Gecorrecteerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:56 schreef Etsu het volgende:
Ezell is best een mooi meisje als ze naakt is.
xx Etsu
Verstuurd met vanaf mijn iPhone.
Ezell vindt dat je normaal moet doen.quote:
Ja maar mijn iphone zegt dat nooit wanneer ik iets post met... mijn iPhone. VREEMTquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:58 schreef Etsu het volgende:
ER STAAT VERSTUURD MET MIJN IPHONE.
dus tijdens t lezen van t berichtje krijg je een iphone erbijben je blind?
terechte odequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, ik had nog een ode voor je geplaatst in het topic van mijn studie.![]()
Van mij mag je hoor. Mijn plannen voor vrijdagavond gaan waarschijnlijk toch niet doorrrr.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:23 schreef Etsu het volgende:
Waarom vraag je niet aan mij of ik ook kom, ezell
In de avond. Ik moet werken, dus in de buurt.quote:
Was het niet 1 uur? Ik ben er ook rond half 5, maar dan ga ik meteen door.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
het plan was volgens mij om half 2 al in a'dam te zijn
geen idee waar ik dan ben rond een uur of 9, dronken in de sloot of thuis zijn de twee opties
quote:
R_R, we moeten dan half 2 in amsterdam, dan gaan we daar woda drinken met dastanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
het plan was volgens mij om half 2 al in a'dam te zijn
geen idee waar ik dan ben rond een uur of 9, dronken in de sloot of thuis zijn de twee opties
O, dat wist ik inderdaad niet. Het leek mij logisch dat de gebruikers van een forum ook in de daarbijhorende slowchat zouden posten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:53 schreef leeell het volgende:
de fout die velen maken is dat een Slowchat past bij een subforum, dit is niet of bijna niet het geval
wij zijn een beetje het uitschot van FOK! hierzo
maar oke, koude oorlog, interessant ,
hoe had het eruit gezien als de raketbasis in cuba wel een paar raketten richting de US had geschoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |