:11 #18
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_113762985
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:29 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Echt? Oh, niet gezien :)
Als we het over dezelfde hebben dan he... Ik heb het over dat pad tussen het bos door richting camping A, rechts van de mainstage. :@
Flesje bier
pi_113763003
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:27 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

in principe moet het wel, maar zodra je op het terrein bent maakt het geen fuck uit eigenlijk. er lopen wel controle teams rond die je armbandje controleren maar aangezien jij de dag erna toch weggaat is dat ook geen probleem lijkt mij zo.

en zo vaak kom je die teams uberhaupt niet tegen, tijdens de 2x dat ik op Sziget ben geweest ben ik ze denk ik 4 of 5 keer tegengekomen
Dus in theorie kun je ook een kaartje voor één dag kopen en dan de hele week blijven zolang je geen controleteam tegenkomt?

Niet dat ik van plan ben om zondag nog te blijven ofzo, maar dat vraag ik me nu wel af.
PWBF
pi_113763040
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dus in theorie kun je ook een kaartje voor één dag kopen en dan de hele week blijven zolang je geen controleteam tegenkomt?

Niet dat ik van plan ben om zondag nog te blijven ofzo, maar dat vraag ik me nu wel af.
zolang je niet van het terrein afgaat en geen controle team tegenkomt, ja ;)
Let me occupy your mind
As you do mine
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:31:36 #21
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113763048
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:30 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Als we het over dezelfde hebben dan he... Ik heb het over dat pad tussen het bos door richting camping A, rechts van de mainstage. :@
Ja, deden ze iedere dag.
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:32:15 #22
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_113763073
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:30 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Daar hebben we het over ja :)
pi_113763271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:31 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

zolang je niet van het terrein afgaat en geen controle team tegenkomt, ja ;)
Okee, bedankt voor de antwoorden. Ik ga gewoon lekker concerten kijken op zaterdag, 's nachts feesten en lekker ronddwalen en dan 's ochtends m'n roes uitslapen en tegen een uurtje of 12 's middags naar de luchthaven.

Nu alleen hopen dat Snoep Hond en The Pogues niet tegenover elkaar staan. Noah & The Whale misschien in de herkansing (had ik veel meer van verwacht op Werchter). De rest moet ik nog maar eens even bekijken wat het is. Oh wacht, Sum 41. Tering hee, dat die nog bestaan.
PWBF
pi_113768825
De All Areas-promofilmpjes van StuBru zijn ook hilarisch _O-

"heel veel verse groentjes enzo"...
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:07:47 #25
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_113772271
Nog even een aantal beoordelingen van mijn kant:

4,5*
- Editors
Fantastisch optreden. Vele criticaster zijn in ieder geval omver geblazen. Eén van mijn persoonlijke hoogtepunten van dit festival werd het spelen van het prachtige Smokers Outside the Hospital Doors. Ook de nieuwe nummers klonken goed. Heerlijk duister, mijn verwachtingen zijn hooggespannen voor het nieuwe album.

- Perfume Genius
Met gemak kreeg deze man de Pyramid stil. Kwetsbare nummers op een zeldzaam mooie wijze uitgevoerd.

4*
- Pearl Jam
Heerlijke setlist op een bevlogen wijze gespeeld. Het mislukte optreden van een aantal jaar geleden ruimschoots goedgemaakt.

- James Vincent McMorrow
Goede opening van de dag. Een man met een grote toekomst.

- Jack White
Liet zijn gitaar tot ver voorbij de festivalgrenzen klinken. Wat een vakman.

- Snow Patrol
Zeer vermakelijk en niet te beroerd om alle hits te spelen.

3,5*
- Mumford & Sons
In het voorste vak gezien, wellicht heeft dat een positieve uitwerking op mijn beoordeling. Ik twijfel eerlijk gezegd wel aan de kwaliteit van de nieuwe nummers. Zowel de trage als de snelle nummers vallen tegen. De uitvoering van Dustbowl Dance vormde het hoogtepunt.

- The Cure
Helaas niet zoveel nummers van Disintegration. Niettemin een goed optreden van deze band die ik pas de laatste paar maanden kan waarderen.

3*-3,5*
- Elbow & Kasabian
Minder bevlogen dan vorig jaar. Tijd om zich een tijdje terug te trekken.

- Red Hot Chili Peppers, The Maccabees, dEUS, Other Lives
Gedaan wat ze moesten doen. Het zijn vooral losse nummers als Instant Street, First Love, Californication, For 12 die dit soort optredens gedenkwaardig maken. Overigens stond bij de Peppers de gitaar te zacht, maar daar heb ik al eerder over geschreven.

3*
- Dropkick Murphys, School is Cool, Paul Kalkbrenner (Sky and Sand blijft een legendarisch nummer)

2,5*
- Noal Gallagher’s High Flying Brids
Een teleurstelling en dat terwijl ik het album vele malen heb gedraaid en ook kan waarderen. Totaal inspiratieloos gespeeld en ook zijn band stelt weinig voor. Daarnaast een belachelijke setlist voor een festival. Zorg dan in ieder geval voor wat variatie en gebruik een aantal hits voor de sfeer. Dan heb ik het niet direct over Wonderwall, maar het zou wel de onkunde van zijn band wat verdoezelen. Zijn commentaar tussen de nummers is overigens wel best vermakelijk.

2*
- Noah and the Whale
De grootste teleurstelling, mede door de hoge verwachtingen. Naast een matige band is de geluidsman minstens zo slecht. Op hun albums hebben Noah and the Whale parels gemaakt als Blue Skies and Give a Little Love. Deze nummers werden zo slecht uitgevoerd, mede door de slecht afgestelde drums, basgitaar en volume van de zangstem. Gelukkig werd het door mij geadoreerde The First Day of Spring niet gespeeld, aangezien ik mijn twijfels heb of zij dit nummer op een waardige wijze live kunnen uitvoeren.

-Justice
Find hungry samurai...
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:19:19 #26
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_113772713
Ik kan mij goed vinden in je beoordelingen met betrekking tot de concerten die ik heb gezien. :)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_113775044
Alleen van Noel Gallagher begrijp ik niet zo goed. Vond het ook redelijk saai, maar hij heeft toch pas 1 cd, wat kan hij dan varieren aan de setlist? Ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat het een Oasis-show wordt.
pi_113776430
"Editors @ Werc..."
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door PIAS.
:6
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113776538
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:39 schreef Piles het volgende:
"Editors @ Werc..."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nohhhh... :'(. Nu kan ik hem niet meer opzetten :P
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:44:03 #30
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_113776685
quote:
"Editors @ Werc..."
SPOILER
Gelukkig heb ik hem als MP3 O+ Heb het concert al gemist, dit pakken ze me niet af :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_113777212
Ik vond Noel Gallagher wel prettig. Geen hoogstaande show maar wel gewoon lekker om naar te luisteren. Volgens mij heeft hij twee nummers van Oasis gespeeld (Hello en DLBIA). Maar het kunnen er meer zijn want ben niet compleet bekend met alle Oasis albums. Er zijn concerten waar hij 9 nummers van Oasis speelt.

Zoals:

http://www.setlist.fm/set(...)ton-dc-33de24a1.html

Supersonic, Little by Little, Whatever enzo had ik graag willen horen.
PWBF
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:55:48 #32
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_113777294
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:54 schreef Nielsch het volgende:
Ik vond Noel Gallagher wel prettig. Geen hoogstaande show maar wel gewoon lekker om naar te luisteren. Volgens mij heeft hij twee nummers van Oasis gespeeld (Hello en DLBIA). Maar het kunnen er meer zijn want ben niet compleet bekend met alle Oasis albums. Er zijn concerten waar hij 9 nummers van Oasis speelt.

Zoals:

http://www.setlist.fm/set(...)ton-dc-33de24a1.html

Supersonic, Little by Little, Whatever enzo had ik graag willen horen.
Hij speelde Little by Little en Whatever gewoon hoor
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_113777404
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Hij speelde Little by Little en Whatever gewoon hoor
Hmm okee, dan heb ik echt niet goed opgelet volgens mij :')
PWBF
pi_113777892
Ik voel me trouwens wel oud worden op zo'n festival (en dat terwijl ik nog maar 29 ben). De eerste keer dat ik naar een festival ging (Lowlands 1998) voelde ik me juist als een van de weinigen ontzettend jong, maar nu lijken er overal 16-jarigen rond te lopen.
PWBF
pi_113778070
Dat zit tussen je oren. Wat maakt dat nou uit, zolang je het nog mooi en leuk vindt. Dat is juist leuk aan een festival, er loopt van alles rond tussen de 16 en de 65.

Bij ons op de camping (die beroemde camping A wiens nummer niet genoemd mag worden) zaten trouwens mensen met een kind van 3 of zo. Dat snap ik niet. Breng dat jong lekker naar oma of een kennel, is voor iedereen beter.
pi_113778458
quote:
"Editors @ Werc..."
SPOILER
Hier doet ie het gewoon nog :)
pi_113778586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat zit tussen je oren. Wat maakt dat nou uit, zolang je het nog mooi en leuk vindt. Dat is juist leuk aan een festival, er loopt van alles rond tussen de 16 en de 65.

Bij ons op de camping (die beroemde camping A wiens nummer niet genoemd mag worden) zaten trouwens mensen met een kind van 3 of zo. Dat snap ik niet. Breng dat jong lekker naar oma of een kennel, is voor iedereen beter.
Ik heb ook een paar kinderwagens voorbij zien rollen bij de ingang van A1 (en dan bedoel ik niet het kereltje van de tshirtshop dat er overdag bij was). 8)7
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
pi_113778630
quote:

Ik heb een kind van zo'n 11 jaar gezien, steeds op de nek van pa. En maar meezingen met Elbow _O_
pi_113778776
quote:

Het maakt ook niet uit, het lijkt alleen wel alsof er tegenwoordig veel meer 16-jarigen rondlopen dan op het moment dat ik voor het eerst als 16-jarige naar een meerdaags festival ging.

Ik heb op de A camping wiens nummer niet genoemd mag worden ook wel kinderwagens en kleine kinderen gezien, maar dan in het voorgedeelte (bij de receptietent en de biertent) en niet op de camping zelf.
PWBF
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:25:53 #40
43642 Bayswater
pi_113778800
Bij Editors stond een (Nederlandse) dochter met haar wat oudere grijze pa naast mij in het voorvak. Zo wil ik over 18 jaar ook staan O+
Life lies a slow suicide
pi_113778885
Volgens mij heb jij allang de leeftijd om een dochter van 18 te kunnen hebben!?
pi_113778902
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:25 schreef Bayswater het volgende:
Bij de Editors stond een (Nederlandse) dochter met haar wat oudere grijze pa naast mij in het voorvak. Zo wil ik over 18 jaar ook staan O+
Ja! Daar zat ik toevallig ook aan te denken afgelopen weekend. Ik zag ook een dochter met haar vader en het lijkt me echt geweldig om dat over een jaar of 14 als dochterlief 16 is ook te doen. Samen lekker bandjes kijken, biertjes drinken en lol hebben. Een must is het niet, ik zou het alleen doen als ze verder geen vrienden zou hebben die mee wilden.
PWBF
pi_113778930
Sowieso wel mooi om te zien dat jong en oud op dit festival goed mixen. Veel ouderen met jongeren zien praten bij de tafeltjes en op de camping. ^O^

Enige gevalletje van generatiekloof was een vrouw van 50 die met haar man naar Cypress Hill ging en boos werd toen er mensen begonnen te blowen. Ik dacht: Jezus, wat dacht jij dan dat er zou gebeuren bij Cypress Hill? :')
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
pi_113779008
Oh en luchtbedje kapot trappen omdat die door de lucht vloog... :')
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:30:15 #45
43642 Bayswater
pi_113779034
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens mij heb jij allang de leeftijd om een dochter van 18 te kunnen hebben!?
Had ook gekund natuurlijk, had nu wel leuk geweest.
Life lies a slow suicide
pi_113779067
I confess. Mijn nichtjes en neefje (21-20-18) sloten zich geheel vrijwillig bij onze ouwelullengroep aan omdat ze ons wel grappig vinden en wij gelukkig nog steeds meer van muziek weten dan zij (ook van nieuwe muziek). Gelukkig hebben er maar 3 mensen gevraagd of mijn nichtje van 18 (die ook nog erg op mij lijkt) mijn dochter is.

En toen ik ging blowen zei ik samenzwerend tegen die 3: niet tegen mama zeggen he!

What ever happens in Werchter, stays in Werchter.
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:33:01 #47
43642 Bayswater
pi_113779185
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja! Daar zat ik toevallig ook aan te denken afgelopen weekend. Ik zag ook een dochter met haar vader en het lijkt me echt geweldig om dat over een jaar of 14 als dochterlief 16 is ook te doen. Samen lekker bandjes kijken, biertjes drinken en lol hebben. Een must is het niet, ik zou het alleen doen als ze verder geen vrienden zou hebben die mee wilden.
Denk dat hij kaartjes voor de zaterdag had gekocht omdat Editors kwamen en dochterlief had verrast als Editorsfan. Festival doe je inderdaad met vrienden/innen, niet met je ouders
Life lies a slow suicide
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:33:35 #48
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113779215
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Sowieso wel mooi om te zien dat jong en oud op dit festival goed mixen. Veel ouderen met jongeren zien praten bij de tafeltjes en op de camping. ^O^

Enige gevalletje van generatiekloof was een vrouw van 50 die met haar man naar Cypress Hill ging en boos werd toen er mensen begonnen te blowen. Ik dacht: Jezus, wat dacht jij dan dat er zou gebeuren bij Cypress Hill? :')
Idem in het voorste vak bij Pearl Jam. Twee 'hippe' dertigers die kwaad werden omdat de rest om hen heen los ging op de eerste noten van Eddie en de zijnen. Later hielden ze hun t-shirt voor hun neus omdat ze wietlucht roken. Even later zelf wel een sigaret opsteken. Blijf dan gewoon weg uit het voorste vak :')
pi_113779261
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:33 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Denk dat hij kaartjes voor de zaterdag had gekocht omdat Editors kwamen en dochterlief had verrast als Editorsfan. Festival doe je inderdaad met vrienden/innen, niet met je ouders
Mwah. Dat hoeft niet perse. Bij ons op het veld stond een vader en zijn zoon (ongeveer 50 en 16 ofzo?). Beiden uit Engeland en speciaal voor de namen hier naartoe gereisd. Als je voor het muziek gaat en niet om wild te feesten kan het best. ^O^
pi_113779282
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:33 schreef donroyco het volgende:

[..]

Idem in het voorste vak bij Pearl Jam. Twee 'hippe' dertigers die kwaad werden omdat de rest om hen heen los ging op de eerste noten van Eddie en de zijnen. Later hielden ze hun t-shirt voor hun neus omdat ze wietlucht roken. Even later zelf wel een sigaret opsteken. Blijf dan gewoon weg uit het voorste vak :')
Ligt niet alleen aan de leeftijd hoor, vorig jaar met Arctic Monkeys had ik 4 boze 16-18 jarige meisjes voor me omdat ik sprong, in het voorvak :')
pi_113779314
Ik heb samen met twee Vlamingen die naast me stonden echt continu grappen gemaakt om Snow Patrol. Die twee Vlamingen hadden echt gortdroge humor, geweldig. Stonden twee Vlaamse meisjes naast ons die erg fan waren van Snow Patrol maar wel erg moesten lachen. Zo kan het dus ook.
PWBF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')