abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113777212
Ik vond Noel Gallagher wel prettig. Geen hoogstaande show maar wel gewoon lekker om naar te luisteren. Volgens mij heeft hij twee nummers van Oasis gespeeld (Hello en DLBIA). Maar het kunnen er meer zijn want ben niet compleet bekend met alle Oasis albums. Er zijn concerten waar hij 9 nummers van Oasis speelt.

Zoals:

http://www.setlist.fm/set(...)ton-dc-33de24a1.html

Supersonic, Little by Little, Whatever enzo had ik graag willen horen.
PWBF
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:55:48 #32
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_113777294
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:54 schreef Nielsch het volgende:
Ik vond Noel Gallagher wel prettig. Geen hoogstaande show maar wel gewoon lekker om naar te luisteren. Volgens mij heeft hij twee nummers van Oasis gespeeld (Hello en DLBIA). Maar het kunnen er meer zijn want ben niet compleet bekend met alle Oasis albums. Er zijn concerten waar hij 9 nummers van Oasis speelt.

Zoals:

http://www.setlist.fm/set(...)ton-dc-33de24a1.html

Supersonic, Little by Little, Whatever enzo had ik graag willen horen.
Hij speelde Little by Little en Whatever gewoon hoor
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_113777404
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Hij speelde Little by Little en Whatever gewoon hoor
Hmm okee, dan heb ik echt niet goed opgelet volgens mij :')
PWBF
pi_113777892
Ik voel me trouwens wel oud worden op zo'n festival (en dat terwijl ik nog maar 29 ben). De eerste keer dat ik naar een festival ging (Lowlands 1998) voelde ik me juist als een van de weinigen ontzettend jong, maar nu lijken er overal 16-jarigen rond te lopen.
PWBF
pi_113778070
Dat zit tussen je oren. Wat maakt dat nou uit, zolang je het nog mooi en leuk vindt. Dat is juist leuk aan een festival, er loopt van alles rond tussen de 16 en de 65.

Bij ons op de camping (die beroemde camping A wiens nummer niet genoemd mag worden) zaten trouwens mensen met een kind van 3 of zo. Dat snap ik niet. Breng dat jong lekker naar oma of een kennel, is voor iedereen beter.
pi_113778458
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:39 schreef Piles het volgende:
"Editors @ Werc..."
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door PIAS.
:6
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier doet ie het gewoon nog :)
pi_113778586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat zit tussen je oren. Wat maakt dat nou uit, zolang je het nog mooi en leuk vindt. Dat is juist leuk aan een festival, er loopt van alles rond tussen de 16 en de 65.

Bij ons op de camping (die beroemde camping A wiens nummer niet genoemd mag worden) zaten trouwens mensen met een kind van 3 of zo. Dat snap ik niet. Breng dat jong lekker naar oma of een kennel, is voor iedereen beter.
Ik heb ook een paar kinderwagens voorbij zien rollen bij de ingang van A1 (en dan bedoel ik niet het kereltje van de tshirtshop dat er overdag bij was). 8)7
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
pi_113778630
quote:

Ik heb een kind van zo'n 11 jaar gezien, steeds op de nek van pa. En maar meezingen met Elbow _O_
pi_113778776
quote:

Het maakt ook niet uit, het lijkt alleen wel alsof er tegenwoordig veel meer 16-jarigen rondlopen dan op het moment dat ik voor het eerst als 16-jarige naar een meerdaags festival ging.

Ik heb op de A camping wiens nummer niet genoemd mag worden ook wel kinderwagens en kleine kinderen gezien, maar dan in het voorgedeelte (bij de receptietent en de biertent) en niet op de camping zelf.
PWBF
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:25:53 #40
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_113778800
Bij Editors stond een (Nederlandse) dochter met haar wat oudere grijze pa naast mij in het voorvak. Zo wil ik over 18 jaar ook staan O+
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_113778885
Volgens mij heb jij allang de leeftijd om een dochter van 18 te kunnen hebben!?
pi_113778902
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:25 schreef Bayswater het volgende:
Bij de Editors stond een (Nederlandse) dochter met haar wat oudere grijze pa naast mij in het voorvak. Zo wil ik over 18 jaar ook staan O+
Ja! Daar zat ik toevallig ook aan te denken afgelopen weekend. Ik zag ook een dochter met haar vader en het lijkt me echt geweldig om dat over een jaar of 14 als dochterlief 16 is ook te doen. Samen lekker bandjes kijken, biertjes drinken en lol hebben. Een must is het niet, ik zou het alleen doen als ze verder geen vrienden zou hebben die mee wilden.
PWBF
pi_113778930
Sowieso wel mooi om te zien dat jong en oud op dit festival goed mixen. Veel ouderen met jongeren zien praten bij de tafeltjes en op de camping. ^O^

Enige gevalletje van generatiekloof was een vrouw van 50 die met haar man naar Cypress Hill ging en boos werd toen er mensen begonnen te blowen. Ik dacht: Jezus, wat dacht jij dan dat er zou gebeuren bij Cypress Hill? :')
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
pi_113779008
Oh en luchtbedje kapot trappen omdat die door de lucht vloog... :')
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:30:15 #45
43642 Bayswater
pi_113779034
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens mij heb jij allang de leeftijd om een dochter van 18 te kunnen hebben!?
Had ook gekund natuurlijk, had nu wel leuk geweest.
Life lies a slow suicide
pi_113779067
I confess. Mijn nichtjes en neefje (21-20-18) sloten zich geheel vrijwillig bij onze ouwelullengroep aan omdat ze ons wel grappig vinden en wij gelukkig nog steeds meer van muziek weten dan zij (ook van nieuwe muziek). Gelukkig hebben er maar 3 mensen gevraagd of mijn nichtje van 18 (die ook nog erg op mij lijkt) mijn dochter is.

En toen ik ging blowen zei ik samenzwerend tegen die 3: niet tegen mama zeggen he!

What ever happens in Werchter, stays in Werchter.
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:33:01 #47
43642 Bayswater
pi_113779185
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja! Daar zat ik toevallig ook aan te denken afgelopen weekend. Ik zag ook een dochter met haar vader en het lijkt me echt geweldig om dat over een jaar of 14 als dochterlief 16 is ook te doen. Samen lekker bandjes kijken, biertjes drinken en lol hebben. Een must is het niet, ik zou het alleen doen als ze verder geen vrienden zou hebben die mee wilden.
Denk dat hij kaartjes voor de zaterdag had gekocht omdat Editors kwamen en dochterlief had verrast als Editorsfan. Festival doe je inderdaad met vrienden/innen, niet met je ouders
Life lies a slow suicide
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:33:35 #48
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113779215
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Sowieso wel mooi om te zien dat jong en oud op dit festival goed mixen. Veel ouderen met jongeren zien praten bij de tafeltjes en op de camping. ^O^

Enige gevalletje van generatiekloof was een vrouw van 50 die met haar man naar Cypress Hill ging en boos werd toen er mensen begonnen te blowen. Ik dacht: Jezus, wat dacht jij dan dat er zou gebeuren bij Cypress Hill? :')
Idem in het voorste vak bij Pearl Jam. Twee 'hippe' dertigers die kwaad werden omdat de rest om hen heen los ging op de eerste noten van Eddie en de zijnen. Later hielden ze hun t-shirt voor hun neus omdat ze wietlucht roken. Even later zelf wel een sigaret opsteken. Blijf dan gewoon weg uit het voorste vak :')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_113779261
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:33 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Denk dat hij kaartjes voor de zaterdag had gekocht omdat Editors kwamen en dochterlief had verrast als Editorsfan. Festival doe je inderdaad met vrienden/innen, niet met je ouders
Mwah. Dat hoeft niet perse. Bij ons op het veld stond een vader en zijn zoon (ongeveer 50 en 16 ofzo?). Beiden uit Engeland en speciaal voor de namen hier naartoe gereisd. Als je voor het muziek gaat en niet om wild te feesten kan het best. ^O^
pi_113779282
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:33 schreef donroyco het volgende:

[..]

Idem in het voorste vak bij Pearl Jam. Twee 'hippe' dertigers die kwaad werden omdat de rest om hen heen los ging op de eerste noten van Eddie en de zijnen. Later hielden ze hun t-shirt voor hun neus omdat ze wietlucht roken. Even later zelf wel een sigaret opsteken. Blijf dan gewoon weg uit het voorste vak :')
Ligt niet alleen aan de leeftijd hoor, vorig jaar met Arctic Monkeys had ik 4 boze 16-18 jarige meisjes voor me omdat ik sprong, in het voorvak :')
pi_113779314
Ik heb samen met twee Vlamingen die naast me stonden echt continu grappen gemaakt om Snow Patrol. Die twee Vlamingen hadden echt gortdroge humor, geweldig. Stonden twee Vlaamse meisjes naast ons die erg fan waren van Snow Patrol maar wel erg moesten lachen. Zo kan het dus ook.
PWBF
pi_113779319
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:33 schreef donroyco het volgende:

[..]

Haha. Ik verbaas me altijd over zulke mensen. Vooral als ze zichzelf grote fans noemen. Dan moet je wel weten dat het er een beetje bijhoort. ^O^
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:36:00 #53
43642 Bayswater
pi_113779336
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

Mwah. Dat hoeft niet perse. Bij ons op het veld stond een vader en zijn zoon (ongeveer 50 en 16 ofzo?). Beiden uit Engeland en speciaal voor de namen hier naartoe gereisd. Als je voor het muziek gaat en niet om wild te feesten kan het best. ^O^
Heb je gelijk in en lekker ruimdenkend. :)
Life lies a slow suicide
pi_113779346
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:35 schreef Piles het volgende:

[..]

Ligt niet alleen aan de leeftijd hoor, voor jaar met Arctic Monkeys had ik 4 boze 16-18 jarige meisjes voor me omdat ik sprong :')
ken wel meer van die verhalen, bij de wombats @ de effenaar stond een stelletje vooraan. en die jongen maar kwaad worden omdat iedereen om hen heen stond te springen en dat zijn meisje t niet prettig vond :')..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_113779419
Ach, zeikerds heb je overal...
pi_113779441
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:35 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb samen met twee Vlamingen die naast me stonden echt continu grappen gemaakt om Snow Patrol. Die twee Vlamingen hadden echt gortdroge humor, geweldig. Stonden twee Vlaamse meisjes naast ons die erg fan waren van Snow Patrol maar wel erg moesten lachen. Zo kan het dus ook.
Hadden wij ook, eerst gezeur over de drukte, stonden in het achterste voorste vak bij snow patrol en t was een en al proppen geblazen. dus met mijn vrienden groep always look at the bright side of life ingezet en spontaan deden er een stuk of 15 man ofzo met ons mee ^^..
Let me occupy your mind
As you do mine
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:38:34 #57
43642 Bayswater
pi_113779474
Ik heb ook geouwehoerd :D , na 5 minuten was ik die twee meiden op de schouders wel zat vlak voor mijn neus. Daarvoor ga ik niet in de buurt van het podium staan.
Life lies a slow suicide
pi_113779482
Waren er trouwens nog mensen hier die op de A1 stonden? Dit was ons eerste festival en kwamen bij stom toeval op die camping uit, toen we de verkeerde afslag namen (we zouden oorspronkelijk naar A4 gaan). Rumoerige camping 's nachts, maar wel lekker dichtbij. ^O^
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:38:51 #59
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113779497
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:35 schreef Piles het volgende:

[..]

Ligt niet alleen aan de leeftijd hoor, vorig jaar met Arctic Monkeys had ik 4 boze 16-18 jarige meisjes voor me omdat ik sprong, in het voorvak :')
Nog zoiets, bij Ben Howard (wat een baas _O_) stond ik bijna vooraan. Een jongedame met een vriendin ook, alleen wilde die vriendin weg, alleen mocht ze dat niet van die jongedame. Dus huilen en stampvoetend op de grond gaan zitten. Kon een jongeman voor mij het allemaal niet meer aanzien; allebei de dames tegelijk opgepakt en tien meter richting de uitgang gezet. Wat een domme dozen :X
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:39:15 #60
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113779528
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

Haha. Ik verbaas me altijd over zulke mensen. Vooral als ze zichzelf grote fans noemen. Dan moet je wel weten dat het er een beetje bijhoort. ^O^
Precies. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')