Gecorrecteerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:56 schreef Etsu het volgende:
Ezell is best een mooi meisje als ze naakt is.
xx Etsu
Verstuurd met vanaf mijn iPhone.
Ezell vindt dat je normaal moet doen.quote:
Ja maar mijn iphone zegt dat nooit wanneer ik iets post met... mijn iPhone. VREEMTquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:58 schreef Etsu het volgende:
ER STAAT VERSTUURD MET MIJN IPHONE.
dus tijdens t lezen van t berichtje krijg je een iphone erbijben je blind?
terechte odequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, ik had nog een ode voor je geplaatst in het topic van mijn studie.![]()
Van mij mag je hoor. Mijn plannen voor vrijdagavond gaan waarschijnlijk toch niet doorrrr.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:23 schreef Etsu het volgende:
Waarom vraag je niet aan mij of ik ook kom, ezell
In de avond. Ik moet werken, dus in de buurt.quote:
Was het niet 1 uur? Ik ben er ook rond half 5, maar dan ga ik meteen door.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
het plan was volgens mij om half 2 al in a'dam te zijn
geen idee waar ik dan ben rond een uur of 9, dronken in de sloot of thuis zijn de twee opties
quote:
R_R, we moeten dan half 2 in amsterdam, dan gaan we daar woda drinken met dastanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
het plan was volgens mij om half 2 al in a'dam te zijn
geen idee waar ik dan ben rond een uur of 9, dronken in de sloot of thuis zijn de twee opties
O, dat wist ik inderdaad niet. Het leek mij logisch dat de gebruikers van een forum ook in de daarbijhorende slowchat zouden posten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:53 schreef leeell het volgende:
de fout die velen maken is dat een Slowchat past bij een subforum, dit is niet of bijna niet het geval
wij zijn een beetje het uitschot van FOK! hierzo
maar oke, koude oorlog, interessant ,
hoe had het eruit gezien als de raketbasis in cuba wel een paar raketten richting de US had geschoten?
Buenos noches cabrón!quote:
ja serieusquote:
wie is datquote:
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 02:46 schreef Mais.non het volgende:
Ik noem staand plassen op moeten geven altijd als grootste offer dat ik moet maken
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:20 schreef Maisn.on het volgende:
Ik denk niet dat je echt iets 'moet' lijkt me wel een zware eis.. als je bvb (in mijn geval) testeronblokker medicijnen krijgt en t vrouwelijke hormoon, moet je ook vanalles ondertekenen dat je je er bewust van bent dat er nogal veel fysieke gevolgen aan vast zitten (onvruchtbaarheid enzo)
Toffe outfits heb je trouwens altijd Nezhiheb je al een naam gekozen? haha
quote:
punt er tussen vanwege spytool kneusquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maisnon, examod bedoelde
oja dat is ook zo, was alweer vergeten dat je gingquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:07 schreef Etsu het volgende:
koekje ik ga morgen naar tsjechie.
nouja. vrijdag kom ik aan.
jij toch ook?
kutkloonquote:
is woelrat een kloon?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:09 schreef leeell het volgende:
ik wist het
even kijken welke MLNers een ban hebben
Waarom zou die met zichzelf pratenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
woelrat doet me denken aan leeell
ja sorry, anders zo ongevoelig dacht ikquote:
overduidelijk dastanquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef Kaasrol het volgende:
Kloon of niet, hij heeft toch wel een mooi topic neergezet
Middelbaar petje gechoqueerd door heftige homoseksuele scenes
echt wel manquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef leeell het volgende:
dastan maakt zulke topics niet
wie dan
tim heeft geen ban,
Ja joh dit is niet ongevoeligquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:11 schreef leeell het volgende:
[..]
ja sorry, anders zo ongevoelig dacht ik
je ben biologisch een man danquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja joh dit is niet ongevoelighork
Je kan ook gewoon een normale uitleg vragen of wat dan ook
Ik maak er verder geen geheim van: ik ben geen man, ik ben transgender, ik zit in het proces om fysiek van man naar vrouw te gaan, inclusief alle toeters en bellen (lees enorme wachtlijsten, professionele begeleiding, psychologen, hormonen, al dat soort dingen)
Als iemand vragen heeft, kom maar
Amsterdam Centraal -> Almere -> Lelystadquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef leeell het volgende:
dastan maakt zulke topics niet
wie dan
tim heeft geen ban,
woont ie niet meer, komt ie nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Amsterdam Centraal -> Almere -> Lelystad
En die komma's.
Zou kunnen toch?
komopquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:14 schreef Woelrat het volgende:
Jongens, ik zit al zoooo lang op FOK!.Ben sinds vandaag alleen pas aan het posten. Maakte een account aan en zocht maar naar een slowchat, aangezien ik daar nog nooit in ben geweest en er wel leuke verhalen over heb gehoord. Maar als het zo gaat, laat dan maar zitten hoor. Jezus.
Je noemt me eerst een man, dan ben je supportive, dan doe je net alsof chirurgen me tot iets gebouwd hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:13 schreef leeell het volgende:
[..]
je ben biologisch een man dan
tevens, ben ik volledig supportive van dat zulks ding hoor
ik zou je raken als ik het niet geweten had , dus het is goed gelukt
Kun je nou nog staand plassen dan? Of ben je nog niet zo ver?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja joh dit is niet ongevoelighork
Je kan ook gewoon een normale uitleg vragen of wat dan ook
Ik maak er verder geen geheim van: ik ben geen man, ik ben transgender, ik zit in het proces om fysiek van man naar vrouw te gaan, inclusief alle toeters en bellen (lees enorme wachtlijsten, professionele begeleiding, psychologen, hormonen, al dat soort dingen)
Als iemand vragen heeft, kom maar
Dank je wel, Kaasrol.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef Kaasrol het volgende:
Kloon of niet, hij heeft toch wel een mooi topic neergezet
Middelbaar petje gechoqueerd door heftige homoseksuele scenes
ok maar heb je dus al operatie gehad van je penert naar vagijn tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je noemt me eerst een man, dan ben je supportive, dan doe je net alsof chirurgen me tot iets gebouwd hebben
Ik voel me niet man, ik zie er niet zo uit, mensen behandelen me als vrouw, omdat ik zo geboren ben blijf ik een man? dat vind ik altijd een beetje jammer
Er is nog niks aan te pas gekomen verder, dit ben ik gewoonalleen maar hormonen dan. Van ombouwen is sowieso niet echt sprake: het proces is dat je na een hoop gesprekken (denk een half jaar) met hormonen begint, en die zorgen voor borstgroei, en andere vetverdeling, minder haar, alles. Die ene operatie waar mensen meteen aan denken, komt pas na jaren
en is relatief maar een klein stukje (hehe)
Dat is het probleem van Slowchats, het gaat nooit over onderwerpen van het daadwerkelijke forumquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:15 schreef Woelrat het volgende:
Ik heb Dastan wel eens voorbij zien komen, maar waarom denken jullie dat ik hem ben? Volgens zijn account is hij niet verbannen, dus het slaat nergens op. Praat gewoon lekker over geschiedenis, dan spreek ik gezellig mee.
Dat kan ik nog jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Kun je nou nog staand plassen dan? Of ben je nog niet zo ver?
Dat zij Leell ook al, vind ik wel jammer. Waarom is dat niet zo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat is het probleem van Slowchats, het gaat nooit over onderwerpen van het daadwerkelijke forum.
je valt dus ook op mannen ?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat kan ik nog jamaar dat doe ik eigenlijk nooit. 't is niet echt zo dat ik er blij mee ben (nouja dat stukje is wel handig
)
Al zullen mensen wel vreemd kijken als je ff langs de snelweg doet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat kan ik nog jamaar dat doe ik eigenlijk nooit. 't is niet echt zo dat ik er blij mee ben (nouja dat stukje is wel handig
)
Je leest toch al lang mee..?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:18 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Dat zij Leell ook al, vind ik wel jammer. Waarom is dat niet zo?
omdat dat het hele punt van een SC niet isquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:18 schreef Woelrat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:28 schreef Woelrat het volgende:
Sociale netwerken, smarttelefoons, etc. zijn de kanker van nu, die intimiteit, spanning en waardige omgangsvormen de das om doet.
inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:19 schreef Kaasrol het volgende:
Dit vind ik trouwens best wel een Dastan-post:
[..]
Ik moest lachen. Sorry.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Al zullen mensen wel vreemd kijken als je ff langs de snelweg doet.
Gewoon op de vrouwentoiletten over de bril heen zeiken hequote:Op woensdag 4 juli 2012 00:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Al zullen mensen wel vreemd kijken als je ff langs de snelweg doet.
Daar zijn de topics voor. Sterker nog, bijna niemand van deze SC post buiten de SC om in MLN. SC's gaan vaak nergens over enzo, en dat bevalt de meeste mensen welquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:18 schreef Woelrat het volgende:
[..]
dat hoor je vaak, dat vrouwen viezer zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gewoon op de vrouwentoiletten over de bril heen zeiken he
Nou serieus trouwens, een inside story dan van iemand die allebei de kanten heeft meegemaakt
Mannentoiletten zijn dan wel vies vanwege de urine overalmaar vrouwen maken er ook een potje van met alle menstruatiedingen enzo
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:19 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat dat het hele punt van een SC niet is
als ik een keer bami eet betekent dat niet dat ik me hele leven alleen maar bami wil eten
Het viel me al op dat dit forum niet zo levendig is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Daar zijn de topics voor. Sterker nog, bijna niemand van deze SC post buiten de SC om in MLN. SC's gaan vaak nergens over enzo, en dat bevalt de meeste mensen wel
is juist goed, kwaliteit boven kwantiteitquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:21 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Het viel me al op dat dit forum niet zo levendig is.
Ik vind pis op de vloer ineens een stuk minder ergquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gewoon op de vrouwentoiletten over de bril heen zeiken he
Nou serieus trouwens, een inside story dan van iemand die allebei de kanten heeft meegemaakt
Mannentoiletten zijn dan wel vies vanwege de urine overalmaar vrouwen maken er ook een potje van met alle menstruatiedingen enzo
Ja waarschijnlijk gaat het allemaal wel doorquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:20 schreef leeell het volgende:
[..]
dat hoor je vaak, dat vrouwen viezer zijn
maar je wil wel 100% transformatie alles ?
Het is een woelrat. Die heeft een hol, geen kamer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:21 schreef leeell het volgende:
woelrat, maak een foto van je kamer en post die hier, met timestamp op blaadje
dat is jammer ja, maar een man vinden lijkt me ook nog niet zo makkelijk als een genderdysforischequote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk gaat het allemaal wel doormaar dat is (als je er even serieus over nadenkt he) best wel heftig natuurlijk.
Het allerallerheftigste vind ik dat ik geen kinderen kan krijgen
Oké, ik ben Woelrat, heb net mijn examen gehaald (vwo cultuur en maatschappij) en ga volgend jaar wiskunde studeren. Ik ben achttien jaar en woon in Lemmer. Vragen?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
En stel meteen de vraag die je zou stellen.![]()
Hoi Leeell, ik zet zulke dingen liever niet op het internet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:21 schreef leeell het volgende:
woelrat, maak een foto van je kamer en post die hier, met timestamp op blaadje
Wat is er allemaal in Lemmer?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Oké, ik ben Woelrat, heb net mijn examen gehaald (vwo cultuur en maatschappij) en ga volgend jaar wiskunde studeren. Ik ben achttien jaar en woon in Lemmer. Vragen?
Ben je knap?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Oké, ik ben Woelrat, heb net mijn examen gehaald (vwo cultuur en maatschappij) en ga volgend jaar wiskunde studeren. Ik ben achttien jaar en woon in Lemmer. Vragen?
okok , komt welquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:23 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Hoi Leeell, ik zet zulke dingen liever niet op het internet.
Waar ligt Lemmer? C&M doen en wiskunde studeren heb ik niet eerder gehoord, kudos! Waar ga je het doen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef Woelrat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Woelrat is dus gewoon een pretentieuze puber waarbij de eerste haartjes op de balletjes zijn doorgebroken. Valt toch weer tegen.
welcome to the clubquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Woelrat is dus gewoon een pretentieuze puber waarbij de eerste haartjes op de balletjes zijn doorgebroken. Valt toch weer tegen.
Het zal inderdaad een lastig praatje worden als het zover isquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef leeell het volgende:
[..]
dat is jammer ja, maar een man vinden lijkt me ook nog niet zo makkelijk als een genderdysforische
heb al uitsluitsel, het is hem nietquote:
ongezellig, blijf, is interessantquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het zal inderdaad een lastig praatje worden als het zover is
Maar als ik eenmaal al die dingen gehad heb, nouja dat ene ding, dan is er niemand die het zomaar merkt denk ik, dat is nu al eigenlijk niet (tenzij je mijn postgeschiedenis doorzoekt he)
Ik ga ook verder niemand ermee voor de gek houdenzodra iemand op me valt om hoe ik ben gewoon, en het is wederzijds, dan ben ik er wel eerlijk in.
Verder val ik op jongens en meisjes.
De rest van de vragen DM maarik ga weer verder.
Niet zo veel, alleen komen er altijd tyfusveel toeristen hier.quote:
Wat ben jij? Homo?quote:
In Friesland, net boven het noordelijkste stukje van de Noordoostpolder. Ik vind wiskunde erg leuk (heb ook A gedaan in plaats van C). Ben het steeds leuker gaan vinden (na mijn profielkeuze) dus lijkt me een goede studiekeuze. In Amsterdam.,quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Waar ligt Lemmer? C&M doen en wiskunde studeren heb ik niet eerder gehoord, kudos! Waar ga je het doen?
ik was te laat en kan niet edittenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:27 schreef Etsu het volgende:
"ok, er zit iemand die sam-reacties post en sam-topics opend, dus ik was even verheugd"
Opend
quote:
Waarom dan? Dit is de eerste keer dat ik de naam Lemmer hoor vallen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:27 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Niet zo veel, alleen komen er altijd tyfusveel toeristen hier.
Je bent echt homo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je las toch al een tijdje mee? Wat is dat voor een domme vraag dan?
Omdat het aan het water ligt. Watersport, strand, et cetera. Duitsers houden van strand.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Waarom dan? Dit is de eerste keer dat ik de naam Lemmer hoor vallen.
natuurlijk, hij is de meester-vruchtquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Je bent echt homo?![]()
Heb jou nog niet veel gezien Etsu.
Al zou het zo zijn, waarom is dat 'quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Je bent echt homo?![]()
Heb jou nog niet veel gezien Etsu.
Je bent zelf een emmer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Lemmer lijkt veels te veel op emmer.
Nee, het was een grap dat ik dacht dat je homo was, vond het wel een gevatte opmerking! Blijkt het echt zo te zijn!quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:30 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Nee, het was een grap dat ik dacht dat je homo was, vond het wel een gevatte opmerking! Blijkt het echt zo te zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, geen probleem uiteraard, ik lees immers homofiele literatuur, zoals je al gezien hebt. En ik werd er nog kats opgewonden van ook!quote:
Terug vind quote.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:31 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Nee, geen probleem uiteraard, ik lees immers homofiele literatuur, zoals je al gezien hebt. En ik werd er nog kats opgewonden van ook!
In de hoek staan jij.quote:
Hoeveel hebben we er nu? Een stuk of vier?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terug vind quote.
Mensen, we hebben nog een homo tussen ons.
Wie is de derde dan? En de vierde?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoeveel hebben we er nu? Een stuk of vier?
Oh, mijn respect heb je wel, als je opgewonden raakt van homoseks en zelf niet homoseksueel bent.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef Woelrat het volgende:
Ik ben geen homo hoor, ik ben gewoon gevoelig voor seksuele passages in boeken en films.
Cosmo post hier nooit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik maak die hoek kapot.
[..]
Etsu, Cosmo, Renesite, 2happy4u
Jezus, is dit een afsplitsing van de homo-sc of zo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik maak die hoek kapot.
[..]
Etsu, Cosmo, Renesite, 2happy4u
blijven proberen, misschien lukt het je ooit om me te trollenquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:34 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Jezus, is dit een afsplitsing van de homo-sc of zo.
Ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:34 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Jezus, is dit een afsplitsing van de homo-sc of zo.
Hij is dubbel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:35 schreef Etsu het volgende:
koekjestrommel1 is half homo, half hetero, half pot en half bi. gewoon van alles n beetje.
hierom hou ik zo van jequote:Op woensdag 4 juli 2012 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
blijven proberen, misschien lukt het je ooit om me te trollen
dm'de ze me net ook, ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:35 schreef leeell het volgende:
ezell is ook lesbo, maar dat mag ik nooit zeggen
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:35 schreef leeell het volgende:
ezell is ook lesbo, maar dat mag ik nooit zeggen
ontkennen is vrijdag tongzoen geven hequote:
Zeg dat maar tegen je vriendje, a.k.a. R_R.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:36 schreef leeell het volgende:
[..]
ontkennen is vrijdag tongzoen geven he
die wil nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je vriendje, a.k.a. R_R.
ik heb voor vrijdag een schone deerne geregeld vanaf hierquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:37 schreef Woelrat het volgende:
Men kan dat niet over zichzelf zeggen.
En FOK! is geen datingsite naar mijn weten.
Ik kan dat prima over zichzelf zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:37 schreef Woelrat het volgende:
Men kan dat niet over zichzelf zeggen.
Hahahaha. Maat. Je slaat hier de plank mis, dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:37 schreef Woelrat het volgende:
als dat zo is D:quote:
vrijdagquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:39 schreef Ezell het volgende:
Etsu en leeell zijn zojuist vriendjes geworden op Facebook. Wanneer volgt jullie eerste date?
Via FOK!?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:37 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb voor vrijdag een schone deerne geregeld vanaf hier
boks, ik ookquote:
jajaquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hahahaha. Maat. Je slaat hier de plank mis, dat wil je niet weten.
Goeie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:40 schreef leeell het volgende:
[..]
boks, ik ook
en camel, ter afwisseling
serieus, jij moet dastan zijn broer zijn kom op manquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:41 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Jezus, dat dat gebeurt hierzo. Heb ik nooit geweten, ha-ha.
Wordt hier veel gedatet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hahahaha. Maat. Je slaat hier de plank mis, dat wil je niet weten.
genoeg vrouwen van FOK! gezien, paar knap, paar hondslelijkquote:
Kom een keertje langs dan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Verder echt strak geworden hoor! Ik ben jaloers.
Post hij hier ook?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:42 schreef leeell het volgende:
[..]
serieus, jij moet dastan zijn broer zijn kom op man
meer van de tweede categoriequote:Op woensdag 4 juli 2012 00:42 schreef leeell het volgende:
[..]
genoeg vrouwen van FOK! gezien, paar knap, paar hondslelijk
Wat heb je wel?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:42 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Heb ik niet, zoals je hebt gelezen ben ik tegen zulk soort bezigheden.
Hoe heb je dan afgesproken? Via pm's?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:42 schreef leeell het volgende:
[..]
genoeg vrouwen van FOK! gezien, paar knap, paar hondslelijk
helaasquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
meer van de tweede categorie
in topics gewoonquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:43 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Hoe heb je dan afgesproken? Via pm's?
familie en werkquote:
Maar wat wel?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:43 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Geen sociale netwerken in ieder geval.
heten FOK!meets, vaak van een bepaalde subforum of SCquote:
Pruis.quote:
O, zulke dingen. Ik zou daar echt nooit heen gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:44 schreef leeell het volgende:
[..]
heten FOK!meets, vaak van een bepaalde subforum of SC
quote:
waarom niet ?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:45 schreef Woelrat het volgende:
[..]
O, zulke dingen. Ik zou daar echt nooit heen gaan.
SMS dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:45 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Nee, ik geef ook af op slimme telefoons.
Terecht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:45 schreef Woelrat het volgende:
[..]
O, zulke dingen. Ik zou daar echt nooit heen gaan.
Kom op zeg, ontmoeten met wildvreemden. De enige connectie is een stompzinnig forum met idioten.quote:
Ja joh, hij geeft wildvreemden zo zijn telefoon. Verstandig toch?quote:
met zo'n instelling blijf je maagd vriend.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:46 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Kom op zeg, ontmoeten met wildvreemden. De enige connectie is een stompzinnig forum met idioten.
Ik ben geen maagd rare.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:46 schreef leeell het volgende:
[..]
met zo'n instelling blijf je maagd vriend.
Ach, beter dan onverwachts iemand bezoeken in een Albert Heijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja joh, hij geeft wildvreemden zo zijn telefoon. Verstandig toch?
Nee, ik vind jou een beetje opdringerig eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik je nummer? Ik wil je beter leren kennen.
Zolang je geen filmpje post waarin je een chick aan het ballen bent noemt leeell je een maagd. Leer er maar mee omgaan.quote:
Hihi. Altijd leuk als er een nieuwe jongen is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou een beetje opdringerig eigenlijk.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, beter dan onverwachts iemand bezoeken in een Albert Heijn.
Pff, FOK!-mentaliteit zeker. Leelll is zelf zeker zo maagdelijk als mijn witte schoenen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zolang je geen filmpje post waarin je een chick aan het ballen bent noemt leeell je een maagd. Leer er maar mee omgaan.
Dat is in.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet je maar niet je werktijden zo neerplempen.
Nooit? Zou je verbazen hoe vaak nog.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Cosmo post hier nooit.
2happy4u post hier nooit en is bi volgens mij.
Lezen is wat anders dan posten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nooit? Zou je verbazen hoe vaak nog..
Okee.quote:
Hij pocht vaak dat hij z'n vriendinnetje alle hoeken van de kamer laat zien, maar gezien zijn postuur en zijn gezicht zou het me niet verbazen als zijn apparaatje nog helemaal niet in staat is om te functioneren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:48 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Pff, FOK!-mentaliteit zeker. Leelll is zelf zeker zo maagdelijk als mijn witte schoenen.
helaas, wordt wel beter , de pogingenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij pocht vaak dat hij z'n vriendinnetje alle hoeken van de kamer laat zien, maar gezien zijn postuur en zijn gezicht zou het me niet verbazen als zijn apparaatje nog helemaal niet in staat is om te functioneren.
Het woord heeft wel wat klinisch.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:49 schreef leeell het volgende:
he woelrat, vind jij penetratie geen vies begrip eigenlijk ?
Goh.quote:
nou gewoon, bahquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:50 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Het woord heeft wel wat klinisch.Maar hoezo? Penetratie is toch normaal?
Ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:50 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Cosmo, ooit meegemaakt dat een hetero jongen opgewonden raakt van homoseks in verhalen/beelden?
Hmm. Nu twijfel ik. Dastan was platonisch ingesteld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:50 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Ik vind seks een normale bezigheid. Plezierig tevens.
chapeau, als je uiterlijk nu net zo meegaand was als je berichten had je ooit nog seks kunnen krijgen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik doe geen moeite, kun je nagaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |