abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113779314
Ik heb samen met twee Vlamingen die naast me stonden echt continu grappen gemaakt om Snow Patrol. Die twee Vlamingen hadden echt gortdroge humor, geweldig. Stonden twee Vlaamse meisjes naast ons die erg fan waren van Snow Patrol maar wel erg moesten lachen. Zo kan het dus ook.
PWBF
pi_113779319
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:33 schreef donroyco het volgende:

[..]

Idem in het voorste vak bij Pearl Jam. Twee 'hippe' dertigers die kwaad werden omdat de rest om hen heen los ging op de eerste noten van Eddie en de zijnen. Later hielden ze hun t-shirt voor hun neus omdat ze wietlucht roken. Even later zelf wel een sigaret opsteken. Blijf dan gewoon weg uit het voorste vak :')
Haha. Ik verbaas me altijd over zulke mensen. Vooral als ze zichzelf grote fans noemen. Dan moet je wel weten dat het er een beetje bijhoort. ^O^
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:36:00 #53
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_113779336
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

Mwah. Dat hoeft niet perse. Bij ons op het veld stond een vader en zijn zoon (ongeveer 50 en 16 ofzo?). Beiden uit Engeland en speciaal voor de namen hier naartoe gereisd. Als je voor het muziek gaat en niet om wild te feesten kan het best. ^O^
Heb je gelijk in en lekker ruimdenkend. :)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_113779346
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:35 schreef Piles het volgende:

[..]

Ligt niet alleen aan de leeftijd hoor, voor jaar met Arctic Monkeys had ik 4 boze 16-18 jarige meisjes voor me omdat ik sprong :')
ken wel meer van die verhalen, bij de wombats @ de effenaar stond een stelletje vooraan. en die jongen maar kwaad worden omdat iedereen om hen heen stond te springen en dat zijn meisje t niet prettig vond :')..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_113779419
Ach, zeikerds heb je overal...
pi_113779441
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:35 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb samen met twee Vlamingen die naast me stonden echt continu grappen gemaakt om Snow Patrol. Die twee Vlamingen hadden echt gortdroge humor, geweldig. Stonden twee Vlaamse meisjes naast ons die erg fan waren van Snow Patrol maar wel erg moesten lachen. Zo kan het dus ook.
Hadden wij ook, eerst gezeur over de drukte, stonden in het achterste voorste vak bij snow patrol en t was een en al proppen geblazen. dus met mijn vrienden groep always look at the bright side of life ingezet en spontaan deden er een stuk of 15 man ofzo met ons mee ^^..
Let me occupy your mind
As you do mine
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:38:34 #57
43642 Bayswater
pi_113779474
Ik heb ook geouwehoerd :D , na 5 minuten was ik die twee meiden op de schouders wel zat vlak voor mijn neus. Daarvoor ga ik niet in de buurt van het podium staan.
Life lies a slow suicide
pi_113779482
Waren er trouwens nog mensen hier die op de A1 stonden? Dit was ons eerste festival en kwamen bij stom toeval op die camping uit, toen we de verkeerde afslag namen (we zouden oorspronkelijk naar A4 gaan). Rumoerige camping 's nachts, maar wel lekker dichtbij. ^O^
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:38:51 #59
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113779497
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:35 schreef Piles het volgende:

[..]

Ligt niet alleen aan de leeftijd hoor, vorig jaar met Arctic Monkeys had ik 4 boze 16-18 jarige meisjes voor me omdat ik sprong, in het voorvak :')
Nog zoiets, bij Ben Howard (wat een baas _O_) stond ik bijna vooraan. Een jongedame met een vriendin ook, alleen wilde die vriendin weg, alleen mocht ze dat niet van die jongedame. Dus huilen en stampvoetend op de grond gaan zitten. Kon een jongeman voor mij het allemaal niet meer aanzien; allebei de dames tegelijk opgepakt en tien meter richting de uitgang gezet. Wat een domme dozen :X
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:39:15 #60
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113779528
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

Haha. Ik verbaas me altijd over zulke mensen. Vooral als ze zichzelf grote fans noemen. Dan moet je wel weten dat het er een beetje bijhoort. ^O^
Precies. :7
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_113779821
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:38 schreef donroyco het volgende:

[..]

Nog zoiets, bij Ben Howard (wat een baas _O_) stond ik bijna vooraan. Een jongedame met een vriendin ook, alleen wilde die vriendin weg, alleen mocht ze dat niet van die jongedame. Dus huilen en stampvoetend op de grond gaan zitten. Kon een jongeman voor mij het allemaal niet meer aanzien; allebei de dames tegelijk opgepakt en tien meter richting de uitgang gezet. Wat een domme dozen :X
Haha, dat laatste is dan wel weer een bazenactie.
PWBF
  woensdag 4 juli 2012 @ 22:26:26 #62
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_113782487
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Haha, dat laatste is dan wel weer een bazenactie.
Inderdaad. Veel mensen irriteren zich, maar actie wordt bijna nooit ondernomen. En wat betreft de setlist van Noel: http://www.setlist.fm/set(...)elgium-5bdf676c.html

Ik moet eerlijk bekennen dat ik Mucky Fingers en Talk Tonight niet direct herkend heb als Oasis-nummers. Ik had trouwens niet het idee dat hij 16 nummers gespeeld heeft in die 55 minuten.
Find hungry samurai...
pi_113782796
(It’s Good) To Be Free
Everybody's on the Run
Dream On
If I Had A Gun
The Death of You And Me
(I Wanna Live in a Dream in My) Record Machine
AKA... What a Life!
Talk Tonight
AKA... Broken Arrow
Half The World Away
(Stranded On) The Wrong Beach
Little By Little
Don't Look Back In Anger
  woensdag 4 juli 2012 @ 22:32:44 #64
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_113782940
Dus geen Whatever. Ik dacht al 8)7
Find hungry samurai...
pi_113783255
Ik kon me Whatever ook totaal niet herinneren.
PWBF
  woensdag 4 juli 2012 @ 22:39:50 #66
43642 Bayswater
pi_113783393
Whatever

weer even wat nachtrust pakken
Life lies a slow suicide
  woensdag 4 juli 2012 @ 22:53:12 #67
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_113784380
Nu trouwens Jack White op Canvas :Y
Find hungry samurai...
pi_113784531
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:53 schreef CoJackso het volgende:
het hele optreden staat op youtube overigens :)
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_113784831
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:53 schreef CoJackso het volgende:
Ik zit te wachten op Kasabian en Editors, maar die komen natuurlijk pas aan het einde -O-
pi_113787436
Is dat van Canvas nog ergens terug te zien? Ik dacht iemand te herkennen bij Wolfmother - Joker and the Thief, dus dat wil ik nog wel een keer zien :P
pi_113787524
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:45 schreef Piles het volgende:
Is dat van Canvas nog ergens terug te zien? Ik dacht iemand te herkennen bij Wolfmother - Joker and the Thief, dus dat wil ik nog wel een keer zien :P
Wolfmother kun je helemaal terugkijken op Skynet.be ;)
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_113787745
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Wolfmother kun je helemaal terugkijken op Skynet.be ;)
Ah, thanks ^O^
Maar ze was het niet dus :P Helaas :D
pi_113790116
Iemand die mij ook in positieve zin is opgevallen is Lana del Rey. Kende wel wat meer nummers van haar dan enkel de hitjes, maar live gaf ze er toch een andere draai aan die mij wel beviel. Heel chill en ingetogen allemaal. Over het het optreden van de Peppers hoor ik veel kritiek dat ze de jams te lang en saai vonden en dat dit het tempo uit het optreden haalt. Ben ik het dus totaal niet mee eens. Ik heb echt genoten van die jams. Vaak prachtig stukje samenspel tussen Flea en Klinghoffer. Vond alleen wel het publiek in het frontvak wat tegenvallen. Op het moment dat ik van plan was weer ff lekker loco te gaan bij oa Dani California en Give it Away blijft 95% van het publiek als een zak aardappelen op de grond staan. Maar misschien ben ik wel te veel gewend. De cover van Killing in the Name door Chase & Status was trouwens ook echt waanzinnig bruut.
Blood Sugar Sex Magik
pi_113791412
Zo, ook nog even terug kijken op een geslaagd Werchter.

quote:
Hoe werkt dat eigenlijk als een camping geacht wordt vol te zijn??
Krijgt er dan niemand een bandje meer?

Aangezien mijn tent eigenlijk al overeind staat, maar ik moet er zelf nog bij
Achteraf was dit geen probleem. A3 was eigenlijk allang vol toen ik er om 11uur was, maar kwam zonder moeite de camping op. Weten we dat ook weer.
Een vriend van mij kwam zelfs nog de camping op, toen hij zij dat zijn tentje weinig ruimte in beslag zou nemen en er nog wel een plekje langs onze tent zou zijn.

Geen ervaring met andere campings, maar A3 was wel chill. Alleen 'n teringeind lopen naar de ingang & wc's, als je bijna achteraan ligt :P.

Meest verrassend goeie act was Katzenjammer. Wat een energie! En een groot feest in de tent :) Verder was Pearl Jam geweldig, aangezien we bijna vooraan stonden.

Verder: Elbow, The Kooks & Kasabian. En Jack White was retegoed.

My Morning Jacket speelden hun nummers ook erg goed. Vooral die frontman leek helemaal in trans. Was er wel erg rustig. Was ook onder de indruk van Amon Tobin met z'n blokkenconstructie :P.

Minder vond ik The Cure. Speelden hun nummers wel mooi, maar zat weinig sfeer in. Was misschien wel te verwachten met hun repertoire.

Red Hot Chilli Peppers viel ook wel iets tegen, moest een hoogtepunt worden, maar is het voor mijn gevoel niet echt geworden. Publiek deed bij ons ook niet echt mee, terwijl we best dichtbij stonden.

Mumford and Sons viel me ook een beetje tegen.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 5 juli 2012 @ 09:05:44 #75
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_113794843
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:38 schreef donroyco het volgende:

[..]

Wij hadden er ook zo'n eentje die tijdens The Kooks midden in de tent ging zitten. Tsja...
pi_113800528
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:25 schreef Bayswater het volgende:
Bij Editors stond een (Nederlandse) dochter met haar wat oudere grijze pa naast mij in het voorvak. Zo wil ik over 18 jaar ook staan O+
Ben wel niet grijs en "pas" 37 :P , maar heb vorig jaar mijn 11-jarige dochter voor het eerst meegenomen naar Paaspop in Schijndel. Wel maar 1 dag, maar dan kon ze een beetjes aan het idee van een festival wennen :) Die stond er toen niet van te kijken dat er geblowd werd door vrienden die er bij waren, het interesseerde haar ook niks. Was een belofte aan haar omdat ze toen naar het voortgezet onderwijs ging. Was chill in ieder geval. Wilde meteen niet meer weg en dit jaar 3 dagen gaan, dus dat gaat nog wat worden komende jaren ben ik bang. Ze is nu 12, maar vind haar nog wat te jong voor RW :) Tot zolang gaat papa gewoon nog met vrienden naar RW, terwijl moeders op de kids past :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Beul op 05-07-2012 12:20:05 ]
Wie het laatst lacht, lacht ook!
pi_113801091
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:14 schreef Beul het volgende:

[..]

Ben wel niet grijs en "pas" 37 :P , maar heb vorig jaar mijn 11-jarige dochter voor het eerst meegenomen naar Paaspop in Schijndel. Wel maar 1 dag, maar dan kon ze een beetjes aan het idee van een festival wennen :) Die stond er toen niet van te kijken dat er geblowd werd door vrienden die er bij waren, het interesseerde haar ook niks. Was een belofte aan haar omdat ze toen naar het voortgezet onderwijs ging. Was chill in ieder geval. Wilde meteen niet meer weg en dit jaar 3 dagen gaan, dus dat gaat nog wat worden komende jaren ben ik bang. Ze is nu 12, maar vind haar nog wat te jong voor RW :) Tot zolang gaat papa gewoon nog met vrienden naar RW, terwijl moeders op de kids past :Y
Leuk! Mijn ouders wilden me op 4-jarige leeftijd mee naar Pinkpop nemen, maar volgens mijn moeder wilde ik liever bij oma blijven :+

Maar ik zou dat ook wel willen. Kind eerst rustig laten wennen aan een wat rustiger festival en dan misschien een dag of twee meenemen naar RW ofzo :)
pi_113804404
Nou, ik hoop niet dat het straks een soort van Efteling wordt of zo. 16 jaar is jong genoeg als minimumleeftijd.
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:09:39 #79
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113805154
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, ik hoop niet dat het straks een soort van Efteling wordt of zo. 16 jaar is jong genoeg als minimumleeftijd.
Ik heb genoeg kindjes vooraan gezien bij Knife Party.
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:14:39 #80
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_113805374
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:09 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik heb genoeg kindjes vooraan gezien bij Knife Party.
Bij bijna elke act in de Marquee stikte het van de 12/13-jarigen.
Flesje bier
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:03:46 #81
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_113815215
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:05 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Wij hadden er ook zo'n eentje die tijdens The Kooks midden in de tent ging zitten. Tsja...
Midden in de tent is wel iets anders dan in het voorvak
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Public Relations / Redactie Film donderdag 5 juli 2012 @ 21:13:31 #82
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_113823105
Je zal er maar over vallen.
  donderdag 5 juli 2012 @ 21:15:15 #83
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_113823182
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Je zal er maar over vallen.
Vervelend ja. Het is ook helemaal niet slim.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:29:52 #84
43642 Bayswater
pi_113826825
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:14 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Bij bijna elke act in de Marquee stikte het van de 12/13-jarigen.
Wel opvallend dan dat jij elke act daar hebt gezien. ;)
Life lies a slow suicide
pi_113832052
Jullie weten toch wel dat het elke avond Werchter is bij Canvas deze week?

Kippenvel net weer bij Editors! En wat leuk dat het voor hen ook zo bijzonder was. Hun grootste show ooit. Geloof ik goed, 4 jaar geleden zag ik ze nog in een zaaltje van 1.300 man. Wat ook heel mooi was
  vrijdag 6 juli 2012 @ 08:48:29 #86
43642 Bayswater
pi_113839287
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Jullie weten toch wel dat het elke avond Werchter is bij Canvas deze week?

Kippenvel net weer bij Editors! En wat leuk dat het voor hen ook zo bijzonder was. Hun grootste show ooit. Geloof ik goed, 4 jaar geleden zag ik ze nog in een zaaltje van 1.300 man. Wat ook heel mooi was
Zeker in 013 :D
Life lies a slow suicide
pi_113839409
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 08:48 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Het zou ook de effenaar kunnen zijn daar heb ik ze rond die tijd gezien. :P
  vrijdag 6 juli 2012 @ 09:04:29 #88
43642 Bayswater
pi_113839549
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 08:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het zou ook de effenaar kunnen zijn daar heb ik ze rond die tijd gezien. :P
Do 20 okt `05

Uitverkocht
Editors
+ Ro-robot

Volgens de Engelse pers gaan deze lads groter worden dan Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs. De verfrissende mix van Joy Division, Interpol en The Bravery is niet te versmaden. Bovendien staat het debuut album ‘The Back Room’ vol overheerlijke liedjes. De ingrediënten om heel erg groot te gaan worden zijn dus volop aanwezig!

grappig :)
Life lies a slow suicide
pi_113839741
Dit jaar mijn 3e Werchter gedaan.
Vanaf woensdagmiddag al gelijk een goede sfeer.

Natuurlijk genoten van Pearl Jam, Editors, Snow Patrol, the Kooks, Jack White, Elbow, RHCP en the Dropkick Murphy's

En behalve de standaardnamen die iedereen noemt kwa goede optredens moet ik zeggen dat ik ook erg verrast was door het optreden van Ed Sheeran + gitaar + loopstation.
pi_113839757
Snow Patrol is trouwens ook heel groot geworden. Had ik niet verwacht toen ik ze in 1999 in het voorprogramma van Supergrass zag in de Vredenburg te Utrecht. Toen vond ik ze ronduit saai. Nu vind ik ze nog steeds niet geweldig, maar ze hebben de laatste jaren wel een paar leuke nummer uitgebracht. Concert op Rock Werchter 2012 was best te doen.
PWBF
pi_113839774
Eddie Vedder had het continu over Jack White. Ik had stiekem nog wel even gehoopt op een samenwerking, maar helaasch...
PWBF
pi_113839843
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 09:16 schreef Nielsch het volgende:
Eddie Vedder had het continu over Jack White. Ik had stiekem nog wel even gehoopt op een samenwerking, maar helaasch...
Zoals in 2010 met Dave Grohl die dronken op een tamboerijn bezig was _O_
pi_113840182
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 08:48 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Nee, Hof ter Loo in Antwerpen en een keer een of ander vaag zaaltje (met een hele leuke buiten/binnenplaats) in Keulen. Was in 2008.
pi_113840223
Mijn eerste Museconcert was wel in 013, in het jaar 2000 of zo. Dat kun je je toch niet meer voorstellen..?
pi_113840251
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 09:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Dat was lachen! Echt nog nooit iemand zo gepassioneerd tamboerijn zien spelen. :')
pi_113840963
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 09:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Hmm, dat moet ik ook gezien hebben, maar kan het me niet herinneren :P
Weet wel dat ik Pearl Jam niet geweldig vond :@
pi_113841113
Dat zeggen wel meer mensen, maar ik vond ze toen echt geweldig, misschien nog beter dan dit jaar. Maar ze speelden toen wel heel veel onbekendere nummers, denk dat het daardoor het grotere publiek niet echt kon boeien. Ik vind dat juist wel leuk, dat Jeremy en Alive heb ik nu onderhand wel gehoord.
pi_113844292
Concert van de Peppers is nu van hun site te downloaden *O*
http://www.livechilipeppe(...)al-Werchter-BEL.html
  vrijdag 6 juli 2012 @ 12:21:07 #99
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_113845239
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:29 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Wel opvallend dan dat jij elke act daar hebt gezien. ;)
:@ :@ :@
Flesje bier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')