dat hoor je vaak, dat vrouwen viezer zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gewoon op de vrouwentoiletten over de bril heen zeiken he
Nou serieus trouwens, een inside story dan van iemand die allebei de kanten heeft meegemaakt
Mannentoiletten zijn dan wel vies vanwege de urine overalmaar vrouwen maken er ook een potje van met alle menstruatiedingen enzo
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:19 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat dat het hele punt van een SC niet is
als ik een keer bami eet betekent dat niet dat ik me hele leven alleen maar bami wil eten
Het viel me al op dat dit forum niet zo levendig is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Daar zijn de topics voor. Sterker nog, bijna niemand van deze SC post buiten de SC om in MLN. SC's gaan vaak nergens over enzo, en dat bevalt de meeste mensen wel
is juist goed, kwaliteit boven kwantiteitquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:21 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Het viel me al op dat dit forum niet zo levendig is.
Ik vind pis op de vloer ineens een stuk minder ergquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gewoon op de vrouwentoiletten over de bril heen zeiken he
Nou serieus trouwens, een inside story dan van iemand die allebei de kanten heeft meegemaakt
Mannentoiletten zijn dan wel vies vanwege de urine overalmaar vrouwen maken er ook een potje van met alle menstruatiedingen enzo
Ja waarschijnlijk gaat het allemaal wel doorquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:20 schreef leeell het volgende:
[..]
dat hoor je vaak, dat vrouwen viezer zijn
maar je wil wel 100% transformatie alles ?
Het is een woelrat. Die heeft een hol, geen kamer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:21 schreef leeell het volgende:
woelrat, maak een foto van je kamer en post die hier, met timestamp op blaadje
dat is jammer ja, maar een man vinden lijkt me ook nog niet zo makkelijk als een genderdysforischequote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk gaat het allemaal wel doormaar dat is (als je er even serieus over nadenkt he) best wel heftig natuurlijk.
Het allerallerheftigste vind ik dat ik geen kinderen kan krijgen
Oké, ik ben Woelrat, heb net mijn examen gehaald (vwo cultuur en maatschappij) en ga volgend jaar wiskunde studeren. Ik ben achttien jaar en woon in Lemmer. Vragen?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
En stel meteen de vraag die je zou stellen.![]()
Hoi Leeell, ik zet zulke dingen liever niet op het internet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:21 schreef leeell het volgende:
woelrat, maak een foto van je kamer en post die hier, met timestamp op blaadje
Wat is er allemaal in Lemmer?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Oké, ik ben Woelrat, heb net mijn examen gehaald (vwo cultuur en maatschappij) en ga volgend jaar wiskunde studeren. Ik ben achttien jaar en woon in Lemmer. Vragen?
Ben je knap?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Oké, ik ben Woelrat, heb net mijn examen gehaald (vwo cultuur en maatschappij) en ga volgend jaar wiskunde studeren. Ik ben achttien jaar en woon in Lemmer. Vragen?
okok , komt welquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:23 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Hoi Leeell, ik zet zulke dingen liever niet op het internet.
Waar ligt Lemmer? C&M doen en wiskunde studeren heb ik niet eerder gehoord, kudos! Waar ga je het doen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef Woelrat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Woelrat is dus gewoon een pretentieuze puber waarbij de eerste haartjes op de balletjes zijn doorgebroken. Valt toch weer tegen.
welcome to the clubquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Woelrat is dus gewoon een pretentieuze puber waarbij de eerste haartjes op de balletjes zijn doorgebroken. Valt toch weer tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |