Het zal inderdaad een lastig praatje worden als het zover isquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef leeell het volgende:
[..]
dat is jammer ja, maar een man vinden lijkt me ook nog niet zo makkelijk als een genderdysforische
heb al uitsluitsel, het is hem nietquote:
ongezellig, blijf, is interessantquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het zal inderdaad een lastig praatje worden als het zover is
Maar als ik eenmaal al die dingen gehad heb, nouja dat ene ding, dan is er niemand die het zomaar merkt denk ik, dat is nu al eigenlijk niet (tenzij je mijn postgeschiedenis doorzoekt he)
Ik ga ook verder niemand ermee voor de gek houdenzodra iemand op me valt om hoe ik ben gewoon, en het is wederzijds, dan ben ik er wel eerlijk in.
Verder val ik op jongens en meisjes.
De rest van de vragen DM maarik ga weer verder.
Niet zo veel, alleen komen er altijd tyfusveel toeristen hier.quote:
Wat ben jij? Homo?quote:
In Friesland, net boven het noordelijkste stukje van de Noordoostpolder. Ik vind wiskunde erg leuk (heb ook A gedaan in plaats van C). Ben het steeds leuker gaan vinden (na mijn profielkeuze) dus lijkt me een goede studiekeuze. In Amsterdam.,quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Waar ligt Lemmer? C&M doen en wiskunde studeren heb ik niet eerder gehoord, kudos! Waar ga je het doen?
ik was te laat en kan niet edittenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:27 schreef Etsu het volgende:
"ok, er zit iemand die sam-reacties post en sam-topics opend, dus ik was even verheugd"
Opend
quote:
Waarom dan? Dit is de eerste keer dat ik de naam Lemmer hoor vallen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:27 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Niet zo veel, alleen komen er altijd tyfusveel toeristen hier.
Je bent echt homo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je las toch al een tijdje mee? Wat is dat voor een domme vraag dan?
Omdat het aan het water ligt. Watersport, strand, et cetera. Duitsers houden van strand.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Waarom dan? Dit is de eerste keer dat ik de naam Lemmer hoor vallen.
natuurlijk, hij is de meester-vruchtquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Je bent echt homo?![]()
Heb jou nog niet veel gezien Etsu.
Al zou het zo zijn, waarom is dat 'quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Je bent echt homo?![]()
Heb jou nog niet veel gezien Etsu.
Je bent zelf een emmer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Lemmer lijkt veels te veel op emmer.
Nee, het was een grap dat ik dacht dat je homo was, vond het wel een gevatte opmerking! Blijkt het echt zo te zijn!quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:30 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Nee, het was een grap dat ik dacht dat je homo was, vond het wel een gevatte opmerking! Blijkt het echt zo te zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, geen probleem uiteraard, ik lees immers homofiele literatuur, zoals je al gezien hebt. En ik werd er nog kats opgewonden van ook!quote:
Terug vind quote.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:31 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Nee, geen probleem uiteraard, ik lees immers homofiele literatuur, zoals je al gezien hebt. En ik werd er nog kats opgewonden van ook!
In de hoek staan jij.quote:
Hoeveel hebben we er nu? Een stuk of vier?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terug vind quote.
Mensen, we hebben nog een homo tussen ons.
Wie is de derde dan? En de vierde?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoeveel hebben we er nu? Een stuk of vier?
Oh, mijn respect heb je wel, als je opgewonden raakt van homoseks en zelf niet homoseksueel bent.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef Woelrat het volgende:
Ik ben geen homo hoor, ik ben gewoon gevoelig voor seksuele passages in boeken en films.
Cosmo post hier nooit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik maak die hoek kapot.
[..]
Etsu, Cosmo, Renesite, 2happy4u
Jezus, is dit een afsplitsing van de homo-sc of zo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik maak die hoek kapot.
[..]
Etsu, Cosmo, Renesite, 2happy4u
blijven proberen, misschien lukt het je ooit om me te trollenquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:34 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Jezus, is dit een afsplitsing van de homo-sc of zo.
Ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:34 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Jezus, is dit een afsplitsing van de homo-sc of zo.
Hij is dubbel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:35 schreef Etsu het volgende:
koekjestrommel1 is half homo, half hetero, half pot en half bi. gewoon van alles n beetje.
hierom hou ik zo van jequote:Op woensdag 4 juli 2012 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
blijven proberen, misschien lukt het je ooit om me te trollen
dm'de ze me net ook, ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:35 schreef leeell het volgende:
ezell is ook lesbo, maar dat mag ik nooit zeggen
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:35 schreef leeell het volgende:
ezell is ook lesbo, maar dat mag ik nooit zeggen
ontkennen is vrijdag tongzoen geven hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |