Buenos noches cabrón!quote:
ja serieusquote:
wie is datquote:
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 02:46 schreef Mais.non het volgende:
Ik noem staand plassen op moeten geven altijd als grootste offer dat ik moet maken
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:20 schreef Maisn.on het volgende:
Ik denk niet dat je echt iets 'moet' lijkt me wel een zware eis.. als je bvb (in mijn geval) testeronblokker medicijnen krijgt en t vrouwelijke hormoon, moet je ook vanalles ondertekenen dat je je er bewust van bent dat er nogal veel fysieke gevolgen aan vast zitten (onvruchtbaarheid enzo)
Toffe outfits heb je trouwens altijd Nezhiheb je al een naam gekozen? haha
quote:
punt er tussen vanwege spytool kneusquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maisnon, examod bedoelde
oja dat is ook zo, was alweer vergeten dat je gingquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:07 schreef Etsu het volgende:
koekje ik ga morgen naar tsjechie.
nouja. vrijdag kom ik aan.
jij toch ook?
kutkloonquote:
is woelrat een kloon?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:09 schreef leeell het volgende:
ik wist het
even kijken welke MLNers een ban hebben
Waarom zou die met zichzelf pratenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
woelrat doet me denken aan leeell
ja sorry, anders zo ongevoelig dacht ikquote:
overduidelijk dastanquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef Kaasrol het volgende:
Kloon of niet, hij heeft toch wel een mooi topic neergezet
Middelbaar petje gechoqueerd door heftige homoseksuele scenes
echt wel manquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef leeell het volgende:
dastan maakt zulke topics niet
wie dan
tim heeft geen ban,
Ja joh dit is niet ongevoeligquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:11 schreef leeell het volgende:
[..]
ja sorry, anders zo ongevoelig dacht ik
je ben biologisch een man danquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja joh dit is niet ongevoelighork
Je kan ook gewoon een normale uitleg vragen of wat dan ook
Ik maak er verder geen geheim van: ik ben geen man, ik ben transgender, ik zit in het proces om fysiek van man naar vrouw te gaan, inclusief alle toeters en bellen (lees enorme wachtlijsten, professionele begeleiding, psychologen, hormonen, al dat soort dingen)
Als iemand vragen heeft, kom maar
Amsterdam Centraal -> Almere -> Lelystadquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef leeell het volgende:
dastan maakt zulke topics niet
wie dan
tim heeft geen ban,
woont ie niet meer, komt ie nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Amsterdam Centraal -> Almere -> Lelystad
En die komma's.
Zou kunnen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |