Haha. Ik verbaas me altijd over zulke mensen. Vooral als ze zichzelf grote fans noemen. Dan moet je wel weten dat het er een beetje bijhoort.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Idem in het voorste vak bij Pearl Jam. Twee 'hippe' dertigers die kwaad werden omdat de rest om hen heen los ging op de eerste noten van Eddie en de zijnen. Later hielden ze hun t-shirt voor hun neus omdat ze wietlucht roken. Even later zelf wel een sigaret opsteken. Blijf dan gewoon weg uit het voorste vak
Heb je gelijk in en lekker ruimdenkend.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mwah. Dat hoeft niet perse. Bij ons op het veld stond een vader en zijn zoon (ongeveer 50 en 16 ofzo?). Beiden uit Engeland en speciaal voor de namen hier naartoe gereisd. Als je voor het muziek gaat en niet om wild te feesten kan het best.
ken wel meer van die verhalen, bij de wombats @ de effenaar stond een stelletje vooraan. en die jongen maar kwaad worden omdat iedereen om hen heen stond te springen en dat zijn meisje t niet prettig vondquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ligt niet alleen aan de leeftijd hoor, voor jaar met Arctic Monkeys had ik 4 boze 16-18 jarige meisjes voor me omdat ik sprong
Hadden wij ook, eerst gezeur over de drukte, stonden in het achterste voorste vak bij snow patrol en t was een en al proppen geblazen. dus met mijn vrienden groep always look at the bright side of life ingezet en spontaan deden er een stuk of 15 man ofzo met ons mee ^^..quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:35 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb samen met twee Vlamingen die naast me stonden echt continu grappen gemaakt om Snow Patrol. Die twee Vlamingen hadden echt gortdroge humor, geweldig. Stonden twee Vlaamse meisjes naast ons die erg fan waren van Snow Patrol maar wel erg moesten lachen. Zo kan het dus ook.
Nog zoiets, bij Ben Howard (wat een baasquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ligt niet alleen aan de leeftijd hoor, vorig jaar met Arctic Monkeys had ik 4 boze 16-18 jarige meisjes voor me omdat ik sprong, in het voorvak
Precies.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha. Ik verbaas me altijd over zulke mensen. Vooral als ze zichzelf grote fans noemen. Dan moet je wel weten dat het er een beetje bijhoort.
Haha, dat laatste is dan wel weer een bazenactie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nog zoiets, bij Ben Howard (wat een baas) stond ik bijna vooraan. Een jongedame met een vriendin ook, alleen wilde die vriendin weg, alleen mocht ze dat niet van die jongedame. Dus huilen en stampvoetend op de grond gaan zitten. Kon een jongeman voor mij het allemaal niet meer aanzien; allebei de dames tegelijk opgepakt en tien meter richting de uitgang gezet. Wat een domme dozen
Inderdaad. Veel mensen irriteren zich, maar actie wordt bijna nooit ondernomen. En wat betreft de setlist van Noel: http://www.setlist.fm/set(...)elgium-5bdf676c.htmlquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha, dat laatste is dan wel weer een bazenactie.
Wolfmother kun je helemaal terugkijken op Skynet.bequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:45 schreef Piles het volgende:
Is dat van Canvas nog ergens terug te zien? Ik dacht iemand te herkennen bij Wolfmother - Joker and the Thief, dus dat wil ik nog wel een keer zien
Ah, thanksquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Wolfmother kun je helemaal terugkijken op Skynet.be
Achteraf was dit geen probleem. A3 was eigenlijk allang vol toen ik er om 11uur was, maar kwam zonder moeite de camping op. Weten we dat ook weer.quote:Hoe werkt dat eigenlijk als een camping geacht wordt vol te zijn??
Krijgt er dan niemand een bandje meer?
Aangezien mijn tent eigenlijk al overeind staat, maar ik moet er zelf nog bij
Wij hadden er ook zo'n eentje die tijdens The Kooks midden in de tent ging zitten. Tsja...quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nog zoiets, bij Ben Howard (wat een baas) stond ik bijna vooraan. Een jongedame met een vriendin ook, alleen wilde die vriendin weg, alleen mocht ze dat niet van die jongedame. Dus huilen en stampvoetend op de grond gaan zitten. Kon een jongeman voor mij het allemaal niet meer aanzien; allebei de dames tegelijk opgepakt en tien meter richting de uitgang gezet. Wat een domme dozen
Ben wel niet grijs en "pas" 37quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:25 schreef Bayswater het volgende:
Bij Editors stond een (Nederlandse) dochter met haar wat oudere grijze pa naast mij in het voorvak. Zo wil ik over 18 jaar ook staan
Leuk! Mijn ouders wilden me op 4-jarige leeftijd mee naar Pinkpop nemen, maar volgens mijn moeder wilde ik liever bij oma blijvenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:14 schreef Beul het volgende:
[..]
Ben wel niet grijs en "pas" 37, maar heb vorig jaar mijn 11-jarige dochter voor het eerst meegenomen naar Paaspop in Schijndel. Wel maar 1 dag, maar dan kon ze een beetjes aan het idee van een festival wennen
Die stond er toen niet van te kijken dat er geblowd werd door vrienden die er bij waren, het interesseerde haar ook niks. Was een belofte aan haar omdat ze toen naar het voortgezet onderwijs ging. Was chill in ieder geval. Wilde meteen niet meer weg en dit jaar 3 dagen gaan, dus dat gaat nog wat worden komende jaren ben ik bang. Ze is nu 12, maar vind haar nog wat te jong voor RW
Tot zolang gaat papa gewoon nog met vrienden naar RW, terwijl moeders op de kids past
![]()
Ik heb genoeg kindjes vooraan gezien bij Knife Party.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, ik hoop niet dat het straks een soort van Efteling wordt of zo. 16 jaar is jong genoeg als minimumleeftijd.
Bij bijna elke act in de Marquee stikte het van de 12/13-jarigen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb genoeg kindjes vooraan gezien bij Knife Party.
Midden in de tent is wel iets anders dan in het voorvakquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:05 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Wij hadden er ook zo'n eentje die tijdens The Kooks midden in de tent ging zitten. Tsja...
Vervelend ja. Het is ook helemaal niet slim.quote:
Wel opvallend dan dat jij elke act daar hebt gezien.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Bij bijna elke act in de Marquee stikte het van de 12/13-jarigen.
Zeker in 013quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Jullie weten toch wel dat het elke avond Werchter is bij Canvas deze week?
Kippenvel net weer bij Editors! En wat leuk dat het voor hen ook zo bijzonder was. Hun grootste show ooit. Geloof ik goed, 4 jaar geleden zag ik ze nog in een zaaltje van 1.300 man. Wat ook heel mooi was
Do 20 okt `05quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het zou ook de effenaar kunnen zijn daar heb ik ze rond die tijd gezien.
Zoals in 2010 met Dave Grohl die dronken op een tamboerijn bezig wasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:16 schreef Nielsch het volgende:
Eddie Vedder had het continu over Jack White. Ik had stiekem nog wel even gehoopt op een samenwerking, maar helaasch...
Nee, Hof ter Loo in Antwerpen en een keer een of ander vaag zaaltje (met een hele leuke buiten/binnenplaats) in Keulen. Was in 2008.quote:
Dat was lachen! Echt nog nooit iemand zo gepassioneerd tamboerijn zien spelen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zoals in 2010 met Dave Grohl die dronken op een tamboerijn bezig was
Hmm, dat moet ik ook gezien hebben, maar kan het me niet herinnerenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zoals in 2010 met Dave Grohl die dronken op een tamboerijn bezig was
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:29 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wel opvallend dan dat jij elke act daar hebt gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |