Daar ben ik nog nooit geweest dus kan daar ook geen objectieve menig over geven. Maar heeft roskilde dan ook doortrek wc's ?quote:
Alles wat Lowlands is, dat is Roskilde x3 beter.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog noit geweest dus kan daar ook geen objectieve menig over geven. Maar heeft roskilde dan ook doortrek wc's ?
Ook 3x zo ver en 3x zo duur toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alles wat Lowlands is, dat is Roskilde x3 beter.
Ik heb mij teruggetrokken toen ik aan de beurt was.quote:
Mwoah, je moet wel wat extra geld opzij leggen voor Roskilde maar de ervaring die je er voor krijgt is uniek. Ik snap best dat mensen Lowlands leuk vinden, maar als je op Roskilde bent geweest is alles relatiefquote:
Dus Roskilde heeft ook al die leuke dingen eromheen? Gekke tentjes, comedy, bouwwerken etc etc?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwoah, je moet wel wat extra geld opzij leggen voor Roskilde maar de ervaring die je er voor krijgt is uniek. Ik snap best dat mensen Lowlands leuk vinden, maar als je op Roskilde bent geweest is alles relatief
Roskilde heeft dat x3, en het mooie is de camping is een week voor het festival open dus je kunt je een week extra vermakenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus Roskilde heeft ook al die leuke dingen eromheen? Gekke tentjes, comedy, bouwwerken etc etc?
Had je 10 tot een jaarof 4 geleden moeten doen. Nu geen klap meer aan, volledig overspoelt met Hollanders.quote:
klopt als een bus helaas.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Had je 10 tot een jaarof 4 geleden moeten doen. Nu geen klap meer aan, volledig overspoelt met Hollanders.
Elke keer als je de e-ticket link in je e-mail benadert wordt er een andere barcode gegenereerd en gekoppeld aan je naam. Alleen de barcode die als laatste is gegenereerd is geldig. Dus je kan die link benaderen, 20 keer uitprinten en vervolgens nog een keer die link benaderen en uitprinten waardoor die eerste 20 printjes automatisch ongeldig worden. Maakt niet uit of die dan eerder bij de kassa komen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat je dan iemand anders 'naait'? Die verkopen die extra print dan gewoon door en dan heb je overigens nog kans dat je zelf niet meer binnenkomt als een ander er eerder is.
En je dacht niet: goh, laten we die persoon die 100 euro terurggeven?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Toen er een keer iemand bij ons in de groep wegens prive-omstandigheden de dag vantevoren afhaakte was ik wel blij met zo'n zwarte verkoper. Zo het kaartje kwijt (volgens mij was het in die tijd nog niet uitverkocht).
We kregen er 100 Euro voor (kostte toen 140 of zo) en die hebben we lekker opgezopen.
Hier zat ie ook abnormaal strakquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:05 schreef Bayswater het volgende:
Ik wilde zaterdagavond laat mijn bandje weggeven maar kreeg hem voor het eerst sinds jaren niet af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |