Volgens mij ben ik bij Knife Party wel een paar keer in beeld geweest. Dat krijg je met een camera op je harses en 'uit je bol gaan'-tijdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:04 schreef Nielsch het volgende:
Hihi bij de Dropkick Murphys ben ik trouwens nog heel close up op het grote scherm geweest volgens mijn vrouw die ergens anders stond te kijken. Heb het net even terug gekeken en ze had gelijk!
Camping A4 had een zwembad. Onze buren hebben een tijdje lopen slepen met flessen en jerrycansquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Na Justice wilde ik trouwens heel graag zwemmen, maar er was geen zwembad. Echt alles plakte.
Wij kwamen donderdagmiddag rond één uur/half twee aan. Eerst langs B0 en B1, maar die zaten al vol! Toen doorgelopen naar A1 en daar was nog wel wat ruimte over.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:03 schreef Nielsch het volgende:
Camping A6 is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang lopen naar het Festivalterrein. Beter niet doen dus.
Die heb ik ook gezien ja, savonds werd het zwembad nog extra bijgevuld door plassende mannen... Ieuw...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Camping A4 had een zwembad. Onze buren hebben een tijdje lopen slepen met flessen en jerrycans
Ach, één keer in je leven moet je je grenzen gaan opzoeken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:26 schreef mieknok het volgende:
Zo zie je nog eens wat... Wel heel triest als je zo dronken bent.
één keer maarquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ach, één keer in je leven moet je je grenzen gaan opzoeken.
DLBIA speelt hij echt altijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:48 schreef Nielsch het volgende:
Dat Noel Gallagher ook nog Don't Look Back In Anger speelde was voor mij de kers op de taart. Ik had wat setlists van High Flying Birds bekeken en had het nummer er nog nooit tussen zien staan, dus het was ook echt wel een verrassing.
Dat je van dronkenschap niet eens aan het stappen toekomt is bij mij maar op één vinger te tellen. Om precies te zijn in 1990quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
één keer maar![]()
Ik heb dat toch wel heel wat vaker gehad, misschien niet dat ik dan in de zeik zou gaan zitten, maar genoeg dronken verhalen meegemaakt in mijn 25 jarige stap carriere
Altijd stappen, ook al moest je een tijdje kruipen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:05 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat je van dronkenschap niet eens aan het stappen toekomt is bij mij maar op één vinger te tellen. Om precies te zijn in 1990
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tijd ligt inmiddels bijna 10 jaar achter me, maar ik zie nu nog gasten van mijn huidige leeftijd diezelfde capriolen uithalen op Werchter. Paar drankspelletjes met die Engelsen in de biertent van de A camping die ik niet mag noemen waarbij je telkens wodka-jus of jagermeister moet drinken ging nog wel, maar helemaal naar de klote gaan hoeft voor mij niet meer.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2012 09:31:22 ]
Haha, dat is waar. Maar ik ben ook wel eens heel dronken geweest, en nog steeds regelmatig gewoon lekker aangeschoten, maar nooit zo dronken dat ik in de pies ga zitten en over mezelf heen kotsquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ach, één keer in je leven moet je je grenzen gaan opzoeken.
Wat erg... ik weet dat ook nog! Maar ik was daar in 1989 .quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:10 schreef Bayswater het volgende:
Toen Salou nog niet overspoeld was met toeristen en er bij de kamelenrace op de plaatselijke kermis dubieuze flessen bocht te winnen waren.
Geen oordopjes?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:10 schreef creepycookie het volgende:
Wat een weekend![]()
Stond ook op A4, prima camping. Alleen 2 nachten last gehad van mensen die trololol aan het zingen waren, maar verder echt chill! En verder echt alles gezien wat ik wilde
Toen ze in Crocs nog U2, Cure, Simple Minds, Depeche Mode ed iedere avond draaidenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat erg... ik weet dat ook nog! Maar ik was daar in 1989 .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |